Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. А защо не.Имаш контакт,имаш свободно време,защо да не се зареди колата,докато празнуваш,спиш,ядеш и т.н.т
  3. След като е изхарчила 35% батерия до там, би трябвало да изхарчи още толкова на обратно. Защо е нужно да се дозарежда? Електричките може и да са бъдещето, но още не са достатъчно развити, за да заменят напълно колите с ДВГ. Мен ме дразни как всички се опитват да ни убедят, че колите с ДВГ са вече за музея. Да, някой ден ще отидат там, но не и в близките 10-15 години.
  4. Деян

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Това с китайските вече го играх. Тези са на две години. Взех ги за по-сигърно от Германия. Оригинални рециклирани д'зи с връщане на моите. Е две години изкараха и при това съм карал само с най-скъпата нафта.
  5. Tesla Model 3 Highland LR 2-ма възрастни с 2 деца и багаж до-горе. София-с.Чифлик(Троян) Тръгване на 100% Пристигане на 65% В момента колата е ръгната на Шуко,щото всяка къща разполага с такова Магистрал Хемус със 130км/ч.
  6. skodafen

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Сваляш ги даваш ги за проверка тези ,които не стават ги сменяш с нови не се доверявай да ти ги рециклират обикновено ползват китайски части не изкарват много ,а цената се доближава до тази на нови
  7. Ето един списък с маслата одобрено от VW 504.00/507.00 спецификация от erwin като референция. според таблицата тези са одобрени от производителя докато други, които съдържат съшата спецификация на етикета "отговарят" на изискванията на производителя. къде точно кой какво избира, сертифицира и на какво отговаря е малко тъмно. дано нямаме ментета на ментето ... step_50400_50700.pdf
  8. Деян

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Залагам, че проблема ми идва от дюзирв. Колаата едва се подмества с 5 човека в нея. При малък баир (изкачване на мостовете при Витиня с 5 човека съм връщал 3-та защото на 100 се разтриса под 2000 оборота. Незнам как да меря дюзи. Имам само данни за времената им.
  9. Траян

    Заключена врата

    Благодаря на всички за високата активност и мнения .Аз лично пробвах няколко метода но все неуспешни записъл съм час в сервиз и се надявам че вратата ще бъде отворена с малко щети. А иначе гледах клип с премахване на малкото капаче на бравата и промушване с тел свита в края на буква (Г) се активира палеца за отключване на вратата.БЛАГОДАРЯ ВИ за изказаните мнения . Желая на всички много без аварйни километри и споделени мигове с ЛЮБИМАТА МАРКА Бъдете живи и здрави.
  10. Вчера
  11. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Да де, ама държи високи обороти и вече разхода на гориво отива в космоса. Абе просто трябва да им се свикне. И после са финансово неприятни за поддръжка. Но в крайна сметка.....как беше...."Секи сам си преценя".
  12. Vladi_a

    Ежедневни приказки !

    До софт е със сигурност. Според мен тия кутии са най-адекватни на S режим, дори и при нормално(неспортно) шофиране, но това си е мое мнение, според моя мироглед.
  13. При мен няма индикации за колан и отворена врата. Говоря за Фабия 1 2000г. Отварял съм шофьорската врата понеже сменявах водачите на стъклото. По спомен в ключалката има 5 микроключета. 2 са на "буренцето" на ключалката, едното дава сигнал при въртене заключване, а другото при посока отключване. Другите две са положение на ключалката отключено-заключено и петото е извън ключалката, но се се сещам за какво е. Ако не греша да е за плафона? Иначе с ключа си отключва и заключва без проблем. При мен плафона светват като отворя вратата, отключа с ключа и си гасне като я затворя и като заключа. Нямам аномалии от там. Ето снимка и на ключалката която някой път страда просто от студени спойки на микретите.
  14. skodafen

    Проблем със системата за екология (DPF)

    има една малка подробност ако дюзите са зле много бързо ще се запуши пак мой познат го сваляха изпраха машинно ,междудругто не е никак евтино 700-800лв му бяха взели и за 5-6 к км пак се запуши той се изнерви хвъли и четрите дюзи взе нови отново го изпра и мисля че не имал проблеми след това
  15. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Прекрасен е наистина, ама мен ме дразнеше преминаването от висока на ниска. Начи с една бесовица А1 Competition се вмъкнах пред един Тир и бях порядъчно освиркан. Докато мине на по-ниска......е после като мина почти ме Фърли на задната седалка щот e 2.0TFSI, а 200 коня са си 200 коня. Но нещо..... софтуер ли е, режим ли е, не знам
  16. Izolini

    Ежедневни приказки !

    Аз пък установих, че 8 степенния AISIN, дори с малкия двигател 240 КС 550 нм може и без ръчна смяна. Нищо, че колата е над 2 тона.
  17. Levcho

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Да филтъра от долу. Има различни методи, от трудни /под душа/ до по лесни /с машина, без демонтаж/, от скъпи до по евтини. Това е работа на сервизите
  18. mag_kiril

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Без да се съобразяваш с мен - има спрей/пяна за почистване на ДПФ на Вюрт, флакон с тръбичка и се пърни през тепературния сензор. Не съм пробвал, но и на мен ми изглежда малко софтуерно/временно решение. Щом като е от този производител сигурно дава положителен ефект, виж клипчета в тубата, но най-сигурно е да се даде там за почистване/нов (след точната диагноза).
  19. Здравейте,колеги! Да се включа и аз в тази тема,защото по някакъв начин ме засяга. Проблемът при мен е,че зумерчето за забравени фарове не се чува,както и някои лампи по таблото не светят,като тази за колана,за ръчната спирачка и за отворена врата. Може да има и други,които да не светят,но не зная,какви са всички лампички по таблото. Колегата PIIIcoppermine предположи,че са променени някои кодове. Това микроключе в бравата,ако се напръска с WD - 40, ако не работи,дали ще проработи,или трябва да се смени,ако е в него проблемът със зумера
  20. Uns7opAbL3

    Гуми 205/45/16 на оригинални джанти на Шкода Фабия

    За 205/45R16 не мога да говоря но 195/45R16 е фабричния размер който дава производителя и гарантирам, че не опира никъде при нито една тествана ситуация. Летните са ми на 16 и в сравнение с 15 вози малко по-твърдо и определено трябва да се внимава по нашите пътища. Но иначе откъм цялостно представяне определено има позитивен аспект.
  21. Купувам карбуратор за шкода 120L, 1979г. Карбураторът трябва да е марка IKOV и да започва с някой от следните серийни номера: 4437513198 4437512925 4437512939
  22. Mishelle

    Ежедневни приказки !

    Най-накрая някой да успее с прости думи да му обясни на Сашето истината за DSG. Бих добавил и факта, че можеш да си го ползваш и като ръчна кутия - често го правя, защото ме кефи
  23. krasipask

    Фаворит любимец

    Ако поясниш, защо искаш да махнеш дневните при положение, че са заводски.
  24. Vladi_a

    Ежедневни приказки !

    Бензина винаги е бил по-доброто гориво За дсг въобще няма смисъл да отваряме дума, неслучайно почнаха да ги слагат масово по драгаджийките. Колкото и да не ти се вярва, електрониката реагира в пъти по-бързо от човешкия мозък.
  25. Зумера за забравени светлини се командва от микроключе в лявата брава , но плафона трябва да светва , когато извадиш ключа , освен ако не е оставен в позиция изключен. Пробвай да изключваш една по една буксите на модула дали ще проработи дистанционното.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.