Цялата активност
- Последния час
-
Kitty started following Датчик на малкия километраж
-
Днес карах София-Ботевград. Не съм натискала особено много колата 120км/h. Маслото вчера го проверих на истинала кола беше си добре на щеката. Тръгвайки от Ботевград след около час след като сме пристигнали и спрели. Светна "гайчен ключ" и изписа масло на малкия километраж. Никаква друга лампа не е светвала. На връщане повече от 100 не съм дигала. Маслото е сменено миналата година август месец и не са минати повече от 5000км. Долях в София около литър масло за всеки случай. Трябва ли да се притеснявам? По спешност ли трябва да я карам на майстор? Или мога да изчакам до август месец? П.с. долях масло защото на загрята кола ми се стори че е спаднало. Благодаря предварително! П.п.с. в София се чу едно пристъргване което продължи около минута две. Но забелязах ,че малко ми омекна педала на спирачката и предполагам че е от наклатките. ( Омекването на педала се случи в същото време в което се чу пристъргването)
-
Темата е за кофата- намерих
- Днес
-
Ивчо, при фейслифт лостчето за огледалата и бутоните за стъклата работят не докато си на контакт, а докато не отвориш вратата. Или не минат 5 минути.
-
Огледалата работят само на контакт. Моето също стои постоянно на дясно. Понеже имам и активирано авт. заключване, отключване, преди да извадя ключа от волана, колата няма да се отключи. А като не е на контакт, все едно колко закачаш лостчето.
-
При положение че всеки път дърпали ръчката за отваряне на вратата го закачам. За мен това означава всеки път качвайки се в колата да си нагласям едно от огледалата. А и аз я купих и лисчето си беше така сложено.
-
Днеска пътувах около час и половина и да чух цъкането при включване на двигателя но за цялото време не се чу второ цъкане
-
Еърбега му изчистих грешките, остава да изкарам колата да пробвам дали съм се справил с круиз контрола
-
Извинявам се за евентуално тъпото мнение (нямал съм Ф1), но...тази кола, след като няма позиция "0" на врътката, а само (L)L+R, R и "подгряване", реално трябва да седи задължително на някоя от позициите за местене L, L+R или R. Няма опасност от разместване при отваряне на вратата, а дори да се натисне и размести (само докато колата е на "контакт" или работи), лесно се намества
-
Всички ги включваме от две места. Спри музиката и при работещ двигател, сложи на положение подгрев на огледалата и почти веднага се чува как цъква едно реле под таблото. Засечи 20 минути и ще чуеш пак същото реле да цъква, с което се спира подгрева, въпреки че лоста е в положение подгрев. Подгревите и на огледалата и на задното стъкло работят само при работещ двигател.
-
ivo_24 се регистрира във форума
- Вчера
-
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
maxrpm отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Aз , ако събера пари да дойда, искам 057 -
Задното стъкло и страничните огледалата са ми с отделен подгрев който се включва от две отделни места. И когато този на страничните огледала е включен ако не съм пуснала този за задното стъкло той не "топли". Да този за задното се изключва след известно време. А този на страничните огледала поне за сега не се е изключвал (от както запаля колата докато не я изгася) въпреки че март като купих колата не помня да се включваше (беше доста топло тогава). А положението на врътката си седи на същото място. Само я втрътнах да си наместя огледалата и я върнах в същото положение в което си беше. И наистина ми се струва логично да има някакъв сензор за температура. Тъй като на врътката за управление на огледалата няма 0. А ако я завъртя в едно от другите две положения има вероятност да я бутна и да си разместя огледалото. Все пак е до дръжката за отваряне на вратата. Поне да светка или нещо защото доста често като се качи някой и не затваря напълно врата а аз усещам чак като потегля. Не знам дали има жица или не тъй като колата е купена от чужбина от предния собственик и сам си я е докарал. Като е купена от човек, а не от автокъща. Но в книжката пише, че трябва да има някакъв сигнал за коланите не разбрах светлинен и/или звуков. Но е факт че светка при запалване и изгасва почти веднага.
-
Опции. Ако имаш лампа за отворена врата може и да се направи да пищи при отворена врата. Аз поне не бих го активирал това. За коланите, ако няма жици под закопчалките, няма как да се активира. Поне за БГ не се поръчваше това още на ниво вносител. @ghost_rider Къде си прочел това за подгрева? И за задното стъкло и за огледалата се казва, че е макс 20 минути и след това се гаси само. Няма връзка с околна температура. Ако искаш да го рестартираш, минаваш на друго положение и пак връщаш.
-
И аз нямам думи...
-
Борисов Бисер се регистрира във форума
-
А да попитам в книжката на Шкода бяха описали че тя трябва да дава звуков сигнал при отворени врати и не сложен колан. Както и на таблото да светва съответния индикатор. Само че моята за вратите нито светва нито пищи. А за коланите светва само при палене и изгасва практически моментално, без да издава звуков сигнал. Това настройва ли се по някакъв начин или просто си е така колата... Защото според мен би трябвало поне за коланите да свети докато не се сложат, ако и не пищи. То и за вратите ама поне за коланите.
-
Е сега всяко нещо се чупи и се сменя. Просто нямах представа случайно нещо да не се случи тъй като баща ми си обича колите без екстри и винаги си е карал коли преди 2000та и съответно няма кой в къщи да питам. А аз специално си избирах кола която да има екстри ...все пак нали живеем в 21 век съществуват тези екстри защо да не ги ползваме и да си улесним живота. Не че имам нещо против старите коли. Но тъй като бях с Опел Корса 99 до преди 3 месеца просто видях, че вече майстори за тези коли няма и на никой не му се занимава. Да ако разбираш и сам можеш да си я правиш, но иначе за корсата само пари хвърлях без нищо да и поправят. ( Любимото ми беше когато я заведох на един майстор и му обясних, че отнякъде ми се струва, че капе масло. Той ужким нещо беше правил. И следващия път като му я закарах ми се накара че масло нямало колата.) Благодаря за отговорите. Радвам се че все още има хора които отговарят и на най глупавите въпроси. Но все пак не може да знаем всичко. А в книжката на Шкода едно на ръка че не е на български и преводача не превежда като хората. А и не намерих нищо относно това.
-
@The Best Forman предпочитам да го има, но да не ми се налага да го ползвам
-
Ужасни са , някои ако стърчи, като нищо ще го удариш , отделно че лентите са супер тясни , пълна скръб е , аз къде цял живот съм "газ до ламарината" , там карам с 20 на спирачка.... Паркиране там - ХАХАХАХА .... ХАХАХАХАХАХАХА 10 места на кръст , ама модерни, красиви , 10 москвича, ама червени.... Света още не може да се оттърве от ладите , ама вече няма и тях къде да ги паркират , но зелената жигула комби на патриарха и синята 2107 на Ботев , са си там... От време на време мяркам и 120 ката на Ботев, ама явно човека е мърляч, щом колата не е в гараж , сигурно вози тухли и цимент със спортна кола ... Думи нямам.
-
Ако не смяташ да го ползваш (да пази Бог) , намираш в снопа под волана кои са двата кабела на бега , слагаш едно съпротивление 2-2.5 Ом и приключваш с бега (няма да се налага да възстановяваш лентови кабели и пластинки).
-
Тъй, два въпроса- надявам се последни Мога ли чрез ваг ком да накарам еърбега да изгасне на таблото, и през същият как да настроя темпомата- щот темпомата отказва да бачка..... П.П. наложи се да търся друг волан, има скъсана пластинка( еърбега е свалян селската, понеже колата е вкарана в Бг с удар от пред) на клаксона, която не съобразих (даже не предполагах), че ще окъсява докато въртя волана....
-
Абсолютно. Идеята е, екстрата да си работи автоматично, когато е нужно. Е разбира се, не е изключено някога във времето да изгорят нагревателите, но срещу 15 лева си вземаш ново стъкло и продължаваш
-
Силвър се регистрира във форума
-
Тоест няма проблем да си седи включен. И на огледалата няма нищо да им стане.
-
Като завъртиш на R е изключен подгрева. Иначе се включва автоматично при температура под 15°C, и е полезно да е включен при дъжд и преминаване през тунели, че много рязко се запотяват огледалата. При по-висока околна температура се самоизключва.
- Последната седмица
-
RED се регистрира във форума
-
По повод истинските мъже... Преди време се въртеше тема или дискусия, как паркирате, напред или назад. И някой влезе с бутонките, аз съм е..ч и винаги паркирам напред. Нещо в този смисъл. Цялата дискусия умря. Сетих се за това онзи ден, с новите места в центъра с паркиране назад.
-
Няма при Ф1. Оставяш я на ляво или дясно огледало или ако си със старото ключe, L+R.
-
Благодаря ще пробвам. Ако имаше сложена 0 може би щях и сама да се сетя