Цялата активност
- Днес
-
MDaskalov started following Ел. Седалки с памет
-
Здравейте, от скоро карам Октавия 2 2007г. Седалките са Ел. С памет. Когато наглася всичко как да ми е удобно и запазя позицията, след това ако се мърда нещо само огледалата се връщат в позицията. Та въпроса ми е тази памет само на огледалата ли е или нещо със седалките не е наред? Преди карах БМВ там след натискане на позиция си се местеше огледала,седалки,волан, а на шкодата волане не е Ел. Само сесалките
-
Честита придобивка! Много безаварийнни километри.
-
Добре изглежда отвън, дано е гледана и поддръжана добре. Като цяло са дуркоустойчиви автомобили. За двигателя не мога да кажа нищо, защото не съм запознат с този. Безаварийно да Ви служи!
-
Честито! Със здраве и безаварийно да си я карате.
-
Добре дошъл. Поздравления за прекрасният избор, колата изглежда страхотно. Много радост и приятни мигове да имате с нея.
-
ivo_24 started following Шкода Октавия II 1,4 TSI
-
Здравейте, колеги! От вчера съм горд собственик на тази красавица! Като цяло си търсех друг тип автомобил (тип ван), но на излизане от една от автокъщите, случайно я мярнах и не успях да и устоя! Това е първата ми Шкода, която притежавам и силно се надявам да остана доволен от марката!
- 4 мнения
-
- 3
- Вчера
-
В моята книжка не пише такова нещо. Говорим за бутона АС, който е за охлаждането и съответно компресора. И на други места съм срещал, че не се изключва. Не знам откъде тръгна тази приказка. Сигурно от младежи, които не са виждали кола без климатик и не знаят, че колата има парно. Мислят си, че климатика и охлажда и топли, като в къщи. А трябва!
-
daniel_dimitrov се регистрира във форума
-
Joromalkia1999 се регистрира във форума
-
При дъжд няма да ги изсуши, докато дъждът не спре. И това при положение, че е под +20 градуса. Иначе подгрева не тръгва. За сняг съм съгласен. Какво пречи тогава да си ги пускаш през 20 мин., ако не са ти достатъчни. За мен, по-често срещан случай е при заскрежаване и изпотяване, което като време е нищо да ги почисти. 20 мин. работа са му предостатъчни. Така че, предпочитам да се самоизключват. Даже бих казал, че е екстра. То и никой не ме пита де. Инж. проектират. Има коли, при които се самоизкл. Но каквото е такоз. Ще знам, че не трябва да ги забравям.
-
Ей тук е момента да се самоцитирам. И според мен не се изключват.
-
Него го поемам аз, защото също съм сигурен, че не се изключва. И не е недостатък/пропуск, а идеята е ако вали дъжд или сняг да чисти докато се движиш. Защото ми се е случвало при обилен снеговалеж огледалата да се напълнят със сняг. Освен това стъклата и съответно реотаните са несравнимо по-малки от тези на задното стъкло и не натоварват системата.
-
Добре. За мен, това е недостатък, пропуск. Нямам никакъв опит с подгрев на Шкоди, така че, каквото ми кажете го приемам за вярно. п.п. Разберете се с @ID A. Той казва друго.
-
Алтернатора не зарежда акумулатора. Най-добре утре още да ходите на "доктор". Батерията е нова щом е от 2021 и няма нужда да я съсипвате. Успех!
-
SakBeku started following Активиране на My SKODA на Октавия 4 серия
-
Да стигнах до въвеждане ръчно на мейл и парола. Не ми даде да сканирам QR код, както е показано на клипа. Стъпките на въвеждане на исканата информация са същите както на клипа. Този QR код не излезе и при рестартиране от страна на ЕУРОТЕК на системата.
-
Kitty started following Лампа на таблото за акумулатор
-
Светна днес лампата на таблото за акумулатор. И не гасне. Колата си пали без никакъв проблем. Няколко пъти я загасих и запалих. От раз запалва. Чаках я и около 2 часа загасена пак запали. Карах около 10 минути със светнала лампа че трябваше да се прибера. Единствено което забелязах дори не съм сигурна че има връзка с лампата за акумулатора е че се получава едно (придърпване) много силна дума, съвсем леко като седи на едно място на неутрална леко (подрусва) почти недоловимо. Докато се движи не усетих нищо. Акумулатора е от края на 2021 и не е правил проблеми. Ще проверя по късно колко е зареден акумулатора. На какво може да се дължи тази лампа?
-
В книжката за разлика от задното стъкло за което пише че след 20 минути се изключва за страничните огледала не го пише.
-
Не се самоизключват и в ръководството не пише да се изключват. При включен подгрев на странични огледала при запалване на автомобила се включват и се гасят при загасяване на автомобила. Това го останових докато беше включен подгрева. През цялото време на шофиране си бяха врели. А дали има температура на околната среда която ги кара да се включат не знам защо не съм пробвала да ги включа сега докато е по топло от както ги изключих.
-
По този начин, както е показано в клипа ли процедирахте? https://youtu.be/R07enf71D74?si=JUyWsY5DOOmw6j1Y
-
Ключовете на колата, 2 или 3 броя, в зависимост как е поръчана, бяха ли с Вас в колата, докато се опитвахте да се свържете?
-
Да направих така както е описано. Качвам и клипче:
-
Купувай специално горивен филтър от Порше. Имам сериозен опит с тези дюзи и не говоря празни приказки. В ИПО ги рециклират добре с оригинални части стига да ги имат или могат да доставят. Цената беше около 450лв на брой от преди половин година.
-
Реално на етикета пише производство в Румъния. Но разликата в цената спрямо оригинална е съществена. Дано пак не сбъркам. Иначе проблема с дюзите си го предизвиках сам. При проблем с прекъсване при ускорение около 1500 оборота, след диагностика (естествено при официалния прдставител) излезе една дюза за смяна. Аз реших да сменя и 4-те. Все пак са работили 6 години. Видях немски рециклаж на изгодна цена и взех 4 дюзи. На пръв поглед след смяната колата работеше по-тихо, но проблема с прекъсването си остана. Бях спрял да му обръщам внимание. Бях решил, че не е от дюзи. Докато не изгря по-горе описаната грешка. Без дори да е погледнал колата приемчика ми каза - смени горивото. А защото я закарах в Порше без час и нямаше как да я вземе веднага за диагностика се разбрахме да остане там и когато се освоботи техник да я видят. След няколко часа се обади да каже, че я е запалил да я премести и колата е работика ужастно. Теста с колбите го потвърждава. И сега чакам смямата с надежда тези нови дюзи (дори и афтърмаркет) да са в пъти по-добри от рециклажа.
-
Аз също все се каня да драсна няколко думи и все се отнасям. Та и аз искам много да благодаря на Пепи за отзивчивостта и съветите за подръжката и прегледа преди покупката на моята "нова" стара кола. От скоро (скоро скоро вече си стана 1г) си джиткам Октавия 3. От прегледа преди покупката, през пълното обслужване (след като я взех), както и скорошните ми ремонтни посещения, Пепи се отнесе с ремонтите супер и светкавично. Даже няколко пъти и по телефон ме спасява с правилните съвети Пример: беше ми супер любопитно да си човъркам с VCDS-а (защото за разлика от Фабия 2, Октавията е пълна с настройки и джаджи) така се бях отнесъл и заиграл, че изведнъж почна да ми набива грешки за всякакви модули и неща, помислих че съм изгорил някой контролер (понеже сменях кодираници на крушки). Всичко така умря, че не можех да заключа с дистанционното. Пепи по телефона (+ един Log) веднага позна какво съм направил, а именно бях цъкал само контакт и бях изразходил акумулатора
-
-
ndtanchev53 се регистрира във форума
- Последната седмица
-
Регистрация в https://www.skoda-connect.com/ направихте ли си, преди да се регистрирате в MySkoda?