Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Не знам, ама като си говорим за малоумия, дано не се отклонявам от темата, но за мен по Европа, че и в Турция по-малоумно кръстовище от това на снимката няма!
  3. Днес
  4. joro-120L

    Въпрос с повишена трудност.

    Мислех, че с малко приказки ще се разберем. Ако бях написал да минеш само със смяна на сегменти, каква щеше да е реакцията? Трябва ли да има луфт в буталата? В цитата ти съм включил и хонинга, от който се притесняваш. Виж ключа на сегментите. Ако е до хонинг, дай ги да им направят и няма да ги сменяш. И мен
  5. Embrace the freedom of casual encounters on the best dating app in town! Easy flirting and more, one night only True Females [URL=https://datesnow.life]Exemplary casual Dating[/URL]
  6. maxrpm

    Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.

    Нямаш никакъв яд, ама ще закачим на твърда връзка комбито , за VRS-a , че имам Zoom среща в 14ч
  7. The Best Forman

    Въпрос с повишена трудност.

    Мен ме притеснява маслообирането без хонинг , компресия е имало (съдейки по липсата на нагар и всякакви други миязми) .. инак ако беше ровил по сайтовете , нямаше да си толкова категоричен
  8. PRR

    Ежедневни приказки !

    Сигурно си прав. Но той носи отговорността. И, понеже сме в България, милиционерите ще се ограничат с "отнемане на предимство", вместо да отчетат (много) превишената скорост. В крайна сметка водача на "виновната" кола е мъртъв, не могат да го осъдят повече и ще се опитат да оневинят шофьора на НСО. Който, уви, най-вероятно наистина не е настоявал да кара като луд, но ... когато се дънят големите, малките горят.
  9. Izolini

    Ежедневни приказки !

    Прочети ми пак поста. Шофьора от НСО няма полза да кара бързо, говедото от задната седалка го ръчка, щото закъснява за поредното джамбуре с чужди кинти (и пица с Бело в конкретния случай)
  10. zloQQ

    Ежедневни приказки !

    Е, то в час пик си е било и преди задръстено. Аз зимата минавах доста от там привечер и от Попа нагоре...пусках брада! А имам 5 косъма на кръст деееб@, хахаха. Абе, може би, защото мен лично не ме засяга тоя трафик там, да говоря така. Ама реално, за да се накарат хората да слязат от тенекиите, трябва да има някаква удобна инфраструктура. И леко да се сбута трафика. Много приятели карат колела само или с децата си. Хубава система от велоалеи е голям плюс в топло време. Зимата е тегаво - ясно е. Честно казано, не съм радикално настроен като Борис Бонев, но ми се иска да е по-чисто в София...
  11. Logrus

    Ежедневни приказки !

    Ами мини в час пик - вечер взимам сина от училище и минавам точно по Патриарха и Витошка (заради протестиращите Фритьоф Нансен е затворен). Въпреки че протестът затваря голяма част от кръстовището на Нансен и Патриарха, се налага да чакам по 5+ минути само за да се включа от Христо Белчев в Патриарха.А мазалото за ляв завой по Витошка тепърва ще се влошава. Бонус - вече се навъдиха "тарикатите" спиращи в единствената (вече) лента на аварийки..... Както и да е - цялото е една пълна порнография според мен. Включвам и протеста - на един плакат чета "Искаме паркоместа", на втори "Да няма задръствания", а аз някак не виждам как ще постигнат едното без другото.
  12. PRR

    Ежедневни приказки !

    Велко, аз съм с две ръце ЗА вело-алеите. НО не и в това изпълнение. Освен това да направиш тая улица двупосочна е безумица. Един спира и тотална тапа. Освен това във вело-алеите се паркираха кофите за боклук, защото и за това не е помислено. Изобщо - добра идея, ужасно изпълнение. Та, не, не бъркаш. Друг бърка, защото се зае да прави нещо от което не разбира. За което ще платим аз и ти PS: Много ми е интересно как зимата ще се чисти улицата и вело-алеята ... Ама да не прекаляваме с мислене за повече от седмица напред, нали
  13. zloQQ

    Ежедневни приказки !

    Хората просто са си свикнали в личинката и само някой да им барне безценното желязо или нещо свързано с него (в случая - инфраструктурата) - надигат глас. То, такива протести и недоволства даже срещу мизерията в управлението няма. Ама че са направили велоалея - вик до Бога Иначе, като идат в други страни: "Ей, ц-ц-ц, глей, какво е 'убаво, как е уредено!" Минах 2 пъти по Патриарха и 4 пъти по Витошка. Най-късно на втория светофар минавах. И преди беше така. Аз, промяна не виждам. Говоря за обедно и ранно-следобедно време. Административно, не знам, какво не са свършили, но лично аз съм ОК да има повече велоалеи, които не са на тротоара и все пак са леко отделени от трафика на МПС. Като е топло си возех джуджето доста из София, от парк в парк и е тегаво като трябва да се внимава с двукраките, които не гледат грам и вървят т "лентата за велосипеди" по тротоарите. Сега вече, малката кара сама и с подобни удобства, към които се стреми градът - мисля, че ще е добре за всички, ползващи нещо различно от тенекията за разходка Може пък и да бъркам де...
  14. PRR

    Ежедневни приказки !

    И сега кой плаща МАСРАФА? Идва някой, прави мазало, предизвиква протести с размери, които не помним от години и ... накрая се оказва, че нещото не е съгласувано нито с КАТ, нито е изпълнено според изискванията. Просто нямам думи
  15. PRR

    Ежедневни приказки !

    По закон има право на охрана 4 години след като е бил премиер. Точно за това няма причина да го виним.
  16. niki

    Ежедневни приказки !

    Тук по-интересно е в какво качество Кирчо тъпото е охранявано лице от НСО. Не е премиер, не е президент, не е председател на НС или заместник такъв, не е член на КС, не е шеф на върховен съд, не е и кмет на София. А и в какво качество в колата се вози Зайо Цицин-Пендачански?
  17. PRR

    Ежедневни приказки !

    Няма нужда да се гледат камерите за да се разбере дали е карал със 60 или (много) повече. Мисля, че снимките, които "изтекоха" красноречиво говорят за скорост далеч над разрешената. Но това не е нищо ново за НСО Между другото, според закона, на автомобилите със специален режим на движение е разрешено да нарушават правилника, АКО не застрашават останалите участници в движението: За съжаление, независимо от "разследването" починалият човек няма да се върне. Нито НСО ще се научат да уважават останалите участници в движението! Що се отнася до карането на ПРР - не е от най-кротките, но гледа да кара с 10-15km/h над ограничението, не повече. Научи се с годините след като няколко пъти му изкачаха трактори без светлини в тъмната част на деня, животни и всякакви светлоотразителни елементи с хранилки сложени на прав участък с ограничение 40 защото имало мост И те така.
  18. Зет ми продава бутилката. Купувана от Германия. Немонтирана. Намира се в София, "Красна поляна". Предаване - само лично. За контакти, оставям моя номер: 0876878165 - Явор.
  19. vladkant

    Десен мигач изчезна

    Малко ъпдейт, махнах пластмасата и изчистих със сгъстен въздух (от тези флакони за чистене на компютри), за момента работи и чакам доставка на лостче.
  20. vladkant

    Заключена врата

    Да питам, отвориха ли вратата, разбра ли се каква е причината?
  21. Izolini

    Ежедневни приказки !

    Като видях колко дълбоко се е заврял Туарега в Аудито малко се чудя дали е бил с 60 Точно там има рамка на ТОЛ и лесно може да се провери. Знам, че повечето са на мнение, че шофьорите от НСО карат като джигити. Ми не е вярно! Най-малкото защото колата ще е винаги в преразход и няма какво да кипне в тубите. Карат така, както им казва маймуната от задната седалка. А ако не им е казал нищо карат като нас - тоест познавам доста, които карат кротко като Юли и ПРР, няколко, които карат като мен и Заубер и един, който кара като Евгени
  22. Вчера
  23. РусенскоВарено

    Ежедневни приказки !

    Кола на НСО с бивш БГ Премиер в нея участва в катастрофа, има жертва. Източник: Дневник
  24. РусенскоВарено

    Ежедневни приказки !

    С разпореждане Административен Съд София - град се произнесе по искане на Сдружение с нестопанска цел в обществена полза „Европейски център за транспортни политики” срещу неоснователни действия на СО по въвеждането на нова постоянна организация на движението в района на НДК. По искане на Сдружение с нестопанска цел в обществена полза „Европейски център за транспортни политики” срещу неоснователните действия на СО, с разпореждане № 5390 по административно дело № 4553/24 г. Административен съд София – град постановява да бъдат безусловно прекратени действията, извършвани от длъжностни лица от Столична община, разпоредени от зам.-кмета по Транспорт Илиян Павлов във връзка с въвеждане на нова постоянна организация на движението в гр. София по бул. „Витоша”, бул. „Патриарх Евтимий” и ул. „Проф. Фритьоф Нансен” чрез разчертаване на нова пътна маркировка, поставяне на пътни знаци, преградителни съоръжения и т.н. Съдът е приел, че действията не се основават на административен акт или закон, и в хипотезата на чл. 250, ал. 1 от АПК следва да бъдат преустановени незабавно. Разпореждането може да бъде обжалвано пред ВАС в тридневен срок. Източник: АССГ
  25. PRR

    Ежедневни приказки !

    Мише, проблема е, че повечето от тези водачи са безработни, колите са на фирми, лизингови и т.н. Т.е. с тоя процент само ще се влошат нещата. Защото, типично по чиновнически, никой не пита как така един безработен кара кола за 200к лв, харчеща 30лв/100км и имаща застраховка годишната пенсия на 5+ пенсионера Та до тук със западния опит.
  26. И от ме н голям + за Елбатрон - само в последната година два пъти ползвам услугите им и мога да изкажа само суперлативи. Сервизът е специализиран предимно за ВАГ автомобили, познават ги наизуст, но работят и по коли от други марки (като Рено в моят случай). Що се отнася до автоклиматици в София - други няма. Препоръчвам ги с две ръце.
  27. Logrus

    Ежедневни приказки !

    Мхм....ма това в белите страни - ай са виж колко от тези джигити у нас се водят безработни.... А и колко народ е официално на минимална заплата, а взимат в пъти повече, ама "под масата"... Дъвкали сме темата и преди, няма какво ново да се каже, никакви положителни промени няма от миналия път насам. Имаме някакви (да кажем приемливи) закони, имаме нещо като полиция (дето и да иска да работи, все някой я спъва), имаме близка до нулевата събираемост (особено от онези дето трябва по три кожи да им се свалят), и имаме едни подлоги, които стоят на достатъчно високи постове и пречат каквото и да е да се промени за добро (и които са се закотвили там до живот), имаме и рая, която да го отнася безропотно (защото така най-лесно). И честно казано, след толкова години безхаберие, нипукизъм и очеизвадна шуробаджанащина, и аз загубих интерес и не виждам шанс нещата да се променят - не и към по-добро. У нас всичко е свързано само с едно единствено - някой, точно определен, да се налапа още повече. Жив пример - прясно осраните булевард "Витоша" и булевард "Патриарх Евтимий" - требе да папка повече общинското (дали?) предприятие "Паркинзи и гаражи"....ама пък после ще ни кажат какво добро са сътворили и как, виждаш ли, като блокират два основни булеварда в столицата ще намалят задръстванията в глобален мащаб с минимум 1000%..... и колко сме еко, био и е** ли му мамата какво още... .
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.