Цялата активност
- Последния час
-
LidiyaNik се регистрира във форума
-
Най-накрая някой да успее с прости думи да му обясни на Сашето истината за DSG. Бих добавил и факта, че можеш да си го ползваш и като ръчна кутия - често го правя, защото ме кефи
- Днес
-
Ако поясниш, защо искаш да махнеш дневните при положение, че са заводски.
-
Бензина винаги е бил по-доброто гориво За дсг въобще няма смисъл да отваряме дума, неслучайно почнаха да ги слагат масово по драгаджийките. Колкото и да не ти се вярва, електрониката реагира в пъти по-бързо от човешкия мозък.
-
Отказва да отключва и заключва с дистанционното си.
The Best Forman отговори на Leo_beast's тема в Fabia 1
Зумера за забравени светлини се командва от микроключе в лявата брава , но плафона трябва да светва , когато извадиш ключа , освен ако не е оставен в позиция изключен. Пробвай да изключваш една по една буксите на модула дали ще проработи дистанционното.- 5 мнения
-
- централно
- отключване
-
(и 1 още)
Тагове:
- Вчера
-
Любомиров навремето, ни направи смешни на един събор с едно бмв , всички Шкоди , дайте ми омега Б ръчка днес , макар че е 2 тона кола , да видим колко е бързо DSG ... Hint - няма да пускам мигачи ... Темата на масата ще бъде , дали дизела е само дънки и утре като стана как ще те мина в мечтите ...
-
Само да вметна , че във въпросната Омега Б , сме се возили на по 18 -19, 2005та по цариград с 22км/ч ,(тогава още можеше), докато това е гърмяло
-
Аз имам навик и винаги си ги пускам , дори и сега на фабията , като имам дневни , пак си пускам фаровете , за да не отвикна от навика. Каня всеки от Шкода клуб България , който смята себе си за достатъчно кадърен , да махме дневните ми светлини. Един човек се опита и каза че не знае как.
-
Веселин Митев се регистрира във форума
-
Добре , само отбелязах. При Влади , не съм се возил , но няма да забравя никога на Анастас червеното МБ, на мечката червения рапид . Силвията още ми е в сърцето , макар да е грозна, е брутална кола на макс ,имаше една 120 ка с фордов мотор 1.8, дето пак събираше лентите , не помня чия беше и на моя човек стоковата омега Б 2.5TD жалко че беше 1995 та и вече е старичка иначе се моли на шестака дизел и плачи ... Само дънки , така ли беше ?
-
Возил съм се и аз в тази машина, докато беше най-обикновено 1.8Т ...
-
При промишлените мотори различните производителите предписват демонтаж и почистване в специализира сервиз на ДПФ между 6х и 10х часа. Твоят ДПФ е вероятно на около 6х.часа
-
Не знам дали са реални, взех я на 260 х км по километраж. Иначе зареждането си е наред, понеже заврях телефона между волана и таблото, затова така изглежда, малко след чертата вдясно от 12-ката стои, което е около 14 волта
-
Предполагам, че под основно почистване разбираш филтъра долу и "под душа"?
-
Кажи го на тези, които го въведоха.! Ще махнеш дневните и ще минеш на абонамент към КАТ!. Не става!
-
Отказва да отключва и заключва с дистанционното си.
Leo_beast отговори на Leo_beast's тема в Fabia 1
Днес ходих до два магазина и в двата ми казаха, тази течност е прибрана вече и нормално то при това време никой няма да му трябва. При мен се чува отчетливо онова щрак което следва като се извади ключа и волана се заключва без него. Има и друго което ми направи впечатление, че освен плафоните и зумера за фарове млъкна от както стана този проблем и аз за това съответно се усъмних в клемореда, но уви не е той. С ваг ком като се тества таблото си писука зумера и то в два тона даже. Гледах клипове в тубата да видя къде е това друго микроключе, но никой не говори за такова. Ще опитам някой ден да сваля целия патрон от двата му скъсани болта и да го разгледам обстойно.- 5 мнения
-
- централно
- отключване
-
(и 1 още)
Тагове:
-
Влад, абе тея , дали са реални, да не е нов внос ? Обърни внимание на алтернатора , мисля че презарежда.
-
Аз се мъча да убия дневните , ти ги слагаш . Щом те кефи ...
-
Отказва да отключва и заключва с дистанционното си.
The Best Forman отговори на Leo_beast's тема в Fabia 1
Писал съм по въпроса , но много отдавна и не можах да открия темата .. тогава по същия начин отказа да приема сигнали от дистанционното , програмирахме пет различни ключа (два мои и три чужди) с Пепино , но така и не тръгна . Разглобих салона за пране и докато съхнеха седалките използвах да ръчкам из модулите и при изключване на една от четирите букси , започваше да работи и тогава открих , че при изваждане на ключа не светка плафона и го нямаше звука от заключване на волана и в рамките на няколко дни наливах течност на Сонакс за размразяване на ключалки , докато не започна да работи механизма на самия патронник и съответно проработи дистанционното. Вероятно някой ключар би могъл да разглоби и профилактира патронника , но така с течността работи поне четири години без проблем.- 5 мнения
-
- централно
- отключване
-
(и 1 още)
Тагове:
-
Модула за дневни светлини вече е свързан! Имаме дневни:) На снимката късите са на 35% и под определен ъгъл си светят, но е слабичко. Но това вече е до настройка! Без помоща на Евгени е The Best нямаше как да стане! Благодаря! Поздрави на всички
-
Здравей, Провери зареждането на празен ход. Щом гасне, значи захранването в този момент е от акумулатора. Ако е на малко по-високи обороти, напр. 1000-1200 не би трябвало да гасне при махане на клемата.
-
AnnieRang се регистрира във форума
-
Aleksander001 started following Алетрнатор, ток, напрежение и още нещо Алетрнатор, ток, напрежение и още нещо
-
Здравейтее, искам да споделя една закачка с моят автомобил. Колата както предполагам се досещате е Octavia 1, много си я обичам и тя затова явно ми мрави магарий Та по същество, колата е 1.6 102 коня 2005 година. След като ми се наложи да запаля една кола която нямаше ток а никой не си носеше кабели, реших да смъкна акумулатора от моята кола и да запалим другата докато мойта остане с разгачени клеми на акумулатора и продължи да си работи. Такааа на теолия нещата са тип топ смятам, обачее разкачам аз минусовата клема на октавията докато работи и тя веднага угасна. Това ми се е случвало преди около 3 месеца когато бях с един рециклиран алтернатор и реших че ще го сменя с друг. Смених го и това нещо спря да се проявява. Но очевидно не след дълго проблема отново е налице. Като се замисля това нещо може да влияе и на други неща по автомобила като сензори датчици, аз точно такива драми имам. Та сега според Вас дали алтернатора е кофти и нещо по него не е както трябва или има нещо друго което може да е проблем. Отностно датчиците имам предвид че колата на празен ход работи разномерно но в същото време на живи данни започва да отчита нереално ниски и високи пикови стойности на дебитомера, което от своя страна води до безмислено обогатяване от ламбда сондата и ако си в задръстване потеглянето е мъчително. Ще се радвам да споделите мнение както да търся като проблем защото това определено не смятам че е редно да остане така. Пс: Пожелавам весело посрещане на празника и безаварийни километри по родните и не само родни пътища!
-
Здравейтее, искам да споделя една закачка с моят автомобил. Колата както предполагам се досещате е Octavia 1, много си я обичам и тя затова явно ми мрави магарий Та по същество, колата е 1.6 102 коня 2005 година. След като ми се наложи да запаля една кола която нямаше ток а никой не си носеше кабели, реших да смъкна акумулатора от моята кола и да запалим другата докато мойта остане с разгачени клеми на акумулатора и продължи да си работи. Такааа на теолия нещата са тип топ смятам, обачее разкачам аз минусовата клема на октавията докато работи и тя веднага угасна. Това ми се е случвало преди около 3 месеца когато бях с един рециклиран алтернатор и реших че ще го сменя с друг. Смених го и това нещо спря да се проявява. Но очевидно не след дълго проблема отново е налице. Като се замисля това нещо може да влияе и на други неща по автомобила като сензори датчици, аз точно такива драми имам. Та сега според Вас дали алтернатора е кофти и нещо по него не е както трябва или има нещо друго което може да е проблем. Отностно датчиците имам предвид че колата на празен ход работи разномерно но в същото време на живи данни започва да отчита нереално ниски и високи пикови стойности на дебитомера, което от своя страна води до безмислено обогатяване от ламбда сондата и ако си в задръстване потеглянето е мъчително. Ще се радвам да споделите мнение както да търся като проблем защото това определено не смятам че е редно да остане така. Пс: Пожелавам весело посрещане на празника и безаварийни километри по родните и не само родни пътища!
- 1 мнение
-
- 1
-
Отказва да отключва и заключва с дистанционното си.
Leo_beast отговори на Leo_beast's тема в Fabia 1
Много благодаря за информацията. Това за ключа го прочетох и в чешкия шкода форум, но си мислех, че въпросното микро ключе се намира в клемореда и за това го смених и него, но нещата не се оправиха. Може би ключалката сама по себе си нещо заяжда и не може да се върне за да освободи въпросното черно палче в средата клемореда.- 5 мнения
-
- централно
- отключване
-
(и 1 още)
Тагове:
-
bobiphpl се регистрира във форума
-
За пътната помощ, да. Заговорихме се вчера, и после видях темата и навързах нещата.
-
Ако става въпрос за пътната помощ- на един са се обадили да вземе колата, той изпрати друг....нямам идея кой е карал колата обратно, нямаше как да излезна от бач, взеха я от паркинга без да присъствам
-
JORDITO (авто медии, осветление, окабеляване)
РусенскоВарено отговори на Stucata's тема в Бял списък
Колега @kris10x, вижте си папката с входящи лични съобщения.- 34 мнения
-
- multimedia
- led
-
(и 1 още)
Тагове: