Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Mishelle

    Ежедневни приказки !

    Най-накрая някой да успее с прости думи да му обясни на Сашето истината за DSG. Бих добавил и факта, че можеш да си го ползваш и като ръчна кутия - често го правя, защото ме кефи
  3. Днес
  4. krasipask

    Фаворит любимец

    Ако поясниш, защо искаш да махнеш дневните при положение, че са заводски.
  5. Vladi_a

    Ежедневни приказки !

    Бензина винаги е бил по-доброто гориво За дсг въобще няма смисъл да отваряме дума, неслучайно почнаха да ги слагат масово по драгаджийките. Колкото и да не ти се вярва, електрониката реагира в пъти по-бързо от човешкия мозък.
  6. Зумера за забравени светлини се командва от микроключе в лявата брава , но плафона трябва да светва , когато извадиш ключа , освен ако не е оставен в позиция изключен. Пробвай да изключваш една по една буксите на модула дали ще проработи дистанционното.
  7. Вчера
  8. maxrpm

    Ежедневни приказки !

    Любомиров навремето, ни направи смешни на един събор с едно бмв , всички Шкоди , дайте ми омега Б ръчка днес , макар че е 2 тона кола , да видим колко е бързо DSG ... Hint - няма да пускам мигачи ... Темата на масата ще бъде , дали дизела е само дънки и утре като стана как ще те мина в мечтите ...
  9. maxrpm

    Ежедневни приказки !

    Само да вметна , че във въпросната Омега Б , сме се возили на по 18 -19, 2005та по цариград с 22км/ч ,(тогава още можеше), докато това е гърмяло
  10. maxrpm

    Фаворит любимец

    Аз имам навик и винаги си ги пускам , дори и сега на фабията , като имам дневни , пак си пускам фаровете , за да не отвикна от навика. Каня всеки от Шкода клуб България , който смята себе си за достатъчно кадърен , да махме дневните ми светлини. Един човек се опита и каза че не знае как.
  11. maxrpm

    Ежедневни приказки !

    Добре , само отбелязах. При Влади , не съм се возил , но няма да забравя никога на Анастас червеното МБ, на мечката червения рапид . Силвията още ми е в сърцето , макар да е грозна, е брутална кола на макс ,имаше една 120 ка с фордов мотор 1.8, дето пак събираше лентите , не помня чия беше и на моя човек стоковата омега Б 2.5TD жалко че беше 1995 та и вече е старичка иначе се моли на шестака дизел и плачи ... Само дънки , така ли беше ?
  12. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    Возил съм се и аз в тази машина, докато беше най-обикновено 1.8Т ...
  13. silent

    Проблем със системата за екология (DPF)

    При промишлените мотори различните производителите предписват демонтаж и почистване в специализира сервиз на ДПФ между 6х и 10х часа. Твоят ДПФ е вероятно на около 6х.часа
  14. Vladi_a

    Ежедневни приказки !

    Не знам дали са реални, взех я на 260 х км по километраж. Иначе зареждането си е наред, понеже заврях телефона между волана и таблото, затова така изглежда, малко след чертата вдясно от 12-ката стои, което е около 14 волта
  15. Деян

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Предполагам, че под основно почистване разбираш филтъра долу и "под душа"?
  16. krasipask

    Фаворит любимец

    Кажи го на тези, които го въведоха.! Ще махнеш дневните и ще минеш на абонамент към КАТ!. Не става!
  17. Днес ходих до два магазина и в двата ми казаха, тази течност е прибрана вече и нормално то при това време никой няма да му трябва. При мен се чува отчетливо онова щрак което следва като се извади ключа и волана се заключва без него. Има и друго което ми направи впечатление, че освен плафоните и зумера за фарове млъкна от както стана този проблем и аз за това съответно се усъмних в клемореда, но уви не е той. С ваг ком като се тества таблото си писука зумера и то в два тона даже. Гледах клипове в тубата да видя къде е това друго микроключе, но никой не говори за такова. Ще опитам някой ден да сваля целия патрон от двата му скъсани болта и да го разгледам обстойно.
  18. maxrpm

    Ежедневни приказки !

    Влад, абе тея , дали са реални, да не е нов внос ? Обърни внимание на алтернатора , мисля че презарежда.
  19. maxrpm

    Фаворит любимец

    Аз се мъча да убия дневните , ти ги слагаш . Щом те кефи ...
  20. Писал съм по въпроса , но много отдавна и не можах да открия темата .. тогава по същия начин отказа да приема сигнали от дистанционното , програмирахме пет различни ключа (два мои и три чужди) с Пепино , но така и не тръгна . Разглобих салона за пране и докато съхнеха седалките използвах да ръчкам из модулите и при изключване на една от четирите букси , започваше да работи и тогава открих , че при изваждане на ключа не светка плафона и го нямаше звука от заключване на волана и в рамките на няколко дни наливах течност на Сонакс за размразяване на ключалки , докато не започна да работи механизма на самия патронник и съответно проработи дистанционното. Вероятно някой ключар би могъл да разглоби и профилактира патронника , но така с течността работи поне четири години без проблем.
  21. krasipask

    Фаворит любимец

    Модула за дневни светлини вече е свързан! Имаме дневни:) На снимката късите са на 35% и под определен ъгъл си светят, но е слабичко. Но това вече е до настройка! Без помоща на Евгени е The Best нямаше как да стане! Благодаря! Поздрави на всички
  22. joro-120L

    Алетрнатор, ток, напрежение и още нещо

    Здравей, Провери зареждането на празен ход. Щом гасне, значи захранването в този момент е от акумулатора. Ако е на малко по-високи обороти, напр. 1000-1200 не би трябвало да гасне при махане на клемата.
  23. Здравейтее, искам да споделя една закачка с моят автомобил. Колата както предполагам се досещате е Octavia 1, много си я обичам и тя затова явно ми мрави магарий Та по същество, колата е 1.6 102 коня 2005 година. След като ми се наложи да запаля една кола която нямаше ток а никой не си носеше кабели, реших да смъкна акумулатора от моята кола и да запалим другата докато мойта остане с разгачени клеми на акумулатора и продължи да си работи. Такааа на теолия нещата са тип топ смятам, обачее разкачам аз минусовата клема на октавията докато работи и тя веднага угасна. Това ми се е случвало преди около 3 месеца когато бях с един рециклиран алтернатор и реших че ще го сменя с друг. Смених го и това нещо спря да се проявява. Но очевидно не след дълго проблема отново е налице. Като се замисля това нещо може да влияе и на други неща по автомобила като сензори датчици, аз точно такива драми имам. Та сега според Вас дали алтернатора е кофти и нещо по него не е както трябва или има нещо друго което може да е проблем. Отностно датчиците имам предвид че колата на празен ход работи разномерно но в същото време на живи данни започва да отчита нереално ниски и високи пикови стойности на дебитомера, което от своя страна води до безмислено обогатяване от ламбда сондата и ако си в задръстване потеглянето е мъчително. Ще се радвам да споделите мнение както да търся като проблем защото това определено не смятам че е редно да остане така. Пс: Пожелавам весело посрещане на празника и безаварийни километри по родните и не само родни пътища!
  24. Здравейтее, искам да споделя една закачка с моят автомобил. Колата както предполагам се досещате е Octavia 1, много си я обичам и тя затова явно ми мрави магарий Та по същество, колата е 1.6 102 коня 2005 година. След като ми се наложи да запаля една кола която нямаше ток а никой не си носеше кабели, реших да смъкна акумулатора от моята кола и да запалим другата докато мойта остане с разгачени клеми на акумулатора и продължи да си работи. Такааа на теолия нещата са тип топ смятам, обачее разкачам аз минусовата клема на октавията докато работи и тя веднага угасна. Това ми се е случвало преди около 3 месеца когато бях с един рециклиран алтернатор и реших че ще го сменя с друг. Смених го и това нещо спря да се проявява. Но очевидно не след дълго проблема отново е налице. Като се замисля това нещо може да влияе и на други неща по автомобила като сензори датчици, аз точно такива драми имам. Та сега според Вас дали алтернатора е кофти и нещо по него не е както трябва или има нещо друго което може да е проблем. Отностно датчиците имам предвид че колата на празен ход работи разномерно но в същото време на живи данни започва да отчита нереално ниски и високи пикови стойности на дебитомера, което от своя страна води до безмислено обогатяване от ламбда сондата и ако си в задръстване потеглянето е мъчително. Ще се радвам да споделите мнение както да търся като проблем защото това определено не смятам че е редно да остане така. Пс: Пожелавам весело посрещане на празника и безаварийни километри по родните и не само родни пътища!
  25. Много благодаря за информацията. Това за ключа го прочетох и в чешкия шкода форум, но си мислех, че въпросното микро ключе се намира в клемореда и за това го смених и него, но нещата не се оправиха. Може би ключалката сама по себе си нещо заяжда и не може да се върне за да освободи въпросното черно палче в средата клемореда.
  26. Vladi_a

    Не ходете в 6+

    За пътната помощ, да. Заговорихме се вчера, и после видях темата и навързах нещата.
  27. vladkant

    Не ходете в 6+

    Ако става въпрос за пътната помощ- на един са се обадили да вземе колата, той изпрати друг....нямам идея кой е карал колата обратно, нямаше как да излезна от бач, взеха я от паркинга без да присъствам
  28. РусенскоВарено

    JORDITO (авто медии, осветление, окабеляване)

    Колега @kris10x, вижте си папката с входящи лични съобщения.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.