Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      6720


  2. skodafen

    skodafen

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2267


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      1021


  4. vladkant

    vladkant

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      1183


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 04/25/24 in Мнения

  1. Няма хора. Или ходете в оторизирани сервизи или доказани сервизи които не са евтини и за които се чака или ремонтирайте сами. Това е.
    2 points
  2. Фейсбукът ми беше направил линковете неактивни в групата във фейсбук и съответно и тук, и се наложи да ги сложа от друго място, защото с редакция не ставаше, така че ето пак линка за всички Важни теми необходими за преминаване на маршрута.. https://www.facebook.com/groups/1824588117655479/permalink/7012336218880617
    2 points
  3. 089 864 0815 Влади той е ключар но е специализиран във ваг
    2 points
  4. Здравейтее, искам да споделя една закачка с моят автомобил. Колата както предполагам се досещате е Octavia 1, много си я обичам и тя затова явно ми мрави магарий Та по същество, колата е 1.6 102 коня 2005 година. След като ми се наложи да запаля една кола която нямаше ток а никой не си носеше кабели, реших да смъкна акумулатора от моята кола и да запалим другата докато мойта остане с разгачени клеми на акумулатора и продължи да си работи. Такааа на теолия нещата са тип топ смятам, обачее разкачам аз минусовата клема на октавията докато работи и тя веднага угасна. Това ми се е случвало преди около 3 месеца когато бях с един рециклиран алтернатор и реших че ще го сменя с друг. Смених го и това нещо спря да се проявява. Но очевидно не след дълго проблема отново е налице. Като се замисля това нещо може да влияе и на други неща по автомобила като сензори датчици, аз точно такива драми имам. Та сега според Вас дали алтернатора е кофти и нещо по него не е както трябва или има нещо друго което може да е проблем. Отностно датчиците имам предвид че колата на празен ход работи разномерно но в същото време на живи данни започва да отчита нереално ниски и високи пикови стойности на дебитомера, което от своя страна води до безмислено обогатяване от ламбда сондата и ако си в задръстване потеглянето е мъчително. Ще се радвам да споделите мнение както да търся като проблем защото това определено не смятам че е редно да остане така. Пс: Пожелавам весело посрещане на празника и безаварийни километри по родните и не само родни пътища!
    1 point
  5. Привет, днес на обяд вкарвам шкодето в сервиз 6+ на входа на Практикер Люлин за смяна на два шарнира и задни тампони на преден мост. Имам запазен час, оферта и всичко е точно. В уговорения час за взимане 17.30 отивам да си взема автомобила, сядам на шофьорската седалка и се оказва че "гърбицата" е счупена....това устройство което поема извивката на кръста и може да се регулира дали да е изпъкнала или да е равна седалката. Леко побеснях, но си казах че така и така ще ги реставрирам седалки- ще го оправя си казвам, качвам се и тръгвам защото нямам време да се разпрявам понеже съм в обедна почевка (втора смяна почивката ми е от 17.30 до 18.30). Тръгвам към бачкането в Божурище и попътно, минавайки през една две дупки, чувам чукане отпред в дясно.....на един светофар ми се налага да натисна по рязко спирачки и чукането се повтаря. Около 500 метра карам на газ- спирачки и в двата случая чука.....спрях да проверя какво чука, хващайки гумата на 9 и 15 и мърдайки я на пред и назад усещам луфт, решавам да стигна до бачкането защото обедната ми приключва. На пракинга пред бачкането лягам и виждам болта който държи задния тампон (същият който е уж отремонтиран в сервиза), да стърчи от носача. Гайката се върти с два пръста..... Ще съчетая тази тема с още един сервиз- Ауто Мици в Обеля зад бензиностанци Кристал, между автокъщите. Около 3 години ползвах техните услуги, докато се оказа че взимат пари за скъпи части, а слагат буклуци които издържат 6 месеца. Същите шарнири и тампони бяха сменяни при тях преди около 6 месеца- нямат година. След последната смяна на съединител при тях, и те забравиха да затегнат болтове, тези поне не бяха толкова страшни- на кокала, най много да ми беше провиснала скоростната кутия. Оказа се че и други неща, са за смяна и са дали фира..... Ауто Мици, до някъде ги разбирам да ми въртят такива номера. Два пъти сменям съединетел при тях и си го нося аз, тоест те не могат да спечелят от препродажбата на части- но всеки гледа да му е изгодно..... Явно в ауто плюс работят аматьори- ама пълни.... И за край, искам да се обърна към всички тук които имат или работят в автосервизи- ей хора, един автовобил тежи най малко тон, представяте ли си какво може да се случи ако ми изпадне носача с 50 км/ч на 3 метра от спирка на градски транспорт пълна с хора..... Проверявайте си работата!
    1 point
  6. Пак нек’ви еднакви се появиха
    1 point
  7. In Flames - Stay With Me (Official Music Video).mp4
    1 point
  8. Когато колата не иска да запали зимата.mp4
    1 point
  9. А защо изобщо се е наложило обезвъздушаване при смяна на сп. течност? Не знаят ли, че ако допълват казанчето няма нужда от обезвъздушаване?
    1 point
  10. Доживях да видя и това.. на някой ако му се наложи да прави основен ремонт , да пише , ще му пратя сайта
    1 point
  11. Там, сравнително близо е "Автокомплекс РС" (до Нестле). Ползвал съм услугите на Радо и нямам забележки към работата му. При положение, че могат да прецакат нещата дори с обикновена смяна на масло (какво остава да им се доверя за малко по-сложен ремонт), аз в 99% от случаите ползвам сервиз на приятел или такъв, който е препоръчан.
    1 point
  12. Вчера в 17:20 Велко @zloQQ беше изловен на светофара на Стефан Тошев и Природа, в посока пазара Борово. Ама бях пешеходец и от другата страна на улицата и нямаше как да махна.
    1 point
  13. Темпомата може да се добави, но не съм сигурен за състоянието на моето. По-скоро бих ти го дал с идеята да го пъснеш и да видиш как е устроено и да ползваш пластините евентуално за да си оправиш твоето. Сега се сетих, че @maxrpm има ново лостче с темпомат, което така и не сложи на старата Фабия, та може да ти свърши работа. П.п. Ако ти трябва ключ за сваляне на волана имам, обади се.
    1 point
  14. И аз мисля, че е лостчето...
    1 point
  15. По описанието ти, залагам на лостчето. Може да са нагорели пластините и макар да не усещаш някакъв чисто механичен проблем, всъшност точно там да е скрит. Имам едно обикновено, ако искаш да го разгледаш по-детайлно отвътре или да го ползваш за донор.
    1 point
  16. Просто вече колите са на 20+ години всички покрития ,отдавна им е минал гаранционния срок , мисля че беше 10 години за пробив от корозия, моята е на същия хал калника отдолу е изгнил, може би малко е тръгнал и прага, а аз я измивам отдолу където се събират прахта всяка пролет
    1 point
  17. До @joro-120L - Няколко Дни ако не Шофирам "Superb"-а, по целия Автомобил има някаква субстанция, която бих определил като прах. Ако я събера с една четка и я разбъркам с Вода, ще се получи друга субстанция, която аз спокойно бих нарекъл кал. Отделно и в процепа между калника и подлалника, също влиза, каквото изобщо може да се провре. Понеже Паркирам на едно и също място, под Дърво, модел Липа, при почистване на обсъжданата кухина, вътре намирам множество от онези кръглите, не ги знам как се казват, които падат от Липата. През процепа между калника и подкалника не могат да минат, защото са по-голями от него. Предполагам влизат през решетката под чистачките и покрай крайщата на същата тази решетка, близо до пантите на предния капак. Поне там ги виждам, че понякога се задържат и си играя до колкото мога да ги махам. На който му пука за по-дълготрайна липса на корозия на това място, трябва редовно (аз го правя всяка Пролет и Есен) сваляне на подкалника и почистване на арките.
    1 point
  18. Точно това щях да кажа, че по цялата арка си има фуга и да кажем в задната половина каквото влезе се стича назад и остава зад подкалника. Примесено с листа, които пък влизат от отворите за отводняване на отсега под чистачките се получава това затлачване. Калобраните дори задържат и пречат на естественото отичане, но аз предпочитам да ги има за да не ми хвърля камъчета по боята на праговете и вратите и да не ми цапа доколкото е възможно. Гледам да си почиствам регулярно нишите, защото искам да си запазя калниците а и колата като цяло.
    1 point
  19. Нищо, колата е бетон. Няма хлопа, няма троп, няма удари. До последно е влизала в оторизиран сервиз, яд ме е даже, че вадя оригинални части от нея и слагаме нашите боклуци тук. Софтуерно изкл. на ДПФ и ЕГР, съответно изтърбушване на ДПФ-а. На тези коли, а и на всички марки след тези години не знам какво трябва точно да се случи, че да светне лампа за ДПФ. Единственото съм направил пиниз да въведа наново кодовете на дюзите с Ваг Кома, за да си ресетне корекциите заради люлеенето на мотора, другото което исках да направя е да и вдигна оборотите на празен ход една идея, но е софтуерно заключена тази функция. Сега я наблюдавам, тази сутрин не е клатела, нито пуши бяло, нищо не пуши. Катализатора е оставен, той е преди ДПФа.
    1 point
  20. Не се познавахме лично, но си комуникирахме на лични съобщения и по Скайп. Беше отдавна. Може би над десет години. Имахме общи интереси около реставрации. Той се занимаваше с велосипеди. Имаше Шкода, мисля Фелиция. Беше локомотивен машинист на дизел 06-та серия. Моята детска мечта беше да стана такъв. Имахме общи теми на разговор. Разказваше ми за посещението си в Япония и др. неща, които вече не си спомням. Добър, отзивчив човек. Съпричастен и готов да помогне. Почивай в мир Тоше.
    1 point
  21. Ти когато наливаш с шишето има голям дебит. А когато тече от дъжд е по-малък.
    1 point
  22. Всяка пролет, откачах посланика и основно изчистване на пясъка и калта. Падаше около 2 шепи боклуци. Чаках да изсъхне и след това с body 950. И така до другата пролет. Проблеми не съм имал. Само първият път използвах ръждопреобразувател и грунд.
    1 point
  23. Подкрепям мнението на @joro-120L, защото след като се качвам на вилата където пътя няма асвалт и е абсолютен офроуд, на автомивката задължително наблягам да изчистя калта от там. И винаги излиза калищак от пътя към вилата. Определено гумите набиват кал в подкалника.
    1 point
  24. Мерси Влади. Правилно си разбрал. Най-ценното пожелание е това. Само да уточня, за хората които не знаят, че не съм станал баща на 58, а имам внуче.
    1 point
  25. @joro-120Lне знам как се отплеснах така. ЧРД на патерица! Да си жив и здрав още много години, за да можеш да се радваш на растящото (ако съм разбрал правилно) семейство! Наздраве!
    1 point
  26. Ники, калта се вкарва от колелото, а листата - от нишата на предното стъкло. Защо се заблуждавате, че кал влиза от предното стъкло. В темата за моя Супърб го коментирахме това и Миро @tuningmania твърдеше същото. Или някой ви хвърля пръст с лопатата на предното стъкло, та да влезе в калника. Не знам какви примери да давам вече, за да разсея това твърдение. И по-горе съм го написал - между веждата на калника и пластмасовия подкалник има фуга. От там кал, пясък и каквото се сетите се набива от колелото.
    1 point
  27. Прави впечатление Шкода 100. Много добре и детайлно реставрирана. Особено, като знаем какво е положението с намирането на части в момента. Поздравления за собственика! Даже и гумите са като оригиналната шарка от завода. Ако трябва да бъда по-точен, с такива гуми са били 1000МВ и първите Шкода 100 в началото на 70те години - модела с външните дръжки на вратите и надпис в средата на предната маска. Тази е от по-късните и шарката на гумите вече е друга, но това няма значение. Отлично завършват автентичната визия на автомобила. п.п. и котешки оченца за закрепване на рег. табели. Отпред зелени, отзад би трябало да са червени. Досущ като едно време. (това са болтове със светлоотразителни глави. даваха ги в КАТ с номерата)
    1 point
  28. Не си, но си имаш черната точка
    1 point
  29. Забравих снимката на болтчето
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.