-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Форумна статистика
30.4k
Общо теми430k
Общо мнения -
Потребителска статистика
22220
Общо потребители1119
Най-много онлайнНай-новият потребител
Pepirace
Регистрация -
Днес за рожден ден и здраве да почерпят:
- pumbalan
- Momchil
- toshkov81
- gibara
- krosnev
- SvPopov
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
3
sea-wolf · Започната
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Последни публикации
-
От Алекси Георгиев · Публикувано
Здравейте! Само да кажа, че татко вече се движи дет се вика като бял човек. Ситроена вече е почти на 200км от оня ден, след ремонта. Загрява нормално, има си парно, температурата я държи стабилно. Няма пушек, антифриза за сега си го държи на ниво, а и двигателчето сякаш работи по-равномерно. Явно проблема е бил комплексен, а и клапаните на 4-ти цилиндър не бяха читави. Всички сега са ок, с нови пръстени, припаснати... Просто излезе цялостна ревизия на глава. Сега колата мърка, татко е щастлив и дано всичко остане така още дълго време. Благодаря и лека вечер. -
От sea-wolf · Публикувано
Благодаря ви за насоките! След днешните експерименти и аз се ориентирах към снопа кабели на петата врата. Най-изненадващото беше, че когато я отварях се включваха предните чистачки . В кая на краищата я заведох на "доктор", до който стигнах благодарение на един любезен младеж в Gunter service Varna. Да е жив и здрав, независимо дали чете постовете във форума. Свърза ме с Автоключар Ясер ( до ВиК Варна) и този човек ми върна усмивката на лицето! Жив и здрав да е! Оказаха се два проблема. Първият е бил в ключа за светлините на таблото - нагорели контакти и окъсяване, заради което двигателят не е гаснел. Вторият проблем са били три скъсани кабела в снопа на петата врата. Сега всичко е наред .... до следващите кабели Лека вечер и по-малко проблеми с колите, а най-добре - никакви!!! -
От Mishelle · Публикувано
Да, Гена. Прав си - G12, G12++ и т.н. ги водят long life. И реално няма сервизен интервал за смяната на този вид антифриз -
От Mishelle · Публикувано
Както и по-горе написах, според мен в нета най-малко оплаквания има точно от горивата на Лукойл. -
От The Best Forman · Публикувано
3 години е само за G11 (синия) антифриз .. за G12 и по-новите още не съм чел да има период на смяна. -
От Izolini · Публикувано
Проблема се оказа в освен в снопа на петата врата и в главния кабел между двигателния отсек и купето - части от него бяха изгнили. -
От ghost_rider · Публикувано
Според сайта auto-data.net, системата събира 6,7л. антифриз. -
От Цайса · Публикувано
И аз имам същото питане за количеството антифриз за Шкода Октавия 2 2010г бензин 1.4 80 к.с. -
От Mishelle · Публикувано
Под това разбирам антифриза да е разреден до близка температура на замръзване на OEM варианта. Както написах и по-горе, тази температура е само едно от нещата, които ни интересуват. Ясно е, че едва ли у нас температурите ще паднат до под -30 градуса. Но съотношението вода към антифриз е важно основно заради ред други фактори, споменати по-горе - антикорозионни свойства, охлаждане и т.н. Иначе, ако някой ще се съобразява само с температурата на замръзване, едни -15 или -20 градуса биха били напълно достатъчни. Всички OEM антифризи, които съм виждал/използвал са готови за употреба, разредени в диапазона -35 до -37 градуса. Ясно е, че са готови за употреба с цел улесняване на потребителя - купува и налива, без да мисли, смесва и разлива. Също така е ясно, че точката им на замръзване е сравнително универсална, за да покриват по-големи географски региони. Но със сигурност има и друга причина или причини да се произвеждат на около -37 градуса, а не, например на -45 градуса. Оригиналния VAG антифриз е на -35 градуса. Този на Пежо също е на -35 градуса. На Тойота е на -37 градуса. На който му се рови, може да разгледа и другите автомобилни производители какво предлагат. Съответно голяма част от качествените афтермаркет антифризи, които са концентрат, при разреждане 1:1 дават сходна точка на замръзване, т.е. придържат се към OEM градусите. Накратко, това разбирам под правилно разреждане на антифриза. Иначе съм наясно, че в процеса на експлоатация няма страшно, ако се налага, да се долива само вода, само разреден антифриз или само концентрат. Стига колата да не тече като лейка. Така или иначе на 2-3 години е добре охладителната течност да се подменя, което е предпоставка за връщане към OEM стойностите на разреждане.
-
-
Последна репутация
-
1Mishelle
10 -
2joro-120L
8 -
3The Best Forman
7 -
4krsgogo
5 -
5Alexander781
4
-