-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Форумна статистика
30.6k
Общо теми434.1k
Общо мнения -
Потребителска статистика
22490
Общо потребители1119
Най-много онлайнНай-новият потребител
spider
Регистрация -
Днес за рожден ден и здраве да почерпят:
- Toni-G
- melabojia
- mlad_ej
- Багериста
- Хашек
- sokola
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От maxrpm · Публикувано
Ето как най - лесно се краде кола! Купете си трактор с вилици @0:41 -
-
От Logrus · Публикувано
90%, ако не и повече, от катастрофите с фатален край не се случват в града или на магистрала, а на т.нар. "първокласни пътища", разните междуселски пътчета и други подобни. Респективно намаляването на скоростта по магистралите е чиста парлама - вижте ни колко сме загрижени....порнография пълна 🤮 По магистралата, при ограничение 140км/ч, масово се кара със 110-120, даже аз с моите комфортни 130 се чуствам бързак повечето време. И не скоростта убива, а неадекватните шофьори, отвратителното състояние на пътната мрежа и най-вече пълната липса на контрол. Другото е, че за мен не е нормално за 150км. магистрала да видя само една патрулка и тя на чакало, дето всички го знаят и минават като по учебник от там. За чии х*й им купиха на ченгетата баварците като ги гледам само на снимки, а на пътя ги няма? Относно Кресненското дефиле - сравнително често минавам от там и аз, не колкото Иво определено, но повечето пъти спокойно се кара със 70. Лично аз подкрепям колчетата - определено са една от малкото смислени и адекватни мерки в национален мащаб през последните години. Контрол. Това е нещото, което трябва да се промени. Не трябва да се намалява скоростта (все едно някой ще се съобрази, като няма кой да му набие канчето), не трябва ние, персонално, да пускаме газта, и други такива половинчати и едностранни мерки, а трябва да има правила важащи за всички и контрол върху прилагането им. Ако аз тръгна без ГО или ГТП ще ми скъсат дирника, ама в някои краища на милата ни родина хората си карат дори без книжки и номера, а никой не ги ебава. И т'ва само защото не са в някой от големите градове - бае ти Груйчо мое си джитка безнаказан с Жигулето у врачанско, без книжка, номера, съответно ГО и ГТП, па и мотан (не много, само къде 2 промила), ма у градо друга закон важи и тук ще ни съдерат за най-дребното. Ако някой му се занимава, и ако има такава възможност де, може да види че голяма част от тежките ПТП са по разни провинциални, междуселски пътчета. Обаче тези ПТП-та остават в сянка и се тръби за всяка дребна катастрофа у големио град или на (псевдо)магистралите ни. -
От The Best Forman · Публикувано
Сега вече се чувствам виновен 🥺 Това сигурно ще е за десетата година .. сега съм се прицелил в кюнците и лятото ше гледам да ги варосам. -
От ghost_rider · Публикувано
Значи заради теб моята кола седи отвън и чака... тц тц. Има решение за боята. Измиваш я хубаво с шампоани, подсушаваш, вземаш 2-3 пасти и машина и започваш да търкаш. Пък ако искаш и ефекта УаУ, за завършек може да и нанесеш една керамика. Ще утрепеш 1 ден, ама после ще се кефиш, как не се цапа толкова много и се измива лесно. -
От Miri · Публикувано
Утре ще мога да кажа как са се получили нещата иначе масово ми казваха по 500 лева на праг,само външен без боя 😁 сега 950 лева 2та прага и 2та предни калника с боядисване но утре ще видя как са станали ( частите си ги купих аз) -
От The Best Forman · Публикувано
Ето обещаните снимки .. задната броня - лявата лайстна централната лайстна и куките на трите долни винта дясната лайстна езичетата под стоповете кривите болтове на предната броня , заради които се мести фара. Открих , че при сглобяване е по-лесно като се отвие още един винт на задните подкалници (някъде в средата се пада зад гумата) .. предните подкалници се свалят изцяло. Най-трудното при сглобяването на предната броня е щракването на решетката , но с гумен чук става по-лесно .. останалите части (долната решетка , халогените и кората под радиаторите) се събират сравнително лесно. -
От The Best Forman · Публикувано
Не мога да дам диагноза , но имам една идея - слагаш една тапа в ОБД-то с карта памет и караш , докато не започне да прави проблеми , след което сваляш данните и ги даваш на някой като Pepino да ги дешифрира. -
От winrg · Публикувано
Проблемът още не е решен, но има малко развитие. Може да си работи гладко няколко дни и след това да се скъса да прекъсва. Прекъсванията не зависят от количеството нафта в резервоара. Все още не записва грешки по мотора. Всичко това се случва в рамките на един резервоар с гориво. Първо си мислех дали не е от студеното време, но го прави и при 15+ градуса навън. Не забелязвам промяна в разхода на гориво. Давайте идеи от какво може да е, че е много дразнещо.
-
-
Последна репутация
-
1sando2
14 -
2The Best Forman
9 -
3Izolini
7 -
4PRR
6 -
5niki
3
-