Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 11/18/25 in Мнения
-
11 points
-
7 points
-
6 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
Евентуално седянка в някоя кръчма. Определено не Чешкия Клуб де3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
ОК. Някаква оптическа измама ще да е. Не е толкова важно. По-важното е, че всички портове ще работят. Не го отписвай единия. Няма причина. Значи, тези дупки са подготовка за истинското свързване. Само те чакат да боднеш кабелите.2 points
-
В тая връзка, повторение другата събота, след Коледа?2 points
-
Ми бих казал доста приятна среща се получи приятна компания,добра кухня и бира2 points
-
Абе кажете си направо че сте за бирите Да зема направо да ви викна по 10 като дойда, че ще ми -те капака за едни 5 кила бира2 points
-
Жорка, друг е виновника за опаковането. Но съм съгласен, че календара, както винаги, е топ изпълнение!2 points
-
Ще отговоря със снимки. Аз съм в подобна ситуация, дори бих казал по-зле, защото стените ми са от термопанел или както аз казвам от вестник. Моите рафтове висят на плочата с анкери 8×нещо си, сигурно са малко по-дълги, защото има изолация, 3/5см, на плочата, през която минавам. Към панела съм навил по няколко видии просто да държи нивото и те са съвсем леко натоварени на срязване. Цялата конструкция е от винкел 20х20х3, като горе към тавана съм направил пети на които стъпва от парчета от винкела, а по принцип може и от плоска шина. Може да направиш нещо подобно. Правил съм го и в още два гаража, но там стените са тухла и бетон. След монтажа увисвам на винкелите за тест преди да слагам каквото и да е и да вкарам колата, за да съм сигурен. Последната новост ми е закачалката за гуми от преди 2 седмици. Правоъгълна тръба 60х40х4, дълга е 3,60м. Толкова ми е разстоянието между носещите колони. Заварени спусъци със заварени на тях гайки М12. Към гайките навивам шпилка и окачвам гумите с джантите. Можеше да са статични (например заварени) шишове, но идеята е, ако свалям гумите и не закачам нищо, да се свалят шпилките, за да не си разбие някой случайно главата. След като го закачих увиснах в средата и отчетох около 10мм провисване на тръбата, което не е проблем. Аз съм ~90кг,а гумите с джантите както се виждат на снимката са 80кг и тежестта е разпределена. Тази тръба или да я наречем греда е запъната между двете колони и е хваната с по 4 винта с дюбели 8х40 в двата края. Няма смисъл от анкери, защото тук натоварването е на срязване.2 points
-
Ще ни се размине. Имаме си резервация на името на клуба. Абе - спасих капака на джимнито2 points
-
Здравей, Чавдар @Logrus може да каже, защото се занимава с монтаж на климатици и ги е закрепвал на всякакви стени. По мое мнение, в случая използвай анкери. И ф8 х 80мм са достатъчни. Може да дадеш лек наклон на отвора/сн. 1/. Да не е на 90 градуса спрямо стената. Така анкера/дюбела никога няма да се самоизмъкне от товара. образно казано2 points
-
2 points
-
До около 20:00 ще съм на родителска в Младост, ама след това може да мина за малко.2 points
-
Направо сложих 20:00 часа в заглавието. Че по-рано си е още бирено време2 points
-
2 points
-
Да напомня, че срещата за този месец е пренасрочена за събота, 13 декември от 14:00 и на паркинга на НИМ ще ви чакат клубните календари за 2026 година!2 points
-
Реших да кача този фаил за масла ръчни скорости. Всички са GL-4 обаче едно е само за VW. Може да е полезно на някой, като сравнение поне на одобренията. Mobil Manual Gear Oils.pdf2 points
-
Нямам спомен дали е точно този модел, но шарката изглежда същата. Та Пасата като го купих, беше с такива (най-вероятно). На СЕДЕМ години. Демек хем са му купувани само едни зимни гуми, хем са били с дот на 1-2г. при покупката Та търкалях ги може би...2-3-4 седмици. Доста внимателно разбира се. И проблем не съм имал. Нямаха балони, микропукнатини и т.н. Демек по параграф качество и пробег - ок. По параграф характеристики, не знам. Няма как да се изкажа за гума на 7г. и да е адекватно Каквото успях да видя от Continental Wintercontact TS 870 P: - Доста добро поведение и спиране на сухо - Ниско ниво на шум - Доста добро поведение на "лигаво". - Карал съм ги в температурен диапазон от 0C до 15C - нямам забележки - На вода - мноооого прилично - Клатене не се усеща и бордовете сякаш са по-стабилни като за Континентал. Макар че гумите са XL профила е 45% от 235мм. А и ги карам с прилично налягане (2.7 BAR). Голям студ, сняг и киша още не са виждали2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
То и аз същото съм му намислил, ама ще му дам време да забрави малко френският, че днес много му дойде2 points
-
Да са обадя и аз в темата - ама адски съм недоволен от Жоро, ужасен човек - не стига че ми направи всичко както го исках, не стига че ми угоди на всички капризи, не стига че заради моята каруца се научи да псува на френски, ами и не ми даде никакъв повод за мрънкане Лош човек, думам ви. Жоре, жив да си, пак ще те тормозя2 points
-
Предложението е за пицария Ладога в Борово. Да се преборим колко и за коя дата? Пицарията е заета на 20ти, т.е. тази дата отпада. Аз не мога на 18, 19 и 22ри. Предлагам 17ти. Други предложения са добре дошли!1 point
-
1 point
-
Ти, за наказание, ще пиеш 10те бири ... вкиснали Мише, бира зерО и надуваеми кукли не ми пробутвай1 point
-
Днес си получих календара по Еконт. Грижливо опакован и в перфектно състояние. Както винаги - качествено издание на качествен материал! Благодарности на екипа и весели празници! ... И по-специални благодарности на човека, опаковал пратката. А подател е PRR. Предполагам е той. Този път, освен в обичайния чувал, календарът бе поставен и в корици от дебел картон. Допълнително застраховане да не се пречупи при транспорта. Правят ми впечатление тези неща и не мога да ги подмина. Благодаря Пепи.1 point
-
Анкрите са с по-висока товароносимост. Каква дебелина и дължина зависи и от гъстотата - ако сложиш 3 на метър спокойно можеш да минеш и на 8*80 или 8*100. При такова прогнозно натоварване е добре да предвидиш някакви опори, най-добре диагонални, за да преобразуваш силата на опън в сила на срязване (както Пепи каза).1 point
-
Засега 9ка, та предлагам @maxrpmнаправо да запазва едно 10ка за 17ти. Оправям и заглавието.1 point
-
Това е на 1 минута пеша от старото ми вкъщи. Мисля и аз да намина.1 point
-
Предполага се, че и ламарините са здрави. С по-малко ръжда. Не съм пазарувал от там. Трябва да се търсят сайтове, търговци. Казах го като вариант, и че ще оскъпи реставрацията. Желая документално да се уреди и да си я направиш с мерак. За мен, колата е запазена и комплектна за годините си. Има потенциал. п.п. от фейсбук групата за стари Шкоди може да питаш Kostadin Kuzmov за съдействие, евентуално ако има нещо. За друг не се сещам, който да ти помогне с части.1 point
-
От миналата година съм с такива на малката кола - държат се доста добре на мокро и студено, на 5-6 санта сняг също са ОК, но в по-дълбок не съм пробвал. Шумът не ми е направил впечатление, значи са по-тихи от музиката ми, което също е ОК И да уточня - 165/70/13 са моите и са монтирани на автомобил със 60 атмосферни коня под капака, така че предполагам не съм критерий.1 point
-
Яд ме е за Пиастри, яд ме е на Макларън. Яд ще ме хване и от крайния резултат в шампионата. Норис не заслужава титла, ако я вземе. Ако Верстапен я вземе, пък ще е най-големия позор за Макларън. И между другото, напълно подкрепям теорията на Пепи за Пиастри.1 point
-
Съгласен. Този трябваше да го накажат, ама май ще му се размине. Въпреки това шапки долу за Цолов! А днешния спринт във Ф1 беше ... скучен. Квалификацията ... скучна. Ще видим състезанието. Лекето няма какво да губи и е в идеалната позиция да натисне двамата пред него в първия завой, в типично негов стил, и да ги докара до "ПТП" с което да се върне в борбата за титлата. Надявам се палячовците да не се вържат на тоя сценарии, но ... Ландо и днес доказа, че е с лабилна нервна система. Та поне 1/2 състезание ще се реши още в първите два завоя. И след това очаквам сериозна скука1 point
-
1 point
-
Не че нещо, но от това, което чета, знам, че и на двамата ви тежат обувките и въпреки това не виждам къде има възможност да се вдигат такива скорости. Не говоря само за еднократно ускорение до 240, ами за често и продължително движение със същата, още повече през зимата... Мисля че и скоростен индекс Т (до 190км/ч) е достатъчен, а и самите гуми са преизчислени и вероятно тези ще издържат и на 200+, но в тези размери няма такъв, масово са H и V.1 point
-
На комбито има букси в самия капак зад кората и под левия стоп вътре в багажника, предполагам и на твоята е така.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point




