Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 10/03/25 in Мнения
-
7 points
-
6 points
-
6 points
-
6 points
-
6 points
-
5 points
-
4 points
-
3 points
-
За да не стане както с Guns'N'Roses - някой ще ходи ли на този концерт на 30 юни?3 points
-
Виканх си CONTINENTAL 235/45R18 98V XL FR WinterContact TS 870 P за Пасата. Отделно взех решение малкият автопарк във фирмата да премине на всесезонки CONTINENTAL 185/65R15 92T XL AllSeasonContact 2. Извънградско почти не излизат, 95% от шофирането е в София и то все по главни пътни артерии. В същото време в склада е заприличално на гумаджийно, а като засиля някой да сменя гуми и го няма цял ден Та мисля, че е оптимално решение. Като отиде някой да ги прибере от "На гумите щом дойде ред, отивам бързо в Медина Меееееед", ще ви драсна държави на производство, па малко по-нататък и отзиви3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
Вече в звездният оркестър. Виртуозният басист Anthony Jackson. RIP June 23, 1952 - October 19, 2025 https://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Jackson_(musician)2 points
-
2 points
-
И аз съм имал от опит на 6степенна механична на октавия 2 и на пассат с дсг 6 при втория едвам доловимо се чуваше лекичко причукване на P oбаче при ускорение стабилно тресеше и то не всеки път. Явно си се "намиста". Един път натискаш изрежда си предавките едвам доловима вибрация, а другия път тресе и вибрира осезаемо. Смяна с нов оригинален само. При механичната метално чукане си имаше стабилно, но почти без вибрации. Сервизната история няма значение. Познат си купи Hyundai Tucson с пълна сервизна история на 235 хил км сменен съидинител на 90 и 200 хил в оторизиран сервиз и сега пак тресе 7степенна кутия с двойни съидинители.2 points
-
Не ни остава нищо друго, освен да очакваме властелинът на Фаворитите и фаворит на Форманите @The Best Forman да си каже тежката дума.2 points
-
Маховика на Dsg-то като започне да се предава започва да се усеща при плавно каране с 1200-1500 оборота на колкото си стои на D или Eco режим (ако има) на 4-та или 5-та и като я намачкаш да доускорява си претриса. Това ми е идеята2 points
-
I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall).mp42 points
-
А пък аз реших, че ще го сменя. И го смених. Цифрата е неприятна, но ми писна от тремора на колата. Разликата е фрапантна.2 points
-
Засега темата е интересна само за мене! Звезда на днешния брой Шкода Фаворит 135ls. Да кажа няколко думи за въпросните модели от списанието. Като качество в никакъв случай не са перфектни все пак са журнални модели, но на мене на цената на която се продават ми допадат. Не може да се сравняват с модвли на Abrex, да речем и други. Там моделита са в пъти по-добри, но и цената им е поне двойна на тези. От днешния брой съм много радостен!2 points
-
Виктория се казваха и за разлика от Г.Димитровките , които изкарваха по две купета на Жигула , тези изкараха едно лято на Вартбурга2 points
-
Благодаря, този е още по-добър от онзи който бях разглеждал аз. Ами ето ги, Hankook Winter I cept RS3 пристигнаха снощи. Дот 23 седмица на 25 година, произведени в Корея. 8,5мм грайфер като за начало. Летните Ventus Prime 4, които купих миналата година бяха произведени в Унгария. С отстъпката излязоха по 154 лева бройката. Сега остава да намеря време да ги мотирам на джантите и да си чакат момента за качване на колата - смятам, че още им е рано. Брат ми отново заложи на Вредщайна, както на О1-цата, така и миналата зима на предишната му О3, но гумите си отидоха с колата и сега пак същите нови. Бях на косъм да взема и аз същите, но както казах, искам да опитам нещо различно, въпреки че и други хора ме питаха защо точно тези и сигурен ли си, че искаш тези гуми. На тестовете гледам са изключително близки точно тези два модела. Може би по отношение на износването Ханкука е по-издръжлив, което за мен не е с особена тежест, тъй като с моето каране и изминати километри на сезон, едва ли бих изхабил комплект гуми докато още са годни за каране през зимния сезон.2 points
-
Ники, с написаното даде повод за още споделяне, както ме подкани преди. Ще кажа как е на по-тежка кола от твоята. Предполагам, че този ефект би трябвало да се усети повече. Служебните коли бяха Рено Мастер и Митсубиши L200, което е с пълноприводно 4х4. Реното ми го дадоха чисто ново. За седем години му навъртях 500к км. Всеки божи ден по 300км. Понякога и събота и неделя. Харесваше ми работата, в движение си, времето минава бързо, бях на такива места, които никога нямаше да видя, а и имах мерак да карам. Митсубишито го карах една година. На него имам към 70к км. Няма град, село и махала в пловдивски окръг където да не съм стъпил. Всичко това в периода 2013 - 21 ва г. Практиката на фирмата беше зимните гуми веднъж монтирани, да се карат до износвне. А те се износваха към есента. Целогодишно съм карал със зимни гуми. Не съм ги усетил да са лигави. А се караше сериозно. Или не съм стигал до ситуация, за да ги усетя какви са. Затова казвам, че нещата с гумите са субективни. Един усеща едно, друг друго, трети минава от някъде, четвърти със същите гуми не може да мине и т.н. Реното не помня точно с какви гуми беше. Всяка година сменяха марката. Зависи кой ще даде най-ниска оферта. Митсубишито беше с Петлас. На мокро се държеше все едно е на сняг. Затова съм ги запомнил. Когато имам възможност си илюстрирам постовете със снимки. Имам си две за спомен. В Брайковица. Махала от 20 къщи. Младежите там са на над 70 години. В ниското се вижда Лъки и пътят от Асеновград. Нареченски бани Много бях доволен от Реното. Сполучлив модел. Удобен и лесен за каране. Никакви проблеми 500к км. Само консумативи.2 points
-
От съображения, че ги купих когато дойде време да зимни (исках да видя докъде са стигнали всесезонните), а когато стана пролет не ми харесаха как се държат на завои и сложих летните, които си имах. След това купих и друг комплект джанти гуми. Плюсове - на мокро и сухо през зимата се държат много добре. На сняг също не съм имал проблеми, но не съм скиор и колата е 4х4(по-горе съм писал). Минуси - когато е топло (20+) ми се струват лигави заради по-меката смеска, а това е достатъчно, за да не ги ползвам целогодишно. Това се отнася за моя Ханкуук и за моята кола. На по-лека кола, може да е друго. А може и да имам прекалено големи бръмбари в главата.2 points
-
Проблема е решен. Ремонт на двигателя и всичко е ок. Не се доверявайте на гаражи пишман майстори с измислени програми и призвания че са майстори.2 points
-
2 points
-
Монка , приятел оня ден мина на ГТП и каза , че са му казали че вече не се лепи нищо.1 point
-
Гаранцията за ръжда мисля че е 5 години, а за перфорация може да е 10-12 години. При теб още не се е издънила ламарината, така че и да си изряден на инспекциите, няма да приемат рекламацията. За другото, не си ли го направиш сам, няма кой да ти го направи. То хубаво ще го боядисат цялостно отвън, но никой няма да ти изчисти и обработи ръждата, ами ще напръска върху нея и ще изглежда лъскаво за няколко седмици или месеци и после всичко от начало. А какво мислиш ще стане отвътре? Точно от там тръгва ръждата, така че Гената добре ти е дал насоки да го обработиш и да го консервираш с течен парафин за да отблъсква влагата и да се запази за по-дълго.1 point
-
На първо време махаш плафона и почистваш ръждата (до колкото може вътре и вън ръчно с шкурка) , обработваш мястото с преобразувател на Вюрт (има в Практикер) , забърсваш и грундираш с Zn или някой добър грунд , а след това ако искаш пребоядисваш външно детайла или си караш така .. по-важно да вземеш течен парафин и да напълниш отвътре капака и така ще го защитиш за дълго време от нова корозия. Успех!1 point
-
И накрая лекето открадна и 0.5 секунди при ЖЪЛТ флаг! И за това няма да го накажат, нали? Леке в комбинация с маФИЯ!1 point
-
За 8 обиколки лекето спечели 3 позиции с излизане извън пистата, но разследват Хамилтън! Е няма такава маФИЯ!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Останал съм с такова впечатление. А и не погледнах какво пише в "гараж". Сега клубният календар е на твоята кола и като я гледам се сещам за мой колега. Това преди 20 г. Имаше същия цвят GLX. Може би от там правя асоциацията. Но не обърнах достатъчно внимание. Ако не ме лъже паметта, GLX имат черна лайстна на вратите, която при теб липсва. С две думи - изказах се неподготвен.1 point
-
Той всъщност е 10 дена преди концерта, но да не издребняваме Първата бира ще е от мен!1 point
-
ЕТО една страничка за прословутия екотроник. И ЕДНА по-пълна страничка със спецификации.1 point
-
Ами, ако е маховик, първо започва да трака на празен ход, при студен старт. Така може да изкара и 50к км. Чува се на Р, ако си извън колата. При ръчна кутия, на свободна и пуснат съединител. Може и да вибрира, но това е следващо ниво. Преди разпад. Вътре всичко е мармалад и губи баланс. Сигурно има изключения, но при мен така се случи. Не е на Супърба.1 point
-
И на мен това ми е идеята, но тресе и на място при работещ двигател и позиция на лоста на D.1 point
-
Има такава 120 LE, което е Economice. Много рядка птица ще да е. Произвеждана е само 82-83та г. на този фейслифт. Škoda 120 LE (1982-1983) Характерното е, че за икономия е с диференциал 3.9. Предавките стават "по-дълги". Стандартен за 120 е 4.22. С 3.9 са 130/135/136. "Е" има и друго значение. Употребява се за автомобилите за Великобритания. 120 LSE (1979–1987) - Същият като 120 LS плюс винилов покрив, люк на покрива, тонирани стъкла и стерео радио/касетофон. 130 LSE (1985–1988) - Разработена на базата на 130 L със спецификация 120 LSE. /от Уикипедия/ За Фаворит сигурно ще е нещо подобно. Не икономично, а по-специално изпълнение. Не. Работен обем на мотора е. 105 - 1046 см3, 120 - 1174 см3, 130/135/136 - 1289 см31 point
-
Вдигането на фаровете, за което писах по-горе не се вижда директно - да виждаш как се вдига линията н а "отреза" на късите. Разбираш косвено. Забелязваш, че в града късите са доста близки, а на извънградско осветяват на далече и можеш да караш с 90 км/ч. Явно става доста плавно.1 point
-
1 point
-
Ми имаше Тигър-ки, от Братска Социалистическа Югославия, която беше достъпна и със интересни неща за пазаруване в средата на 80-те години на миналия век. Завода си стои и до днес във Пирот, в Сърбия, правят позната марка гуми там - Мишелин. А и имаше Кореком у нас преди 1989, от там имахме две Мишелинки, не сръбски, 14 години общо на задния мост на една ВАЗ 21061 и впоследствие на една ВАЗ 2103 изкараха.1 point
-
Те добре, че го ликвидираха, че единствената по-лоша гума беше ... Георги Димитровката Тогава "Видинката" беше върха, защото нямахме достъп до нищо качествено. Не помня да съм карал видинка с под 150гр. баласт НА ГУМА! От завода си излизаше крива и дори след 250грама баланс пак "биеше волана". И да, за онези времена, държеше в снега. Но си беше технология изостанала с десетилетия, още по онова време. И, сравнена с гумите от същите години, но произведени от "западняците" си беше ... галош! Все пак след "промените" преобух 100S-а (ох, S100-то ) и ... разбрах, че видинката не е гума. Ама да не залитаме в тая посока. Малко по темата. Понеже направих грешката да обуя джимнито с по-широки зимни джапанки (205/70/15 вместо 195/80/15), силно препоръчвам по-тесни гуми за зимата. Следващите, а тези им е последна зима, ще гледам да са 185ци, минимума препоръчан за джантата (6J). На теория джантата позволява и 175, но с тая височина ще стане съвсем нестабилна Накратко - за зимни гонете по-тесни гуми.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ъп на обява преди изтичане на 5 дни от последния такъв или от пускането на предишния пост не се толерира. При повторно нарушение води до заключване на темата. Темата се повдига единствено и само чрез натискане на бутона "bump this topic". Изключение правят клубните членове, които имат правото да актуализират (ъпват) своя обява на всеки 48 часа. Пускането на дублиращи се теми от едни и същи потребители, използващи един или няколко различни ника ще бъдат изтривани. При пускане на нова обява бъдете крайно изчерпателни, за да няма куп доуточняващи въпроси от останалите участници. Това е във Ваша полза. Заглавията на темите трябва да са обяснителни и изчерпателни. Задължително в заглавието на темата трябва да присъства какво точно продавате или купувате. Уточненията между продавач и купувач се осъществяват чрез ЛС, E-mail, Skype, GSM и т.н Всички постове, съдържащи лични разговори и постове не касаещи информация относно обекта на покупко-продажбата ще бъдат изтривани без предупреждение. Ако има промяна по обявата (неактуална), публикуващият се умолява да уведоми модераторите на раздела за новия статус на обявата. Обява, в която повече от 6 месеца няма активност от страна на продавача, се счита за приключена и може да бъде заключена от модераторите. Забранено е да се публикуват линкове към други сайтове с обяви, базари, търгове и ценови листи. Публикуване на обява, чиито съдържание се намира на друга интернет страница. Ако не можете да качите снимки, моля прочетете това или това. Счита се че всички, които публикуват обяви във форума, са запознати с правилата и са напълно съгласни с тях.1 point




