Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Stormbringer

    Stormbringer

    Потребител


    • Points

      21

    • Мнения

      222


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      21

    • Мнения

      8116


  3. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      20

    • Мнения

      426


  4. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      12

    • Мнения

      1653


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 10/03/25 във всички области

  1. 6 points
  2. На 26.05.2025 г. -Iron Maiden ще имат концерт в София. Там съм.
    6 points
  3. Днес, на гости при Пепино. Сладки приказки и хубаво кафе.
    3 points
  4. За да не стане както с Guns'N'Roses - някой ще ходи ли на този концерт на 30 юни?
    3 points
  5. Виканх си CONTINENTAL 235/45R18 98V XL FR WinterContact TS 870 P за Пасата. Отделно взех решение малкият автопарк във фирмата да премине на всесезонки CONTINENTAL 185/65R15 92T XL AllSeasonContact 2. Извънградско почти не излизат, 95% от шофирането е в София и то все по главни пътни артерии. В същото време в склада е заприличално на гумаджийно, а като засиля някой да сменя гуми и го няма цял ден Та мисля, че е оптимално решение. Като отиде някой да ги прибере от "На гумите щом дойде ред, отивам бързо в Медина Меееееед", ще ви драсна държави на производство, па малко по-нататък и отзиви
    3 points
  6. 3 points
  7. Вече в звездният оркестър. Виртуозният басист Anthony Jackson. RIP June 23, 1952 - October 19, 2025 https://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Jackson_(musician)
    2 points
  8. И аз съм имал от опит на 6степенна механична на октавия 2 и на пассат с дсг 6 при втория едвам доловимо се чуваше лекичко причукване на P oбаче при ускорение стабилно тресеше и то не всеки път. Явно си се "намиста". Един път натискаш изрежда си предавките едвам доловима вибрация, а другия път тресе и вибрира осезаемо. Смяна с нов оригинален само. При механичната метално чукане си имаше стабилно, но почти без вибрации. Сервизната история няма значение. Познат си купи Hyundai Tucson с пълна сервизна история на 235 хил км сменен съидинител на 90 и 200 хил в оторизиран сервиз и сега пак тресе 7степенна кутия с двойни съидинители.
    2 points
  9. Не ни остава нищо друго, освен да очакваме властелинът на Фаворитите и фаворит на Форманите @The Best Forman да си каже тежката дума.
    2 points
  10. Маховика на Dsg-то като започне да се предава започва да се усеща при плавно каране с 1200-1500 оборота на колкото си стои на D или Eco режим (ако има) на 4-та или 5-та и като я намачкаш да доускорява си претриса. Това ми е идеята
    2 points
  11. I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall).mp4
    2 points
  12. А пък аз реших, че ще го сменя. И го смених. Цифрата е неприятна, но ми писна от тремора на колата. Разликата е фрапантна.
    2 points
  13. Засега темата е интересна само за мене! Звезда на днешния брой Шкода Фаворит 135ls. Да кажа няколко думи за въпросните модели от списанието. Като качество в никакъв случай не са перфектни все пак са журнални модели, но на мене на цената на която се продават ми допадат. Не може да се сравняват с модвли на Abrex, да речем и други. Там моделита са в пъти по-добри, но и цената им е поне двойна на тези. От днешния брой съм много радостен!
    2 points
  14. Виктория се казваха и за разлика от Г.Димитровките , които изкарваха по две купета на Жигула , тези изкараха едно лято на Вартбурга
    2 points
  15. Благодаря, този е още по-добър от онзи който бях разглеждал аз. Ами ето ги, Hankook Winter I cept RS3 пристигнаха снощи. Дот 23 седмица на 25 година, произведени в Корея. 8,5мм грайфер като за начало. Летните Ventus Prime 4, които купих миналата година бяха произведени в Унгария. С отстъпката излязоха по 154 лева бройката. Сега остава да намеря време да ги мотирам на джантите и да си чакат момента за качване на колата - смятам, че още им е рано. Брат ми отново заложи на Вредщайна, както на О1-цата, така и миналата зима на предишната му О3, но гумите си отидоха с колата и сега пак същите нови. Бях на косъм да взема и аз същите, но както казах, искам да опитам нещо различно, въпреки че и други хора ме питаха защо точно тези и сигурен ли си, че искаш тези гуми. На тестовете гледам са изключително близки точно тези два модела. Може би по отношение на износването Ханкука е по-издръжлив, което за мен не е с особена тежест, тъй като с моето каране и изминати километри на сезон, едва ли бих изхабил комплект гуми докато още са годни за каране през зимния сезон.
    2 points
  16. Ники, с написаното даде повод за още споделяне, както ме подкани преди. Ще кажа как е на по-тежка кола от твоята. Предполагам, че този ефект би трябвало да се усети повече. Служебните коли бяха Рено Мастер и Митсубиши L200, което е с пълноприводно 4х4. Реното ми го дадоха чисто ново. За седем години му навъртях 500к км. Всеки божи ден по 300км. Понякога и събота и неделя. Харесваше ми работата, в движение си, времето минава бързо, бях на такива места, които никога нямаше да видя, а и имах мерак да карам. Митсубишито го карах една година. На него имам към 70к км. Няма град, село и махала в пловдивски окръг където да не съм стъпил. Всичко това в периода 2013 - 21 ва г. Практиката на фирмата беше зимните гуми веднъж монтирани, да се карат до износвне. А те се износваха към есента. Целогодишно съм карал със зимни гуми. Не съм ги усетил да са лигави. А се караше сериозно. Или не съм стигал до ситуация, за да ги усетя какви са. Затова казвам, че нещата с гумите са субективни. Един усеща едно, друг друго, трети минава от някъде, четвърти със същите гуми не може да мине и т.н. Реното не помня точно с какви гуми беше. Всяка година сменяха марката. Зависи кой ще даде най-ниска оферта. Митсубишито беше с Петлас. На мокро се държеше все едно е на сняг. Затова съм ги запомнил. Когато имам възможност си илюстрирам постовете със снимки. Имам си две за спомен. В Брайковица. Махала от 20 къщи. Младежите там са на над 70 години. В ниското се вижда Лъки и пътят от Асеновград. Нареченски бани Много бях доволен от Реното. Сполучлив модел. Удобен и лесен за каране. Никакви проблеми 500к км. Само консумативи.
    2 points
  17. От съображения, че ги купих когато дойде време да зимни (исках да видя докъде са стигнали всесезонните), а когато стана пролет не ми харесаха как се държат на завои и сложих летните, които си имах. След това купих и друг комплект джанти гуми. Плюсове - на мокро и сухо през зимата се държат много добре. На сняг също не съм имал проблеми, но не съм скиор и колата е 4х4(по-горе съм писал). Минуси - когато е топло (20+) ми се струват лигави заради по-меката смеска, а това е достатъчно, за да не ги ползвам целогодишно. Това се отнася за моя Ханкуук и за моята кола. На по-лека кола, може да е друго. А може и да имам прекалено големи бръмбари в главата.
    2 points
  18. Проблема е решен. Ремонт на двигателя и всичко е ок. Не се доверявайте на гаражи пишман майстори с измислени програми и призвания че са майстори.
    2 points
  19. На 13.10 - концерт на Милена в НДК. Ще присъствам.
    2 points
  20. Same here! Само месеците са по-малко, но ми харесва, лесно се работи и за сваляне на видео, ако се наложи. Чувствителността на шоковия сензор беше висока, много често ми заключваше записи като инцидентни, заради "прекрасните" ни пътища, сега я промених на средна, та ще видим. Имах много лек инцидент преди 2 седмици, колегата зад мен се беше заблял някъде и ме подпря леко, докато бях спрял в задръстване, но не ми заключи записите. Явно е било прекалено леко за да сработи при тази настройка. Картината е добра, дори и на тъмно, показва си GPS координати, скорост, може записите да са със или без звук и се избира продължителността им между 1, 2 и 3 минути. За другия не мога да кажа нищо, не ми е познат, но сигурно и той е добър.
    1 point
  21. Проверка на сервизната история с разпечатки в Еуратек беше 50 лева преди една година. Отиваш само с номера на рамата. Има и вариант да минеш без пари ако собственика ти направи тази услуга да си изиска разпечатките вместо теб, като представи талона при приемчик в сервиза. И при двата варианта, няма как да скрие кога, какво е и какво не е правено, поне в Еуратек, а тя едва ли е ходила на друго място досега.
    1 point
  22. Абе каквото и да си говорим, Оли Беарман им показА от къде изгрява слънцето. Новобранчето най-накрая показа, че изобщо не е за пренебрегване и сега ще влезе вече в светлината на прожекторите. Що се отнася до VSC 3 обиколки преди края, съгласен съм с Пепи. Ма Фи А!!! Също и за наказанието на Хамилтън и Сайнц и за затварянето на очите за Макс. Ферари са прави, че трябва да подадат контестация! Да не пропускаме и страхотното каране и на Бортолето.
    1 point
  23. Палячо не бих казал за Ръсел по-скоро прекалено самонадеян
    1 point
  24. И накрая лекето открадна и 0.5 секунди при ЖЪЛТ флаг! И за това няма да го накажат, нали? Леке в комбинация с маФИЯ!
    1 point
  25. И аз да се включа с един аматьор :
    1 point
  26. Това най-добре се забелязва при движение по паваж. Ако продължително се кара с изпуснал амортисьор, започва и едно характерно назъбено износване на грайфера. Аз ги проверявам по стар метод. Рязко се натиска на ръка и пуска всеки ъгъл на автомобила. Ако при връщането закове, амортисьорът е добре. След пускането не трябва да продължи да се клати.
    1 point
  27. Да, имат! Но, точно такива дребни елементи правят автомобила различен.
    1 point
  28. Е, ти не си ли ги усетил какви са? Аз мисля, че е нормално да няма настройка в медията. Не може всеки когато му скимне да има достъп и да пренастройва фарове. Влияе на безопасността. Това е работа на сервиз. Не е като да бъзикаш копчетата на еквалайзера.
    1 point
  29. Иво, какво ръчно регулиране на ФАБРИЧЕН КСЕНОН?!? Всички, по закон, са с "кантар". PS: А минаването в "нулева точка" се прави при всяко палене, когато и се тестват фаровете за грешки.
    1 point
  30. И аз за нещо такова си мислих. Един вид чувство за нестабилност. Да. И смотаните гуми намаляваха още лимита. Важно е да отбележа, че първо карах Митсубишито и после ми дадоха Реното. При едно съвсем безобидно спиране на светофар, на мокро, май месец, джипката тръгна, като шейна. Спрях след пешеходната пътека. Добре, че бях първа кола. А това съм го правил хиляди пъти, с тази скорост, но с друга кола и гуми. Тоест скоростта ми е била съобразена, нормална. Но не и съобразена за гумите, с които съм. Защото е ясно, че и най-добрата гума идва момент, когато да загуби сцепление. От тогава, едно на ум! Направо бях изумен как при такава скорост и употреба на спирачки ще тръгне да се пързаля! От тогава, повече не съм допускал такова нещо, съобразявайки се с какви балатуми гуми съм. Особено на мокро. На правите участъци си карах, но в завои планинско си намалях за да няма поднасяне. На спускане, защото задницата олеква и още по-лесно губи сцепление. Ако влезеш и със спирачка в завоя, става още по-зле. А бусът вървеше с леки товари, все едно е празен. На изкачване си карах без притеснения, защото предното тегли и тежестта е по балансирана. /ако си със задно, нещата се променят. Митсубишито беше на задно/. На сухо нямаше проблеми и усещах стабилност. Има логика в твоите мисли. Затова може да не съм усетил. Карал съм и по-бавно, съобразявайки се с автомобил и гуми. Още на първия месец им разбрах възможностите. И съм бил по-внимателен, защото ефекта от опичането е по-опасен. Лесно губи сцепление на мокро. Иначе на сняг са добре. Но те бяха и чисто нови тогава. Всяка зима тръгвахме с нови гуми. Митсубишито беше като танк. 4х4 с 50/50 на двата моста. Включваше се с ръчка. Няма закъсване. Ходил съм в сняг до Три могили. /почти с постоянно буксуване и пързаляне при изкачването, на втора. то и на друга не може да се кара/. Това е махала на 16 км. след Белинташ. След Белинташ няма асфалт. Пътят е макадам. Горски път. Много емоции съм имал. Имаше достатъчно маршрути в Родопите и се накефих на каране при всякакви условия. В низината не ми беше интересно. Ники, пишех, като публикува. Изкачване и спускане съм го засегнал в отговора на първия ти въпрос. Да, при сухо време няма значение, но аз не знаех при какви условия си бил.
    1 point
  31. @joro-120L, ето такива мнения очаквам. Наясно съм, че няма как всеки да е карал със всяка марка и модел гуми, изключае случайно шофиране на чужда кола, но то няма да е меродавно. Имам друг въпрос. Някой сеща ли се за сайт за гуми, в който на всяка марка и модел има описание от кога (коя година/сезон) е пуснат в експолатация. Например модел "C" е разработен като наследник на модел "B", в размери от 15" до 19" и е пуснат на пазара през 2022г... и т.н. Спомням си че съм чел такава информация преди година-две, но сега не успявам да намеря правилния сайт. Мисля че беше някой от популярните БГ сайтове за гуми, но засега намирам откъслечна информация.
    1 point
  32. Сервиз Елбатрон в Лозен. Имат тема в VW форума.
    1 point
  33. Ни една беше зает да се крие в сушилнята
    1 point
  34. Асене, докато се моташ още ще ги увеличат. Хващай там едни за ушите. Много ти се задълбочиха изискванията. Сега трябва да търсим хора с четирите марки гуми с по два, три сезона. И не мога да разбера какво те топлят субективни мнения. Аз мога да ти кажа как се държат гуми на 6ти сезон, и на почти никакъв пробег, но не са от посочените марки. А и в Пловдив не вали сняг.
    1 point
  35. Много силно ми напомня на нещо българско от 90те и не мога да се сетя какво е ? Edit: Криза - Гъбата отровна
    1 point
  36. Аз имам един Нокиан, който пенсионирам на 9 годишна възраст и не е нацепен (зимен), но знам за много други случаи на нацепени. Аз лично бих пробвал Ханкуук, защото съм доволен и от летни (3 комплекта) и от всесезонни, които карам като зимни (само зимата).
    1 point
  37. Здравейте, Продавам личен автомобил Skoda Rapid 1.2 TSI, 105 к.с., ръчни скорости (6), ниво Selection, от единствен собственик, закупена от Еуратек София през Юни 2013. ГТП и Гражданска валидни до 26.06.2026. Платено каско до 25.09.2025 Обслужена на 154753 км: Сменено моторно масло и филтър Сменен филтър въздушен Сменен филтър купе с активен въглен Сменени запалителни свещи Продава се с комплект летни гуми на лети джанти Continental 185/60 R15 84T ULTRA CONTACT - DOT 0124, зимни на стоманени джанти Continental 185/60 R15 84T WINTER CONTACT TS 870 - DOT 2224. Автомобила разполага с предни и странични въздушни възглавници, ESP + ASR, ISOFIX на задният ред, регистриран, предни електрически стъкла, електрически огледала (без функция за електрическо прибиране), алармена система с централно заключване, бордкомпютър, климатик, стерео уредба (4 говорителя), текстилни стелки (не са снимани). Цена 14000 лв.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.