Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      115

    • Мнения

      400


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      75

    • Мнения

      8034


  3. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      61

    • Мнения

      2684


  4. Stormbringer

    Stormbringer

    Потребител


    • Points

      14

    • Мнения

      216


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 08/18/25 във всички области

  1. То, няма ко да кажеш за тази Убава песен ..... Eric Clapton - Wonderful Tonight [Official Live].mp4
    8 points
  2. Както вече споделих в "Ежедневни приказки" четири месеца карам с грешен регистрационен номер на електронната винетка (вместо СВ е писано СА). Служител на БГ тол ме спря в събота на втория тунел преди Перник , за да ми каже , че нямам винетка. Извадих си касовия бон от 19.04.2025 и тогава лъсна грешката. Човека ми обясни процедурата по корекция на винетката и ме успокои , че в рамките на календарна година могат да ме снимат три пъти , а аз вече съм си изчерпил лимита. Днес отидох до БГ тол (в сградата на НИСИ на бул.Никола Петков N86) в Деловодството (първия етаж , вляво до стаята на охраната) , където две каки търкат две бюра и където подадох заявление по образец за промяна на рег.N във винетката , снимаха касовия бон и талона на колата , след което до три работни дни се извършва корекцията , издават бележка с входящия номер на заявлението ако се наложи да пътувам и пак ме спрат екипи на БГ тол и най-важното - след корекцията на винетката , наложените глоби падат автоматично (ако са в срока на действие на винетката).
    6 points
  3. Включвам се с един по-съществен ъпдейт. За рождения си ден получих подарък от брат ми - камера за заден ход - оригинална с пръскалка за измиване. Един ден се хванах и поразглобих тук-там, прекарах кабелите до медията (в жабката). За прехода от капака(вратата) към купето си взех оригинално гофре от ЕТ, защото при мен всички комуникации минаваха само в лявото. Мисля, че само автомобили с ел. амортисьори имат второ гофре в дясно, а аз нямам такива и вкарах кабелите в него. Помогнах си с малко информация от briskoda относно пиновете за свързване. С камерата си имаше разклонител за водата с ~25 см. маркуч - явно за модел при който пръскалката за задното стъкло е в оста на моторчето за задната чистачка (мисля че парт номера беше за Супърб 3), а при мен пръскалката е горе в третия стоп. Е купих си 2 метра маркуч и захраних системата. Пръскам на задното стъкло - мие се и камерата. Предполагам така е и при фабричното изпълнение. Взех си маса от купето, а захранването почти фабрично от таблото под волана, защото в гнездото от което трябваше да го захраня си има бушон с доста консуматори и го захраних от отделен предпазител. Лесното мина, остана да кодираме. Тук се включи и брат ми и камерата заработи! Не е просто видео сигнал, има си и CAN комуникация, показва си радуса на завиване при въртене на волана, има си и стълбицата за близост. Все още не я използвам много активно - имам предвид, че не и обръщам особено внимание, въпрос на свикване, но за в гаража особено не ми е необходима. Е навън на някое късо място за паркиране си ми върши чудесна работа. Надявам се и жената да я оцени. Като заключение мога да кажа, че съм доволен от новата придобивка! Заедно с кодирането на камерата, използвах момента да намаля интензитета на дневните LED светлини - нещо което планирах отдавна. От 100% ги намалих да светят на 65%, което е съвсем леко забележимо и то на тъмно. При включени къси светлини пробвах да ги изключа изцяло - 0%, но тогава ми излезе грешка на таблото и се принудих да ги пусна отново. Мисля че стандартно бяха на 35%, сега са на 30% и няма грешка. Надявам се да по този начин да ги запазя за по-дълго, че като гледам доста често се разминавам с Октавии и Супърби с по един или 2 изгорели светловода и едва мъждукащи в жълто светлини, а самия ремонт не е лесен и евтин, защото трябва да се сваля стъклото, което си е тънък момент. Монтажа на камерата за заден ход, беше съпроводен с монтаж на още 2 камери, а именно видеорегистратор. Нарочно ги направих заедно, защото не ми се искаше да разглобявам корите по няколко пъти. Задната камера я позиционирах точно в средата на стъклото горе, а предната застана много добре зад огледалото и от позицията на водача изобщо не се вижда и не дразни с присъствието си. Единствено може би трябва да и променя чувствителността на шоковия сензор, защото с нашите "прекрасни" пътища постоянно ми заключва файлове като инцидентни събития. Видеорегистратора е 70mai Dash Cam 4K A810 предна и задна камера. Не е евтин, но след като през годините съм изпробвал и използвал различни марки и модели, реших да вдигна нивото и не съжалявам. Междувременно подмених цялото интериорно осветление с LED. Самите крушки бих казал, че не са по-силни от обикновените, просто светят бяло и нямат проблем с димирането на осветлението в краката. Не съм ги подбирал специално, евтини бяха.
    5 points
  4. Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms (Official Music Video).mp4
    5 points
  5. The Police - Every Breath You Take (Official Music Video).mp4
    5 points
  6. Чета статия със заглавие "Какво трябва да направим при среща със змия?" Питам сина ми, знае ли какво да прави в такъв случай. Отговор: - Нищо. Не я закачаш, не мърдаш и тя ще си отиде. Настоявам аз: - Но, ако все пак те атакува? Отговор: - Е тогава нямаш избор. Трябва да се ожениш за нея. Мога да умра спокойно. Детето знае всичко за жените.
    5 points
  7. Песента е известна в изпълнение на Васил Найденов. Музиката е на Румен Бояджиев /ФСБ/. Текст Михаил Белчев. С музикален съпровод ФСБ. Има и версия на ФСБ, с промяна в аранжимента, която не е толкова популярна. Аз съм затруднен в избора. За мен, всяка си има своите достойнства. Затова ви предлагам и двете изпълнения. Чрез одобренията/ако има такива/ ще разбера коя ви е харесала повече.
    5 points
  8. Малко за спорта
    5 points
  9. Numb (Official Music Video) [4K UPGRADE] – Linkin Park_1.mp4
    5 points
  10. Пускам за цялата година и приключваме.
    4 points
  11. Ето ви нещо нашенско - рап в 7/8 Лично на мен H!GH 5iVE много ми харесват - много са....музиканти
    4 points
  12. 4 points
  13. 4 points
  14. Интересен начин за завиване, на 180 градуса. Евалла на целия отбор, здраво се държат един за друг, буквално 0457bae71592dc169cfc2b3c592b39f9.mp4
    4 points
  15. От мен, другата половинка от дуета
    4 points
  16. https://youtu.be/b3oxFc_CnVw?si=DthlQN-vrSGA-NSx
    4 points
  17. А кой да упражнява този контрол? Компетентните органи и институциите ли? Проблемът, по мое мнение пък, е много по-фундаментален - увреденият начин на мислене и ниско самосъзнание на прекалено голяма маса от човешкия материал участващ в и извън движението по пътищата, маса, която е далеч над критичната плюс нещо, което е още по-тревожно - увреждането е обхванало дори тези, които трябва да дават пример и да упражняват въпросния контрол - те самите са извънредно често сред нарушителите, които уж трябва да бъдат санкционирани, респектирани, превъзпитани и т.н. Един малък пример: Минавайки покрай РПУ многократно се натъквам на демонстративно неправилно паркирани "униформени" автомобили, буквално на средата на булеварда, при което се е създала непосредствена опасност за движението! Същите ли тези органи ще контролират и санкционират неправилно паркирали? Друг пример: Контролен орган (патрул) извършва контрол (разбирай спиране за проверка на участници в движението) на крайно неподходящи места за това, създавайки непосредствена опасност за движението, например на участък с ограничена видимост зад завой с буйна крайпътна растителност и то на еднолентов път, който е част от пътен възел - караш си със сравнително ниска и съобразена скорост дори, а изведнъж зад завоя рязко се озоваваш право в гърба на спрени за проверка автомобили! - пиша го от личен опит. По отношение на карането в лявата лента на магистрала: Нека да не бъдем крайни - на някои места състоянието на пътната настилка е толкова зле и с такива неравности, които могат да предизвикат спукване на гума, например, и загуба на контрол върху автомобила. Единственият начин да избегнеш това е доста да намалиш скоростта, което също носи рискове при движение на магистрала. Та кое е по-добре - да караш в лявата лента, особено ако караш с достатъчно висока скорост и не пречиш на никого наоколо или да подскачаш в дясната с риск да претърпиш инцидент въвличайки в него себе си и други участници в движението? Аз бих избрал първото, особено ако возя семейството си в колата! Тук виновните са онези, които прибират сумите за винетки, но не си вършат работата за поддръжка на пътната мрежа! И така се оформя една обстановка, в която изкуствено се създават пътни "нарушители" - дай да икономисаме или да окрадем средства от ремонта на асфалта, хем да приберем и едни пари от глоби от каращи в лявата лента! Това ли се предлага? За съжаление, ентропията в съзнанието на хората е повсеместна и състоянието на пътното движение е само едно отраженията ѝ. Нека това по-горе да не се приема в никакъв случай като заяждане, просто споделям размисли и наблюдения.
    4 points
  18. Напълно подкрепям Ицо - как за толкова години и километри из София не видях един бенгалец зад волана на учебна кола? Или някоя мургава мома? Ма и те "карат". Дори и да се води че циганите карат някакви курсове, то те са у ма'алата, при на стринка ми чичото, дето е на сестра ми брат и на майка ми мъж.....айде моля.... Никой не твърди че на курсовете можеш да научиш нещо смислено, ама некои хора поне сме повъртяли геврека и сме се потили за тая пуста книжка, а бай мангау ......целата махала кара с една тапия и тя крадена или като зестра дадена.... Това ДА - нулев контрол има. С нередовните не им се занимава и нямат идея какво да ги правят, ама пипнат ли някой редовен, то той изглежда като дойна крава... Пешеходец пресича де му е скимнало - е па там на дедо му козите са минавале и он па да не е будала да оди до къде пешеходната пътека? Велосипедалист кара по тротоара, че му по лесно - на пато мое го сгазат. Или па кара по пато, щот' велоалеите са гейска раЛта и им е *бал ма'ата.... Некой се носи по пато, крепи се за геврека и нема идея де отива, оти дека Софето не му е Толбухин (да ме прощават колеги от района или припознали се) и се движи хаотично, без цел и посока... Ама е по-лесно да набарат някой местен и все ще намерят за какво да го заядат.... Ако продължа ще си докарам бан за расизъм, дискриминация и нецензурен език, та се спирам.
    4 points
  19. Здравейте. Наясно съм, че има много колеги тук, които са детайлно запознати с модела, но въпреки това реших да дам линк към статията, може пък да му е интересно на някой. Приятно четене: Цък.
    3 points
  20. Eagles - Hotel California (Live 1977) (Official Video) [HD].mp4
    3 points
  21. Tina Turner - The Best (Official Music Video) [HD Upgrade]_1_1.mp4
    3 points
  22. Когато таланът ти извира на талази, А артистичността ти лети в облаците, Това, че едни 50 килца ти тежат незаслужено и Сладкото ти гласче е решило точно сега да не те слуша, Какво пък толкова, Ти си отдаден професионалист, нищо няма да те спре и да ти попречи да зарадваш и разсмееш почитателите си и Феновете на изтънченото оперно изкуство. https://youtu.be/_1I2PHFfbYg?si=au2n0p4zrBocM9Am
    3 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.