Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 02/24/25 във всички области

  1. И на мен много ми допада, но задължително разширени с ниска гума, за да седят на една линия с калника Една импровизирана фотосесия от снощи
    9 points
  2. Аз пък се изкефих, че брат ми и снаха ми се оказаха големи поети и създадоха story. Още по миналата седмица с дъртаняните от Мездра дистрикт сглобихме нещо като песен по действителен случай Да, по качеството има още да се работи, че онова мазе не разполага с кой знае какви възможности и машини, но.. добре е . Идеята тук е повече хумористична и те, двамцата, след като им пратих готовия файл дори се постараха и снимки да прикачат върху него, което още повече ме кефи, нищо че са резнали около 1 мин от края Но вчера и днес за по 3 часа имахме време да поработим върху друга тема, с друг текс пак на братлето, колкото да се намираме в процес.
    7 points
  3. От днес сме с 225 45 18 и Gemini оригинални от РС. Намерих в отлично състояние джантите от РС 2020, а за гуми както винаги -Континентал. Застанаха повече от добре, мислех, че ще трябва да слагам ново окачване…
    7 points
  4. Огромно благодаря на сервиз Pepino Racing Team и персонално на Пепи и Дани! Дойде време за поредната смяна на масло и филтри. На пръв поглед стандартна операция, но както винаги извършена с много внимание и педантизъм. Даже не ми дадоха да си сложа тубите за снимката, макар и чисти, върху капака на двигателя, трябвало защитно и меко да се подложи под тях. Ей, големи сте Харесва ми от време на време да пробвам различни масла, за мой си личен опит. На предишния vRS (Octavia 2), отново безнин, Synthoil High Tech 5w40 варианта на LiquiMoly като работа на двигателя се представи най-добре. Тогава го сравнявах с аналогичните масла на Motul, Bardahl и Total. С LiquiMoly мотора работеше най-тихо и плътно. Да видим сега как ще се представи в следващото поколение двигател, като съпоставка е с Ravenol VollSynth Turbo VST 5w40 - маслото, което източихме при тази смяна. Малко сме мръснички, но на пролет отново ще сме свежарки. Добавката е ProTec OxiCat, сипва се в горивото, не в маслото. Не знам защо реших да я сложа до тубите с масло: Фунийката, за да ни е чистичко: Готови сме за следващите десетина хиляди километра. И чакаме с нетърпение да се преобуем за лятото:
    7 points
  5. Черните джанти от първите снимки не са на колата от есента, а от днес не са и мои. Намерих си най-харесваните от мен фабрични 18ки със звучното име Мерак. Сложих и един нов Ханкуук и от днес съм в летен режим.
    6 points
  6. Ето и още една дама. ELUVEITIE - The Call Of The Mountains (OFFICIAL MUSIC VIDEO)_1.mp4 ELUVEITIE
    5 points
  7. 5 points
  8. Да се отбележа с някоя снимка. Незабравимо изживяване с невероятни музиканти! Както винаги, перфектни на живо и звук, като от студио. Даже и на дъщеря ми, като музикант й направи впечатление, че са мн. добри. За първи път ги вижда на живо. Кристофър Крос и неговата група бяха нещо, като "подгряващи". Изпълни 5-6 от хитовете си. Към час беше участието му. Той също се представи достойно. Аз мислих, че ще се появи с Тото за няколко изпълнения и те ще му свирят. Участвали са в записите на негови албуми.
    5 points
  9. Въпреки мрачното време, срещата стана слънчева.
    5 points
  10. Взимай я, белким придобиеш малко по-реалистична представа, че ми писна да слушам какъв самолет е 1,9TDI със своите 100 коня от друга планета.
    4 points
  11. Честит 85-ти рожден ден на човекa, откъснал страница от фейсбук, пиещ вода от чешмата на екс, който може да дели на нула и е броил до безкрайност два пъти, който е удавил риба, може да ви удуши с безжичен телефон и може да удари циклоп между очите, който всъщност е роден от леля си, защото никой никога не е посмял да ... майка му, който е спечелил Тур дьо Франс с велоаргометър, също два пъти, който може да направи всички лицеви опори, и който единствен на този свят е успявал някога да убеди баба си, че не е гладен. Карлос Рей "Чък" Норис, когото динозаврите погледнали веднъж накриво. Само веднъж!
    4 points
  12. До днес и аз не знаех как се прави правилно
    4 points
  13. Здравейте, колеги и приятели! Започваме новата 2025-та година с със станалата от години традиция среща в с. Първенец, обл. Пловдив. За паркиране на автомобилите и сладка приказка около тях на разположение отново ще имаме голяма поляна. А за обяд са готови да ни посрещнат за пореден път нашите любезни домакини от ресторант Малкия Явор. С наближаването на пролетта искренно се надяваме времето да е с нас и да си изкараме един страхотен съботен ден на шарена сянка. За хората, които до сега не са ни посещавали на тази среща, бихме искали да обърнем внимание, че паркинга и ресторанта са далеч от пътя, няма трафик, което гарантира не само спокойствието на всички ни, но и дава възможност на децата да тичат и играят на воля. Затова заповядайте с цялото семейство, доведете и приятели! Дата: 26 април 2025г. (събота). Локация: с. Първенец, област Пловдив. Ресторант: Малкия Явор. Начален час на срещата: 12:00ч. Точна локация на ресторанта и паркинга - клинки тук. Заповядайте да прекараме заедно един приятен съботен ден сред природата, в компанията на приятни и усмихнати хора, измежду много и интересни Шкоди. Както всяка година, така и тази, екипът на ресторант "Малкия Явор" ще се погрижи за вкусната храна с прекрасно обслужване и достъпни цени. Като бонус, детската площадка ще е точно до паркинга, за да търчат малчуганите на воля. Както всяка година, така и тази ще има организирани тръгвания от различни локации, за което ще пишем на по-късен етап. Ако обичате пътуване в колона, със сигурност ще останете доволни. За тези от Вас, които не са присъствали до момента, а и за присъствалите, прилагаме снимки от последните няколко срещи, за да се потопите в атмосферата и да си припомните настроението на събитието: Традиционно гости в Пловдив 2024г. Традиционно гости в Пловдив 2023г. Традиционно гости в Пловдив 2022г. Традиционно гости в Пловдив 2021г. Традиционно гости в Пловдив 2020г. Зареждаме усмивките от сега и Ви очакваме на 26 април! До скоро!
    3 points
  14. @sando2 изкарах си кафето през носа
    3 points
  15. Ако не се сърди Miri, да дам Nightwish - Over The Hills And Far Away (OFFICIAL VIDEO).mp4 едно рамо, добра песен.
    3 points
  16. Вчера гонихме щъркелите,та имаше кардио
    3 points
  17. В наше село заваля сняг, но не трупа. Та все пак мисля да скокна до НИМ да видя каква е хавата.
    3 points
  18. Още малко развитие при Шкодичко,вече е почти изцяло обледенен отпред благодарение на @JORDITO скоро снимки и на тъмно
    3 points
  19. Оняден засякох в едно кафене някакъв футболен мач и нашите балетисти от бг вкараха гол на Ирландия, незнам запис някакъв ли беше, не ми се вярва да имаме пак футболен отбор, не ги следя. но малко от ирландската Лили Иванова от мен:
    2 points
  20. 449999731_1022368559565876_3310063167134910962_n.mp4
    2 points
  21. Еми поздрав за всички и Пепи специално след него Шкодичко върви ето така https://youtu.be/CwED4C5FJuo?si=dJwSn0o1PJgRf82F
    2 points
  22. И 400 коня кола да си вземе - все тая. В завоя ще натиска съединителя и ... файда от конете - ЗЕРО
    2 points
  23. Искаш да караш 200 коня кола, а можеш ли да я поддържаш? Щото лесно ще намериш 10 000, а после? Като сложиш един съединител за 2 бона, като сметнеш, че не е на 15-ки и гумите й са два пъти по-скъпи, като й видиш ГО и данъка колко са, и разхода, и т.н. и това само консумативи. А и тея 200 коня няма да те научат да караш - вози си Фабията и не се занимавай с глупости. Не си порастнал за такова возило.
    2 points
  24. За това започнах да спестявам информация на жената "абе на един колега от форума му е изпаднала супер евтина медия с камера , та отидох да го видя за 100 лева беше всичко ,Абе ще ходя до Пепино да направи една истинска диагностика на колата и така
    2 points
  25. Шкодичко днес посети @Pepino който направи магията си и сега колата върви на вещица,преди ускорението беше като песен на Систем оф ъ Даун спокойно и изведнъж крясъци,сега е като Таря Турунен огромно но мелодично не усещаш кога караш по квартална уличка доста бързо
    2 points
  26. Винаги е първото, а второто никога - демек пари ни взимат, ремонти - НЪЦ
    2 points
  27. Тапите и джемърите, които се използват за тази дейност са с тотално друга насока и с много различен принцип на действие. Като там може да има пасивни и активни джемъри. Чисто като информация, ако е интересно на някой: пасивен - Просто джемва определен набор от честоти, но това се случва в даден обхват - 20-30м. Джемване в огромни параметри и нещо, което само най-напредналите армии могат да си позволят и със сигурност не в градска среда. активен - Джемва, но и излъчва голяма номенклатура от сигнали. Целта на второто - предварително взривяване на евентуално поставено ИВУ (импровизирано взривно устройство), което е с дистанционна активация. Че се използват безразборно до някаква степен е абсолютен факт, но... По принцип си има установена процедура за употребата им, а аз лично съм вадил "разрешително" за целта. Минава се през МВР, КРС и МТС Съпроводено е с много подписи, много уведомления и декларации от страна на искащият
    2 points
  28. Ще се изкажа като човек, който по обективни причини отблизо следи тия "технологии" Първо и най-кратко - спрея - ташак работа. Както и фолиото за цифрички и прочие. Потенциално могат да свършат работа само нощем и само за стационарните камери от по-старият тип (Sitraffic). Причината - използват конвенционална светкавица и евентуално ако звездите са наредени правилно, може и да върже. Разбира се тук не се отчита факта, че този спрей и това фолио не карат нито на автомивки, нито на метереологичните условия Второ и по-обширно. Типа на устройствата към момента са два: 1. РАдар - Булшенството са такива, работят в K, Ka, X спектъра на чисто доплеров РАдарен принцип. Изпращат сигнал, камерата смята за колко време се връща. Конвенционално противодействие на тези устройства няма. Заглушаването им става с апаратура за няколко стотици хиляди лева, която заема минимум един багажник на средностатистически автомобил. За сметка на това са по-лесни за прихващане от радар детекторите, като разлики също има разбира се. Едновремешните в Астрите, които вече почти са излезли от употреба работят в Х банд и като цяло имат много разсеян сигнал. Буквално се ловят от километри. Останалите (например Кордон М, руската бяла висока тринога) работи в К. Също се хваща, но... има много по-концентриран лъч, а в същото време 99% от фалшивите сигнали на детекторите са в същият К диапазон... 2. ЛАдар - Единствената такава техника към момента е ниската черна унгарска тринога - (ARH CAM-S1). Тя също работи на доплеровият принцип, но използвайки ЛАзер, а не РАдар. От там ЛАдар, а не РАдар. Засичането й със радар детектор е нещо, което само се рекламира, но не се случва. Лъча й на засичане е изключително тесен (на 100 м. е примерно 30 см.). "Хубавото" е, че може да бъде "заглушена". Това става посредством монтиране на "парктроник" система, която праща обратни лазерни излъчвания към нея, което обърква алгорита й. Ако са монтирани по 2 датчика в зоната на заснемане, гаранцията за "заглушаване" е почти 100%. Но: 1. Системата, която върши тази работа с включен монтаж е около 2500 лв. 2. Масово хората се циганят и слагат само по един датчик на номер, което не е напълно ефективно 3. Това НЕ Е най-използваната камера и съответно отделяте голям финансов ресурс, който реално помага само за едно устройство. Най-ефективното средство за защита от узаконеният рекет е...Waze.
    2 points
  29. Ако имаш излишни пари - давай ... и продължавай с превишаването на скоростта. И за това се дават пари Сега сериозно - тия мазила не вършат работа. Ако толкова лесно ставаше всички щяха да са с намазани номера, а производителите на камерите да са измислили начин да не им пречат. Все пак тия камери не са измислени в България, а тарикатите "на запад" не отстъпват по нищо на нашите. Напротив - доста са по-изобретателни, а и с доста по-добри финансови възможности!
    2 points
  30. Мише, кажи кога си на линия и да организираме нещо извънредно!
    2 points
  31. Аз пък имам предложение неделята да стане събота, че ... неделята е ден за баня Сега по-сериозно. Неделите има мото състезания точно около 14h. Отделно ми се струва, че съботите са по-лесни за организация. Относно мястото - НИМ, като изключим тежката зима, която напоследък я няма, има сянка, има място за автомобили, достъпа е доста лесен, отсреща има бензиностанция за кафе/сок/бира и т.н. Т.е. все неща, които я правят удобна за срещи. А в заведение не искам да сядам. По-точно, ако ще е заведение да е вечерна (инцидентна) сбирка, а не месечна среща.
    2 points
  32. Решихме да поръчаме октавията, 1.5 бензин, 150 коня, Edition модел. Като екстри ще добавя: - Information... Plus, заради по-голямата мултимедия - Comfort plus - защото трябва да се добави за да може canton озвучаването да се добави... Пък туко виж има нещо полезно - Canton озвучаване - гледам не добри отзиви за него, но ме съмнява да е по-зле от нормалното с 8 говорителя... Благодаря ви за мненията
    2 points
  33. Еми… накрая нито едното нито другото Пръснах ги и ми харесаха адски много така, докато не ги сложих на колата. Чудех се в магазина за 3 цвята - чистобяло, сивкавобяло и този цвят. Може да иска просто да свика но сякаш сивкавобялото щеше да дойде тамън на цвета на колата и да седи доста по-добре. При всички положения изглеждат свежо:
    2 points
  34. Прибрахме се. Ще мина на един реглаж на фаровете за всеки случай и трябва да разбера с какъв фреон е, за да я напълним. Как ще разбера -не знам, ще питам в аутотехника и даже ако пълнят може и при тях. Ся почва сагата с ГО, ама там адвоката да се занимава. Рано или късно ще си платят като попове :))) ЕДИТ На снимите има едни черни петънца - боклучки са. Колата е направена и боядисана както трябва. Само решетката си е старата, залепили са я, че новата е 300 лева без хромирани лайсни и без емблема :))) Милата количка се гушеше между некви Панамери, Тайкани и 2 Тесли :)))
    2 points
  35. След днешното гласене и на Шкодичко фаровете са така
    2 points
  36. Всъщност Мария ми се скара и каза, че на Сашко не съм му ни баща, ни майка, не мога да му кажа да не си купува кола, която не може да кара (ама не ми се скара, че съм го посъветвал да си вземе колело, що ли ), а не мога и да кажа на продавача да не му я продава. Саше, ясно е, че ще направиш каквото си решил (или ще решиш, ако още го обмисляш). Не ги слушай тия от горе, дето те плашат с парите за подръжка. Ти си свикнал да плащаш на ДСК, просто сега ще е в пъти в повече. Снощи нали ми лаеше, че не помня какви гуми съм си купил на пролет - ми как да помня, като през годините съм износил повече гуми, от колкото ти си виждал? А на тази ще се кихнеш към 800 левчета за нови зимни гуми с труда, ако си вземеш поне Нокиан. Няма да имаш кинти за бира и хапване, ама и без това се оплакваше, че много си надебелял. Голям шибaн праз - мерак с пари се гаси.
    1 point
  37. Аз съм на 225/45/17 оригинален размер - добре изглеждат, ама не са за нашите пътища. С родната пътна обстановка си трябва по-голям балон, че иначе много често се правят джанти.
    1 point
  38. Ако са фабрични джантите с фабричен размер гуми няма шанс да докосва някъде. За проверки кое как ще седи на колата - https://www.willtheyfit.com/#
    1 point
  39. Калкулатора и при 215/50/17 свети в зелено , тъй че да , ще станат.
    1 point
  40. Това използвам аз.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.