Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. C2H5OH

    C2H5OH

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2373


  2. chavdarlk

    chavdarlk

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2941


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1688


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      8163


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/18/25 in Мнения

  1. ОК. Някаква оптическа измама ще да е. Не е толкова важно. По-важното е, че всички портове ще работят. Не го отписвай единия. Няма причина. Значи, тези дупки са подготовка за истинското свързване. Само те чакат да боднеш кабелите.
    1 point
  2. Всичките портове ще стават за зареждане, така си е предвидено по начало.
    1 point
  3. Не се стърпях - ето я демонтирана. Отдолу няма нищо. Понеже не ми трябва за друго освен за зареждане на телефони, би трябвало като запоя допълнителни жици на + и - да избегна захранващият порт. Ще е неизползваем, ама здраве да е. Благодаря много Жоре @joro-120L
    1 point
  4. В тая връзка, повторение другата събота, след Коледа?
    1 point
  5. Шкода 110 R в "Да продадеш колата" по Дискавъри .. най-после след повече от 20 години в ефира
    1 point
  6. Ще отговоря със снимки. Аз съм в подобна ситуация, дори бих казал по-зле, защото стените ми са от термопанел или както аз казвам от вестник. Моите рафтове висят на плочата с анкери 8×нещо си, сигурно са малко по-дълги, защото има изолация, 3/5см, на плочата, през която минавам. Към панела съм навил по няколко видии просто да държи нивото и те са съвсем леко натоварени на срязване. Цялата конструкция е от винкел 20х20х3, като горе към тавана съм направил пети на които стъпва от парчета от винкела, а по принцип може и от плоска шина. Може да направиш нещо подобно. Правил съм го и в още два гаража, но там стените са тухла и бетон. След монтажа увисвам на винкелите за тест преди да слагам каквото и да е и да вкарам колата, за да съм сигурен. Последната новост ми е закачалката за гуми от преди 2 седмици. Правоъгълна тръба 60х40х4, дълга е 3,60м. Толкова ми е разстоянието между носещите колони. Заварени спусъци със заварени на тях гайки М12. Към гайките навивам шпилка и окачвам гумите с джантите. Можеше да са статични (например заварени) шишове, но идеята е, ако свалям гумите и не закачам нищо, да се свалят шпилките, за да не си разбие някой случайно главата. След като го закачих увиснах в средата и отчетох около 10мм провисване на тръбата, което не е проблем. Аз съм ~90кг,а гумите с джантите както се виждат на снимката са 80кг и тежестта е разпределена. Тази тръба или да я наречем греда е запъната между двете колони и е хваната с по 4 винта с дюбели 8х40 в двата края. Няма смисъл от анкери, защото тук натоварването е на срязване.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.