Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      5

    • Мнения

      8036


  2. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      1648


  3. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      400


  4. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2684


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/18/25 in Мнения

  1. 15 факта за "българския" Москвич Алеко "Най-аеродинамичният, но и най-калпавият съветски автомобил беше низ от несбъднати обещания. През 1993, след една провалена парична реформа, тогавашният руски премиер Виктор Черномирдин изрече крилатата фраза "Хотели как лучше, а получилось как всегда" ("Искахме по-добре, а се получи както винаги"). Тя чудесно обобщава почти всяко правителствено начинание и в Русия, а и у нас. Но освен това много добре подхожда и на историята на Москвич 2141 Алеко - колата, която се оказа не само лебедовата песен на легендарния московски автомобилен завод, но и края на серийното производство на автомобили в България."
    1 point
  2. Няма. Приключваме песните с месеците.
    1 point
  3. Пускам за цялата година и приключваме.
    1 point
  4. Жоре, аз , освен да пусна една за октомври тогава Kim Wilde - You Keep Me Hangin' On.mp4
    1 point
  5. 1 point
  6. Сега съм с 23H2 , като съм определил през Group Policy то да не търси по - нова версия, но ме ядоса Creative. Последните им драйвери са от 2022 ра и въобще не им пука за клиентите, помолих ги в email , да си оправят драйверите без отговор . По време на тестовете с Дебиан , заради пукането си отиде една пищялка за 50-60 лв, вчера се ядосах и си взех дъно с висок SNR на вграденото аудио и toshlink и си решавам проблема. Бозата , файдата е че 11.2026та спират поддръжката на 23H2 и ще те нападнат с атаки. 24H2 e много бъгава версия. В общи линии , бозата я уби, но ако си на линукс , няма ядове. Hello Creative Team, I’m using an Audigy RX-5 sound card - purchased for about $70 -that has started malfunctioning since upgrading to Windows 11, version 24H2. Specifically, the card randomly freezes sound cuts out entirely. Multiple users across forums have reported similar issues Could you please prioritize releasing an updated driver and app version compatible with Windows 11 24H2? A stable fix would restore functionality for many loyal users like myself and help prevent further frustrations or returns. I appreciate your support and hope for a timely resolution. Best regards,
    1 point
  7. @joro-120L, @C2H5OH, @sando2, благодаря за пожеланията и милите думи колеги, трогнахте ме.
    1 point
  8. Включвам се с един по-съществен ъпдейт. За рождения си ден получих подарък от брат ми - камера за заден ход - оригинална с пръскалка за измиване. Един ден се хванах и поразглобих тук-там, прекарах кабелите до медията (в жабката). За прехода от капака(вратата) към купето си взех оригинално гофре от ЕТ, защото при мен всички комуникации минаваха само в лявото. Мисля, че само автомобили с ел. амортисьори имат второ гофре в дясно, а аз нямам такива и вкарах кабелите в него. Помогнах си с малко информация от briskoda относно пиновете за свързване. С камерата си имаше разклонител за водата с ~25 см. маркуч - явно за модел при който пръскалката за задното стъкло е в оста на моторчето за задната чистачка (мисля че парт номера беше за Супърб 3), а при мен пръскалката е горе в третия стоп. Е купих си 2 метра маркуч и захраних системата. Пръскам на задното стъкло - мие се и камерата. Предполагам така е и при фабричното изпълнение. Взех си маса от купето, а захранването почти фабрично от таблото под волана, защото в гнездото от което трябваше да го захраня си има бушон с доста консуматори и го захраних от отделен предпазител. Лесното мина, остана да кодираме. Тук се включи и брат ми и камерата заработи! Не е просто видео сигнал, има си и CAN комуникация, показва си радуса на завиване при въртене на волана, има си и стълбицата за близост. Все още не я използвам много активно - имам предвид, че не и обръщам особено внимание, въпрос на свикване, но за в гаража особено не ми е необходима. Е навън на някое късо място за паркиране си ми върши чудесна работа. Надявам се и жената да я оцени. Като заключение мога да кажа, че съм доволен от новата придобивка! Заедно с кодирането на камерата, използвах момента да намаля интензитета на дневните LED светлини - нещо което планирах отдавна. От 100% ги намалих да светят на 65%, което е съвсем леко забележимо и то на тъмно. При включени къси светлини пробвах да ги изключа изцяло - 0%, но тогава ми излезе грешка на таблото и се принудих да ги пусна отново. Мисля че стандартно бяха на 35%, сега са на 30% и няма грешка. Надявам се да по този начин да ги запазя за по-дълго, че като гледам доста често се разминавам с Октавии и Супърби с по един или 2 изгорели светловода и едва мъждукащи в жълто светлини, а самия ремонт не е лесен и евтин, защото трябва да се сваля стъклото, което си е тънък момент. Монтажа на камерата за заден ход, беше съпроводен с монтаж на още 2 камери, а именно видеорегистратор. Нарочно ги направих заедно, защото не ми се искаше да разглобявам корите по няколко пъти. Задната камера я позиционирах точно в средата на стъклото горе, а предната застана много добре зад огледалото и от позицията на водача изобщо не се вижда и не дразни с присъствието си. Единствено може би трябва да и променя чувствителността на шоковия сензор, защото с нашите "прекрасни" пътища постоянно ми заключва файлове като инцидентни събития. Видеорегистратора е 70mai Dash Cam 4K A810 предна и задна камера. Не е евтин, но след като през годините съм изпробвал и използвал различни марки и модели, реших да вдигна нивото и не съжалявам. Междувременно подмених цялото интериорно осветление с LED. Самите крушки бих казал, че не са по-силни от обикновените, просто светят бяло и нямат проблем с димирането на осветлението в краката. Не съм ги подбирал специално, евтини бяха.
    1 point
  9. Затоплянето на гориво не е проблем, защото обратната или излишна нафта, която по принцип се връща в резервоара е загрята и затопля цялостно горивото.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.