Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/03/25 in Мнения

  1. Подкрепям те във вижданията ти. По-горе видях, че си пускал коли от търговци, които не са регистрирани. Аз лично не бих взел такава. Оптималният вариант си е от човек. В рамките на 2-3 минути като видиш колата, веднага можеш да прецениш дали човека е марда или нормално експлоатиращ. После един бърз оглед преди покупка съчетан с диагностика и си на 99% "застрахован" Аз моята я взех без преглед и диагностика, просто защото видях, че човека си е читав. Направил съм й вече към 12 000 км., както и бая обслужвания. Не съм видял да е изтекло нещо неприятно от кутия, дифове, Халдекс, мотор.
    1 point
  2. Здрасти! Чисто като жокер, следи и за Пасат с този мотор. Цените са идентични с тези на Супърб спрямо година/пробег/оборудване. Излишно е да казвам, че Пасат-а до някъде е малко повече автомобил. Минуса е, че няма такова пространство на задните седалки. Плюса е, че е с доста по-качествен интериор и като цяло по-добре обезшумен. Ако е попаднеш на екземпляр с акустични стъкла, вътре е направо плашещо тихо Колкото до мотора, които търсих близо година (и накрая просто ми изпадна на Пасат, инак гледах Супърб като цяло), давам късо резюме: Плюсове: - Върви зловещо и във фабричната си конфигурация. При мен е почерпен със софтуер (около 1200 лв), който води до около 330 к.с. и близо до 500nm. Пиша "около" и "близо", защото колата не е мерена. Става много прилична бегачка и смело пердаши BMWта 340, 540 и т.н. С летните гуми на 25C външна температура даде 4.4 сек от 0-100 Всичко това ти го пиша за да си наясно, че мотора макар 2 литра е много стабилна бегачка, особено ако решиш да го натопорчиш. - Като цяло е здрав и безпроблемен, трета генерация TSI е EA888. Няма нищо общо с ненадежността на предишните две генерации. - Обслужването му дори с ОЕМ части е на много справедливи цени. - Тук е малко so so дали е в плюсовете, въпрос на разбиране е, но разхода му в София е 14.5-15/100. Извънграда с нормално каране - 7.5-8/100. С ненормално като моето, не съм видял повече от 12/100 извън. Но този разход е при изключително сериозни скорости. Минуси: - Както 99% от модерните двигатели, гори масло. Около 300гр. на 1000 км., поне при мен (колата е на 185 000). За мен това не е драма. За самите VW също. Всеизвестно е, че за тях всичко до 1L на 1000 км. е в норма и не следва да буди притеснения - Водните помпа на тази генерация е изначало скапана. Много често протичат от корпуса си. Процедурата е: - Смяна на водна помпа (и някои от периферните й чарколяци) - около 1500 лв. с OEM части - Нов антифриз - G12 EVO (заради долната точка) - около 150 лв. - Подмяна на разширителен съд. Казанчетата са с едни силикатни торбички, които имат потенциал да се късат и правят мизерии - около 80 лв. с OEM части При Пасат е окомплектован с шест степенно DSG, Което е DQ250. Може би най-здравото и безпроблемно DSG. Мотора е с верига и генерално подмяната й не е точно евтина, но "по книга" интервал за смяната й няма. Указанията са на 210 000 км. да започне да й се прави мониторинг. Което означава да се проверява разтварянето на обтегача през специфичната за това ревизионна дупка. Веригата ако е карана с читаво масло и е обслужвана на адекватни интервали, според мен и до 350К няма да има проблем. Ако има нещо конкретно, ще се радвам да ти отговоря, стига да мога! Поздрави и успех с избора!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.