Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 04/28/24 in Мнения
-
5 points
-
3 points
-
Благодаря на всички за високата активност и мнения .Аз лично пробвах няколко метода но все неуспешни записъл съм час в сервиз и се надявам че вратата ще бъде отворена с малко щети. А иначе гледах клип с премахване на малкото капаче на бравата и промушване с тел свита в края на буква (Г) се активира палеца за отключване на вратата.БЛАГОДАРЯ ВИ за изказаните мнения . Желая на всички много без аварйни километри и споделени мигове с ЛЮБИМАТА МАРКА Бъдете живи и здрави.2 points
-
2 points
-
Бензина винаги е бил по-доброто гориво За дсг въобще няма смисъл да отваряме дума, неслучайно почнаха да ги слагат масово по драгаджийките. Колкото и да не ти се вярва, електрониката реагира в пъти по-бързо от човешкия мозък.2 points
-
2 points
-
Няма хора. Или ходете в оторизирани сервизи или доказани сервизи които не са евтини и за които се чака или ремонтирайте сами. Това е.2 points
-
Фейсбукът ми беше направил линковете неактивни в групата във фейсбук и съответно и тук, и се наложи да ги сложа от друго място, защото с редакция не ставаше, така че ето пак линка за всички Важни теми необходими за преминаване на маршрута.. https://www.facebook.com/groups/1824588117655479/permalink/70123362188806172 points
-
1 point
-
има една малка подробност ако дюзите са зле много бързо ще се запуши пак мой познат го сваляха изпраха машинно ,междудругто не е никак евтино 700-800лв му бяха взели и за 5-6 к км пак се запуши той се изнерви хвъли и четрите дюзи взе нови отново го изпра и мисля че не имал проблеми след това1 point
-
Не знам дали са реални, взех я на 260 х км по километраж. Иначе зареждането си е наред, понеже заврях телефона между волана и таблото, затова така изглежда, малко след чертата вдясно от 12-ката стои, което е около 14 волта1 point
-
Здравейтее, искам да споделя една закачка с моят автомобил. Колата както предполагам се досещате е Octavia 1, много си я обичам и тя затова явно ми мрави магарий Та по същество, колата е 1.6 102 коня 2005 година. След като ми се наложи да запаля една кола която нямаше ток а никой не си носеше кабели, реших да смъкна акумулатора от моята кола и да запалим другата докато мойта остане с разгачени клеми на акумулатора и продължи да си работи. Такааа на теолия нещата са тип топ смятам, обачее разкачам аз минусовата клема на октавията докато работи и тя веднага угасна. Това ми се е случвало преди около 3 месеца когато бях с един рециклиран алтернатор и реших че ще го сменя с друг. Смених го и това нещо спря да се проявява. Но очевидно не след дълго проблема отново е налице. Като се замисля това нещо може да влияе и на други неща по автомобила като сензори датчици, аз точно такива драми имам. Та сега според Вас дали алтернатора е кофти и нещо по него не е както трябва или има нещо друго което може да е проблем. Отностно датчиците имам предвид че колата на празен ход работи разномерно но в същото време на живи данни започва да отчита нереално ниски и високи пикови стойности на дебитомера, което от своя страна води до безмислено обогатяване от ламбда сондата и ако си в задръстване потеглянето е мъчително. Ще се радвам да споделите мнение както да търся като проблем защото това определено не смятам че е редно да остане така. Пс: Пожелавам весело посрещане на празника и безаварийни километри по родните и не само родни пътища!1 point
-
Привет, днес на обяд вкарвам шкодето в сервиз 6+ на входа на Практикер Люлин за смяна на два шарнира и задни тампони на преден мост. Имам запазен час, оферта и всичко е точно. В уговорения час за взимане 17.30 отивам да си взема автомобила, сядам на шофьорската седалка и се оказва че "гърбицата" е счупена....това устройство което поема извивката на кръста и може да се регулира дали да е изпъкнала или да е равна седалката. Леко побеснях, но си казах че така и така ще ги реставрирам седалки- ще го оправя си казвам, качвам се и тръгвам защото нямам време да се разпрявам понеже съм в обедна почевка (втора смяна почивката ми е от 17.30 до 18.30). Тръгвам към бачкането в Божурище и попътно, минавайки през една две дупки, чувам чукане отпред в дясно.....на един светофар ми се налага да натисна по рязко спирачки и чукането се повтаря. Около 500 метра карам на газ- спирачки и в двата случая чука.....спрях да проверя какво чука, хващайки гумата на 9 и 15 и мърдайки я на пред и назад усещам луфт, решавам да стигна до бачкането защото обедната ми приключва. На пракинга пред бачкането лягам и виждам болта който държи задния тампон (същият който е уж отремонтиран в сервиза), да стърчи от носача. Гайката се върти с два пръста..... Ще съчетая тази тема с още един сервиз- Ауто Мици в Обеля зад бензиностанци Кристал, между автокъщите. Около 3 години ползвах техните услуги, докато се оказа че взимат пари за скъпи части, а слагат буклуци които издържат 6 месеца. Същите шарнири и тампони бяха сменяни при тях преди около 6 месеца- нямат година. След последната смяна на съединител при тях, и те забравиха да затегнат болтове, тези поне не бяха толкова страшни- на кокала, най много да ми беше провиснала скоростната кутия. Оказа се че и други неща, са за смяна и са дали фира..... Ауто Мици, до някъде ги разбирам да ми въртят такива номера. Два пъти сменям съединетел при тях и си го нося аз, тоест те не могат да спечелят от препродажбата на части- но всеки гледа да му е изгодно..... Явно в ауто плюс работят аматьори- ама пълни.... И за край, искам да се обърна към всички тук които имат или работят в автосервизи- ей хора, един автовобил тежи най малко тон, представяте ли си какво може да се случи ако ми изпадне носача с 50 км/ч на 3 метра от спирка на градски транспорт пълна с хора..... Проверявайте си работата!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
А защо изобщо се е наложило обезвъздушаване при смяна на сп. течност? Не знаят ли, че ако допълват казанчето няма нужда от обезвъздушаване?1 point
-
1 point
-
Там, сравнително близо е "Автокомплекс РС" (до Нестле). Ползвал съм услугите на Радо и нямам забележки към работата му. При положение, че могат да прецакат нещата дори с обикновена смяна на масло (какво остава да им се доверя за малко по-сложен ремонт), аз в 99% от случаите ползвам сервиз на приятел или такъв, който е препоръчан.1 point
-
Вчера в 17:20 Велко @zloQQ беше изловен на светофара на Стефан Тошев и Природа, в посока пазара Борово. Ама бях пешеходец и от другата страна на улицата и нямаше как да махна.1 point
-
Темпомата може да се добави, но не съм сигурен за състоянието на моето. По-скоро бих ти го дал с идеята да го пъснеш и да видиш как е устроено и да ползваш пластините евентуално за да си оправиш твоето. Сега се сетих, че @maxrpm има ново лостче с темпомат, което така и не сложи на старата Фабия, та може да ти свърши работа. П.п. Ако ти трябва ключ за сваляне на волана имам, обади се.1 point
-
1 point
-
По описанието ти, залагам на лостчето. Може да са нагорели пластините и макар да не усещаш някакъв чисто механичен проблем, всъшност точно там да е скрит. Имам едно обикновено, ако искаш да го разгледаш по-детайлно отвътре или да го ползваш за донор.1 point
-
1 point
-
0 points