Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 12/11/25 in Мнения
-
3 points
-
3 points
-
Евентуално седянка в някоя кръчма. Определено не Чешкия Клуб де3 points
-
В тая връзка, повторение другата събота, след Коледа?2 points
-
Ми бих казал доста приятна среща се получи приятна компания,добра кухня и бира2 points
-
Абе кажете си направо че сте за бирите Да зема направо да ви викна по 10 като дойда, че ще ми -те капака за едни 5 кила бира2 points
-
Жорка, друг е виновника за опаковането. Но съм съгласен, че календара, както винаги, е топ изпълнение!2 points
-
Ще отговоря със снимки. Аз съм в подобна ситуация, дори бих казал по-зле, защото стените ми са от термопанел или както аз казвам от вестник. Моите рафтове висят на плочата с анкери 8×нещо си, сигурно са малко по-дълги, защото има изолация, 3/5см, на плочата, през която минавам. Към панела съм навил по няколко видии просто да държи нивото и те са съвсем леко натоварени на срязване. Цялата конструкция е от винкел 20х20х3, като горе към тавана съм направил пети на които стъпва от парчета от винкела, а по принцип може и от плоска шина. Може да направиш нещо подобно. Правил съм го и в още два гаража, но там стените са тухла и бетон. След монтажа увисвам на винкелите за тест преди да слагам каквото и да е и да вкарам колата, за да съм сигурен. Последната новост ми е закачалката за гуми от преди 2 седмици. Правоъгълна тръба 60х40х4, дълга е 3,60м. Толкова ми е разстоянието между носещите колони. Заварени спусъци със заварени на тях гайки М12. Към гайките навивам шпилка и окачвам гумите с джантите. Можеше да са статични (например заварени) шишове, но идеята е, ако свалям гумите и не закачам нищо, да се свалят шпилките, за да не си разбие някой случайно главата. След като го закачих увиснах в средата и отчетох около 10мм провисване на тръбата, което не е проблем. Аз съм ~90кг,а гумите с джантите както се виждат на снимката са 80кг и тежестта е разпределена. Тази тръба или да я наречем греда е запъната между двете колони и е хваната с по 4 винта с дюбели 8х40 в двата края. Няма смисъл от анкери, защото тук натоварването е на срязване.2 points
-
Ще ни се размине. Имаме си резервация на името на клуба. Абе - спасих капака на джимнито2 points
-
Здравей, Чавдар @Logrus може да каже, защото се занимава с монтаж на климатици и ги е закрепвал на всякакви стени. По мое мнение, в случая използвай анкери. И ф8 х 80мм са достатъчни. Може да дадеш лек наклон на отвора/сн. 1/. Да не е на 90 градуса спрямо стената. Така анкера/дюбела никога няма да се самоизмъкне от товара. образно казано2 points
-
2 points
-
До около 20:00 ще съм на родителска в Младост, ама след това може да мина за малко.2 points
-
Направо сложих 20:00 часа в заглавието. Че по-рано си е още бирено време2 points
-
2 points
-
Предложението е за пицария Ладога в Борово. Да се преборим колко и за коя дата? Пицарията е заета на 20ти, т.е. тази дата отпада. Аз не мога на 18, 19 и 22ри. Предлагам 17ти. Други предложения са добре дошли!1 point
-
1 point
-
Шкода 110 R в "Да продадеш колата" по Дискавъри .. най-после след повече от 20 години в ефира1 point
-
Ти, за наказание, ще пиеш 10те бири ... вкиснали Мише, бира зерО и надуваеми кукли не ми пробутвай1 point
-
На предния капак на Опела няма грижи. Няма да падне. Айде излитаме. Довечера ще се видим, да сме живи и здрави.1 point
-
Днес си получих календара по Еконт. Грижливо опакован и в перфектно състояние. Както винаги - качествено издание на качествен материал! Благодарности на екипа и весели празници! ... И по-специални благодарности на човека, опаковал пратката. А подател е PRR. Предполагам е той. Този път, освен в обичайния чувал, календарът бе поставен и в корици от дебел картон. Допълнително застраховане да не се пречупи при транспорта. Правят ми впечатление тези неща и не мога да ги подмина. Благодаря Пепи.1 point
-
Анкрите са с по-висока товароносимост. Каква дебелина и дължина зависи и от гъстотата - ако сложиш 3 на метър спокойно можеш да минеш и на 8*80 или 8*100. При такова прогнозно натоварване е добре да предвидиш някакви опори, най-добре диагонални, за да преобразуваш силата на опън в сила на срязване (както Пепи каза).1 point
-
Според мен първия вариант е по-добрия. И една идея. Аз използвам шини, като тази на снимката. Пускам ги от по цялата височина, като си ги хващам на всички дупки. Предимството е, че така на практика усилието е на "срязване", т.е. дюбела не се натоварва в посока "измъкване", а в посока срязване, което изисква много повече усилия. Освен това получавам и екстрата, да мога да реорганизирам стелажите когато и както пожелая. По-широки рафтове, по-тесни, на по-високо, няколко реда и т.н. и т.н.1 point
-
Аз миналото лято почти гръмнах една 16", на 4 месеца и 4к км в дупка (да се чудиш къде съм я намерил с тези прекрасни пътища...) и ми я платиха. Уж щяха да изплатят поне 90%, но във фактурата имах и изправяне на джанта, ДМБ, сваляне и качване и мисля че леко ме порязаха. След половин година получих покана за свидетел по дело от заведено от застрахователя към общината и с хонорара, който ми се полага (ако искам да го взема, защото не съм длъжен), си покрих разликата. Имам обаче и друг случай, не лично аз а на новата служебна. Беше на 4-5 месеца, някой доброжелател много бързо беше мушнал с нож едната и гума докато колегата е бил в магазина. Колата си е била паркирана съвсем правилно, не на тротоар или пешеходна пътека. От там той директно отива до застрахователя, който в случая е на 1 пресечна разстояние, без да пипа колата. Завежда щета и след няколко дни получаваме отказ, по не помня какви причини, но бях шокиран, нова кола, нови гуми, може би просто сме изтеглили късата клечка с този застраховател.1 point
-
Засега 9ка, та предлагам @maxrpmнаправо да запазва едно 10ка за 17ти. Оправям и заглавието.1 point
-
1 point
-
Аз, съм 2ра смяна , но към 20:30 , ще дойда.1 point
-
Това е на 1 минута пеша от старото ми вкъщи. Мисля и аз да намина.1 point
-
Срещата се получи приятна, а времето беше много с нас. Е, не е като да не гонихме слънчицето, но и в това си имаше чар! А от утре ще си имам и календарче на стената1 point
-
За 2 седмици с 870 225 50 17 ХЛ 94V (без Р) минах 1500+км. Реално под 0-ла градуса не съм ги карал, нито на сняг. Но 0-20 градуса на сухо и на дъжд се държат страхотно. Тихи, стабилни и държат яко. От няколко търговци тази година чувам едно и също - предично гумите на Мишлен и Континентал за нашия пазар имат реално каучук в състава си, изключения правят определени премиум модели на други марки предназначени за конкретни автомобили, с рядко срещани размери и доста висока цена.1 point
-
Да напомня, че срещата за този месец е пренасрочена за събота, 13 декември от 14:00 и на паркинга на НИМ ще ви чакат клубните календари за 2026 година!1 point
-
1 point
-
Пепи, няма опция "Нито една от двете". Иначе бих се възползвал. Аз съм за ОЕМ джанта, дори и втора ръка. Най-вече заради качеството и здравината.1 point




