Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 05/20/25 in Мнения
-
Здравейте,Здравейте. Завърнах се след 3 години пауза! Доста неща се случиха за този период от време, а а забравих как изглежда и шкодс форум. Без излишни приказки нека да започваме! Последната тема беше свързана с избора на цвят за шкодето. Но нека да обясня първо защо се забавих толкова. Преди 3 години питах един бояджия колко ще ми вземе да ми я боядиса и той ми каза към 6000 български лева. На мен ми се стори извънземно много и си казах, че аз съм човека и аз ще си я боядисам. Започнах със зверското шкурене и така 2 години шкурене и китване оправяне на ръждички където имаше (не съм работил постоянно по колата, защото работата ми беше свързана с постоянно пътуване, ходих и на университет и общо взето имах по важни приоритети). Преди година някъде нагласих колата за шприц и тогава се започна чакането за бояджията. Там също се загуби доста време защото човека има доста работа ... но както и да е. Уговорката която имах с бояджията си струваше чакането. Човека почти нищо не ми взе за труд и цялостната цена която платих беше 1000 лева за боя и труд. Цвета който избрах е син цвят на Порше. Искам да изкажа благодарност на всички които ми помогнаха последните месеци с намиране на дребни чаркалаци. И специално искам да благодаря на Д.Манолов за прекрасната работа която свърши по реставрацията на табелките за шкодето. Прикачил съм снимки как се получи Шкодата. Аз съм много доволен как се получи. Естествено има забележки, защото аз съм подготвял колата за боя, нооооо за мен по важното е че е готова и ми харесва. Какво следва от тук нататък. Трябва да поосвежа помпата на съединителя защото от някъде засмуква въздух. Трябва да сменя тръбичките на спирачките Трябва са оправя луфта на кормилната кутия И още някакви дребни неща за които ще споделям във форума.15 points
-
9 points
-
6 points
-
Жесток глас..... Barry White - Just The Way You Are (Official Music Video).mp45 points
-
С наближаване на лятото, наближаваше времето да реша проблема с напичането на децата на задната седалка. Въпреки фабрично затъмнениете прозорци, пак си ги напича. Не исках да слагам допълнителни фолиа и да я правя съвсем черна - не е моето. Бях се оглеждал за сенници и на последната среща на НИМ, която посетих имах възможността да видя на живо сенниците на Вишната на @Izolini. Много ми допаднаха и след известно търсене, се спрях на тези, които поръчах от Полския сайт. Имаше опция без сенник за задното стъкло, а аз така или иначе не исках да купувам нещо, което няма да използвам. Пристигнаха във Вторник и ето ги вече монтирани. Тепърва ще ги оценявам, но на първо четене съм доволен. Тук се виждат и малките стикери на малките прозорчета. Сметнах, че там се събират и най-много ми допада това място за тях. С поръчката на сенниците, се рових и в https://www.kopacek.com/ Харесах си няколко дреболии и те пристигнаха в същия ден. Ето ги и тях. 1. Беше ми малко олющен никела на топката на скоростния лост и ме дразнеше визуално, но по-големия проблем беше, че дере кожата на ръката. Намерих два вариант и проверих кой е моя. Естествено оказа се по-скъпия в случая с винт (има и вариант само на щипка). Черната капачка със схемата също е нова, вървят в комплект. 2. Малко панорамно огледало за децата. Малко е смотано, но върши работа. 3. метален накрайник с надпис за ключа. Просто гъдел за 5€. 4. И едни слънчеви очила за 6€, които добавих ей така. Още миналата година си бях взел едни малки мрежички с рамка самозалепващи, за дребни предмети. Намерих им място, и приложение. В дясната си пъхнах CarLink устройството за безжична връзка с медията, за да не ми се мотае покрай скоростния лост. Вляво слагам телефон, портфейл или документи, нещо което да не ми пълни джобовете особено на дълъг път. Имам и няколко модела за багажника, но те може и да са за другата кола. Забравих да спомена в горния пост. Смених и свещите при обслужването, Сложих същите, каквито бяха на колата преди това - NGK. Не знам дали някога са сменяни, не съм имал проблеми, но дори и да са сменяни веднъж, може би е било около 60-70к, та и тези са минали толкова и смятам, че си им беше време. Взел съм и нови предни накладки TRW, просто използвах да напазарувам наведнъж, но още не им е дошло времето на старите.5 points
-
Преборих се с КАТ за трета табела. Не беше лесно, но за сметка на това беше мнооооого изнервящо. Да добавя и за добавката, която си взех Archoil 6900D-Max. Двигателят работи много по-мазно и спрямо преди ползването и. Дозировката е милилитър на литър гориво. В опаковка от 1 литър излиза около 7 стотинки на литър, а ефектът е като на премиум нафта, която е доста по-скъпа. Всичко написано по-горе е строго субективно. Разходът е надолу, но пренебрежимо малко.4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
Айде нещо класичеко от миналото Whitesnake - Is This Love (Official Music Video).mp43 points
-
3 points
-
Аз да споделя какво ми се случи преди нема и 15мин... Седим си и си къркам бири на двора и чувам, че телефона ми звъни. Ама некво различно, международно такова. Непознат номер - чудя се да вдигам ли... Вдигнах. Викам ало, кой си бе... Irish Rob съм, вика! Малиии... Стреснах се и ми пресекна глътката. Вика, баце, обаждам ти се, да ти кажа нещо, което ме мъчи години и ми тежи, и не съм казвал на никой.. "Искам да приличам на Стив Харис, ама вика, нещо не ми се получава - не знам защо“ Пийнах си и му казах, че след малко ще му върна обаждането, че в момента простирам. Каза добре и вика да не споделям с никой какво сме си говорили. Тва си били наши, клюкарски разговори. Извинявам се за увертюрата - просто исках да ви пусна любима банда!3 points
-
3 points
-
С таз мацка, ако я гледаме , далеч няма да стегнем Judas Priest - Breaking The Law (Official Music Video).mp43 points
-
3 points
-
Преди около месец дойде време за смяна на масло. За тази смяна реших да заредя с Ravenol VMP 5W-30. Направи ми впечатление въздушния филтър, че беше по-нисък от този, който сложих, но това явно си е до производител. За купето, след като четох една тема тук, реших да взема по-скъп. Ето това ми дадоха: Така изглеждат сравнени двата. В ляво новия. Външната страна: Вътрешната към купето: Чувствително е по-плътен и тежък новия, ще видим как ще се представи. Климатика така и не го бях използвал (почти), та за лично успокоение помолих Pepino да му направи профилактика. Допълнен с 90гр фреон и с ново масло на компресора, вече е готов за летните жеги. Използвах една Съботна сутрин да измия колите и нямаше как да изпусна момента преди да са потънали отново в мръсотия да до си добавя рекламните стикери и табли. Покрай новата, обнових и старата с една нова табла, която както писах по-горе няма как да сложа отазд. Следва продължение.3 points
-
Ако дава мамата само Може би и аз ще навестя събитието за малко, без нощувка. Според зависи как съм с работата.3 points
-
че лесно се шофира бензиновата имах в предвид, даже щом и жената не я загаси за първи път като се качи и двигателя е сменян с нов в Чехия точно за отстраняване на този проблем2 points
-
2 points
-
Да открехнем лекичко вратата на кухнята Тест драйв и представяне. На Национален Шкода събор 2025 ще ви очакват атрактивни нови модели от гамата на Шкода, осигурени от нашите партньори и официален вносител и сервиз на Шкода за България - Еуратек. Ще може да разгледате всички коли, както и да се насладите на приятен тест драйв по живописен път в района на Карандила. Вход. Предвид въпросите, които получихме през последните дни, споделяме тук за всички - входа на събора е със свободен достъп и безплатен за всички наши гости.2 points
-
2 points
-
Жорка , споко , всеки има вкус , ако всеки харесваше едно и също , щяхме да сме с радиоточки и да слушаме хоризонт. Интрото специално за мен е специално , защото съседа ми е забранил да го пускам , през всичките години никакво друго оплакване , само това. Два пъти съм го правил , щерка му сега е на 22год, тогава беше на 16-18. Била се уплашила , че някой е влезнал у нас и ме коли , а след това щял да отиде у тях и да заколи и нея ... От тогава се съобразявам и не го пускам...2 points
-
2 points
-
И така сатва също 373K views · 3.7K reactions Usta tezroq va Qulayrog’ini tanlaydi By yevro_remont_master.mp42 points
-
Хич не ми липсват, даже напротив. Ся, като качва осми етаж, когато не работи "асансаорето", не се задъхвам неистово, на последният етаж. Само нормално задъхване от ЕГЕНЕТО2 points
-
Здравейте , колеги днес на обяд отидох при майстора и бях взел новия нивомер от магазина и както ми каза майстора исках от момчето с километража рамата на неговата кола за да си поръчам нивомерър , защото моя давал грешна информация и за това не отчитал както хората взех новия и го сменихме и проблема се оправи вече не свети лампата и си отчита правилно явно и стария беше заминал така беше ми казал той дано съм бил полезен с тази информация ако някой има този проблем мога да го свържа и със майстора ако сте от София само шкоди прави ! Лека вечер !2 points
-
Поздравче, за всички ,които се чудят какво да си пуснат на път за събора!2 points
-
2 points
-
Зет ми има кухарка. И аз имам, но нямам кой да свири на нея. Иначе имам и предложение за парче на ИзомрудЪ, което да се издрънчи при падането на коляно2 points
-
Тая писта предполага изпреварвания, както се видя във Ф2. Но квалификацията беше показателна. Макларъните са в друга лига, ако не се омотат лошо на първия завой единствено остава да се разбере, кой от тях ще вземе победата. Лекето, за пореден път, извади повече от колата, отколкото тя дава. Магари спретнаха поредното фиаско с Льоклер Утре ще има интрига.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Филтър-дехидратора е в комплект с кондензатора (радиатора), т. е. се сменят комплект. Сваля се бронята и маската.2 points
-
Т.нар. 124-ка всъщност е W140, ама това са незначителни подоробности........ Щях още нещо да напиша по темата (доколкото това е такава), ама не си струва да си хабя клавиатурата.2 points
-
А пък аз евших да понадигна малко да огледам. Капачката е на един винт и се сваля лесно. След което може да се дръпне актуатора. Буката падна санмо от докосване. Аз там не съм пипал никога. Незнам кога не е пъхната добре. Сега я матиснах да щракне и всичко си тръгна.2 points
-
2 points
-
да ама от късите през деня изгарят рефлекторите на лупите когато са трябват през нощта нямаш фарове аз съм си сложил допълнителни Philips отговарят всички европейски директиви и съм си решил проблема2 points
-
Теоретична бележка, без да твърдя, че непременно имаш проблем с батерията: След дълъг пробег изправният акумулатор е напълно зареден. Ако обаче е към края на живота си или е повреден, в резултат на повишена вътрешна утечка и намален капацитет няма да държи заряд, което може да се усеща при следващи стартирания още на другия ден.2 points
-
2 points
-
Вече е налично в коментара над Сашковия2 points
-
Здравейте, колеги! Аз също ще направя всичко възможно да дойда, но сигурно ще е само за събота и без нощувка, но има време до тогава. За стикер бих искал да си запазя още от сега 027, ако е възможно разбира се.2 points
-
Моля да имате предвид, че резервации за нощувка/нощувки се приемат само на посочения в първи пост мейл reservations@skodaclub.bg, в който следва да посочите: - вашите две имена - дата/дати, за които резервирате стаята; - номер на стая (различните варианти ще намерите малко по-надолу в този пост); - брой настаняващи се; - от настаняващите се дали има деца на възраст под и до 10г. включително. Резервации за нощувки, пуснати тук, в темата, няма да бъдат обработвани.2 points
-
2 points
-
Да си ядете ушите дружина, очаквах че ще е по рано и на Рибарица, но не би. Ще се опитаме да минем да ви видим за малко, няма да нощуваме. Много моля номер 142 и 077 да ми ги запазите.2 points
-
Саше, петък всички ще дойдемЕ късно Пък и ще те чака бира - обещал съм ти!2 points
-
По-лошото е, че докато той излиза през предното стъкло, някой може да влиза през задното2 points
-
Жоре, на всичките ми рендета, на Пежо-то ми, преди това на Фелицията и доста други мои коли, говорителите бяха/са монтирани или с такива монтажни скоби, или директно с винтове в тенекията. Досега паднала колонка не съм имал, а повечето от тях са със значително по-мощен бас от тези на Фабията. За мен поне е по-разумно да са на винтове, ама всеки си решава сам2 points
-
Здравейте колеги, Да ви споделя как реших един мистериозен проблем с ABS-а на моето Йети. Не е сложно, повечето от вас може да се справят абсолютно сами за половин час. Проблемът започна от зимата. При първоначално палене и тест на системите на таблото за много кратко излизаше грешка в ABS/ESP, продружена със звуков сигнал. Ако не беше звуковият сигнал проблемът в началото можеше да остане незабелязан. Колата изписуква за секунда при подаване на контакт, след което всичко се изчиства и проблеми няма. Свързах я на VCDS и абсолютно мистериозно - няма записани грешки в ABS-модула. Казах си....ще я видим тази работа. И така до онзи ден проблемът се появяваше спорадично и много рядко. Но едно нещо, което "се оправя само", винаги крие в себе си изненади - основно инженерно правило. И така и стана. Една сутрин миналата седмица, отново при първо палене и тест на системите, колата хвърли грешка в ABS-а, като алармените сигнализации на ABS/ESP/Steering Wheel/TPMS останаха да светят. Нямах под ръка компютър, за да видя какво се бе случило и потеглих към офиса. Направих 100 метра и таблото се изчисти. Паркирах пред офиса, давам на контакт - отново аларма и АBS/ESP/Steering Wheel/TPMS останаха да светят. Вечерта я закачих на диагностиката и в журнала на ABS имаше записани следните грешки в хронологичен ред през 2сек.: 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) - 012 - Electrical Fault in Circuit 00668 - Supply Voltage Terminal 30 - 002 - Lower Limit Exceeded 01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) - 004 - No Signal/Communication В модулите на AWD и Steering Wheel имаше записани съобщения за грешки в модула на ABS - очаквано поведение. Това, което ме смути беше грешка 00668 - обикновено тази грешка не е на хубаво и вещае гадни електрически проблеми по инсталацията или ABS модула. Преди да посегна към каквито и да било смени направих следните проверки: Пуснах диагностика с логване в движенеи на показанията на четирите сензора на ABS. И четерите показваха с отклонение до 1км/ч. Заподозреният заден десен датчик не даваше признаци за отклонения или прекъсване....а, де - лошо. Ако не мереше - ясна работата, ами сега.... Проверено напрежение и зареждане на акумулатор - няма проблем. Проверен предпазител на модула в купето (5A) - няма проблеми. Проверен предпазител на ABS/ESP ел. помпа в моторния отсег (40A) - няма проблеми. Извадих предпазителя на модула (в купето) (5A) - ABS модулът се изключва напълно, няма комуникация с него по шината. В журнала на борд компютъра се записва грешка за липса на комуникация с целия модул. Извадих предпазителя в моторния отсег - В модула на ABS се записва грешка за проблем в помпата на ESP. Извадих буксата на ABS модула, навряна е на отвратително място. Почистих я с контактен спрей и четка за зъби - без промяна. Мерих напрежения към буксата на ABS-модула - всичко си идва. Нямах условия да свалям гумата и да просвирвам веригата към буксата на датчика. Проблемът си продължи спорадично. Пише грешки, пали лампи, гаси си ги, ала-бала, оправия няма. Но винаги пише тези три грешки в този хронологичен ред. Попитах все пак тук-таме - всички ме пращаха на заминал ABS модул, те така си правели, разпоявали се, пътечки се разлепяли - да търся модул втора ръка, не можело да е от датчика. Реших, че сам ще се спасявам, колкото и да нямам време. Почнах по ред на събитията, записани в журнала на модула, като тръгнах към датчика на задно дясно колело. Купих един датчик за задна дясна главина от най-близкия Тех-Ко. Имаха наличен Delphi за 37лв. с отстъпката, Made in China, разбира се. Въпросът беше проблем в инсталацията/модула ли поражда грешката в ел.веригата на датчика или обратното - датчикът прави парчета и поражда пад на напрежението на ABS модула. Вдигнах колата на крик, свалих гумата, извадих буксата на датчика и замерих напрежението към него по време на селф-теста на модула при подаване на контакт. Излизаха 12V без прекъсване. Пробвах да раздвижа кабела около буксата - не се наблюдаваше прекъсване. Не ми остана друго, освен да подменя датчика. Преди да тръгна да вадя стария датчик, разкачих буксата и я закачих новия както е вън. Колата мина селф-теста при подаване на контакт и изчисти старите грешки - добро начало, ел.веригата и хареса. Изчистих грешките с диагностиката след което записа грешка за некалибриран TPMS - това е нормално, трябва да се покара няколко стотин метра, за да се калибрира. Подмяната е елементарка - датчикът е с конусен корпус, набит в главината, прикрепен допълнително с един болт. Мие се хубаво гняста около него със спрей за спирачки, развива се болта с помощта на малка тресчотка. Подпъхва се мъничка отвертка под периферията на датчика. С едната ръка се придърпва леко датчика нагоре от конектора, а с другата леко започва да се надига с отвертката, като се обикаля радиално. Не се дърпа и напъва силно, за да не се счупи датчика вътре. Като извадите датчика се чисти със спрей гнездото. Чисти се хубаво буксата от мръсотии с контактен спрей. Новият датчик се набива обратно с леко почукване по периферията. Проверих отново с диагностиката как измерва датчика в движение - идеални показани, сравнено с останалите три. Не се заиграх да меря ел. параметрите на новия и стария датчик с мултицет. Магнитно-индуктивна история. 4-ти ден след смяната на датчика и всекидневно шофиране няма и помен от проблема.2 points