Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 10/06/25 във всички области
-
6 points
-
6 points
-
6 points
-
6 points
-
5 points
-
4 points
-
Подкрепям те във вижданията ти. По-горе видях, че си пускал коли от търговци, които не са регистрирани. Аз лично не бих взел такава. Оптималният вариант си е от човек. В рамките на 2-3 минути като видиш колата, веднага можеш да прецениш дали човека е марда или нормално експлоатиращ. После един бърз оглед преди покупка съчетан с диагностика и си на 99% "застрахован" Аз моята я взех без преглед и диагностика, просто защото видях, че човека си е читав. Направил съм й вече към 12 000 км., както и бая обслужвания. Не съм видял да е изтекло нещо неприятно от кутия, дифове, Халдекс, мотор.3 points
-
3 points
-
За да не стане както с Guns'N'Roses - някой ще ходи ли на този концерт на 30 юни?3 points
-
Виканх си CONTINENTAL 235/45R18 98V XL FR WinterContact TS 870 P за Пасата. Отделно взех решение малкият автопарк във фирмата да премине на всесезонки CONTINENTAL 185/65R15 92T XL AllSeasonContact 2. Извънградско почти не излизат, 95% от шофирането е в София и то все по главни пътни артерии. В същото време в склада е заприличално на гумаджийно, а като засиля някой да сменя гуми и го няма цял ден Та мисля, че е оптимално решение. Като отиде някой да ги прибере от "На гумите щом дойде ред, отивам бързо в Медина Меееееед", ще ви драсна държави на производство, па малко по-нататък и отзиви3 points
-
3 points
-
Зависи какво й е обслужено на 120 000 Дифовете - иди дойди и да ги проспиш. Но кутия и Халдекс ако не са обслужвани скоро, задължително. И натъртям на това, което бях писал в предното мнение - Помпата на Халдекса се сваля задължително и се мие цедката. Натъртям ти го, защото ако отидеш във VAG оторизиран сервиз, няма да го направят. Не защото не знаят, не защото не трябва, а защото нямат такава процедура и указания. Ако отидеш в супер рандом сервиз, в който правят всякакви коли - вероятно също ще се пропусне. Колите от тази генерация не са чупливи, просто са претенциозни на поддръжка. Ако човек я прави редовно и като хората - няма яд. Ако човек мърля резултата е "Те след 2005г. само боклуци, немска кола не" и прочие ЕЖК (една жена каза).2 points
-
Колата с тия екстри, на тоя пробег, за тия пари е топ. Единствено дигитално табло няма. Нещо, което можеш да натупаш и в последствие. Има кой да го направи Ако ти е важно де. Претенции не знам дали имаш, но с това каране не си за дизел. Ще му пръснеш задника, а леката икономия в разхода ще отиде за драми по периферните му системи (ДПФ, Ад блу, дюзи и прочие). Та и горница... На тази от обявата, ако всичко е както пише, имаш обслужване: Масло с филтри - 240 лв. - Аз карам с Мотул 5W30, нямам оплаквания. Гони се спецификация на VAG 504/507 Спирачна течност - 30 лв. - ДО4, препоръчвам ти Мотул ако ще караш нормално. Ако ще даваш газ и ще спираш здраво - ATE high performance. Със значително по-висока точка на кипене е. Спирачната течност се сменя на 2г. Обслужване на заден диф и предна раздатка - 220 лв. - задължително с ОЕМ масло Обслужване на Халдекс (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СВАЛЯНЕ НА ПОМПА И МИЕНЕ НА ЦЕДКА) - 130 лв. - задължително ОЕМ масло. Желателно е да се обслужва на 30 000 км. Ако замине помпата, оригинална е към 1100 лв. Обслужването е 15 мин. работа. Обслужване на кутия - 650 лв. - Задължително ОЕМ масло и подмяна по сервизна процедура. Никакви машини за точене, никакво принудително пълнене. DSG се обслжва само гравитачно. Филтъра при DQ250 е сравнително лесно достъпен, смяната му е към 15 мин. работа (намира се под стойката на акумулатора). Горе са груби цени, за ОЕМ консумативи. Труда отделно. Но реално няма какво друга да й правиш на тия км.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Вече в звездният оркестър. Виртуозният басист Anthony Jackson. RIP June 23, 1952 - October 19, 2025 https://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Jackson_(musician)2 points
-
2 points
-
И аз съм имал от опит на 6степенна механична на октавия 2 и на пассат с дсг 6 при втория едвам доловимо се чуваше лекичко причукване на P oбаче при ускорение стабилно тресеше и то не всеки път. Явно си се "намиста". Един път натискаш изрежда си предавките едвам доловима вибрация, а другия път тресе и вибрира осезаемо. Смяна с нов оригинален само. При механичната метално чукане си имаше стабилно, но почти без вибрации. Сервизната история няма значение. Познат си купи Hyundai Tucson с пълна сервизна история на 235 хил км сменен съидинител на 90 и 200 хил в оторизиран сервиз и сега пак тресе 7степенна кутия с двойни съидинители.2 points
-
Не ни остава нищо друго, освен да очакваме властелинът на Фаворитите и фаворит на Форманите @The Best Forman да си каже тежката дума.2 points
-
Маховика на Dsg-то като започне да се предава започва да се усеща при плавно каране с 1200-1500 оборота на колкото си стои на D или Eco режим (ако има) на 4-та или 5-та и като я намачкаш да доускорява си претриса. Това ми е идеята2 points
-
I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall).mp42 points
-
А пък аз реших, че ще го сменя. И го смених. Цифрата е неприятна, но ми писна от тремора на колата. Разликата е фрапантна.2 points
-
Засега темата е интересна само за мене! Звезда на днешния брой Шкода Фаворит 135ls. Да кажа няколко думи за въпросните модели от списанието. Като качество в никакъв случай не са перфектни все пак са журнални модели, но на мене на цената на която се продават ми допадат. Не може да се сравняват с модвли на Abrex, да речем и други. Там моделита са в пъти по-добри, но и цената им е поне двойна на тези. От днешния брой съм много радостен!2 points
-
Виктория се казваха и за разлика от Г.Димитровките , които изкарваха по две купета на Жигула , тези изкараха едно лято на Вартбурга2 points
-
Благодаря, този е още по-добър от онзи който бях разглеждал аз. Ами ето ги, Hankook Winter I cept RS3 пристигнаха снощи. Дот 23 седмица на 25 година, произведени в Корея. 8,5мм грайфер като за начало. Летните Ventus Prime 4, които купих миналата година бяха произведени в Унгария. С отстъпката излязоха по 154 лева бройката. Сега остава да намеря време да ги мотирам на джантите и да си чакат момента за качване на колата - смятам, че още им е рано. Брат ми отново заложи на Вредщайна, както на О1-цата, така и миналата зима на предишната му О3, но гумите си отидоха с колата и сега пак същите нови. Бях на косъм да взема и аз същите, но както казах, искам да опитам нещо различно, въпреки че и други хора ме питаха защо точно тези и сигурен ли си, че искаш тези гуми. На тестовете гледам са изключително близки точно тези два модела. Може би по отношение на износването Ханкука е по-издръжлив, което за мен не е с особена тежест, тъй като с моето каране и изминати километри на сезон, едва ли бих изхабил комплект гуми докато още са годни за каране през зимния сезон.2 points
-
Ники, с написаното даде повод за още споделяне, както ме подкани преди. Ще кажа как е на по-тежка кола от твоята. Предполагам, че този ефект би трябвало да се усети повече. Служебните коли бяха Рено Мастер и Митсубиши L200, което е с пълноприводно 4х4. Реното ми го дадоха чисто ново. За седем години му навъртях 500к км. Всеки божи ден по 300км. Понякога и събота и неделя. Харесваше ми работата, в движение си, времето минава бързо, бях на такива места, които никога нямаше да видя, а и имах мерак да карам. Митсубишито го карах една година. На него имам към 70к км. Няма град, село и махала в пловдивски окръг където да не съм стъпил. Всичко това в периода 2013 - 21 ва г. Практиката на фирмата беше зимните гуми веднъж монтирани, да се карат до износвне. А те се износваха към есента. Целогодишно съм карал със зимни гуми. Не съм ги усетил да са лигави. А се караше сериозно. Или не съм стигал до ситуация, за да ги усетя какви са. Затова казвам, че нещата с гумите са субективни. Един усеща едно, друг друго, трети минава от някъде, четвърти със същите гуми не може да мине и т.н. Реното не помня точно с какви гуми беше. Всяка година сменяха марката. Зависи кой ще даде най-ниска оферта. Митсубишито беше с Петлас. На мокро се държеше все едно е на сняг. Затова съм ги запомнил. Когато имам възможност си илюстрирам постовете със снимки. Имам си две за спомен. В Брайковица. Махала от 20 къщи. Младежите там са на над 70 години. В ниското се вижда Лъки и пътят от Асеновград. Нареченски бани Много бях доволен от Реното. Сполучлив модел. Удобен и лесен за каране. Никакви проблеми 500к км. Само консумативи.2 points
-
От съображения, че ги купих когато дойде време да зимни (исках да видя докъде са стигнали всесезонните), а когато стана пролет не ми харесаха как се държат на завои и сложих летните, които си имах. След това купих и друг комплект джанти гуми. Плюсове - на мокро и сухо през зимата се държат много добре. На сняг също не съм имал проблеми, но не съм скиор и колата е 4х4(по-горе съм писал). Минуси - когато е топло (20+) ми се струват лигави заради по-меката смеска, а това е достатъчно, за да не ги ползвам целогодишно. Това се отнася за моя Ханкуук и за моята кола. На по-лека кола, може да е друго. А може и да имам прекалено големи бръмбари в главата.2 points
-
2 points
-
Питай собственика какво е сменял. От обявата изглежда е коректен човек, няма смисъл да те лъже. Колата си я купил от Германия за себе си и сигурно я е поддържал правилно. Вярвам и на километража. Масло скорости - на 60 000 км. Ако не го е сменял, трябва да се смени. Иначе, живот и здраве, на 180 000 км.1 point
-
На снимки изглежда много добре! И наистина е "заредена" с почти всички глезотии... Общо взето - топ избор. Като порасна - бих си купил такава със сигурност! Чакам да се похвалиш!1 point
-
Мярна ми се обява, където колата не беше 4х4, затова питам. Иначе последната обява е Топ на топа. И като мотор, и като оборудване. С този режим на каране, по-добре бензинов двг. Успех!1 point
-
Здравейте, продавам Skoda Octavia I. Основни характеристики: Година: Септември 2004 Пробег: 272,000 km Гориво: Дизел Скорости: Ръчни Мощност: 90 к.с. Кубатура: 1900 см3 Брой врати: 4/5 Цвят: Светло сив металик VIN: TMBCG21U148757681 Допълнителна информация: Екстериор: Колата има външни забележки, нормални за годините си, въпреки това боята и лака са свежи. Редовно е полирана и са нанасяни различни видове сийлънти. Пластмасовите и гумените елементи също са добре поддържани с детайлинг козметика. Всичко по екстериорната част на автомобила функционира - огледала, светлини (предни/задни/странични), чистачки. Козметични забележки на задна броня. Антената е за смяна, налична е нова в багажника. Оборудвана е с нови зимни гуми Michelin Alpin 7 (23' ), на един сезон. Размера им е 195/65/15. С един комплект джанти - лети, модел ELEGANCE 15” със секретни болтове (наличен адаптер в комплекта). Окачване и задвижване: Колата единствено е обслужвана в Еуратек - Варна. Всички ремонти, поддръжка и настройки са правени там. Всички подменени части са оригинални на марката. Изцяло сменени задни барабанни механизми и накладки и жила за ръчна спирачка. Предни амортисьори, накрайници, шарнири, дискове и накладки, тампони на носачи, тампони на щанги и амортисьори. Налични са всички фактури за ремонт/поддръжка. Интериор: Винаги са използвани протектори в интериора, няма скъсани, протрити или счупени елементи. Всяка година посещава детайлинг студио за освежаване, пране на целият интериор. Тапицерията на таван и врати са подменени и е запазен оригиналният им вид. Подменени са всички заключващи механизми на вратите. Автомобила разполага с климатроник, напълно изряден, със сменени филтри и без неприятни миризми. Озвучаването е със стандартни говорители на Шкода, а CD player-a е Clarion CZ703E (Android Auto, CarPlay, USB, Advanced). Всички осветления в интериора работят, няма изгорели светлини/индикатори/дисплей. В багажника е налична пълноразмерна резервна гума, видимо е нова (никога не ми се е налагало да я използвам), както и сервизният ѝ комплект - крик, ключове, щипки, жилетка, аптечка, пожарогасител. Двигател и кутия: Двигателя 1. 9, 90 к. с. (66kW), код ALH, турбо с променлива геометрия. Текущият ѝ пробег е 272 000. Смяна на масла и филтри винаги на и под 10 000 км (това е пробега ми за година). Марка на маслото - Shell Helix ULTRA AV L 5W30. Не се наблюдава доливане или принудителна смяна. Според щеката, не се наблюдава промяна на нивото. Съединителя е в добро състояние, няма симптоми за износване или странни шумове. Кутията работи нормално, няма странни шумове/виене, предавките влизат меко и приятно. Турбото няма странни шумове, виене, свистене и се завихря около 1200-1400 оборота. Акумулатора е чисто нов, с гаранция 1+ година. Валиден ГТП до 09. 2026 Валидна ГО до 12. 2025 Винетка за 10. 2025 Цена: 7000 лв. https://mobile.bg/11759265648446115 До края на м. Септември, автомобила се намира във Варна, след това се прибира в гараж за съхранение. Смятам, че успях да опиша всичко, въпреки това в случай на пропуск от моя страна, моля свържете се с мен. Поздрави!1 point
-
Same here! Само месеците са по-малко, но ми харесва, лесно се работи и за сваляне на видео, ако се наложи. Чувствителността на шоковия сензор беше висока, много често ми заключваше записи като инцидентни, заради "прекрасните" ни пътища, сега я промених на средна, та ще видим. Имах много лек инцидент преди 2 седмици, колегата зад мен се беше заблял някъде и ме подпря леко, докато бях спрял в задръстване, но не ми заключи записите. Явно е било прекалено леко за да сработи при тази настройка. Картината е добра, дори и на тъмно, показва си GPS координати, скорост, може записите да са със или без звук и се избира продължителността им между 1, 2 и 3 минути. За другия не мога да кажа нищо, не ми е познат, но сигурно и той е добър.1 point
-
1 point
-
МАФИЯ Тежка пародия! Това леке си заслужава 3 наказания по 10сек, ма .... "да е интересно"! Палячовци!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Останал съм с такова впечатление. А и не погледнах какво пише в "гараж". Сега клубният календар е на твоята кола и като я гледам се сещам за мой колега. Това преди 20 г. Имаше същия цвят GLX. Може би от там правя асоциацията. Но не обърнах достатъчно внимание. Ако не ме лъже паметта, GLX имат черна лайстна на вратите, която при теб липсва. С две думи - изказах се неподготвен.1 point
-
Моят любимец се води LX-(заводско) . С оборотомер е - часовника на арматурното табло не ми допада. С времето ще и добавим някои интересни екстри от GLX:).1 point
-
ЕТО една страничка за прословутия екотроник. И ЕДНА по-пълна страничка със спецификации.1 point
-
И на мен това ми е идеята, но тресе и на място при работещ двигател и позиция на лоста на D.1 point
-
Глобалният пазар на метали от платинената група (PGM) се очерта като критичен сегмент в индустрията за благородни метали, воден от широкото му приложение в автомобилния, индустриалния и бижутерския сектор. PGM, които включват платина, паладий, родий, рутений, иридий и осмий, са високо ценени заради своите изключителни каталитични, устойчиви на корозия и проводими свойства. През последните години пазарът отбеляза забележителен растеж, главно подхранван от нарастващото търсене на каталитични конвертори в автомобилната индустрия. С затягането на емисионните стандарти в световен мащаб, особено в Европа, Северна Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, нуждата от платина и паладий като ключови компоненти в автомобилните катализатори се увеличи рязко, което даде значителен тласък на пазара. Прочетете още: https://www.marketresearchfuture.com/reports/platinum-group-metal-market-37697 Освен автомобилните приложения, PGM се използват все по-често в химическата и петролната промишленост, особено за катализатори в горивни клетки, рафиниращи процеси и производство на водород. С глобалния стремеж към зелена енергия и разширяването на технологиите за водородно гориво се очаква търсенето на платина и други PGM в решенията за чиста енергия да нарасне значително. Освен това, индустриални приложения като електроника, медицински изделия и производство на стъкло продължават да подкрепят стабилното приемане на платиновите метали (ПГМ) поради тяхната висока издръжливост и химическа стабилност. Бижутата остават друг жизненоважен сегмент за крайно потребление, като платината и паладият са ценени заради естетическата си привлекателност, хипоалергенните си свойства и дълготрайната си стойност. В регионален план пазарът на ПГМ е силно повлиян от минните операции в Южна Африка и Русия, които колективно доставят по-голямата част от световното количество платина и паладий. Колебанията в минното производство, геополитическите фактори и регулаторните политики оказват значително влияние върху световните цени, създавайки както възможности, така и предизвикателства за заинтересованите страни. Технологичният напредък, особено в рециклирането и ефикасните методи за добив, също оформя пазара, като повишава устойчивостта на доставките и намалява въздействието върху околната среда. В перспектива пазарът на метали от платинената група е готов за стабилен растеж, подкрепен от непрекъснатото индустриално развитие, по-строгите екологични разпоредби и нарастващото приемане на устойчиви технологии. Участниците на пазара се фокусират върху стратегически партньорства, иновативни приложения и разширяване в развиващите се икономики, за да се възползват от нарастващото търсене. Въпреки това, нестабилността на цените, ограниченията в доставките и рисковете от заместване с алтернативни материали остават ключови предизвикателства, които изискват внимателно наблюдение на пазара. Като цяло, пазарът на PGM представлява динамичен пейзаж със значителни възможности за растеж в автомобилния, индустриалния и секторите на чистата енергия.1 point
-
Иво, какво ръчно регулиране на ФАБРИЧЕН КСЕНОН?!? Всички, по закон, са с "кантар". PS: А минаването в "нулева точка" се прави при всяко палене, когато и се тестват фаровете за грешки.1 point
-
Румънците произвеждаха гуми. Какви - не помня. Само знам, че срещу стек "БТ" баща ми щеше да вземе 4 гуми ... Ама все пак купихме от Чехия 4 Барум-ки и ... само треперехме да не хванат крачета нощно време. Чак баща ми поръча и му изработиха секретни болтове. Чудо беше това за 1986та година!1 point
-
Ми имаше Тигър-ки, от Братска Социалистическа Югославия, която беше достъпна и със интересни неща за пазаруване в средата на 80-те години на миналия век. Завода си стои и до днес във Пирот, в Сърбия, правят позната марка гуми там - Мишелин. А и имаше Кореком у нас преди 1989, от там имахме две Мишелинки, не сръбски, 14 години общо на задния мост на една ВАЗ 21061 и впоследствие на една ВАЗ 2103 изкараха.1 point
-
И аз за нещо такова си мислих. Един вид чувство за нестабилност. Да. И смотаните гуми намаляваха още лимита. Важно е да отбележа, че първо карах Митсубишито и после ми дадоха Реното. При едно съвсем безобидно спиране на светофар, на мокро, май месец, джипката тръгна, като шейна. Спрях след пешеходната пътека. Добре, че бях първа кола. А това съм го правил хиляди пъти, с тази скорост, но с друга кола и гуми. Тоест скоростта ми е била съобразена, нормална. Но не и съобразена за гумите, с които съм. Защото е ясно, че и най-добрата гума идва момент, когато да загуби сцепление. От тогава, едно на ум! Направо бях изумен как при такава скорост и употреба на спирачки ще тръгне да се пързаля! От тогава, повече не съм допускал такова нещо, съобразявайки се с какви балатуми гуми съм. Особено на мокро. На правите участъци си карах, но в завои планинско си намалях за да няма поднасяне. На спускане, защото задницата олеква и още по-лесно губи сцепление. Ако влезеш и със спирачка в завоя, става още по-зле. А бусът вървеше с леки товари, все едно е празен. На изкачване си карах без притеснения, защото предното тегли и тежестта е по балансирана. /ако си със задно, нещата се променят. Митсубишито беше на задно/. На сухо нямаше проблеми и усещах стабилност. Има логика в твоите мисли. Затова може да не съм усетил. Карал съм и по-бавно, съобразявайки се с автомобил и гуми. Още на първия месец им разбрах възможностите. И съм бил по-внимателен, защото ефекта от опичането е по-опасен. Лесно губи сцепление на мокро. Иначе на сняг са добре. Но те бяха и чисто нови тогава. Всяка зима тръгвахме с нови гуми. Митсубишито беше като танк. 4х4 с 50/50 на двата моста. Включваше се с ръчка. Няма закъсване. Ходил съм в сняг до Три могили. /почти с постоянно буксуване и пързаляне при изкачването, на втора. то и на друга не може да се кара/. Това е махала на 16 км. след Белинташ. След Белинташ няма асфалт. Пътят е макадам. Горски път. Много емоции съм имал. Имаше достатъчно маршрути в Родопите и се накефих на каране при всякакви условия. В низината не ми беше интересно. Ники, пишех, като публикува. Изкачване и спускане съм го засегнал в отговора на първия ти въпрос. Да, при сухо време няма значение, но аз не знаех при какви условия си бил.1 point
-
Не , няма. Този Суинг е само с оригинален код от Еуратек. 450 лв по спомен. Има пачове, но тогава ти изчезва FAZIT идентификацията и впоследствие може да стане много тегаво.1 point
-
Много силно ми напомня на нещо българско от 90те и не мога да се сетя какво е ? Edit: Криза - Гъбата отровна1 point
-
Здравейте, Продавам личен автомобил Skoda Rapid 1.2 TSI, 105 к.с., ръчни скорости (6), ниво Selection, от единствен собственик, закупена от Еуратек София през Юни 2013. ГТП и Гражданска валидни до 26.06.2026. Платено каско до 25.09.2025 Обслужена на 154753 км: Сменено моторно масло и филтър Сменен филтър въздушен Сменен филтър купе с активен въглен Сменени запалителни свещи Продава се с комплект летни гуми на лети джанти Continental 185/60 R15 84T ULTRA CONTACT - DOT 0124, зимни на стоманени джанти Continental 185/60 R15 84T WINTER CONTACT TS 870 - DOT 2224. Автомобила разполага с предни и странични въздушни възглавници, ESP + ASR, ISOFIX на задният ред, регистриран, предни електрически стъкла, електрически огледала (без функция за електрическо прибиране), алармена система с централно заключване, бордкомпютър, климатик, стерео уредба (4 говорителя), текстилни стелки (не са снимани). Цена 14000 лв.1 point
-
1 point




