Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

дАВАЙТЕ АКЪЛ


Марту

Recommended Posts

От известно време Фаворита не пали. Историята е следната: Първо се спука един маркуч на охлаждането и колата почна да загрява. Тоз кахър/бял/ Спидо Рапидо го оправи. Лека полека, обаче почна трудно да пали. Всъщност, за три дни отказа. Реших, че се е скапал акумулаторът и му долях вода и го заредих. Пак не ще. Като я бутам - пали без проблем и върви. Само веднъж след като я запалих гаснеше, ако не подавам газ. Според мултицета всичко е ок. Като се опитам да запаля се чува само едно чукане и вобще не върви.

Как да разбера, дали е стартера, бендикс/ли кво е там/ или нещо друго?

 

Не знам дали има значение, но като отказа тотално да пали, валеше силен дъжд и минах яко през 1-2 локви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да не би да си е отишъл акумулатора все пак. Ако мислиш, че така или иначе е за смяна - не се колеБай да си вземеш необслужваем на Монбат 45Ач. - забравяш за води и подобни простотии - една грижа по-малко. Аз така направих миналата седмица. А и от Фаворита преди имам много добри впечатления от тези акумулатори. Можеш да си вземеш и гаранцията.

Другия вариант е - ако имаш зарядно да дойдеш да ти подаря един акумулатор в който има още живот но не ми се занимава. Колата беше с него - но го разредих докато свикна да паля на газ/ на бензин като хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен обаче проблемацията :) не е в акумулатора. Не може за два дни да се прецака тотално. Пък и след като го заредих няма никаква разлика. Акумулаторът е на две години.

Сравнявах с едно Клио. Като меря напрежение показво почти едно и също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е в акумулатора проблема се установява много лесно.

Напрежението няма много общо. Читавият акумулатор, би трябвало след кратко късо съединение /каквото е опита да врътнеш стартера/ да се възстанови почти до същото ниво.

1. Значи мериш - примерно 12,4

2. Врътваш стартер за малко

3. Мериш - примерно показва 11,9

4. След 3-4 мин. трябва да ти покаже пак 12.39

Абе нещо такова.

 

Другото което се сещам - е да провериш масата на двигателя, както знаеш вече сигурно - Фаворитите също гният.

На мене все ми се струва че ти е от акумулатора... но - дай малко повече инфо - хич ли не врътва. Пробвай на светната лампа в купето.

Врътваш - лампата гасне, пускаш - наблюдаваш за колко време си връща предишния интензитет светлината/връщането от т. 4 по-горе/

Успех-

 

:wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та така де. Да се похваля, че срещу скромната сума от 27.00лв Фаворитчето пака пали от раз. Проблемът беше износени четки на стартера. по- скоро липсващи четки. Естствено смених и втулките и според Симо/до Зоопарка/ още 10 годинки ще пали....пък дали ще я има - не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се.

:))

голямо въртене е паднало на тоя стартер..

Но -малкия дявол е това де :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.