Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със загуба на бензин от карбуратора!


aso

Recommended Posts

здравейте,
имам следният проблем от известно време- повече от година, но сега ми остана малко свободво време та реших да го погледна но уви :cry:
та проблема ми е следният: колата си губи бензина в карбуратора след престой от около 12 часа и след това- голямо въртене. какво предприех- разглобих бензиновата помпа и смених платното, старото си беше здраво само се беше малко поразтеглило. порверих и клапанчетата на помпата- работят си перфектно, смених иглата на карбуратора и вдиграх нивото леко над нормалното но уви- никакво подобрение. Единственият проблем който според мен все още може да е налице е, че ми е бая крив горният капак на карбуратора- отколнение около 2мм, от престягане на въздушния филтър. Та въпроса ми е следния, може ли от това да ми изчезва бензина в камерата и знае ли някой как може да се оправи този така проблемен капак, защото цената на нове е малко дебела над 50 лева???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали си чел книжката за ремонт на Шкода но вътре е описано че карбуратора има клапан на поплавковата камера който я свързва с атмосферата така че при загрят двигател да не се били образували мехурчета в поплавковата камера, самия клапан е едно буталце което се вижда като погледнеш отгоре на самата поплавкова камера мисля е в дясно в капака на карбуратора има издалбано за буталцето на клапана :-)), и при мен положението е същото като оставя колата да престои и се изпарява бензина по бегли спомени които ми идват сега в главата някой преди време беше казал че предотвратяването на изпаряването на бензина от поплавковата камера може да става като дърпаш смукача докрай когато спреш колата.

Това не е тествано като вариянт но сега като припомни може и да взема да го пробвам защото така се губи май доста бензинец на халост :-)).

 

Вариант за да не въртиш сутрин е да си намериш бензинова помпа за парното на ЗАЗ и да си я монтираш паралелно на механичната помпа на колата и сутрин преди да запалиш подкачваш бензин и тогава въртиш :-)) може би ще стане и с друга непотопяема помпа но не съм наясно какви може да са цените на такива чаркове :-)). Ако сложиш помпа пиши да разберем че и аз го имам същия проблем но просто боднах як акумулатор и не ми дреме много че върти :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята с монтиране на паралелна помпа би помогнало, но няма да реши проблема- той бензина пак ще си се изпарява, само дето ще подкачвам безпроблемно. Някъде за 50 -60 лева може да се вземе рециклиране втора употреба външна помпа за инжекцион, но аз все си мисля че цялата беда е от кривият ми капак на карбураторо. Твоя дали също с крив и чувал ли си някакъв начин да може да се поизправи, защото нов подобен е някъде също към 50- 60 лева и поне според мен е по- добър вариант от това да набивам още една бензинова помпа, стига разбира се да се оправят нещата, за което обаче не съм сигурен и което все още ме разколебава- да не взема да сложа нов капак и пак да изчезва от някъде бензина.

А това с оставянето колата на смукач и аз го бях чул, пробвал съм го- при мен не действа- минат ли 12 часа- яко въртене, но то не е само и въртенето, ами тъкмо запали и загасва и така поне още 3-4 пъти- запалва и загасва.

то до скоро не ми правеше впечатление тъй като палех на газ, но стане ли под 0-та, не мога да паля на газ та затова се занимавам с тези щуротии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен капака на карбуратора си е наред но въпреки това се изпарява бензина от този клапан за който говорех, ако ти е крив капака на карбуратора трябва да имаш проблеми с празния ход защото от там ще се засмуква въздух и ще се обеднява сместта и така нататък :-)). Това което казваш като завъртиш да запали и да угасне става ако имаш по голямо изпреварване на запалването :-)) и при мене е така :-)) като врътна делкото по посока на часовниковата стрелка гледано от от горе обаче нещата се оправят пак въртя но проблема с паленето и гасненето е значително по поносим :-)), врътването на делкото естествено ще влоши параметрите на при газ на колата но трябва да намериш някакво компромисно решение при което ще палиш лесно и няма да върви зле колата на газ.

Опитай това което ти казах но врътни савсем леко делкото и тествай утре сутринта как ще запали :-)) при мен по тоя начин значително се улеснява запалването на колата :-)).

За външна помпа аз поне все още не съм се решил да инвестирам ако е чак толкова студено подкачвам на ръка и въртя :-)) ако е до -5 както беше наскоро въртя статрера и акумулатора да му мисли :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема с празния ход на бензин си го имам и знам че е от капака, дори като е студена трудно прихваща като и подадеш газ, но с него вече съм свикнал. А за предварението- дал съм му 10 градуса- прострелял съм го, и мисля че това е горе- долу оптималния вариант за газ- бензин, а това че пали и гасне не се бях сещал че е от него, защото то го прови много интересно- тя си пали заработва перфектно- достига до 2500- 3000 оборота и изведниш- кюф.

а той този клапан не подлежи ли на някакъв ремонт или подмяна и как може да се разбере дали действително проблема е от него??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

това решение наистина помага, но ако караш 100С, 110Р или 1000МБ, които са с преден резервоар, ще трябва доста повечко пъти да напомпаш... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.