Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не мога да отключа!


Odin

Recommended Posts

Ами тая сутрин колеги не можах да отключа колата. Замръзнали са ключалките. Довечера обезателно трябва да се справя с проблема. Помагайте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-скъпият вариант е да купиш спрей за размразяване на ключалки.

Най-евтиния е да вземеш спирт за горене (понеже той моментално разтваря водата, дори и в състояние на лед) и да ги полееш.

С гореща вода не ти препоръчвам, защото после пак ще замръзне.

 

Иначе като имаш време надухай в ключалките графит на прах, така ключалките хем ще се въртят по-лесно, хем няма да замръзват лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Си нося една пръскалка зимата в джоба и като видя че са замръзнали ключалките пръскам :-)) ефекта е моментален :-). Хубаво е да напръскаш ключалките с силиконово масло ако имаш, аз сега пръснах WD-40 да видя какъв ще е резултата :-))

Ако уплатнението на вратата е замръзнало за вратата като отключиш леко и удари едно дупе на вратата и ще се отвори :-)) (обикновенно)

 

Ааа и да не забравя в никакъв случай не ползвай вода защото мен ми се е налагало да разглобявам и сглобявам ключалка при -15 на студа :-)) никак не е приятна операция :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също отключих трудно, и по липса на друго - пръснах WD40 /обаче малко, не много/. Идеята ми беше че може би вътре има замръзнала кал/вода+прах/

Графит е най-правилно доколкото знам/ WD40 може да разяде нещо/

Спрей за размразяване не ми е помагал при сериозен лед..

 

Odin - Обаче колата е с централно - познай какво стана като отворих

шофьорската врата - другите се отключиха без проблем.

Жалко, че алармата не ми управлява централното/не ми се дават 70лв. за друга аларма/ - иначе - нямаше да имам хич никакви грижи

 

За "откъртването" залепнала врата - внимавайте да не се отвори заедно с уплътнението. :roll: :roll: :roll:

 

Преди два дни си бях пръснал уплътненията с нещо глицериново от Метро за 5лв., та нямаше проблем засега с отлепването.. Ще видим при следващия лед.

::

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чувал - уплътненията се мажат с течен парафин за да не залепват зимата, но не съм пробвал все още.

За ключалките - WD 40 помага да не замръзват, ама ако са замръзнали - не знам дали ги размаразява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мойте уплътнения ги мазах с течен парафин и проблем със замръзването нямам.Миналата зима ми се наложи да отключвам замразналата ключалка като нагрявам ключа със запалка и ръгам смело.Не е най-доброто решение но като нямаш нищо друго под ръка!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде се купува тоя течен парафин?

Миналата зима мажех веднъж седмично уплатненията с глицерин ама файда никаква нямаше малко по лесно се отваряха ама сутрин уплатнянията бяха яко одървени.

WD-то не помага за размразяване :-)) тая сутрин пробвах :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течния парафин струва 50 стотинки от всяка аптека. А лятото с него си мазваш брониите да са лъскави. 8)

А колко струва спрея за размразяване на ключалките че съм с 10 лева в мене....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ясно.

Значи течния парафин помагал :)) за вратите!

Аз съм много доволен от неговото действие по отношение на таблото - ако се маже веднъж на 2-3 месеца - таблото има много добър вид.

И то само 50 ст. ;))

Глицерина май остава просто за освежаване на гумата /веднъж на сезон / - и аз нямам ефект против залепването от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си намазвам уплътненията като започне да става студ с течен парафин или глицерин - от всяка аптека и действително е по 0,50 лв. Също и ключа, и с него смазвам ключалката (ако батерията на дистанционното откаже). Вече трета година нямам проблем с отварянето на колата и с уплътненията. Дори при - 21 (по климатика на колата де) без грижи се отвори. Тогава и паленето не беше проблем, но свещите подгряваха около 40 сек. а и аз направих тази операция три пъти. И бях супер доволен, защото останалите коли - Ауди 80, Ауди А4, Пасат 96 година - всички бензинки - бая се помъчиха, а на А4 му се сдуха и акумулатора. Айде, поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази зима по-студена ли е от другата или какво ? и мене не ме пропусна проблема с отварянето на вратите. Трагвайки си от УНСС отивам на паркинга и тръгвам да си отварям шоф. врата. ДА, ама НЕ . Ключалките и не само те ами и механизмите замръзнали... Нагрявам със запалка ( като гледам да не прецакам боята ) ама нищо не става. След опити около 10 мин. резултата е следния - бутона на предна лява е надигнат, но не може да се отвори вратата, а на предна дясно въобще не може да се повдигне. Пробвах още с побутване , клатене, ама не ще и не ще..... И таз добра колата винаги е палила, ама сега как да вляза? И всичко това се случва, след като четох темата "Не мога да отключа" и си викам-аха трябва и аз да направя нещо по въпроса, за да не изпадна в такава ситуация... 8) След бая базици и 20 мин. нещастни опити да си отворя решавам да тичам до ОМВ и да взема някакъв спрей за размразяване . Ок отивам и мога да избирам между 2 германски продукта - SONAX и още някакъв. SONAX представлява комплект от спрей за размръзяване на стъклата 300 мл. ; концентрат против замръзване 250 мл.и препарат за размръзяване на ключалки 50 мл. на цена -8,99 лв. а другия представляваше 2 шишенца препарат за размръзаване на ключалки по 50 мл. за 4,99 . Та си взех този на SONAX, да ги изпробвам всичките артикули. След обилно напръскване със спрея за размръзяване на стъкла по ключалките и шишенцето от 50мл. и около 15 мин. чакане, най-на края с побутване успях да отворя предна дясна . Абе цял ден си влизах в колата през същата врата, докато не се стопли в купето и успях да си излеза по нормалния начин. Надявам се с този комплект все нещо да се подобри, че 20 мин за влизане в колата ми се струва множко. Оппа, май се поунесах малко... :D Айде дано сте си решили проблемите с вратите. По-натам ще видя дали си заслужава парите този SONAX и ще пиша. Поздрави :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека погледнем нещата от другата им страна - защо замръзват вратите? Ами според мен защото има влага или по уплътнението или по вратата (то е все тая). Т.е. най-елементарното и струващото 0 лв. мисля, че е да ги забърсвате вечерно време та на сутринта да нямате ядове :shock: А за ключалките какво да кажа - ако са добре смазани механизмите и някой е инвестирал в централно заключване поне на предните врати - ядове няма да има :)

А този глицерин не е ли мазен? Че аз ползвам силиконов спрей, дето хем подхранва гумата, хем не задържа прах, хем не ми цапа дрехите, а и го има навсякъде. Малко по-скъп е, ма е флакон от 200 мл. Идеален е за табло и всичко черно по колата (спойлер, огледала, брони...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазен е, ама някак си само дакато го мажеш. После няма грижи - все едно попива. Поне аз никога не съм се цапал де. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене проблема не е в ключалката, а в механизма. С какво да го напръскам без да свалям кората? Мога да пръсна с нещо през уплътнението на прозореца ама какво да бъде? Масло, грес, специален препарат ли да си взема за да не се случва повече.

Иначе миналия път се справих с 90 градусов спирт и пуловеризатор...изпразних половината тубичка през уплатнението на прозореца и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво те притеснява свалянето на кората:) Много е лесно - развиваш няколко болтчета, откриваш де точно са щипките дето я държат и внимателно дърпаш. Ако не си много груб, най-много да спраскаш някоя щипка, ама тях ги прдават по всички Шкода магазини и са стотинки :shock: Като оттренираш, тази операция не би трябвало да ти отнема повече от минута-две на врата. А свалиш ли кората, можеш да си смазеш с грес всичко, дето се движи, вкл. и въжетата на стъклото. И съм убеден, че ще усетиш разликата после :shock: А и не ти ли е интересно да видиш ко има под кората :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.