Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

радиус на завой


Felio_1_3

Recommended Posts

Че защо ти е да го увеличаваш :shock: Обикновенно производителя се опитва да го намали :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че това си имал впредвид:) Моето мнение е, че не ти трябва да го променяш. Всъщност защо искаш да го правиш? Мисля, че не можеш да го коригираш. Този радиус зависи от няколко фактора, сред които е и кормилната щанга (най-лесна е за пример) Теоритично, за да намалиш радиуса, трябва да сложиш по-дълга щанга, което обаче е абсурдно, понеже няма да можеш да я монтираш. Заради нея ще трябва да промениш и цялата кормилна уредба, което също не вярвам да успееш да направиш. Дори бих казал, че всичко това е абсолютно безмисленно. Не можеш да искаш да правиш обратен завой в радиус от 2 метра :shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

който е карал Фелиция ще ме разбере.

 

Що бе Felio_1_3 какво иска6 да кажеш, 4е Felicia-та е неманеврена ли ... то4но Felicia не съм карал ама надали е мноого по-разли4на в това отно6ение от Favorit 8) (а Favorit хич да не е - карал съм и си е добре с маневрите...) освен ако твойта има хидравлика тъй като по твои данни е 2001 ... ма то сещаш се хидравликата няма мн мн общо с радиуса на завой :wink: ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам за мене от завода си излиза достатъчно маневрена една кола ,тъйче за мене е безмислено и ненужно това за което питаш, пък и както отбелязаха колегите маааалко трудно за осъществяване :wink: :wink: :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да правиш по кормилната уредба, няма да я подобриш. Оптималното за модела си е изчислено от инжинерите в завода :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам дали е по-маневрен Favorit-a от Felicia-та 8) , по данни от зелената книга ( http://free.data.bg/favors/Owners%20Wor ... Manual.jpg ) Turning circle (m) при Favorit е 10.5 ... Ако намериш данни за Felicia ше ги сравним :wink: Освен да сложиш по-малки колела с по-тесни и ниски гуми на Felicia-та и може да се постигне май някакво минимално подобрение ама пак не съм сигурен дали ще стане нещо изобщо :roll: Пък и тя 100% е с 13", по-малки няма на къде освен от стария Mini Cooper да си т1рсиш и пригодяваш аве ваобще зарежи тас работа като цяло е моя савет 8) :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как през 2001 година да се прави кола без хидравлика? Малии

 

Между другото колега, Fabia Junior май също няма хидравлика :oops: :roll: Апък се сещаш коя година модел е... :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... като слон с ревматизъм. Направо си я купуваш в промоция с гладиатор, Фаворитът направо вече ми създава чувството, че ще изляза от пътя. НО ТОЧНО ТОВА Й Е ГОТИНОТО - КОЛА ЗА МЪЖЕ - НЯМА ГЛЕЗОТИИ САМО НАЙ-ВАЖНОТО - Е, НЯМА КОЙ ДА БИЕ УАЗ В ТОВА ОТНОШЕНИЕ, НО ФЕЛИЦИЯТА ОПРЕДЕЛЕНО ХАРЧИ ПО-МАЛКО! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Абе хора, не ми казвайте, че не сте забелязали колко трудно маневрира фелицията. Карах / и продължавам да карам фелиция 1,3/ обаче от както се качих на едно ДЕУ рейсър разбрах колко е зле фелицията в маневрите и радиоса на завой ;-(

 

направо си е инвалид шкодичката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 3 седмици по-късно...
  • 4 месеци по-късно...

Малко късно :) и темата явно е приклиучена но аз да си напиша мнението!

 

Просто едно мнение за това защо може да не се постигат стоиностите посочени в литературата.

 

11,2 - 10,5 = ъъъъ кво ли прави товааа :x :x :x :x :?: :!: :idea: 0,7м - какъв невероятен напън на интелекта :shock: :shock: :shock: :D :twisted:

 

Не малко ама не е и много!

Колеги тука май всичко опира до маниер на шофиране!!!

Сещате се е когато в завой даваш газ той става по отворен.

Маневрира се бавничко и тогава се постига минимален радиус на обратен завой.

Хич да не е тея гуни приплъзват и когато правиш маневрата бързо завоя се отваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелицията е дърво на завиване! Смених рейката с Фаворитова - има 2 основни предимства:

1. Вътрешните накрайници не са капсуловани както на Фелицията, т.е. могат да се натягат

2. Завива много повече и по-леко от Фелицията.

 

Като извод мога да кажа следното: чехите са направили една ГОЛЯМА крачка назад в рейката на Фелицията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.