Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Моля ви кажете ми вазможно ли е по някакъв начин да се увеличи радиуса на завой при Шкода Фелиция?

 

 

Предварително благодаря.

Публикувано

Че защо ти е да го увеличаваш :shock: Обикновенно производителя се опитва да го намали :D

Публикувано

всащност точно това имах предвид-да се намали,но много барзах.Извиняваите.

Публикувано

Предполагам, че това си имал впредвид:) Моето мнение е, че не ти трябва да го променяш. Всъщност защо искаш да го правиш? Мисля, че не можеш да го коригираш. Този радиус зависи от няколко фактора, сред които е и кормилната щанга (най-лесна е за пример) Теоритично, за да намалиш радиуса, трябва да сложиш по-дълга щанга, което обаче е абсурдно, понеже няма да можеш да я монтираш. Заради нея ще трябва да промениш и цялата кормилна уредба, което също не вярвам да успееш да направиш. Дори бих казал, че всичко това е абсолютно безмисленно. Не можеш да искаш да правиш обратен завой в радиус от 2 метра :shock:

Публикувано

и според мене цялата операция е безмислена и не виждам защо искаш да го намяляваш ? :?

Публикувано

защото наша Фелиция е такси и често се налага да пражи маневри.

Публикувано
който е карал Фелиция ще ме разбере.

 

Що бе Felio_1_3 какво иска6 да кажеш, 4е Felicia-та е неманеврена ли ... то4но Felicia не съм карал ама надали е мноого по-разли4на в това отно6ение от Favorit 8) (а Favorit хич да не е - карал съм и си е добре с маневрите...) освен ако твойта има хидравлика тъй като по твои данни е 2001 ... ма то сещаш се хидравликата няма мн мн общо с радиуса на завой :wink: ...

Публикувано

Няма хидравлика колата ,а то се отнася до маневреност не е достатъчно маневрена.

Публикувано

Абе не знам за мене от завода си излиза достатъчно маневрена една кола ,тъйче за мене е безмислено и ненужно това за което питаш, пък и както отбелязаха колегите маааалко трудно за осъществяване :wink: :wink: :wink:

Публикувано

Разбирам те много добре , но доколкото знам Фаворит е по маневрен от Фелиция.

 

 

ПОздрави

Публикувано

Как през 2001 година да се прави кола без хидравлика? Малии :shock:

Публикувано

Каквото и да правиш по кормилната уредба, няма да я подобриш. Оптималното за модела си е изчислено от инжинерите в завода :D

Публикувано

Ми не знам дали е по-маневрен Favorit-a от Felicia-та 8) , по данни от зелената книга ( http://free.data.bg/favors/Owners%20Wor ... Manual.jpg ) Turning circle (m) при Favorit е 10.5 ... Ако намериш данни за Felicia ше ги сравним :wink: Освен да сложиш по-малки колела с по-тесни и ниски гуми на Felicia-та и може да се постигне май някакво минимално подобрение ама пак не съм сигурен дали ще стане нещо изобщо :roll: Пък и тя 100% е с 13", по-малки няма на къде освен от стария Mini Cooper да си т1рсиш и пригодяваш аве ваобще зарежи тас работа като цяло е моя савет 8) :D

Публикувано
Как през 2001 година да се прави кола без хидравлика? Малии

 

Между другото колега, Fabia Junior май също няма хидравлика :oops: :roll: Апък се сещаш коя година модел е... :wink:

Публикувано

:shock: :D :shock:

Публикувано

... като слон с ревматизъм. Направо си я купуваш в промоция с гладиатор, Фаворитът направо вече ми създава чувството, че ще изляза от пътя. НО ТОЧНО ТОВА Й Е ГОТИНОТО - КОЛА ЗА МЪЖЕ - НЯМА ГЛЕЗОТИИ САМО НАЙ-ВАЖНОТО - Е, НЯМА КОЙ ДА БИЕ УАЗ В ТОВА ОТНОШЕНИЕ, НО ФЕЛИЦИЯТА ОПРЕДЕЛЕНО ХАРЧИ ПО-МАЛКО! :lol:

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Абе хора, не ми казвайте, че не сте забелязали колко трудно маневрира фелицията. Карах / и продължавам да карам фелиция 1,3/ обаче от както се качих на едно ДЕУ рейсър разбрах колко е зле фелицията в маневрите и радиоса на завой ;-(

 

направо си е инвалид шкодичката

Публикувано

Карай си я корейската пръчка, щом повече те кефи! Не чете ли постинга ми?

  • 1 месец по-късно...
  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Диаметъра на завой на Felicia е 11,2м.

  • 4 месеци по-късно...
Публикувано

Малко късно :) и темата явно е приклиучена но аз да си напиша мнението!

 

Просто едно мнение за това защо може да не се постигат стоиностите посочени в литературата.

 

11,2 - 10,5 = ъъъъ кво ли прави товааа :x :x :x :x :?: :!: :idea: 0,7м - какъв невероятен напън на интелекта :shock: :shock: :shock: :D :twisted:

 

Не малко ама не е и много!

Колеги тука май всичко опира до маниер на шофиране!!!

Сещате се е когато в завой даваш газ той става по отворен.

Маневрира се бавничко и тогава се постига минимален радиус на обратен завой.

Хич да не е тея гуни приплъзват и когато правиш маневрата бързо завоя се отваря.

Публикувано

Фелицията е дърво на завиване! Смених рейката с Фаворитова - има 2 основни предимства:

1. Вътрешните накрайници не са капсуловани както на Фелицията, т.е. могат да се натягат

2. Завива много повече и по-леко от Фелицията.

 

Като извод мога да кажа следното: чехите са направили една ГОЛЯМА крачка назад в рейката на Фелицията.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.