Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко въпроса (въздушен филтър,карбуратор,масло)


Lipi

Recommended Posts

Здравейте отново:)

1. Значи днес смених въздушния филтър.Като свалих цялата кутия с филтъра се оказа че вътре е доста мазна и имаше разни боклучета.Възможно ли е да се омазнява от тръбата която идва от картера(под капачката за маслото).Ето и снимка на карбуратора отгоре,струва ми се че не трябва да изглежда така:)В смисъл е доста замърсен.

IMG_8493.jpg

 

2. Още една снимка на карбуратора от страни,струва ми се че капака е малко изкривен.Някой да има идея?

IMG_8494.jpg

 

3. Като отворих капачката за маслото се оказа че гърлото е пълно с нещо наподобяващо масло,но като че ли примесено с вода.Възможно ли е да влезе от някъде?Ето и снимка:

IMG_8499.jpg

Като проверя нивото на маслото със щеката там няма проблем,няма следи от вода.

 

4. Тази тръбичка,която идва от картера,каква функция изпълнява?Може ли и без нея,защото май от там идва проблема с замърсяването на входа на карбуратора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карба наистина ти е доста мръсничак :-)) като решение може да го накиснеш в коресилин за няколко дена и после да го продухаш с компресор :-), кутията на въздушния филтар трябва да я почистиш с един парцал накиснат в коресилин малко е кофти защото ще се изцапаш като за световно но кутията става като нова :-)).

Капака на карбуратора наистина ти е изкривен и то като гледам доста отзява имаше някъде или в тоя форум или в дир-а някой беше писал как си го е изправял на някакъв уред за изправяне на джанти :-)).

Това с гарловината за маслото е нормално особенно зимата защото се образува конденз в тоя маркуч и конденза се връща в гарловината :)), отвора който е към гарловината не трябва да го запушваш в никакъв случай за да има къде да отива налягането от картера не е хубава идея тая вентилация да се махне от карба и да се пусне маркуч долу ниско както на ладите защото тая бяла каша става повечко :-)), е ако ти духа масло от там и ти осира карбуратора изкарваш на отделен маркуч но принципно сания маркуч НЕ трябва да е омаслен отвътрешната страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До като намеря начин да изправя капака на карбуратора,става ли временно да го уплътня със силикон.Направо да го нацапам отвсякъде,някой пробвал ли е това,ще има ли ефект? Предполагам че от кривия капак ми се е завишил и разхода?

 

Някой да има идея колко може да струва нов капак?

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам но си мисля че ако парченца от тоя силикон попаднат някъде из каналчерата на карба ще ти се види черен света докато го оправиш после :-), пробвай да уплатниш с 2 гарнитурки за капака и ако имаш някакъв равен плот или под просто може да пробваш да натиснеш леко капака отгоре леко в средата там дето се хваща шпилката от въздушния филтар пак дано се поизправи, но мисля че не е добра идея да плескаш с силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре колега, тая кола само карана ли е? Защото тоз карбуратор все едно от 3 години, че може и повече, не е пипан. Малии, яко мръсотия. Освен това имаш ли нормално ускорение, че като гледам съм 120% сигурен, че втора камера не ти работи. Съвет - понеже отдавна не е пипан, почисти карбуратора доколкото можеш, после го разглоби на съставните му части (разгабяш всичко, вадиш всички жигльори, като ако не си много в час си записваш кое от къде си го свалил) и го накисни в нафта или коресилин поне за 24 часа, вкл. и самия капак, от който също има какво да разглобиш. След това го вадиш от кофата и започваш детайл по детайл да чистиш и продухваш. На места би могъл да използваш финна шкурка (не по-груба от 1000 примерно), всички жигльори ги продухай яко с автомобилна помпа, ако нямаш компресор под ръка. Към повечето такива авто помпи вървят комплект едни пластмасови накрайници за помпане на лодки - вършат идеална работа в твоя случай. И не ръчкай с тел в жигльорите, освен ако не си съвсем сигурен какво правиш. После вземи и сложи две гарнитури за капака, ако все още не си го изправил. После ще ти се наложи да си правиш центровка на карбуратора - ако го закъсаш, пиши:) Все някой тук ще ти обясни.

За филтъра вече ти казаха как да го почистиш.

За слуза по капачката за маслото - това явление е нормално да се наблюдава през зимата (само), в зависимост от това с какво масло караш. Лошото е обаче, че таз слуз трябва да я имаш само по капачката, а не по цялата гърловина, че и надолу, както се вижда. Ти с какво масло караш? На първо време бърши капачката по-често.

 

P.S.: Съвет - обръщай по-често и повече внимание на колата си :shock: Иначе си добър фотограф :D Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се обадя в магазина на Васил Левски в понеделник и ще ти кажа колко струва нов капак за карба :shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за съветите :) Шкодата я купих преди месец и сега виждам тези проблемчета, като взех да отварям тук там и да сменям филтри,свещи и др. такива.Иначе работи добре и върви,но предполагам, че като се изчисти карбуратора и като и се направи центровка ще тръгне още по добре :D Не знам дали ще се справя с разглобяването на карба,пък и нямам никакво време за това.Ще потърся някой майстор:) за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.