Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаворит...68кс????


Stuman

Recommended Posts

Вярни ли е че има Фаворити по 68кц серийто??? Аз бях знам, че са само по 54, 58, 60 ама 68 не бях виждал :shock: . Това лъжа ли е???

http://www.mobile.de/SIDylDvtrJVboc4bqW ... 154702578&

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не съм много сигурен, ама мойта май е такава. Сашо Симов ми беше казал, че е малко по-странен двигателя ама аз нали не съм много в час и не съм се интересувал. Но е 94 производство и е купена от Германия. Между другото на линка от Стуман има снимка на купето и гледам, че има барче под таблото. Дали се продават нейде и колко ли пари струват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колеги, 68кс излиза от завода под наименованието 136х и е карбураторен!!! Моно-инжекционния (135м) е 54кс.И съм забелязал, че 136-таци по-често са по-старите (до '93) ама тва си е мое мнение... 8)

 

Абе не съм много сигурен, ама мойта май е такава. Сашо Симов ми беше казал, че е малко по-странен двигателя ама аз нали не съм много в час и не съм се интересувал.

Ами то трябва да ти го пише на блока :wink: там до ремъка, като вдигнеш капака от лево на блока загледай се, там е серийния номер (тип 781.135 / 781.136) и така ше разбереш :wink: На моя пише 781.135 :P

 

Между другото на линка от Стуман има снимка на купето и гледам, че има барче под таблото. Дали се продават нейде и колко ли пари струват?

Ами аз си закупих барче за Favorit (но не такова с ниши, а с такива като шкафчета за касети...просто с ниши нямаше :? ) от магазина на ул. Бенковска тука във Варна.И на другия също имаше, но бяха по-скъпи :roll: . Та аз си го купих за 28-29лв и съм доволен.Не може в София да няма де :roll: :wink: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ съм виждал Фелиция(1.3) GLXi,която също е 68к.с.

A както споменаха някои по горе има и Фаворити 68к.с

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 136Х е 50кВ -> 68 к.с. Разликата от 135 е степента на сгъстяване в горивната камера 8,8:1 към 9,7:1 (буталата на 135 са с фрезовано чело за клапаните, а на 136 са с гладко чело) и разпределителния вал съответно с обща фаза 230 градуса към 264 градуса на 136Х. На "чистия" 136 степента на сгъстяване е също 9,7:1 (съотв. буталата са с гладко чело), но вала е като на 135, затова разликата 44кВ към 50кВ. Това е!

-------------

Не ви трябват книжки - питайте мен !!!!!!! (майтап да става)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Например, за да направя 135 от 54 на 68кс. трябва да сменя калпаните(тея с гладкото чело), вала трябва да отане същия, а компресията от какво се вдига??? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вала също се сменя... Трябва ти вал от 136Х ! А за компресията, предполагам, че ако свалиш главата с необходимите части от милиметъра, ще се достигне желаната компресия :roll: ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмммммм дааааа както винги съм пак неразбрал :( ....не знам какво ми става :roll: ...абе чета го 100пъти и пак не мога да го схвана...май съм влюбен :oops: :lol: .

А дали и заводските 136X са с разпилена глава? А не може ли направо да се вземе направо главата със все клапаните и вала за по лесно :P ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са същите и на двата модела. Сменяш разпред. вал и челосваш главата с 1.2мм. Това е. Даже мога да ти говоря и в цифри:

Разпред. вал от 136Х - 156лв (нов) ама стар няма да намериш

Глава - хоризонтална фреза ~ 25лв.

Труд - ? (питаш майсторите си колко вземат за смяна на гарнитура)

Гарнитура на главата ~ 12лв

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за подробната информаця, колеги! :D Но имам още едно питане - дали повишаването на мощността ще качи значително разхода? Както си е сега градско дава 8-10 :?

Айде със здраве! :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да ми разясни как стоят нещата със поулирането на всумактелите и изпускателите, защото съм чувал, че падал разхода и се вдигала мощността :?. Вярно ли е, или е поредната глупост, която съм чел в интернет :P:)???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Няма ефект,

 

Мислите, че чехите не могат да излеят колектора гладък ?????????

 

Това движение на горивната смес е една доста сложна част от физиката и, щото всеки говори за полиране на колектори, реших да прочета бая публикации по този въпрос, предимно от руски източници (разни академици и инженери по експериментални технологии).

 

Резюмето е следното: микро-порите по вътрешната повърхност на колектора спомагат за окончателното хомогенизиране на горивната смес, т.е. без тях сместа влиза в камерата "сурова", от което се получава ефектът на детонационното възпламеняване -> този ефект можеш да го получиш по много по-лесен и по-ефтин начин - намери бензин А86.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има ефект

Аз мой те ги шлайфнах и мисля че е добра работа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойто двойното колекторче? Повярвай ми - не си е струвало труда, ама нали знаеш, всичко е въпрос на психика - като си бачкал 2 дни и пръстите са ти станали като на акордионист, как няма да си втълпиш, че е станала по-мощна??!!! 8)

 

Аз пак повтарям: моето мнение е субективно, освен това се позовавам на извадки по тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахахахахахах "колекторче",прав си :D

Не знам колко се е вдигнала мощноста,но ми беше много кеф тази процедура(както всяка друга),защото имам голям мерак за такива работи :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.