Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Централно заключване!


kolev123

Recommended Posts

Днес си купих комплект за централно заключване- 4 моторчета( 2 от тях 5-полюсни), управляващ блок ивсички релси и други джаджи, небходими за монтирането. Всичко това за 23лв.

С нетърпение чакам малко да се стопли и ще махам корите не вратите!

Ще щтракна и някоя и друга снимка и ще ги постна, понеже ми се струва, че темата беше дискутирана преди известно време!

Пожелайте ми успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм и за преди време си взах ама само 2-те с по 5-те кабела , защото съм само с 2 врати ,ама не6то на мойах да ги вържа към алармата.

 

:evil: Аиде ако има някаква схема за мотаж да я снимаш и нея за да видя поне кои кабел какво прави :)

 

УСПЕХ !!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си купих комплект за централно заключване- 4 моторчета( 2 от тях 5-полюсни), управляващ блок ивсички релси и други джаджи, небходими за монтирането. Всичко това за 23лв.

С нетърпение чакам малко да се стопли и ще махам корите не вратите!

Ще щтракна и някоя и друга снимка и ще ги постна, понеже ми се струва, че темата беше дискутирана преди известно време!

Пожелайте ми успех!!!

Стискаме палци дано да го направиш ТИП-ТОП.

УСПЕХ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам търпение да чакам по-топло време. Днес ще разколачвам вратите вдна по една, пък докадето стигна.

А колкото до схемата едва ли ще ти е полезна, защото тя е точно за този модел и е направена страшно улеснена за монтиране. Значи към самия управляващ блок влиза цяла букса със всички кабели като всички са с различен цвят. След това като се разпънат кабелите просто се разпределят към всички моторчета, като на кутията има кой цвят към ккое моторче се връзва. Просто и да искаш да объркаш няма как ( освен ако не си далтонист) :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Да в София го купих от Илиянци. Има избор от поне 5 вида от 21 до 25 лв. Всички имат управляващ блок и изход за свързване за дистанционно управление към аларма! Вече го монтирах, отне ми около 3 ч. Става сравнително лесно като най-тънката част от монтажа е захващането на моторчетата към вратата и на лостчето към заключващото устройство. Значи в комплекта има релси, а които се захващат моторчетата, но аз не ги използвах, защотото ми беше по-удобно да ги монтирам директно на самите врати. Иначе за лостчето има в комплекта едно приспособление, чрез което се захваща директно към другото лостче, с което се заключва вратата отвътре!

Много съжалявам, че не можах да направя снимки както обещах, защото си забравих апарата, но който иска да види как е станало да заповада в студ. град- ресторант XXL, и може да види лично как е станало!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич аз днеска минах оттам по път за магазина на Симеоновско шосе и видях една червена Шкода като твойта малко преди XXL, ама не ми беше удобно да спирам иначе аз често минавам оттам. Твойта шкода имаше ли едни черни лаисни на вратите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразпитах се малко и разбрах, че мога да командвам централното и без да монтирам аларма!

Устройството, с което това става се казва " Едноканален модул за дистанционно управление". Намерих го в един магазин в София (Конрад електроникс), но цената му е доста солена- 28лв. Иначе тази джаджа не е никак лоша, има 6 режима на работа и с нея можете да управлявате абсолютно всякакви ел. вериги- бариери, врати на гаражи и пр.

Още се двуумя обаче дали да си взема него или да си купя най-ефтината аларма, която управлява централно. На Илиянци е 45лв.

Някой виждал ли някъде такъв модул на по-ниска цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, радвам се, че си се справил с моторчетата:) Аз едно време като казвах, че е лесно, май нямаше много хора дето да ми повярват :shock: Хубвао е, че не си използвал релсите - безмисленни са в нашия случай. Имам следния въпрос - защо избра да сложиш 5-полюсни мотори отпред, при положение, че явно имаш намерение да управляваш централното с аларма. Те се монтират ако ще отключваш с ключ. И аз съм отпред с 5-полюсни, защото обикновенните бяха свършили, а исках точно в този ден да си ги купя и сложа:), но съм ги захранил само като 2-полюсни. Зададох ти горния въпрос във връзка с една идея - откачи ключалките - малка, но все пак превантивна мярка срещу нежелано отваряне. Аз така съм направил и на двете врати.

Поздрави :shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите, щом си видл модула за 28лв. значи цената е паднала малко. преди няколко месеца един приятел си купи такъв и го ползва на опела си за централното. неговия модул е с 2 релета като едното може да управлява централното, а другото може например да пуска сиренка като аларма докато щракат соленоидите или пък да мигат мигачите пак като на аларма. свързването не е трудно ако разбираш от това, но мисълта ми е да помислиш дали си заслужава цената спрямо цяла аларма с дистанционно и т.н.

 

аиде и успех с тая работа па на следващата шкода среща ще видиме какво си направил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишел, аз си купих цял комплект за централно заключване! Всичките комплекти включваха 2 5-полюсни и 2 2-полюсни моторчета, релсите и разни други приспособления за монтирането им. Иначе в Конрад като си търсих модула за дист. управление видях и моторчета- цената на 2-пол. беше 5лв., а на 5-пол.- 6лв. Това е цената само на моторчетата без управляващ блок и всичките джаджа, за които вече казах!

А колкото до модула дали ще управлява една или две вериги- едните се водят едноканални, другите двуканални и разликата в цената им беще около 4 лв. в Конрад!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз цените ги знам, особенно пък в Конрад :shock: Въпроса ми беше защо избра да монтираш две 5 полясни моторчета, т.е. интересуваше ме техническата страна на въпроса :shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Аз имам въпрос към всички, които имат аларми към централното. Как сте си свързали мигачите да реагират на командите на алармата и дали въобще сте ги свързали или сте използвали габаритите :?:

И още един въпрос - как сте направили дупките на вратите, така че да не се огъват и късат кабелите за машинките на централното :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ще ти пиша какво съм направил аз тия дни с благодарности към колегата Белия лебед благодарение на когото имам същото централно 4 машинки, модул 2 от машинките са 5 полюсни. Идеята е на колегата но ще я напиша аз :mrgreen: . Пробиваш си дупки с бургия 10 достатъчна за да минават кабелите. За да не пострадат си купи от магазин за Шкода 8 гумички за дюзите които мият предното стъкло. Няма да ти казвам как се учуди магазинерката като и казах че ми трябват 8. Прокарваш кабелите през гумичката и после самата нея е слагаш в дупката. Незнам рзбра ли ме правилно ако не ще пусна 1-2 снимки в четвъртък как изглежда хавата. Централното си е удобство на което се наслаждавам 2ра седмица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз само сте добава за дупките поне както аз сам ги напраил задалйително слагасх тия гум4ки моите си бяха в комплекта но стом дон4о е писал 4е стажат такива слагаи

ина4е аз на предните врати сам пробил само на гредата дупка а пак на вратата не ами използвам дупката която излиза тоя езика на врата на долната панта ве4е 2 год сам така близо нито е отказало нито несто друго

 

но преди да прекараш кабелите увии ги с изолирбанд 4е ся глеадам след 2 год ве4е леко сее раздрал ама се пак от толкова огаване нормално тжа за да предпзисх самите кабели нали

 

а на задните врати дупката на гредата е по ниско от колко е тая на вратата за да може кабела се огъне нали ;);)

тва е от мен мноо здраво централно излезна за 20 лв от руския пазар се пак

дори сега сте си го пренасям на новата след 1 2 месеца ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм по технологията на белия лебед от скоро и съм доволен, готино изглежда и не се прегъва кабела.

 

като се пробиват дупките трябва да се направят точно една срещу друга. аз първо пробих вратата и после с ръка като бръкнах с едно шило надрах колонката през дупката на вратата така стана точно.

 

аз мазнах малко грес на кабелчетата да се хлъзгат по лесно, че мойте са за говорителите във вратите и кабела е 2х1,5мм

 

пп. и мен ме изгелдаха странно като си купих 4 гумички и започнаха да ми обясняват, че няма нужда, защото пръскалките са само 2 :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите ;) И аз ще взема да направя така, няма да се цепя от отбора, я :) А сега ако някой ме светне и за светлините ще е супер. Къде трябва да свържа жицата ? Към ключа за аварийките или към релето ? Аз предполагам, че ключето дава на маса и веригата се затваря :arrow: и всичко отива към релето, което връща сигнала обратно. Така ли е ? Нещо не искам да пипам там, че много кабели и не мога да разбера кой къв е, гледах и ел. схеми от синьо-зелената книга, ама и от там не се разбира... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземеш мултицет ще си отговориш на въпроса къде да боднеш кабела :) Ако не успееш ще видя как е при мен и ще ти пиша.

А относно прокарването на кабелите във вратите - при мене също има два отвора, съответно във вратата и в колонката. Но не съм пуснал просто жиците през тях, а първо съм положил един силиконов маркуч, който е неподвижно закрепен в отвора на колонката, а в отвора на вратата се движи свободно. Кабелите минават през този маркуч. Идеята - допълните предпазване на кабелите от евентуално пречупване и/или нараняване и ... малко естетика :)

За гумичките (който ползва) - има всякакви размери в Бриколаж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.