Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гумички на клапаните


Viktor_

Recommended Posts

Здравейте

 

Чувал съм, че могло да се поставят гумички на клапаните на Шкода 120 и някои си слагали. Даже в магазина до Сточна гара има едни такива гумички и човека казва, че са за това. Предполагам, че с гумички разхода на масло трябва да намалее значително.

 

Ако някои от вас си е слагал и знае как става, моля да обясни. Също така нека сподели колко му е разхода на масло.

Ако някъде има информация по въпроса, дайте да четем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се слагат. Набиват се нови водачи на клапаните, който ще ти ги прави той си знае. Само трябва да избереш размер гумички, които да ти паснат на клапаните и водачите. Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Аз си сложих сам гумички на клапаните и ефекта е поразителен - разхода в момента ми е около 50-100 гр на 1000км. Ако си от София - мога да ти дам инструмента, който ти трябва. Нагласен е за ладови гумички - има немски примерно за 10лв. Цялата работа става лесно, но трябва да се внимава...Ако искаш на 0898742836 или ICQ 173747038, евентуално на Galliard333@yahoo.com Косьо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ги слагаш без набиваш нови водачи, така ли? Я кажи как става тази работа. Не ме интересува инструмента (това, предполагам е скоба за натискане на пружините на клапаните), а ме интересува къде застопоряваш гумичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имам и инструмент за натискане на пружините, но не за него говоря. Значи нужен е инструмент за да направиш легла за гумичките - там, където да се захванат за главата. И този инструмент представлява кобалтов стругарски нож, специално заточен, една ос за център и захващане на ножа към оста. Оста влиза в леглото на клапана плътно и се върти бавно(50-60об/мин) с бормашина/дрелка/к'вото имаш. Трябва да се внимава, да не стане елипсовидно сечението, защото тогава ще се върти/изпада гумичката.

Ние ползвахме една глава за проби и настройка на инструмента, три от леглата станаха читави. Сложих гумички за лада(немски, елринг май бяха), но предполагам, че става и с други.

 

Сега-засега няма никакви проблеми - 5000км съм минал от ремонта. А разхода на масло спадна до към 50-100гр/1000км, че даже и по-малко.

 

Обаче трябва да се има в предвид, че тогава смених и маслените сегменти с такива от ЗАЗ - състоят се от 4 части и май са по-добри от оригиналните шкодови маслени сегменти.

С една дума - става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, екстра! Щом е станало. Мерси за инфото. Ако се видим през май можеш ли да донесеш един комплект гумички та да им видя изработката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.