Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Renamed] Нарекох го ВАЦЛАВ


Хашек

Recommended Posts

С особено задоволство бих искал да отбележа, че Варна вече има 110-ка. Вчера успешно я докарах на ход (!!!) от София.

 

Кръстих го Вацлав (галено - Вацек) - на името на великите чехи Вацлав Лаурин и Вацлав Клемент.

 

Започва големия сигнал !!! :roll: :roll: :roll:

 

Vacek.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕСТИТО,ЧЕСТИТО,ЧЕСТИТО!!!

Екстра е колицатаа,ааа Вацек

Ааа пожелавам ти......необходимите обороти,супер инжекцион,турбо компресори и ......титанови конзоли :lol:

да е направиш както ти е на душа и....и ако сам пропуснал нещо....и него :lol:

кажи от кои е взе,ж какжо састоиание е,колко пари и такиа глупости?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Миро! радостни сме, че попадна в добри ръце колицата :) Според Цецо си направил добра сделка - има потенциал за реставрация бегачката... с каквото можем и ние ще съдействаме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен !!!!!

Има доста работа по нея (него) ,ама ти от работа не се плашиш :)

Да доста се учудих че е дошла на ход :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zdraveyte!

 

Izvinyavayte 4e pi6a na latinica i tolkova 4esto ne vlizah vyv foruma, prosto sym za nyakolko dni v Moskva.

 

A tuk kirilicata na klaviaturata e razpolojena po mnogo stranen na4in.

 

Blagodarya na vsi4ki za pojelaniata. Skoro 6te si pi6em otnovo ot Bg.

 

Kolata moje da se vidi v serviza na Yasen na Karamfil 25.

 

Pozdravi na vsi4ki vi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Да дааа и наа мен ми е интересно! около 20ти април ще идвам към Варна :) на море. Мога ли да се кандидатирам да видя Хашек и може би евентуално и Вацек? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 април ...???майче обичаш далечните планове. Като е готова колата дано ни информира Хашек едвали ще си замълчи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече писах някъде, че Вацек се реставрира трудно, но за сметка на това бавно :mrgreen: . Мога да кажа, че съм го докарал до кривата круша, или ... до кривата Шкода... Но хубавите неща стават бавно, а най-хубавите ... въобще не стават

 

Иначе, Митак, естествено ако случайно се заблудиш да дойдеш на море по северното черноморие, задължително се обади - ще ти покажа някои "играчки" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: това се отнася за всички останали не-Варненци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeeeeх нямам търпение! Жалко че нама да съм успял да я завърша мойта естелка, но както каза ти хубавите неща стават бавно ;). Пък и никой не ме препира! Сега съм на тема предница- смяна лагери, шарнири, тампони, маншони, амортисьори... Тъй де не си играя на дребно :mrgreen:

Поздрави и успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дончо-не се скатавай-ИМАШ ВИЗИТА ДА ВРЪЩАШ-айде ела ми на гости-ще опънем един БАНКЕТ С БАРБЕКЮ В ЗАДНИЯ ДВОР :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колицата има голям спотенциял да стана бега4ка,ако някои ден имам път към варна с наи голямо удоволсвие ще се отбия да я видя уфф 4ак настръхвам като си я представя готова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Black Pearl да знаеш че ще стане ние скромно те посрещнахме тук ама нали бях на бачкане ще мина не деи бери грижи определено скарата ме заинтересува :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

След продължително и старателно реставриране на задната дънна част, окачването и скоростната кутия са монтирани и изглеждат ето така :P;) :mrgreen:

 

За монтирането на 5-степенната скоростна кутия бе необходимо да се разшири средният тунел и грижливо да се обшие и запечата против корозия, същевременно да се спази необходимата дистанция в средната горна част за да не повдига задните седалки.

 

Особен проблем възникна при избора на прът за превключване на предавките. От всички пръти, които изнамерих в "базата" и сервиза при Ясен, установих, че има 5 вариации на темата:

 

1. 4-степенен 100/110 с касета-тампони

2. 4-степенен 105/120 с касета-тампони

3. 4-степенен 105/120 с каре и втулка

4. 5-степенен 120/130 с касета-тампони

5. 5-степенен 120/125 с каре и втулка

 

Поради факта, че 100/110 не е произвеждана с 5-степенна предавателна кутия, оригиналният прът на Вацлав автоматично отпадна. Целта бе да се подбере един от гореописаните, максимално доближаващ се до нужната дължина. След неколкократно окачване и сваляне на скоростите се спрях на вариант 4, като смених касетата с такава от вариант 1. Последното се наложи поради различието в разположението на тунела и фиксиращата ламарина в края му при 110-ката. От цялата тази комбинация се наложи единствено да преместя с 22мм отвора за конусния болт 7 на фиксиращата втулка към опашката на кутията. При така прецизното изпълнение на операцията скоростният лост застана във вертикално положение при затегната конзола с 4-те болта 6 точно в средата. Както се вижда на снимката, извършването на такъв род промени задължително налагаше окачване на целия агрегат скоростна кутия + двигател (в случая гол блок за по-малка тежест)

 

При 100/110 общата болка е крепежът на задните надлъжни носачи към купето. Наложи се десекция на целия възел и изработване на нов, надлежно зачистен от заварки и импрегниран със антикорозионни покрития.

 

Моята Борба ПРОДЪЛЖАВА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.