Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Renamed] Нарекох го ВАЦЛАВ


Хашек

Recommended Posts

Аз мога да кажа само,че всяка уважаваща себе си Шкода трябва да мечтае за собственик като Миро :) . Успех в реставрацията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aз искам само да добавя, че точно това е начинът да се прави качествена реставрация и/или тунинг - не трябва да се бърза и претупва: 10 пъти мери един път режи, докато се получи "идеалната комбинация"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В продължение на това, което иска Митко да добави :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , предоставям на вашето внимание следния снимков материал:

 

Въпрос: какво се крие зад праговете ни

 

Отговор: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Дантелени бикини :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как мислиш да оправяш вътрешните прагове? Забелязал съм по чешките сайтове, че имат такива нови и лъскави. Но тук не ми е направило впечатление в магазините да има! А и дупките по вътрешния праг са за якост на ламарината, затова нестава с листове ламарина!!!

Мойте бяха цели на естелката. Зачистих ги и ползвах антикоризиори.

Възхищавам се от твоята работа по колите.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отдавна съм се подготвил за тази "изненада", тъй че въпросът с подпраговете е решен. Продават се нови за Естел. Имат малка разлика в размерите (за щастие на Естелките са съвсем малко по-големи, т.е. изрязват се и стават 1:1 за 100/110)

 

От тенекеджийската работа най-сложният проблем остава възстановяването на задните калници. Те излязоха на полуразпаднали се парчета. От 100S могат да се ползват само задните части, т.е. веждите и профила към задния капак. Напред нямат нищо общо. Освен това при 110Р задният калник е и праг до колонката на вратите. И за това имам идеи, дано успешно да ги реализирам, ще я пусна отново тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще ти е от полза, братчеда преди време беше писал в Авто Билд(брой 10/октомври 2005) за едни ентусиасти от село Сусам в Хасковско, които се занимават с реставрация на ретро автомобили(според статията са направили пълна реставрация на Mercedes 250 S от 1970, Mercedes 170 S от 1952, Ford Mustang 1968 и др правили са и хот роди на базата на Mercedes от 1936).Предполагам,че те биха могли да ти помогнат с калниците. Има телефон и и-мейл адрес за контакт - j.m.air@contact.bg и GSM 0889 928 679, фирмата се казва "Спорт-профи автосервиз". Не знам всичкия тоя спам доколко ще ти е от полза, но се надявам да съм помогнал :). Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам човека от Хасково - беше на ретро-рали Родопи с хотрода - реплика на Мерцедес ССК от 30-те г (има го на снимките) - направо приказка, с 8 цилиндров американски мотор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен тези проблеми са повече предизвикателство и стимул за решаването им, а не повод да търся фирми-реставратори. Не ме привлича идеята някой друг да ми отнеме тръпката от цялата занимавка.

 

Те хората са казали: мъжете се различават от децата по цената на играчките :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен тези проблеми са повече предизвикателство и стимул за решаването им, а не повод да търся фирми-реставратори. Не ме привлича идеята някой друг да ми отнеме тръпката от цялата занимавка.

 

Те хората са казали: мъжете се различават от децата по цената на играчките :mrgreen:

 

Прав си.Не съм искал да намеквам, че не можеш да се справиш с проблема, а просто да бъда полезен :) Още веднъж успех с работата по Вацек! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

един въпрос от мен - предният капак с решетката също ли е от фибростъкло и внос от Чехия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама и Коко как добре подпира калника на Вацек :mrgreen:

 

Да :lol: , щастливец! Благородно му завиждам. Хашек, на мен ли така ми се струва или това е кит за 130 RS? :roll: Иначе нямам думи какво ще излезе от тази колица - поредното варненско бижу :mrgreen: ;) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане!!! :mrgreen: Талантливо момче е този" Хашек",а като гледам и пари не жали. Честита да му е и със здраве да си я кара. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да питъм

колко излиза една такава реставрация?

и какви са характеристиката на колата? :|

 

Колкото си готов да дадеш - толкова излиза.

 

Всичко е въпрос на желание и отдаденост, иначе ако нямаш много пари просто ще стане по бавно.

 

 

П.П. иначе колата се очертава да стане както пише по дебелите книги, БРАВО :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, абсолютно целият комплект за 130РС е при мен.

 

Преден капак, заден капак, предни и задни калници, спойлер преден. (Използва се металната предна и задна маски)

 

Само че докато се стигне до поставянето на "ламарините" още много работа има.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, абсолютно целият комплект за 130РС е при мен.

 

Преден капак, заден капак, предни и задни калници, спойлер преден. (Използва се металната предна и задна маски)

 

Само че докато се стигне до поставянето на "ламарините" още много работа има.

 

Поздрави

 

попитах, защото съм останал с впечатлението, че предния капак на 130РС си е оригинално ламаринен, а и по сайтовете, където се продват тия работи не съм виждал преден капак да имат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ми стана интересно- тези "ламарини" от фибростъкло как се закрепват към купето- спецялно за задните калници?

И още един въпрос- След като махна оригиналните й ламарини те в какво състояние бяха отвътре от към ръжда- а въобще имаше ли някакво покритие/грунд???

Още веднъж евалата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

закрепват се по същия начин като ламаринените калници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.