Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабия 1.9 SDI


Guest Majesty

Recommended Posts

Здравейте,

Някои има ли по-подробна информация за този двигател? Има ли в интернет описанието му? И въобще всякаква информация за модела ще ми е полезна. Например незнам какво ми е окачването, на какъв принцип работи двигателя. Ако има и фруги подобни форуми-може и на английски казвайте.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво му е по-особеното на този мотор: нищо по-различно от:

 

Голф, Ибиса, Кордоба, Ауди 80, Пасат и т.н.

 

Това е чистия дизел на VW - 63коня - голямо куче! Много е добър. Аз лично бих го предпочел пред помпа-дюза. (Лично мнение)

 

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Аз лично съм собственик на такъв модел Skoda Fabia 1.9 SDI. страхотна кола! Много икономична и то дизел(лепва до 4 на 100 при скорост 100 - 120 км/ч на дълъг път). За сега(т.е. 50 000 км за две години и половина) няма проблеми с колата. Важното е да сменяш на време маслото на двигателя, съгласно препоръките, навреме и с качествени масла. Не правете компромис по този въпрос! Това е доста натоварен двигател, с висока степен на компресия!

Вярно, че не е много динамичен двигателя, но които си е купил тази кола, не си е поставил за цел да бъде Рафаел Шумахер на шосето. Има малък недостатък - доста твърда работа на двигателя - трака. Но така е с двигателите на Volkswagen, доста твърдо работя. По препоръки на други мои приятели от международни Skoda форуми, с този двигател може да се минат повече от 200 - 300 000 км без да е необходимо някакъв по-голям ремонт. Ще видим!

До момента имах няколко проблема(след изтичане на гаранцията де):

Първо - Започна да ми се появява на бордното табло Oil Service - което би значело, че следва да подменя маслото. Доста си играх да намеря в сайтовете препоръка как да нулирам/рестартирам тази функция, но това е тема на друг разговор. Важното е че и това се оправи.

Второ - откачиха ми се на две места маркучите за стъкломиенето на задното стъкло. Чесно да ви кажа - елементарна работа, но се налага да си свали целия въздушен филтър и чак отдолу се достига до мястото на съединението на маркучите. Извод: Не ползвайте зимно(студено) време некачествена стъкломиеща течност или ако ползвате, то не включвайте помпата за задното стъкло. Зор е да се добереш до маркучите.

Надявам се, ако има някои друг в България със същата модификация, да споделим и други въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа - много лесно става нулирането - само трябваше да питаш :) Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Da, moje bi e lesno da se napravi, sled kato si go pravil ve4e edin pat. :oops: No ot druga strana udovolstvieto da se sparavi6 sami4ak e ogromno.(o6te pove4e da ne go razvali6, tova koeto si re6il da popravi6) :) .

Mejdo drugoto, moq problem se sastoi v tova 4e uputvaneto na kolata e na Frenski, a az ne razbiram i bakel ot tozi ezik... :evil: 4e mi se naloje da obikalqm po UK web sites! Tam pone horata kazvat i pokazvat... :P

ZLOQQ! Ti akto znae6 kak stava, bi li mi obqsnil slednoto:

Ima dva sposobo za obslujvane na kolite: na plava6t period i fiksiran. Kak da si nastroia moq BoardComp na plava6t rejim na Service? Ha sega de! :twisted:

Ako moje6 da mi otgovori6 Evala ti pravq... :lol:

NB! no bez 4uk i pironi :shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

da az sam. jalko 4e pusnah otgovora si kato gost...

 

Da, moje bi e lesno da se napravi, sled kato si go pravil ve4e edin pat. No ot druga strana udovolstvieto da se sparavi6 sami4ak e ogromno.(o6te pove4e da ne go razvali6, tova koeto si re6il da popravi6) .

Mejdo drugoto, moq problem se sastoi v tova 4e uputvaneto na kolata e na Frenski, a az ne razbiram i bakel ot tozi ezik... 4e mi se naloje da obikalqm po UK web sites! Tam pone horata kazvat i pokazvat...

ZLOQQ! Ti akto znae6 kak stava, bi li mi obqsnil slednoto:

Ima dva sposobo za obslujvane na kolite: na plava6t period i fiksiran. Kak da si nastroia moq BoardComp na plava6t rejim na Service? Ha sega de!

Ako moje6 da mi otgovori6 Evala ti pravq...

NB! no bez 4uk i pironi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Има някакви добавки, но разхода ти със сигурност няма да спадне :) Аз бях пробвал с дизела на Шел - ви-пауър-ми-пауър...Е - имаше малко подобрение - струваше ми се, че малко по-бързо набира, но...само това - Разхода си беше същия, а цената на дизела беше по-висока :( И си сипвам вече само от Лук Ойл и така...Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, няма значение дали ще зареждаш от Лукоил, ОМВ или Шел, важното е да не сипваш от някоя третокласна бензиностанция. Има опаснот да си създадеш големи проблеми. По скъпия дизел е по-добър само с добавките си, но понякога те компенсират недостатъците на основното гориво. Така, че можеш да ги пробваш, но едва ли ще има някаква особена полза от тях, поне няма да има вреда. :lol: Като цяло, както и казва zloQQ,всичко е в по-голямата си част реклама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.