Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Абе странно оборотите нещо играят :-((


Griffin

Recommended Posts

От известно време насам оборотите на празен ход нещо играят нагоре надолу, по силно това се усеща на топъл двигател но и при 50-60 градуса пак го има тоя ефект, някой мойе ли да даде идея от какво може да се получава подобен ефект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж, предполагам, че е от някоя свещ или кабел. Всеки случай не би трябвало да е от карбуратора, освен ако не иска да ти гасне.

 

Успех с решаването на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен(а може и същия)проблем

също ми играеха обр.на и точно като загрее ми правеше тези номера,даже като подам газ и гаснеше.

Мислих,че е от карбуратора,разглобих го но не е от него и смених свещите и възд.филтър(беше ми за смяна) и сега всичко е ОК :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видя кабелите и свещите но скоро чистих свещите кабелите са на около 5 хил километра от силиконовите на Тесла, свещите уж са наред колата има мощност добре си ускорява висички цилиндри си работят ОК, но ей така се местят оборотите, ако е по студена се случва и да ми угасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Griffin в какви граници ти се местят оборотите и как го разбираш? Ако си с оборотомер поясни малко по-точно. Имай предвид, че оборотите на празен ход са много чувствителни към температурата на двигателя, т.е. колата трудно може да държи 800 об/мин. ако работи дълго време на празен ход. Да не би да имаш дупка в маркуча за сервото - проявява се в дигане на оборотите до около 1200 max. Влияят ли ти се оборотите като регулираш от винта за честотата на въртене на празен ход на карб-а? Ако тази регулация не ги повлиява значително => запушен горивен жиглъор за празен ход и продухване на карб-а. Когато този жиглъор се позапуши оборотите падат до към 500 и даже се опитва да гасне, а от винта за честота на въртене няма промяна. При мен този жиглъор се запушва поне 2 пъти в годината, тъй-че погледни в карб-а. Това се изразява точно в понижени обороти на празен ход, които не могат да се вдигнат от винта на карб-а, а иначе при обороти над 1000 /когато вече е отворила 1-та дроселна клапа/ няма никакви проблеми.

 

пп. Карб-а на Шкодата /ИКОВ 32/ е с автономна с-ма за празен ход, която е по-чувствителна отколкото при карбураторите със заддроселно разпрашаване на сместа за презен ход!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам си оборотомер :-)) за това следя оборотите преди около 2-3 месеца тоя проблем с оборотите липсваше само когато беше студена малко по ниски и бяха оборотите но като се стоплеше варвеше като часовник :-)). Маркуча за сервото не мойе да е поцепен щото го смянах лятото :-)) за толкова кратко време едва ли ще успее да се попука, а и сервото на спирачката си работи :-).

Май ще трябва да кисна карбуратора пак в коресилин :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.