Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Голям проблем.Загряване!!!


Totogada

Recommended Posts

Колата днеска яко ми загря! :( Карах я около 30 40 сек. на критични(явно)обороти.На 3-та с 80км/ч.Исках да видя дали наистина и е паднала мощноста.Явно е на това място където преди дигна 100 сега едвам 90(вече на 4-та).След 200м ми загря.Спрях чаках да се успокои и потеглих.След 500м загря пак.Спрях пак изчаках 10мин.

След това пак загря изчаках да падне до 70*C потеглих и я докарах до нас нормално(явно беше изфирясала водата).Погледнах казанчето варнало около 1л вода в шишенцето.Върнах водицата пак в казанчето.След малко ще и долея достатачно вода до нормалното.

А помогнете от какво може да е това загряване.

Не за 1-ри път ми загрява.Преди без да съм я мъчил загря.

Явно ще ходи на ремонт,но кажете какви може да са причините за това загряване.Изключваме днескашния случай,защото аз сам си бях виновен не е загряла я изръчках.

Да поясня става въпрос за Шкода 120Л.Модел 81г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само да попитам в какво се изразява прегряването ? В покачването на температурата и съответно изпушване откъм капака или само по наблюдение на термометара го установяваш това ? Твърде вероятно е ако принципно го прави този номер да е от термостата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) загрява заради калпав термостат - той би трябвало да отваря около 80-82 градуса - като термометъра стигне тая температура - отваряш капака отзад и пипаш трябите след термостата, дали са топли (т.е. дали е отворил)

 

2) загрява поради неизправен датчик за включване на вентилатора на радиатора, нормално тоя датчик трябва да сработва при около 92 градуса, може и по-рано, ако е сменян с някакъв неоригинален, при тая температура отиваш отпред и слушаш дали работи вентилатора.

Ако не работи - лягаш отдолу вадиш 2-те жички от датчика и ги даваш на късо - вентилатора би трябвало да заработи, ако да - датчика е за смяна, ако не - проблема е във вентилатора.

Особено при градско каране - тоя датчик има голямо значение, защото въздушната струя е малка и без работещ вентилатор, радиатора не се охлажда достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така вентилатора се пуска ръчно(т.е. има си копченце).Загрява си видно изтече ми 2л вода.

Сега я карах така добре беше.Тоя термостат ще го видим дали прави така дано той да е в грешка нещо.

Изчистих въздушния филтър и май може би е било от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е туй, щото на мен ми прилича на MOTORHEAD :shock:

Ама дано да не съм лош пророк.

Какво ще рече това,че може да е заминал двигателя ли?

А дано да не си прав :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.