Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Свири на задна!


Odin

Recommended Posts

Абе като карам назад се чува едно свирене като по кристална чаша. В началото си мислех че е защото е мокро ама свиренето не изчезва. Какво ли е това? Някой лагер да предава фронта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че щом свири само на задна, имаш предвид проблем в скоростната кутия. Основното е да провериш дали има масло в нея, друго не се сещам, което можеш да направиш сам в домашни условия. Абе щом е само на задна, не се притеснявай толкова! При мен от 2 месеца задна включва трудно и после като тръгнеш назад ако дадеш повече газ изключва - чува се нещо като удар и лоста се връща на 0. даже е малко трудно за паркиране, тъй-че какво му се плашиш на едно свирене.

 

има един лек - сменяш скоростната кутия, ама мен лично ме марзи да направя това, за да сложа пак 4степенна. виж ако ми изпадне 5ца веднага ще я пъхна, ама са рядко и им искат нереално много пари /200лв./ пък нали идеята е основно заради разхода на дълъг път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Victor-един съвет от мене-защото и аз имах проблем със самоизключване на задната :? Проблемът се оказа развита гайка-свързваща механизма на предавките с щангата към кутията-13-ка ако не се лъжа. Между задните седалки има едно капаче-махаш го и имаш достъп до тази свръзка-и стягаш яката. Иначе като ти е развита тая гайка-не може правилно да се включи предавката-аз мислех дори за смяна на кутия, но след това притягане е пушка колата-със стегнати предавки и се включват по- леко от опела на баща ми :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Everlast, би ли обяснил къде е капачето. Има едно капаче между предните две седалки, което свързва ск. прът с лоста. Другото е черното пластмасово капаче м/у предните и задните седалки(от там имаш достъп за стягане на ръчната), но от там достъп няма за стягане. Другото е от долу на колата- пръта и опашката/края на ск. кутия.

Ако ти плюе задна скорост, първото нещо е да се регулира ск. лост за да може задната да влиза повече към задницата. Там са един прави колела, които зацепват на половина и са станали леко конусни. От това изплюва. Ако регулажа с лоста не помогне трябва да се сваля ск. кутия и да се сменя първиния вал(на него е едното зъбно колело, което няма избиване) и колелото което обръща движението- него го има по магазините!

 

За проблема на Жорката- провери си маслото, даже може да го смениш(Recommended)!!! Заслушай се дали има подобно скърцане на другите предавки- особено на 1ва и 2ра ;)

 

Какво да ви кажа- и аз съм на тема ск. кутия от 1 месец ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Everlast, би ли обяснил къде е капачето. Има едно капаче между предните две седалки, което свързва ск. прът с лоста. Другото е черното пластмасово капаче м/у предните и задните седалки(от там имаш достъп за стягане на ръчната), но от там достъп няма за стягане. Другото е от долу на колата- пръта и опашката/края на ск. кутия.

Ако ти плюе задна скорост, първото нещо е да се регулира ск. лост за да може задната да влиза повече към задницата. Там са един прави колела, които зацепват на половина и са станали леко конусни. От това изплюва. Ако регулажа с лоста не помогне трябва да се сваля ск. кутия и да се сменя първиния вал(на него е едното зъбно колело, което няма избиване) и колелото което обръща движението- него го има по магазините!

 

За проблема на Жорката- провери си маслото, даже може да го смениш(Recommended)!!! Заслушай се дали има подобно скърцане на другите предавки- особено на 1ва и 2ра ;)

 

Какво да ви кажа- и аз съм на тема ск. кутия от 1 месец ;)

 

На Жорката проблема отдавна е решен.

Тая тема е отпреди 2 години.

Тогава смених маслото и положението се подобри чувствително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е наистина много стара, но нищо-все пак да си споделя моя малък опит-капачето е между седалките зад конзолата на лоста-за да се види се маха подовото покритие и се стига до тая гайка. Допускам, че за много от вас това не е нова информация, но аз случайно попаднах на това капаче-преди това бях демонтитал механизма на предавките-без полза-задната пак се самоизключваше-чуваше се един гаден удар :evil: -и лоста се връщаше в неутрално положение. Все пак ако някой има такъв проблем-да не повтаря моите грешки, а да провери и там :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.