Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загрява светкавично!


Recommended Posts

Фелациото не ще да духа:) Започна много бързо да качва температура в града. Смених антифриза с нов и термостата също. Струва ми се, че вентилатора включва малко по-късно от предписаните 97 градуса. Карам на газ - това дали има някаква връзка? Може ли някой да сподели опит с подобни проблеми?

 

Мерси предварително!

 

Колата е Фелиция 1.3 карбуратор 96 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми пич аз карам Фаворит 92г и моят вентилатор трябва да включи на 97 градуса обаче за защита аз съм си сложил едно ц-к ключе с което мога аз да си пусна вентилатора на радиатора.Може да провериш дали не е издухала гарнитура на главата,термостата да не работи добре провери ги тези неща ако не е кажи за сега не се сещам друго :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти загрее към 90 - 100 градуса излез и чуй дали ти бачка вентилатора ... мисля, че е желателно да смениш датчика на вентилатора, не е скъп (за 120 L е 10-12 лв)

Освен това на мен 97 градуса ми се виждат доста висока температура за включване на перката ... на 120 L оригиналния включва на 92, аз съм си сложил един дето включва още на 80 - 85 и нямам никакъв проблем в жегите ... стига да не се налага много дълго да пълзя на 1-ва или 2-ра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Orange не знам кой от съветите ще си избереш затова ето още един :D

Махаш термостата и ако пак загрее - отваряш двигателя (гарнитура,глава и други лоши неща)

Ако не загрее виж примерно радиатора.

Перката на вентилатора просто я дай на късо да видиш че работи. Ако не работи първо за това се погрижи де (недей отваря двигателя :D )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще се занеса до един майстор с всички тези характерни "шкодовски" явления. Дано се оправят нещата, а на вас никога да не ви се случват!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора, май вие имате температура! :shock: К'ви са тия 97 градуса?!! Та това е на 1 идея от прегряването, работната темп. на шкодата доколото знам е между 80 и 85. А ако прегрееш тоя мотор с алуминиевата глава рискуваш да отпишеш не само гарнитурата, но и самата глава! Аз карам със същия такъв мотор отзад, при това със заден радиатор и никога не ми е качвала повече от 92-3 градуса дори на як баир. Бояне, що не взенмеш да си провериш първо водната помпа дали е в ред и има ли циркулация в радиатора - виждал съм такъв проблем, когато се изпочупят перките на турбинката й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е същия този проблем, от който се оплакваше и на Копривщица - със сигурност термостата ти е изправен - нали пипнах маркуча дето отива към радиатора, беше си врял. Почвам да се съмнявам ввъв вентилатора. Ама ти след сержиза сам ще си кажеш, няма де да одиш :shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой вече го е писал, но и аз да споделя, че по-добре да сложиш по-ниско температурен датчик за перката на охлаждането - моя например е 92/87 - пуска перката при 92гр. и я спира при 87. Освен това аз съм си сложил и един светодиод на таблото за индикация дали работи перката - така ще знаеш поне дали се включва без да слизаш от колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да кажа... :D

 

Обикновено като се сложи термо-включвател с 92градуса, когато той затвори веригата и включи вентилатора в мотора температурата е вече над 100 ! Това от опит го знам :lol:

 

Иначе на мен проблемът ми се вижда не в датчика, а в MOTORHEAD... малко е тъжно, но по всичко личи, че е гарнитура.

 

Дано да не съм лош пророк, но в случай, че изляза прав, задължително изправи главата на фреза, защото в противен случай същият симптом те чака след 3 месеца отново.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях при двама майстори (имам предвид хора, които досега не са ме подвеждали, макар че никога не е късно), които твърдят, че няма нищо притеснително. Аз самият вече се чудя, дали пък самия индикатор на таблото не се ебава. Щото изгасих колата за около 10-ина минути и след това само дадох на контакт и той лепна стрелката почти на 110 градуса - запалих и тя спадна докъм 100-ина. Направо мистерия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BOZZZI: Това със стрелката и при мен става, винаги като я спра за малко и после я запаля,първо е на висока темература и после спада веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със стрелката е нормално, според мен.

Като загасиш колата и водната помпа спира да върти охладителната течност. Течността останала в двигателя се загрява малко повече, а тази извън двигателя се охлажда. Като запалиш в пъвия момент горещата е в двигателя и след това се завърта и на нейно място идва охладената. Затова буквално за няколко секунди температурата пада с 10-15 градуса според уреда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... досега не правеше така! Утре отивам при Симо на Зоопарка - да му мисли Фелациото:)

Така ми вади душата един теч на масло от капака на ангренажната верига - то не беше силикон, то не беше течен метал. Накрая сложихме една липсваща планка, която крепи алтернатора към блока и убива вибрациите - светла му памет на Сашо Симов, че я имаше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички ви за помощта!

По хронология:

Говорихме си с бащата за проблема и той предположи, че от богата смес на газовата на празния ход може да се получи такова нещо. Намалих с врътката малко и наистина загря по-бавно и в почти нормални условия (задръстване).

Все пак отидох при Симо на Симеоновско (Звучи почти като виц тази тафталогия:). Той се усъмни в датчика и ходих до магазина за нов. Момчето там кара същата Фелиция като моята. Споделих проблема и той просто ми даде датчик от 120-ка, както и вие предложихте. Другият датчик - за зимата. Брей, много специална тази Фелиция стана - зимен/летен датчик...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е че си решил проблема, а че Фелицията ти е специална - вярно си е - какво по специално от това да си има такъв грижовен собственик :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега аз съм на ред:

 

Е, то бива, ама чак пък толкова... Няколко дни, след като купих Фелицията от Андрей радиаторът ми се пръсна като зряла диня (пластмасовото казанче от страната на разширителния съд). Смених радиатора и я закарах на газаджия, защото единствената причина така зверски да ми разкъса радиатора, е спукване на мембраната на изпарителя и надуване на газ в охлаждането. Газаджията смени мембраната, тъй като тя била напукана и било възможно да надува газ.

 

Точно когато бях решил, че проблемът е решен, на едно задръстване във Варна колата отново спука радиатора на същото място (втори радиатор) !!! Този път го дадох на лепене на пластмаси - направиха го що годе читаво. Монтирах го и поставих "летен" термовключвател - 88С отваря. Така карах до вчера, като колата пак загряваше, дори на моменти се налагаше да включвам парното с вентилатор, за да охлаждам принудително.

 

Вчера не издържах и свалих главата. Дадох я на фреза - изправи на 0.27, т.е. фрезистът я отне на 0.3мм. Ок! Събрахме я и в 19:00 беше на обороти. Доволен, взех семейството и решихме да се разходим към Златни пясъци. НА БАИРА ПАК ЗАГРЯ !!!!!!!!!!!!!! :roll:

 

А кажете ми това на какво прилича ?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:shock: УЖАС!!!!

Има нещо гнило в Чехия... и то явно се нарича Фелиция :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро, това прилича на ... нищо. Ти във Варна поне имаш добри майстори под ръка - явно трябва по-задълбочено да се разглабя... Да не би да има нейде по охладителната система нещо запушено вследствие на каране с вода преди време? Само това ми иде на ум в момента :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако двигателя е същия като Рапидовия и на 120- ките като прегрява няколко пъти и му пропадат и ризите (дано не е това де :( ) . Ама щом гърмят радиаторите това е старнно .Ако вкарваше газ в системата като запалиш би трябвало в разширителния съд да излизат мехурчета :shock:

Ей всички марки ни се подиграват с това загряване :? Като кажеш че имаш Шкода и всеки ти казва " а много загряват "

 

Дано да не е нещо сериозно

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krankenstein не съм на твоето мнение за Фелициа, то се отнася до проблема ти Хашек и наща има същия проблем и не можеха да и открият проблема дълго време докато един хубав ден бащата не отиде в Автотрейд и там едва ли не разглобиха цялата кола и накрая казах че е ватре в самия двигател.Пожелавам ти при теб да не е това проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krankenstein не съм на твоето мнение за Фелициа,...

 

Прав си колега, не съм имал Фелиция и не мога да се изкажа компетентно, това беше по-скоро шеговито и въз основа на прочетеното тук... Всъщност съвсем скоро замалко да си купя Фелициа, обаче ме изпревариха и я взеха за 3000, но честно казано не съжалявам, като видях какво пише Миро, а и други колеги... предпочитам си добрата стара 110Р, поне и научих вече магариите :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хашек ако като загрее Фелицийката и големия маркуч към термостата стане твърд значи духа отнякъде и явно не е само от главата... - имахме един клиент който не му се пръскаше радиатора ами на изравнителния съд капачката изхвръкваше и направо размазваше резбата :shock: Беше забавно първите един-два пъти ама да не си на мястото на собственика :oops: И се оказа че едната риза се е разяла по краищата дето ляга и така.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krankenstein разбирам те всеки е така.Свикнал е със своята колица и не ще да я сменя ,а то се отнася до Фелициа просто така се е случило ,че не е издаржала.На всеки може да се случи.

 

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.