Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

лампа за индикация на сп. течност


corropt

Recommended Posts

Проблема не знам точно какъв е - лампата си свети , сп.течност има , накладките са читави. Онзи механизма който е на педала го преместих в друго положение(има една вертикална ос която нея преместих а не самия механизъм) резултат никакъв. Местих оста и ламаринените пластинки във вс. положения и лампата не иска да загасне :shock: . Има 2 проводника които излизат от механизма на педала и двата ги откачих и лампата пак си свети!!!

Дайте някаква идея какво да праявя, че аз на този етап мисля да сваля механизма от педала и да разгледам начина на деиствие и дали нещо не се е повредил той.

 

ПС. проблема не е от скоро, от както взех колата.Тогава пак светеше лампата, но живях с мисълта че това е индикация за задействана ръчна спирачка! След основно разглобяване на вс. около р.спирачка не открих проблема и махнах лампичката да не ме дразни. По късно разбрах какво показва светещата крушка и чак сега се хванах да оправя нещата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е 105-120 тази лампа светва когато пропадне педала на спирачката - при обезвъздушаване например. Не се заблуждавайте, че показва ниво на сп. течност, износени накладки или вдигната ръчна. А загасянето на лампата е чрез натискане на оста на изключвателя, който се намира близо до основата на спирачния педал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за идейте но не ми помагат. Това с връщането на пластинката го направих първо, но без резултат. Откачих 2та проводника от ключето на педала и очаквах при тяхно докосване да спре да свети лапмата но не!!! Разглобих половината табло и установих че крушката се захранва с ''+'' от ключа на запалването(клема № 15) а от там директно в шалтера на стартера. При това положение не ми е ясно каква роля и по какъв начин деиства ключето на педала. Изключвам варианта да се прекъсва или да се подава ''-'' на крушката поради причината, че корпуса на фасунгата е замасена както и всички подобни на таблото.

Единят проводник от ключето на педала е свързано към проводника от ключалката(клема 15) и към ''+'' на крушката. Вторият проводник отива към ключа за авариините светлини. По схемата която гледах е точно така колкото и да не ми се вярваше.

 

Не съм обезвъздушавал нищо!проблема не знам от какво е породен светеше си лампата като взех колата преди..... повече от 2г. а сега преодолях мързела да си разглобя таблото и да го обравя но...... :roll:

 

за бога братя помагаите :lol:

 

Това разяснение го постигнах след 1 час висене при педалита и сега ме боли кръста и усешам как ще махна крушката и до там с проблема!!!

мерси на всички отзовали се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой е свалял кабелите от розетката на ключа и ги е объркал. "+" се подава на лампата само при завъртане на стартера, за да се провери дали тя работи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммммм да. наистина бяха объркани кабелите мерси! сега свети когато върти стартера, установих , че включватела на педала ми е за смяна че не работи както трябва ама това е лесно за смяна - от магазина и готово :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.