Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Ми провери си първо дали жигльорите не са ти запушени а след това отвори карборатора и си нагласи нивото на поплавъка.

Публикувано

Най-лесния и сигурен начин е да седнеш и да прочетеш какво пише в книжката за Шкода /Аз ремонтирам Шкода/ и ако имаш съмнения да повториш горното. Със съвети от форума ще ти е трудно, а и те винаги ще са непълни.

Публикувано

Nqmam nikakva predstava za kakvo stava duma ima 2 neshta deto se vurtqt iskam da si gi nastroq shtoto mi gasne i se davi:) koe kolko da vurtq i na koq strana

toest koe e za vuzduha koe ne e. Abe taq kola shte q karam osthe nqma i mesec nqmam namerenie da zadulbavam poveche ot tiq 2 vintcheta. Mejdu drugoto nqkoi interesuva li se ot skoda120l

Публикувано

незнам с какъв карбуратор си, моя е 1985г. май всички са едно типни незнам точно:

 

малък винт: чрез него се регулира празния ход на двигателя. затягаш го максимално(не със сила, лекичко) и после отхлабваш 2,5оборота

 

големия винт -регулира въздух/гориво. пак затягаш и после отвиваш 1.5 оборота

 

Това е някакво неписано правило и аз не знам. не е най-доброто което може да се направи, но е по добре от нищо.След като го направиш това горе, трябва да донастроиш на ухо и око което едвали ще се справиш.Пред мен са регулирали поне 5 пъти, но финна и точна настроика не мога да направя едвали и ти ще успееш.

Препоръчвам ти да минеш през някой сервиз и да ти го направят няма да ти вземат повече от 5лв. и ще си караш без проблем.

Това е най общо, в книгата е 20 страници раздела за карбуратор и пише доста повече неща. Успех в начинанието!!! :lol:

 

Mejdu drugoto nqkoi interesuva li se ot skoda120l

 

да аз се интересувам ако я даващ за 5лв примерно :lol: напиши коя година е колата, колко пари и искаш, колко километри и тн. Доста общо си го написал и да му трябва на някой едвали ще погледне сериозно към ''обявата'' има и раздел продавам

Публикувано

абе Наско, настройката не е толкова проста, ако можеше да се обясни с две думи нямаше да му пиша да чете! А и човека като не разбира няма да се справи, а може и проблемите да са му другаде. Без да се сърдиш ама това звучи като "две напред, едно назад" или като "стягаш до скъсване и връщаш 1/4" - само се бъзикам. Айде като имаш време звънни да се чуеме, че аз да не те занимавам преди изпитите. Айде и успех!

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано
Kak da si nastroq karburatora ? Molq pomognete:)

 

По-добре дай 20 лева на някой майстор , щото съдейки по въпроса ти ще ти излезе по-ефтино , отколкото ако го разчовъркаш сам...

Публикувано

малък винт: чрез него се регулира празния ход на двигателя. затягаш го максимално(не със сила, лекичко) и после отхлабваш 2,5оборота

 

големия винт -регулира въздух/гориво. пак затягаш и после отвиваш 1.5 оборота

 

Точно обратно е .... ГОЛЕМИЯ винт е за оборотите , а с малкия регулираш качеството на сместа...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.