Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Някои мислил ли е по въпроса за снижаване на предницата.....


Guest

Recommended Posts

При мен предницата е по ниска от задницата от пред сам с гуми 155/70, и след изкарпването леко е утейнен багажника, като резултат при 140 колата се даржеше относително спокойно, но не много хубаво да ти е толкова ниска предницата редовно като се качвам по бордюри из центъра долните предни носачи биват ожулвани :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Един финландец беше писал (ама не мога да намеря сайта) че като отрязал витка и половина от предните пружини , предницата заприличала на истинска :wink: Но откровено казано се съмнявам че освен фацата се подобрява нещо по този начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявайте се :), аз съм на витка и половина - 180км/ч е както 120 без рязани пружини.

 

Естествено, е по-добре да се сложат спортни такива + амортисьори, но при отсъствието на такава екстра в Бг и рязаните вършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, като ги отржеш как получаваш една равнина на пружината? :)

 

Всъщност пружината никога не може да бъде в една равнина , тъй като представлява навит на спирала тел :wink:

 

Въпросът е дали канала в носача може да понесе ъгъла в края на пружината или последната витка трябва да се нагрее и да се свие :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за каква кола става въпрос, аз съм с 105Л и вдигнах 120 само веднън и реших че повече от 110 не си заслужава, а с каква кола е колега та е вдигнал 180 ако не е тайна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да се изкажа само че със 105-цата максимум 140 съм правили ги държеше много стабилно и колата залепна на пътя, само не ми се мисли колко гори при такова каране (това на равен път) все пак е добре по документи максимална скорост на 105 е 140 км/час! :D Забравих да вметна че последните 6 - 7 години се кара само с 95Н защото с 91 дето го продаваха преди изобщо не вървеше и с 92 е същата работа, а с 95 върви като с 93 едно време дото го имаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и аз карам предимно с 95 ама как е била колата стабилна при 140, като на мен при 120 цялата предница ми се тресеше и просто не смеех да вдигна повече, а какво ще стане ако да кажем сложа един бордюр в багажника или нещо друго дето тежи повече? тогава пък сигурно няма да ги вдигне заради големия товар :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета какви са тия скорости вие самолети ли сте си купили???? :)

Вие не гледаите Хашек неговия Рапид е "малко" по-специален :)

все пак значение имат и летите джанти и широките гуми . Моя въпрос с високата предница съм решил с 30 кг(когато е пълна) газова бутилка пък и отпред ми е единствения бзгажник .

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом при 120 км/ч ти се тресе цялата предница, не е зле да идеш на майстор (ако ти не разбираш) и да ти я погледне. Не е нормално. Колата трябва да може да си достигне максималната скорост без да имаш такива вибрации или нестабилности. Моята, а и не само, от 0 до 150 км/ч си се държи еднакво - няма никакво тресене по ходовата част. Малко е по-шумна при 110 км/ч, но под тях и над тях си заспива :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Мишел: и мойта 120ка няма проблеми до 150км/ч на равно с 4 души вътре седи съвсем стабилно.

 

А колкото до рязането на пружините - Миро дай жокер като я срежеш после как да застане , защото с един приятел срязахме на типото му едната предна прижина, но някак не седеше и купихме нова после. Идеята беше да се изкриви отрязания край, но това се оказа невъзможно! а и не се ли намалява много хода на амортисъора така? Я обясни като за непросветените къде е тайната с рязането на пружините.

 

Аз все си мисля, че не е лошо отзад да се сложат по-високи пружини, защото при 80% от 120ките задницата е клекнала яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По едно време аз доста се рових за материали относно това как се сваля колата по-ниско. На много места срещнах категоричност в това, че не било допустимо пружините да се режат. Ефекта от рязана пружина не бил същия, какъвто е при смяна с по-къса. Нямам практика, но се споменава за влошена стабилност. Другото, което ми прави впечатление е, че при по ниски пружини тунинг фирмите дават и смяна на амортисьорите. Не случайно всички коли, които съм виждал със снижено окачване возят и по твърдо, бих казал доста твърдо. Не знам до колко е удачно да цитирам и пичовете от "Pimp my ride" по MTV, които твърдят, че рязаната пружина води до нестабилност - "...не може една пружина на даден автомобил, изчислена да работи с определена дължина, да я срежеш и да очакваш ефекта на по-къса пружина..." или нещо такова беше и след като демонстрираха едно срязване на пружина я хвърлиха в боклука :oops: Нямам все още опит в тази област, споделям само това, което четох и гледах.

А относно задните пружини и увисналата задница на 105/120Л - виждал съм такива, които са със сложени поомекнали предни ладови пружини. Колата изглежда добре, но на събора в Копривщица стана въпрос за този метод и някой спомена, че се получавало някакво люлеене от тях и че било по-удачно да се сложат пружини от по-старите 105 - онези с 14 цоловите джанти, които са без фабричен спойлер отзад на капака на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Az na 120-kata i na Rapida sum s rqzani prugini i nqmam nikakvi problemi dori stoi po stabilno v zavoite. Sas sportni niski prugini sas sigurnost 6te e po dobre no nqma takiva v bg. Taka 4e na tozi etap rqzaneto e edno dobro re6enie na vaprosa! Neznam za6to ne ste zabelqzali 4e na sabora varnenskite skodi vsi4kite sa s rqzani prugini!

Neznam za6to vi se struvat neveroqtni skorosti nad 120 pri polojenie 4e izvun grada spokoino si karam sas 140 i rapida i 120-kata

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То Типото да не е Шкода, братче? Всичко, което се е писало за снижаване на пружините и влошаване на стабилността се отнася за окачване тип MacPherson, което няма нищо общо с това на Шкода Естел, Рапид и подобни. А пружината си става идеално, ако ще и 1/4 витка да я отрежеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми стана интересно, и се зачудих, не се ли разкалява стоманата на пружината, след като се среже, все пак доста се нагрява?

 

Razkalqwa se move bi no i taka da e kakyw e problema kato se ima pred wid che towa e samo na okolo 0,5 witki ot kraq i towa mqsto ostawa w legloto na nosache inache zawisi do kolko se nagrqwa lokalno i do kolko se zagrqwa cqlata pruvina.

 

Pruvinnata stomana se zakalqwashe maj neshto ot sorta:

nagrqwash do cherweno - koeto e nad 1000 gradusa - ohlavdash - posle pak nagrqwash do nqkolko stotin gradusa beshe no ne se seshtam tochno kolko i ohlavdash bawno - towa se prawi za da se otpusne i da ne se cepi stomanta.

 

Ideqta mi beshe che ne moveshe da nagreesh cqlata pruvina za da i powliqesh na swoistwata.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.