Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

http://novini.dir.bg/LISTS/new_news_last_17news/news_725661.


FAV135

Recommended Posts

Може би причината да не карам 100С и други читави стари коли. :(

 

http://novini.dir.bg/LISTS/new_news_las ... 725661.php

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FAV, тоя deusenberg е доста мощен и може да накъса дори и сегашните серийни шкодаци, а пък за това дали може да се оцелее с нова skoda... наскоро имаше в труд снимка на fabia, кацнала (без кавички) на едно дърво.

като ти е писано...

дано на всички ни шкодите са живи и здрави, и ние с тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за Дюзенбърг, не съм го виждал на живо, но съм разглеждал и съм се возил в други американски легенди - Кадилак Флитууд и Шевролет Импала от края на '50-те г. Само като им видиш профила на вратите и дебеината на ламарината, не ти трябва друга пасивна безопастност - разни там колани и еъбеци и т.н. :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за Дюзенбърг, не съм го виждал на живо, но съм разглеждал и съм се возил в други американски легенди - Кадилак Флитууд и Шевролет Импала от края на '50-те г. Само като им видиш профила на вратите и дебеината на ламарината, не ти трябва друга пасивна безопастност - разни там колани и еъбеци и т.н.

 

 

не, не и пак не ,не мога да се съглася с теб,няма значение колко е дебела ламарината ,тя никога няма да издържи удар от 100км примерно....а без абсорбиращи зони вътре пътуващите получават такива силни сили ,че направо не ми се мисли.....за коланите ще кажа ,че ако колата направи едно кълбо ,вътре се получава една мешаница от ръце ,крака и други части на тела ,подобно на перална в режим на центрафуга!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest Кранкенщайн

хе-хе, при удар със 100 само Бог да ти е на помощ с каквато и кола да си... а иначе и аз съм си сложил модерни инерционни колани в ретроколите :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото ламарините на колата се смачкват по малко при удар по зле за пътниците.Иначе когато се смачкват много така се поглъща голяма част от енергията на удара.А за Волвото е известно,че са най-безопасните автомобили по време на удар и въобще не може да се сравнява с тези американски каруци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса не е в това, дали се смачкват много или малко, а кои, как и накъде се смачкват - някои автомобили са така конструирани, че при удар да се деформира всичко друго освен пътническото купе, а мотора при челен удар да не влиза в купето, а да пада надолу. Пионер в това отношение е Мерцедес още през 50-те г., а преди това и американеца Тъкър, но колата му не е влязла в серийно производство. За съжаление колите с добра пасивна безопастност все още са доста скъпи, повечето българи не могат да си го позволят... Така или иначе няма гаранция за живота - всичко е реклама, абсолютно безопасна кола не съществува (и гроздето е кисело:wink:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата едва ли ще я изчерпим. Пък и не сме някакви супер специалисти за да се захващаме :)

Хората от Волво наистина са доста напред - гледах едно филмче наскоро - точно за страничен удар с над 100км/ч, при който седалката от страната на удара се измества леко - така да се каже да отвори още малко място на навлизащия чужд обект в колата. При това усилената "клетка" за пътниците си остава, само седалката се измества малко.

Аз се радвам, че от Шкода също безопасността не е на последно място. Например от модела Фаворит още има едни подсилвания на вратите, които биха помогнали при страничен удар да не стане мелето наистина голямо.

 

От друга страна - какви ли шофьори щеше да има, ако имаше "идеално безопасна кола" - така че - дано не срещаме по пътищата много "самонадеяни безопасни автомобили",

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.