Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

електронни елементи


tsanko

Recommended Posts

Релето за мигачите, ако не се лъжа, е под таблото там където са "крановете" за парното, а реле-регулатора е в джигателния отсек отдясно, до бобината - една черна кутия с три кабела излизащи от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, в 120Л "педерастии" няма! Освен ако някой педерст не си ги е сложил... Иначе на въпроса - ми пусни мигачите и ще го чуеш релето...намира се зад панела (монтирано е на гърба му), на който е монтиран пепелника и лостовете за въздушния поток. Панела от долната си страна има два винта - развиваш и той сам ще се измъкне. Реле-регулатора - отваряш капака на двигателя. Релето е захванато непосредствено до бобината, а тя се намира от дясната страна на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хехе ще си меря приказките вече. и благодаря за отговорите.

нещо не бацат десните мигачи, сууупер бързо цъкат и едвам светват. затова питах, а за релето че понякога не зарежда... ама се оправя само хихихи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с бързото цъкане се появява когато не ти работи някоя от крушките.ако не ти работи страничен мигач пак си цъка нормално. Ускореното цъкане е само за предни и задни неработещи мигачи!!!

така става при мен може и да бъркам.

според мен хвани една малка шкурка и си изчисти фасунгите и крушките за да имат по добър контакт и може да се оправи проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как точно е при Шкодата, но ако релето на мигачите е механично с биметална пластина бързо "цъкане" се получава ако някоя крушка е с по-голяма мощност от тази за която е разчетено релето. Провери и това все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така - при изгоряла крушка на някой мигач, примерно лява дясна, значи като включиш десните мигачи и те ще започнат да цъкат много бързо, т.е. предна дясна ще се скъса от бързо мигане, а и вътре в купето ще разбереш по скоростта, с която цъка релето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не баца предна дясна, затова цъка така. Купих си и ще я сменя някои ден. Имам обаче още едно-две притеснения. Лампата за маслото свети непрекъснато (масло има). Симо вика 4е нема проблем.

Няква лампичка най-долу-вдясно на таблото с някви криви стрелки също свети винаги. Ако ми дадете някакви упътвания ще съм ви благодарен, че съм още нов в шкодовия свят :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

виж да не е едно ключе на педала на спирачките,което с е бута леко (наляво или надясно не помня) с пръст и си казва щрак и отива на място и спира да свети лампичката.

 

А за лампата на маслото - ако не е супер рядко и ако има масло -> Смени си датчика за маслото - пада се леко отдолу отдясно на мотора, стърчи една жичка от него, завинтен е е в блока, стават и от други коли, май от голф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е лампичката на спирачките. Изгасва точно както колегата ти е написал - пипа се при педала на спирачката. Светнала е, защото ти потъва много педала. Като пипаш бутончето при педала внимавай, че то се задейства от една сравнително тънка ламаринка, т.е. да не я изкривиш, че тогава ще видиш зор да застопориш бутона в изходно положение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.