Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Щуцери или плочка?


Viktor_

Recommended Posts

Здравейте, монтирал съм изпарителя, водата тече през него вече, клапаните също бачкат вече и докато чакам 25л. бутилка съм се зачудил за това как да влиза газта. Знам, че има 3 варианта: 1) Карбуратор със щуцери за газ; 2) плочка върху карбуратора; 3) пробиване на капака на въздушния филтър и поставяне на тръбички, които да сочат към 2те камери на карбуратора.

 

Имам карбуратор с навити щуцери за газ, обаче тялото му е леко криво над смукача и не ще да пали на смукач от първия път, а за зимата това ще е фатално, така че го махнах и пак съм с моя си, който е перфектен. Затова се чудя дали да пробия моя и да му навия щуцерите или да си купя плочка. А и това с пробиването на капака на въздушния фиртър също ми допада, но не знам как точно да си го направя - иначе даже много ми допада. виждал съм шкода с такова нещо, но със сложен капак и филтър от лада, което не ме кефи.

 

Всеки вариант си има положителните и отрицателните черти, но нещо не ми допада да си дупча моя карбуратор, затова моля хората с газови да си кажат мнението.

 

Мишел, при тебе как беше това, че съм забравил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с разпробит карбуратор. Сега ако някой ми каже (както преди ми се е случвало) "ами ако треъгнеш да сваляш газовата какво ще правиш" ще отговоря - газовата не смятам да я свалям, но дори да го направя, имам в гаража още 4 карбуратора (май съм си колекционер) в перфектно състояние, неразпробити и купени на старо, но ремонтирани и излъскани и неотличаващи се същественно на вид от току що закупен нов от магазина :) Когато газаджиите ме попитаха как искам да ми влиза газта в карба, аз и идея си нямах, а и нямаше кого да питам, така че им се доверих и оставих те да решат. Днес не съжалявам за избора си, доволен съм, колата върви, смукач си имам на газ и т.н. Но не съм убеден, че ако се захванеш сам да го правиш, че ще налучкаш ъгъла под който да влиза щуцера. Ако желаеш можем да се видим и да откопираш :)

Ако си взимаш плочка внимавай - има такива, които са само с един щуцер...

За кутията на филтъра - виж във форума Шкода в дир-а имаше подобна тема и там мисля някой го беше обяснил подробно как става.

За филтъра от Лада - аз съм фен на експериментите. Имам един такъв в гаража и реших да го пробвам - върху шкодовия карбуратор сложил ладова плочка (пасва с леко припилване в основата) и отгоре сложил ладова кутия и филтър, ама колата така и не поиска да запали на газ. Незнам защо :oops:

Моето мнение е да си вкараш газта в карбуратора така, както на теб ти харесва, както на теб ти е удобно и според това какви са твоите виждания :) Но пак казвам - ако се спреш на дупчене на карбуратора трябва да си много сигурен в крайния резултат :)

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите, Юли. Аз и сега имам карбуратор със щуцери за газ, който досега е работил на газ в друга шкода, обаче не ми харесва, че е крив от към смукача и не пали на смукач на бензин, а за зимата ще ми трябва точно това. Та мисълта ми е, че имам от къде да гледам ако пробивам моя, но все пак не ми допада идеята. Пак се замислям за плочка? В дир-а не ми се рови да ти кажа. Ако някой има какво да добави, ще се радвам да чуя повече мнения. Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво излезе от дир-а, ама не съм се задълбочавал много в търсенето :)

 

Shkogi

Zabrawi za plochkite - nay dobre e s razprobit karburator, makar ,che moje i s trubichki, koito vlizat direktno w karburatora otgore-prez kutiyata na wuzdushniya filtar. Taka go beshe naprsawil Rapida Bentona, no e malko pipkawo, no puk ne se probiwa karboratora.

Az sum s razprobit karburator, uredbata mi e LOVATO, raboti bez greshka weche desetki hilyadi kilometri...

 

Spido Rapido

Ideqta za dup4ene na filternata kutiq e moq(ne 4e se hvalq no ......) principa e 4e dup4ish po eftinata kutiq a ne skapiq karborator!!!!!A varveneto pri dup4ena f. kutiq i du4en karb. e ednakvo a kato tcqlo e po dobro ot tova na gas s plo4ka ! Kolata s plo4ka na gasta e malko po tromava!

A mejdo drugoto pri dup4ene na karb. ima dosta problemi :

-"Maistora" da ne navie stucera pove4e i da opira v drosel klapata

-stenata tam kadeto se dup4i e tanka i kato ti napravqt kofti rezba i stutcera po4va da se klati

-tam kadeto se dup4i za 1 kamera stucera pre4i ili na jiloto na gasta ili na vintovete za reglaj na karb.

A be po kulturno e da se produp4i f. kutiq i s dva okolo 8 - 10 sm stutcera da se vkara gasta!(pone spored men e taka!)

 

SRU4KO

Privet na fenovite na BABA SKODA.Ot tri godini imam 2 skodi ,105-81godina/moita i na ba6ta mi/ na gaz.Pravih razxli4ni opiti sas zahranvaneto na gata.Eto rezultatite v cifri ,sami si napravete izvoda.1-dupki na karburatora,9.4gaz na gradsko,niama smuka4-ko6mar.2-Montag ladov karborator 25godi6en s dupki,9 gaz ima smuka4.3-montag "OZON' ladov nov ,9.5 gaz i ne darpa dobre./posle razbrah 4e ednata kamera e s po malak diametar i raboti na bogata smes.4-montag 25godi6nia starec s dolna plo4ka,4UDO 8.4 gradsko 6.5 izvan gradsko pri sredna skorost 115 km/h,ot miasto kasa gumi.I taka do30000 km,kogato pregoriaha klapani i edna tapa mejdu tiax zato4na da puska voda v masloto.ZAPOMNETE na gaz -regulirane na klapanite na 5000 km.Sled kato napravih remonta razbrah za tazi hava./gaz na babite i umnata/P . S : Po nazad v tenite vidiah 4e niama otgovor na vapros za smuka4a.Na karburatorite IKOV smuka4a otvaria dopalnitelen jiglior prez koito vliza o6te benzin.NA ladovite ima klapa koiato povi6ava razrejdaneto i raboti na gaz i na benzin .

 

Spido Rapido

kOGATO GASTA SE PODAVA SAS STUCERI NAD KARB.SMUKA4A SI GO IMA!Za spavka kak se podava taka gasta vij posta mi po gore!

 

В общи линии излиза, че ти сам трябва да прецениш как да вкараш газта в карба. Всеки си има виждане по въпроса, но никой не е в състояние да те убеди, че неговия вариант е най-добър. Според мен, след като сам ще се захващаш с изпълнението, защо не пробваш да вкараш газта през кутията на филтъра. Единственото, което можеш да загубиш в случая е да ти се наложи да си вземеш кутия втора ръка, ако изпълнението не ти хареса.

А всъщност, сега се сещам - защо не пробваш как ще се държи колата с кривия, но разпробит карб? Ако ти хареса, можеш тогава да разпробиеш и твоя или съответно да вземеш друго решение.

Варянта с плочка ми се вижда сложничък поради факта, че ще трябва бая да си играеш докато я уплътниш добре към карба и към филтъра. Знам ли :oops:

Каквото и да предприемеш - драсни после за резултатите тука :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси отново Юли. С кривия карб със щуцерите за газ сичко си е ок, ама зимата нали ще трябва да паля на бензин сутрин, а за това ще трябва и смукач. Може би така ще карам за момента, а до зимата ще видя как може да стане това с кутията на филтъра. Т.е. ще трябва да видя някой, който го е направил, за да го откопирам. Затова ако някой може да ми покаже - ще черпя по бира.

 

имам и още едно питане. бутилката ми е 30л. стои отзад зад седалките и с малко пречи на акумулатора да излиза от местото си. Дали някъде биха се съгласили да ми я разменят за 25л.-ва. забелязал съм, че те не пречат на акумулатора. Питам, защото за сега навсякъде удрям на камък.

 

Абе приятели, само Мишел ли е на газ, другите какво си траете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва да палиш на бензин.Казват,че се повреждали мембраните,защото замръзват при изпарението на газта,но каква ти е сметката да палиш на бензин и като загрее да превключваш на газ.Особено ако караш повече на градско,ще е само на бензин.На баща ми Ладата и при -15С пали на газ от първия път така,че няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да паля зимата на газ ми звучи доста грубо, а и ще видиме дали е възможно това нещо при Шкодата. Иначе мерси все пак, приемам всякакви съвети. Днес гледах една плочка за шкода, която беше със един входен щуцер, а не както на други със два, обаче незнам все пак дали това е лошо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 120L и зимата си пали без проблем на газ, независимо колко е студено.Ако е на бензин,докато запали може и акумулатора да ми се изтощи :D ,а на газ врътне 4-5 пъти и е готова.Но ако я изпусна и угасне,после малко по трудно пали вече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми беше да пробваш да караш сега колата на газ с разпробития карбуратор и ако ти харесва как се държи да си разпробиеш читавия карб, за да имаш смукач зимата на бензин :)

Относно паленето на газ през зимата - повече от ясно е, че колата ще запали както на бензин, така и на газ при минусови температури. Но поради "удървянето" на мембраните им се скъсява живота, но примерно поне 3-4 години би трябвало да изкарат. Аз лично предпочитам да я паля колата зимата на бензин, което няма нищо общо с разстоянието, което ще изминаваш. Палиш, чакаш 2 мин, достатъчно време антифриза да вдигне около 30 градуса и обръщаш на газ. Не вярвам за някого да са проблем тези 2 минути... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.