Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Серво, За и Против


axl

Recommended Posts

Здравейте, колеги

 

Имам японка и тъй-като мотора смучеше по малко въздух през сервото съм го откачил. Вече сигурно един месец карам така и му свикнах - педала е доста твърд, но пък някак си по-информативен. Знам, че някъде до началото н 80-те Шкодите с били без серво на спирачките. Та въпроса ми е някой от вас карал ли е такава Шкода и какви са му впечатленията, мислите ли, че спира по-зле? Защото аз доста се чудя дали да не го изхвърля това серво, вярно, че с него педала на спирачките е много по-мек, но информативността при спирането като че ли се губи.

 

Мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах такава шкода 81 набор без серво .Колата си спиташе супер стига да е с хубави накладки и обезбъздушена добре. Педала не беше чак толкова твърд. Но не съм сигурен дали няма и друга разлика в спирачната система освен сервото ????

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз пък! Ей, младеж, хората със по-старите Шкоди или лади и жигули се чудят как да си сложат серво, а ти ще го махаш! За какво?!? То за хубаво е сложено там! Полезна джаджа. Слагай го, ремонтирай си спирачната система и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз в момента мисля че не ми работи сервото. верно спира, но трябва много силно да натисна, а при това силно натискане по-трудно се регулира силата и колелата лесно блокират. да не говорим че ме боли коляното :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти препоръчвам да го махаш,но ти си решаваш.Ако наистина решиш махни самото серво и сложи обикновена спирачна помпа,защото така ще ти бъде по-лесно.Става както в случая когато ти се повреди хидравликата на волана-без серво се върти много по-лесно,отколкото с повреденото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи спирачните помпи на модела със серво и на модела без, са различни. Под махане на серво нямам предвид да го махна физически от настоящата помпа, а да сложа спирачна помпа, която е проектирана да работи без серво.

Май ще трябва да засичам спирачен път със и без сервото ...

Някой друг да е карал кола без серво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата със серво е с по-голям диаметър на цилиндъра, т.е. надува повече, но спирачният път от това не се влияе. Това е константа, определена от конструкцията на колата.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за къв х.й ша си махаш сервото. Дето казва колегата по-горе - сменяй маркуча и си готов. Освен това аз смятам, че смяната на маркуча ще е по-кратко като операция и главоблъсканица, отколкто пригаждането на друга помпа и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата със серво е с по-голям диаметър на цилиндъра, т.е. надува повече, но спирачният път от това не се влияе. Това е константа, определена от конструкцията на колата.

 

Поздрави

 

тогава как може да се скъси спирачния път?с други спирачни апарати(и по големи накладки)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе 105L, ти що не се ослушваш някой да ти подари едно серво тука в софия. Аз ако се бях сетил, че на някой ще му потрябва щях да смъкна едно от една шкода, ама късно. Я виж в раздела за продаване, нали май grifin ако не се лъжа си продава на части, да се оборудваш със едно серво със се помпата и педалите и сичко за някакви мижави пари, че без серво не е работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам едно серво в мазата заедно с педалите свалих го работещо от 105-ичката през 2003г едва ли ще му има нещо до днес. Ако се интересуваш пиши или ми подрънкай на 0886/000-125 за абонати на Mtel и 0898/777-042 за абонати на GloBul- Чичо Мирчо :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Че нека си стои сервото,що ще го махаш.На моето му беше пробит маркуча и мембраната като я купих,но ги смених и сега всичко си е супер.Маркуча оригиналнич беше бая скъп кам 14-15лв, и купих един обикновен без платнена обшивка и нйамам проблеми-излезе ми кам3-4 лв.Мембраната беше към 2-3лв, сменя се много лесно.И имаш чисто ново серво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако махаш сервото имай предвид че главния спирачен цилиндър е друг а също така и самите педали. Мисля че без серво педала беше с 1см (ако не и повече) по-къс.

Иначе на 1000MB и 100S са без серво и си спират. Малко трябва да подскачаш по педала, но не е чак толкова фатално. Свиква се. По-кофти ако решиш да натовариш Шкодето до дупка....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.