Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пристъргване на цилиндрова глава


plant

Recommended Posts

Някой, знае ли до колко максимум може да се отнеме от цилиндрова глава в мм. Абе нали съм на метан и единствения начин да си възвърна мощноща е да вдигна компресията.Със смятаната на буталата е малко скъпо, та ще пробвам по по-лесния начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

135 е двигателя. Абе аз като гледам, то май на 135 може да се сложат и бутала на 136 диаметъра и хода е еднакъв 75,5 на 72, или греша нещо. И какъв е варианта да постигна компресия около 12 и нагоре или май много искам.Благодаря ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

135-цата има степен 8.8:1, за да я докараш до 10:1 трябва да отнемеш 1.2мм от челото на главата. Смятай до 12:1, ама не те съветвам, отнеми я 1.6мм за степен 10.5:1 - така можеш и на бензин да я караш без да буташ много-много центровките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето статия относно стъргането на главата (обаче на чешки :( ):

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43

 

Има и табличка как се променя степента на сгъстяване в зависимост от дебелината на престъргването. Не знам обаче, след престъргване с каква дебелина трябва да се фрезоват буталата, за да не се ударят с клапаните. И друго - при евентуално престъргване, кобилиците биха слезли по-близо до блока, в който са разпределителният вал и повдигателните пръти. Мисълта ми е, че това предполагам трябва да се компесира по някакъв начин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Доколкото схванах 9,5мм е хода на клапана , което означава че ако свалиш повече от 2,0мм , трябва да се фрезоват буталата...

 

По повод повдигачите ... мисля че болтчетата за реглаж на клапаните могат да компенсират и повече от 2,0мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 136 повече от 2мм не може, защото ще опрат клапаните в буталото,но при 135 буталото има фрезован джоб-но това дали означава, че може повече да се отнема от главата не знам-някой по-компетентен да каже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте сега. Дайте първо да се уточним какво смятаме да правим с тоя мотор, дето ще му се пили главата над 2мм, пък после ще умуваме дали ще удари буталата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами карам на метан който има приведено октаново число около 130.На метан мощноста падна значително.Единствения вариант да повиша мощност е да повиша компесиата. Но не знам до колко мах. мога да престържя главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

130???

 

Метанът има октан не-повече от 75 октана, оттам произтичат всички проблеми с това гориво. А :arrow: ти трябва да намаляш компресията, а не да я увеличаваш. Мощността на метан можеш да я постигнеш само с ... увеличаване на кубатурата.

 

Нали си спомняш какво беше предимството на ДЕфорсираните Москвичи? - това, че са направени да вървят с А83, който впоследствие го качиха на А86.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хашек уважавам твоето мнение, но тук бъркаш.Всички газообразни горива притежават проста структура на молекулата си, поради което имат по-високо октаново число 90-120 а за метана до 130.Провери в нета. Не случайно Honda пусна на американския пазар модел с основно гориво метан, а компресията на тази кола е 14.

Ти като професионалист ми кажи до колко мах. може да се отнеме от главата. Благодаря ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно съм съгласен с теб, но на практика - не. Октановото число е производна от няколко показателя, сред които са антидетонационното свойство на горивото, както и ПЛЪТНОСТТА при образуването на горивната смес, върху който показател искам да ти фокусирам вниманието. И за да не изписвам дълги фермани за серни примеси, въглеводородни окиси и др. химии, въпросът ми е: с каква плътност можеш да вкараш метана без възникване на детонация?

 

Пределното налягане при впръскване на метана в горивната камера, което предизвиква детонация, еквивалентна с тази на бензин А98, е 25 МПа (250 атмосфери),

 

... та на колко атмосфери ти пълнят бутилката в метан-станцията?

 

Между другото пробан-бутанът при изгарянето изхвърля... метан. Да вземем да сложим на АГУ-тата по един балон в гърнето да пълни метан

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.