Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Геометрия


txl

Recommended Posts

Направих груби замервания на междуосието, както и на разстоянията между осите и леглата за крика. Резултатите са следните - междуосие от дясно - ~2395мм, междуосие от ляво - ~2415мм. Данните са приблизителни, мерил съм с рулетка, но все пак дават достатъчна представа за реалното положение. Заводско междуосието е 2400мм. Мерейки разстоянията до леглото за крика установих, че разликата идва предимно от предния мост - явно оста на двете колела не е точно напречна. Интересно е друго - предното дясно колело явно си е почти на мястото, докато като че ли лявото е по-напред. А при предишния собственик колата е имала удар отпред от дясно...

Някой друг правил ли е подобни измервания и какви са резултатите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нужно ли е да има причина? :D Общо взето се държи нормално. Има съвсем леко отклонение в дясно, ако пуснеш волана в движение. Разбира се, не само това е причината да се интересувам от проблема. Просто ми е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти я удрари още два пъти и ако искаш на око я измери. Като се има и в предвид как се правят тия кол,и не се чуди защо ти бяга ... моята като не е удряна и само ако едната и гума е по - мека от останалите захожда, камоли някоя изправяна с метъра :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти я удрари още два пъти и

 

Тук направо се почувствах виновен :oops: Обаче не съм я ударил аз и нямам нищо общо с това, че предишните собственици са били касапи :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предният мост на Естелката се регулира както си искаш - сходимост, вертикален наклон, страничен наклон, съосие и какво ли още не. Само трябва да намериш подходящия "реглаж преден мост" и ще ти го направят "музика"! Единственият проблем, който може да се появи след преден удар е, че магарето (предният мост) трудно ще излезе, ще скъса шпилки на купето, или трудно ще се намести обратно в купето. Виждал съм Естелки с премазани до предните колонки купета, но след кадърен реглаж са докарани перфектно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми и на мен ми изглежда като да може да се регулира Камбер/Кастер/Сходимост... само ,че като ида на места където правят реглаж ми разпраат легенди ... че на Шкода требело предния мост да се сваля за да се регулира ,че те можели само някакви си минути да отбират докато е качен? - демек не щат да го правят

 

Иначе мерения на геометрия ги правим само със лазер ,маи че става и със метална корда - но ролетка е много лоша идея щото лесно може да даде малки проценти разлики които умножени по големите разтояние да са окажат доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.