Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не работи на празен ход


Viktor_

Recommended Posts

Здравейте, дълго се чудех дали да питам за такова глупаво нещо, но 2 дни се мъча и нищо не става. До скоро карах на бензин и нямах никакъв проблем с настройките на карбуратора, който беше от стария тип дето винта за въздуха е отляво, а за сместа отдясно. Витаги е работил безпроблемно, а ако имаше нещо се оправяше с продухване. Той и сега си работи перфектно на колата на Corropt. Като сложих газовата смених карбуратора с такъв, който има щуцери за газ и вече беше работил така. Аз го взех от една шкода комплект с газовата. Значи на тоя карбуратор не мога да го настроя да работи на празен ход. Миналата седмица се беше получило, но всяко чудо за три дни. Карбуратора е от по-късните на които двата винта за регулиране са един над друг. Дроселната клапа на 1ва степен съм я отворил съсвсем леко колкото да засмуква газ на празен ход като съм на газ, защото иначе пък на газ няма празен ход. Знам че фабрично е затворена, но заради газта съм го оставил така. Обаче колкото и да въртя винтовете за регулировка не ще да задържи обороти на празен ход. Както пусна дроселната клапа и изгасва. На какво можеда се дължи това? Продухвал съм го минимум 10 пъти. Тялото на рабуратора е леко криво от към капака, но дори селд уплътняване с червен силикон, няма промяна в положителна насока. Имам усещането, че изпускам нещо, защото имам още един карбуратор - стария на наско, който също не успяваме да настроиме и при него също няма празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от мен-не си разбутвай карбуратoра.Направи си го да ти работи добре на бензин.Той няма нищо общо с газта.Проблема може да е в плочката,заминали мембрани на изпарителя и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ЗАБРАВИ ЧЕРВЕНИЯ СИЛИКОН ... това е най глупавия материал измислян някога на тази планета... той не е устойчив на бензин и има още куп недостатъци...

Тези карбуратори попринцип създават повече проблеми с празния ход от стария модел.

Това че капака е крив не пречи на празния ход... моя карб се разпадна - капака се беше отделил на почти 5мм от корпуса и пак имаше ПХ...

Махни иглата на електрическия клапан и пробвай пак... много често долния фланец се измята и котвата на клапана задира в гарнитурата...

Провери гарнитурата под карб ... става на юфка понякога и запушва част от отворите... никога не ползвай една гарнитура повече от веднъж струва стотинки...

Преходният режим на втора камера също участва в ПХ... реглажа и на двете клапи е важен за ниските обороти...

 

Стига за сега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите. Тези неща по принцип ги знам и затова ме беше срам да ви питам. Тая сутрин реших проблема с празния ход. Изглежда, че за да се настрои хубаво от двата винта е много важна първоначалната настройка на дроселните клапи. Проблема е, че за да работи на празен ход на газ те трябва да са съвсем леко приотворени - примерно няколко градуса, обаче ако са отворени повече вече на бензин не може да се настрои. Та доста пъти свалях карба защото нямам индикаторен часовник, с който да стане точна тази настройка. На стария карб никога не съм променял фабричната настройка на дроселните клапи и затова винаги се настроиваше лесно от двата винта. Този обаче беше пипан от газаджии и му беше отворена дроселната клапа на 1ва степен леко, което ми правеше проблема с работата на бензин. Сега съм го оставил със съвсем леко отворени и двете дроселни клапи и се настройва от двата винта. Остава само да мина на газ анализатор за по- прецизна настройка, но това вече не е спешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вики, не мога да разбера защо го имаш този проблем с празния ход и най-вече защо го отдаваш на клапите? При мен те са си с фабричните настройки, т.е. затворени са и нямам никакви ядове с празните обороти на газ/бензин. Не е ли възможно проблема да е другаде. Защото си мисля, че с лекто отваряне на едната клапа може би го решаваш, но това не значи, че си го отсранил :) Поне аз така си мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, няма значение. Исках да кажа, че при фабрична настройка на бензин, ако по газовата всичко е ОК, би трябвало и нагаз да работи добре. Аз когато чистя карбуратора, после при настройката си избирам произволно горивото, регулирам и след това оборотите на празен ход са си едни и същи и на газ, и на бензин. Това ми беше мисълта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.