Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с обороти?


120_L_1981

Recommended Posts

Здравейте,

 

симптомите са : на празен ход издава звук като турбина : не бръм-бръм-браъъм и тн., а нещо като браъм-бръъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъ, и така , сякаш газта е натисната непрекъснато. Изкачва лек насрещен наклон без да натискам газта :| , когато натисна съединителя, за да сменя скорост вдига оборотите.

 

Не разбирам особено, та предполагам, че проблема е някъде в педал-жило-карбуратор, дали дроселната клапа не е регулирана? или "двата винта" не са наред?, или пък жилото на газта не се връща достатъчно бързо?, или пък е късо и дори да не е натиснат педала подава газ?

 

В края на краищата ще я заведа на доктор, но ще се радвам ако някой каже нещо по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало пробвай да върнеш лостчето на клапата на ръка и ако оборотите се нормализират значи жилоте задържа, ако не е това пробваи да регулираш с големия винт като следиш колко и на къде въртиш че в най лошия случай да можеш да върнеш първоначалното положение!

 

Само да вметна, предварително казвам не се обиждай но по принцип никои не обича да отговаря ан въпроси от сорта "ИМАМ КОЛА СЕГА КАКВО ЩЕ ПРАВИМ" в смисъл по смело бе хора пробваите попрочетете и тога питайте ако не става!

 

Ади успех и дано да няма сърдите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нормалния звук на Щкода с регулиран карбуратор и изправно жило е бръъъъъъм. Ако не ти е наред жилото (по-късо, задържа) колата ще вдигне леко обороти и ще чуеш бръъииииъъъъмммм. А пък ако винта за оборотите ти е повечко развит колата прави броооооъъъъъооооом. Ако пък този винт е много завит, мотора започва да недоволства - бръъъм-та-та-та-кльоф-та-та-кльоф-кльоф - следва светване на една червена лампичка на таблото, която моли за restart на мотора :) Ей, тва е, дано си ме разбрал за звука така, както аз разбрах тебе \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като го четох и си помислих че е нещо свързано с смукача!!! Смъкни лостчето за смукача докрай и отиди и виж дали всъшност е смъкнато докрай на карбуратора! Може винта там да се е развил й жилото си ходи свободно напред-назад без да си върши работата ;)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хех, да нещо като броооооъъъъъооооом е звука, днес се заслушах в една 120, подобна на моята и е ясно, че има бутален двигател, а не реактивен. Ще проверя смукача и ще опитам да регулирам хода с единия винт, но това, че ускорява леко и изкачва малки наклони без да натискам газта, ме кара да предполагам, че има проблем с дроселните клапи. А нямам специалния часовник емпенезнамкакво беше.

 

Няма се обидя, а и чета зелената книга все по-редовно, просто като се захвана да поправям нещо непознато се стига до катастрофа, та гледам първо да попитам. А че няма да издържа да да я ремонтирам сам, няма. Та, мерси за предположенията, ако се оправи ще разкажа.

 

Хашек, мислех, че проблема може да е от нея, ама реших, че ако създава грижи ще са , че не се отваря, т.е, че дефектното и състояние е затворено. А, ако някой продава карбуратор за 10-20 лева да напише едно лс, да отложа съсипването на моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратор на тая цена има опасност да не е в добро състояние, така че ако може по-добре си оправи твоя. Свали го и виж дали двете дроселни клапи се движат леко без запиране. Аз имам един/на corropt/ в мазето, на който дроселната клапа на 2ра степен запира и се движи трудно и практически е неизползваем, не знам как се е стигнало до там. Дроселните клапи с повече мерак могат да се настроят и без това приспособление - фабрично са почти затворени. Ако мислиш, че няма да се справиш иди при Сашо на Брегалница/виж раздел Майстори/, там съм виждал, че имат този инструмент. Ако някой не ги е бърникал тези настройки, въху болтовете за регулиране има боя фабрично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А междудругото, когато и аз свалях моя карб. за почистване и като регулирах клапите забелязах че втората ми запъва!!!!!! Тогава всичко беше сухо и си вкам да не е от това. "Понамокрих" го малко с WD40 и си тръгна като в масълце и сега не ми прави никакви грижи! Единствено едно немога да разбера: оборотите са ми 900 но и двата жиглиора са затворени докрай!!! отворя ли ги малко и падат и почва да работи нестабилно! Капака го гледах специално да не е крив- е не е!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, даже бих казал препоръчително, от време на време да се мажат почти всички движещи се механизми в карбуратора, вкл. и осите на клапите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че е от втората клапа. Веднъж пътувах от устието на Камчия до Шумен така - замириса на феродо от спирачките, педала стана твърд, то нямаше нужда да натискам газта :) Пробвай да я раздвижиш. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 20лв получаваш карбуратор в отлично състояние. Към края на седмицата ще пътувам за София - мога да ти го донеса.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Skoda_Estelle: явно не е трябвало да регулипаш сам дроселните клапи, защото сега си ги отворил повече от необходимото и след като си затворил докрай двата регулиращи винат ти изобщо не използваш систимата за празен ход, която е отделна. По този начин регулировка на качеството на сместа изобщо не правиш. Не е това правилния път. Пробвай пак с по-затворени/но не докрай/ дроселни клапи. Оборотите трябва да са 800 +-30 при загрят двигател и монтиран въздушен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Свалих и почистих карбуратора, даже смених една мембрана и няколко гарнитури. Така, като го разгледах, смукачът е връщал две трети от хода си, а и капакът се оказа изкривен и двете камери са свързани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за клапите взех книшката и с часовник + едно приспособлениице съм ги измерил точно- това което според мен не е в ред и дава този проблем е че двете клапи са си очертали "легла" в стените и така се оказва по-голямо растоянието за сместа която да минава, следователно трябва повече да ги затворя за да компенсирам. А това с "леглата" го бяха направили едни мн добри мастори- бяха ОТКЪРТИЛИ палчето, което опира в винта за регулировка на втората клапа, сиреч да е постоянно затворено!!! И така като е карал доста дълго време предишния собственик и се е издялкало място! За това аз не давам моята колица на мастри!!!

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.