Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гаден проблем


stenly

Recommended Posts

Момчета имам егати гадния проблем :? Спуках гума, вдигнах колата, махнах болтовете, но гумата си седи и неиска да се махне! Хванала е страшна спойка! Какво ли не пробвах вкючително и яки шутове, удрах я с чук, но нищо не помага, не помръдва! Да я пръсна ли с някакъв смазочен продукт да отпусне малко? Добре, че колата е в гаража, че не ми се мисли! Помагайте момчета, моля ви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завиваш леко болтовете (гайките), тръгваш с колата и удряш спирачка. Ако няма ефект повтаряш със завой. Ей това е решението :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не се нарейе гумата? Чудя се дали като си слагам зимните гуми да не намажа джантите от вътрешната страна, там където се захващат с колата с грес :roll: Само ме е шубе да не се разтече по спирачните дискове, че тогава какво ще става не ми се мисли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, проблемът с изваждането на джантата е следствие на деформиран или несъответстващ на главината централен отвор на джантата (там, където стои коронната гайка на полуоската, или гресорката на лагера на колелото), т.е. там каквото и да мажеш няма да има особен ефект, да не говорим че греста спича и после става по-трудно даже...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не чаткам, колата е на 10000км с оригиналните джанти за какви деформации и несъответствия става дума? Знам, че при алуминиевите джанти се получава тази ако мога да я нарека спойка, въпросът е как да направим махането на алуминиевите си джанти по-лесно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda Fabia 2005 - кое викаш е единствената причина? деформиран или несъответстващ на главината централен отвор на джантата :roll: Ми то на всички джанти на колата е така :mrgreen: Явно не разбра къде е проблема! Джантата си пасва идеално обаче има нещо като курозия, която се образува от солта през зимата, при алуминиевите джанти се получава в много по-голяма степен, поне така ми казаха гумаджиите, които махната джантата днес...Получавала се някаква реакция от солта през зимата между алуминия и главината, окисления и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тея гумадйии иди и им кажи да спрат да лъжат народа и да се правят на големи специалисти, защото резултата е на лице - глупостите (с извинение) дето ги пишеш като обосновка, т.е. "Джантата си пасва идеално обаче има нещо като курозия, която се образува от солта през зимата, при алуминиевите джанти се получава в много по-голяма степен, поне така ми казаха гумаджиите", нямат нищо общо с истината. Помисли логично - каква ще е тая корозия, дето се получава от един сезон каране, и е в състояние да слепи така два метала. Т'ва да не ти е епоксидно лепило или монтажен силикон на Бизон :) Не упреквам теб, а упреквам тези дето ти наливат "акъл"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как свалиха джантата?

 

И защо 100S 71г. с алуминиеви джанти се сваля с поглед, а Фабия 2005г. не?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Свалихме джантата с WD-40, след напръскването я оставихме за половин час и после се махна много лесно! Мерси на всички за помощта и специално на Вальо за инфото, което ми пусна на лична... А я кажете по принцип ако джантата заявда значи има проблем в главината ли? Кажете моля ви защото не ги чаткам много, както се видя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето заяждането на джантата при демонтиране от главината се дължи на:

1. Проблем в главината. Обикновенно е характерно за по-стари автомобили, при които при даден ремонт неуместно е използван чук. Или пък е имало някакво ударче. Все неща, които не би трябвало да са характерни за твоя нов автомобил.

2. Проблем в самата джанта. Примерно отвора е малко по-малък от необходимото, което с просто око не можеш да го видиш. По-скоро тук трябва да търсиш причината точно за твоята кола.

 

Всъщност така от разстояние без око да види и ръка да пипне е трудно да ти се каже точно от де ти идва това заяждане. Ако дойдеш на някоя среща може някой да ти помогне.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На нашата фелиция не бяхме махали джантите 3 години и като дойде момента няма да ви казвам за какво блъскане ставаше дума! Алуминият оксидира, май забравяте и този факт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде оксидира алуминият? Точно в централния отвор, и то ако той не е точен кръг. Ако всичко си е таман, няма да направи проблем никога :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как да разбера дали всичко е наред и ако не е, какво трябва да се смени за да бъде всичко ок?? Може ли това несъответствие да доведе до сериозни последици? Може ли си карам по магистралата с 170-180 или с тази проблем не е препоръчително?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.