Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

120ката ми много трудно пали на газ като загрее нормално


satanasov

Recommended Posts

Здравейте!

 

Нов съм тук, така че дано не ви разсмея с въпросите си!

 

Голям проблем се оказа това палене на газ след като вече колата е достигнала работната си температура! Тогава имам чувството че се отваря клапата в тръбата на входа на въздушния филтър дето регулира топъл и студен въздух! Оборотите на празен ход падат и стават нестабилни, а иначе мощност си има колицата! На бензин си пали без проблем, ама на газ угасне ли след като е загряла започва едно въртене без резултат и накрая помпане на бензин и пак палене на бензин! Ако изчакам да изстине пак запалва на газ! Газта се подава през плочка над карба с един щуцер!

Моля ви ако някой има идея какъв може да е проблема да помогнете!

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш предположение, че ти пречи тая тръба дето сочи назад, що не я махнеш и да пробваш без нея, преди да питаш от какво може да е. Аз карам без нея и не съм сигурен изобщо дали има смисъл от използването и. Нали знаеш, че като е загряла колата не трябва да натискаш обогатителя за газ. мойта като е топла си пали перфектно на газ. Обърни внимание дали не се задавя с газ по някаква причина. Колко харчи на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина звучи логично да пробвам без тая тръба, но според мен има друг проблем, защото до преди половин година си палеше перфектно както си е с тръбата! Разхода е 6,5 извънградско и около 11 градско! Интересното е че когато я взех разхода на градско беше 8,5-9, а сега 11!

Между другото забелязах и още нещо: от въздушния филтър капе някаква гадна мазна течност! Капе от там дето се поставя входящата тръба на филтъра!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Аз го имах същия проблем.Не знам каква ти е газовата, но провери дали не е задрастен филтъра на утаителя на газовия клапан.Виж дали загрява газовия редуктор(или както популярно го наричат изпарителя),защото при мен бяха запушени тетките които отклоняват антифриза към редуктора.Той не може да загрее и да изпарява газта,въпреки че двигателя е загрял.Откачи маркучите от малките разклонения и ги прекарай с една бургия със същия диаметър.Ако това не помогне, трябва да я закараш на някой майстор да ти погледхе газовата уредба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте,

Въздушния филтър се сменя на не повече от 10000 км,зависи от мърсотията по улиците.Колкото и да изглежда невероятно,при мокро време двигателя смуче и кал.

 

Ако си регулирате сами оборотите на празен ход,трябва да докарате стабилните при затваряне на регулатора.Тази регулировка се прави при добре регулиран карбуратор на бензин.След превключване на газ повече не се пипа нищо по карбуратора.И всичко това при току-що сменен въздушен филтър.Следващата смяна се индикира автоматично.Ако междувременно не е пипано нищо,щом стане нестабилна работата на празен и(или) дави-сменяш филтъра и готово!

 

Ако мазната гадория мирише на газ(а газа не мирише),вероятно е воден кондензат примесен с араматизатора(меркаптаново съединение).При дълга употреба може да се събере 2-3 литра в бутилката и да започне да влиза в горивната система,до придърпване та даже и спиране на двигателя.Явно атакува и гумата на мембраните та се налага да се сменят.За жалост стигне ли се до там,разглобяване на бутилката,изливане,даже и пропарване,колкото и неприятно да звучи.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10000 километра е много за смяна на въздушен филтър на кола, която се кара само/предимно на газ. Това е пробега, при който е препоръчително да се сменя филтъра когато караш на бензин, а ако караш на газ - препоръчителния пробег е около 6000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Аз така на бързо прегледах темите и не видях моя проблем и реших да го изсе*а тука... та моя проблем не е на газ ми на бензин... като вляза в колата и съм си подкачил бензин имам си токове ама като врътна ключа кол. вал едвам едвам прави по половин един оборот... с много голяма мъка ама пали... след около 20тина опита после ако случаино изгасне врътна ключа (пак върти едвам едвам) ама пали наи много от втория път... от какво може да е това? попринцип акомулатора е читав. То има и куп други проблеми ама тоя е наи важния за сега (другия проблем на 1- 2 км загрява до 100 градуса че ако и продължа да карам може и на ги прескочи... радиатора студен!!! ама това аз си го оправям) та ако някои може да помага да дава акъл от какво може да бъде? :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за инфо. Ако двигателя е прегрял и се опиташ да запалиш, ще се върти едвам едвам. Всичко се е надуло от горещината!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така на бързо прегледах темите и не видях моя проблем и реших да го изсе*а тука... та моя проблем не е на газ ми на бензин... като вляза в колата и съм си подкачил бензин имам си токове ама като врътна ключа кол. вал едвам едвам прави по половин един оборот... с много голяма мъка ама пали... след около 20тина опита после ако случаино изгасне врътна ключа (пак върти едвам едвам) ама пали наи много от втория път... от какво може да е това? попринцип акомулатора е читав. То има и куп други проблеми ама тоя е наи важния за сега (другия проблем на 1- 2 км загрява до 100 градуса че ако и продължа да карам може и на ги прескочи... радиатора студен!!! ама това аз си го оправям) та ако някои може да помага да дава акъл от какво може да бъде? :cry:

Термостата не отваря,колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса защо не пали на газ - при мен се случва така, ако е твърде много притока на газ. Така че е хубаво да се ограничи газта от тройника - за втората степен да е съвсем малко развит, а за първата - повече от втория. И зависи от това каква газ и откъде си я сложил.

По въпроса на Калоян - скоро имах същия проблем и обвинявах акумулатора, но се оказа стартер - смених четките и заработи много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.