Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Онзи ден един приятел с 120 Л 89год. трябваше да поправя делкото. Поправи го запали двигателя и пусна струбоскопа, за да нагласи запалването. Но видяхме, че отбелязката на ролката на коляновия вал бягаше(разхождаше се) с около 1-2см напред назад!!!!!! :| Той ми каза че така било и преди и че на този двигател с толкова луфтове така било!!! Абе аз мн мн не му вярвам, ами мисля че трябва да си стои на едно място и да не бяга така запалването. Моля за помош- Каква е причината за това отклонение? На моята нямах възможност да видя дали бяга но скоро ще го направя!!!

Поздрави:)

Публикувано

Мммммммдаааааа разбирам! :) :) :) Мерси. А инъче трябва да си стои на едно място отбелязката, нали?

Публикувано

Това става понякога и от нерегулирани клапани. На баща ми на колата бягаше малко белега и след реглаж на клапани заспа.

Публикувано

Не го казвай другаде, че ще те вземат на подбив за цял живот! Клапаните нямат и не мога да имат НИКОГА нищо общо с центровката... :D

Публикувано

Освен веригата и делкото има пръст в тая работа... :( И на мене ми "бяга" белегчето.

Публикувано

Един въпрос към Виктор - ако един от цилиндрите не работи, това ще накара ли белега да бяга? Аз си мисля, че да и тези дни ще го пробвам ... Но все пак ако се окаже, че съм казал глупост официално ще си взема думите обратно.

Публикувано

Стробоскопа светва само когато пали 1-ви цилиндър, и ако тои пали винаги в един и същ момент - в смисъл с еднакво предварение - белега схте е неподвижен. Ако момента на запалване се променя - тогава и белега ще се мести.

Публикувано

AXL, бягането на белега се получава само при разтеглена /износена/ верига и/или луфт в привода на делкото... пропуски в запалването дори и неработещ цилиндър могат само да предизвикат смущения в работата на стробоскопа но не и този ефект

Публикувано

Estelle,

Имам една идея - по принцип характеристиката на центробежния регулатор на запалването на 105 и 120 е такава, че при 800 об/мин дава няколко градуса предварение. Та ако има неравномерна работа на мотора (неработещ цилиндър), оборотите ще играят. Та възможно ли е тази промяна на оборотите да води до това, че белега да играе в резултат на сработването на центробежния регулатор?

 

П.С Вкъщи нямам скенер, но тези дни че сканирам характеристиките на делкото.

Публикувано

Това са характеристиките на центробежните регулатори:

443.21.204.480 - Шкода 105

443.21.204.480 - Шкода 120

avans1.jpg

Това е характеристиката на вакуумния регулатор (един и същ за двата модела)

avans2.jpg

Публикувано

Ми всъщност не е така ... графиката твърдо не е вярна ... ъгълът започва да се променя чак при 1100-1200 (+2 градуса) оборота и стига максимума (30-32градуса) при 3000-3500 ... мерил съм го и мога да го докажа ако минеш през сервиза

Това май отговаря и на първия въпрос ;)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.