Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Та...започвам направо....имам един двигател+скорости в мазето (от БМВ),зимам едно купе на шкода (примерно 120,щото са повече и лесно се намират)....махам зад предните седалки всичко и някой ми монтира там двигателя ....та въпроса е кой може да ми го направи това нещо????....колко пари може да излезе тези преправяници и евентуално дали ще станат....хората от Варна(Хашек,примерно :lol: ) се занимава с такива заигравки...та ако могат те да си кажат мнението....лошото е че това нещо (ебати франкенщайна ще стане ) никога няма да може да се движи свободно по улиците :? :?

Публикувано

Aбе адаш, помня преди 2-3 годинки на писта София излезе такова шкоде 120 с централно разположен мотор от Ауди май, в първите обиколки изпреварваше наред, ама катасрофира тежко - направи няколко салта мортале... мислех си да говоря с пилота, ама едва ли му беше до приказки след инцидента. Та мисълта ми е, че дори с подобрено окачване е опасно да се ползва такава комбинация. Питай Хашек например що не си е ъпгрейтвал рапида до 2.0... Вчера на срещата Цецо пък се оплака, че 100S-ката му станала неуправляема, след като и сложи мотор 136L - просто не успява да завие навреме при пълно ускорение... май става вече само за драг-рейсинг :)

Публикувано

Аз лично приветствам идеята на ///M Power =D> и ако наистина се хване да го прави - евала за ентусиазма.

Братле подкрепям те и с малко снимкоф мартриал :mrgreen: . Да се надъхаш:

http://tuningy.com/tuningy.com/srazy/21-5-2005_V.sraz%20Skoda/rudokraska/PICT2704.JPG

http://tuningy.com/tuningy.com/srazy/21-5-2005_V.sraz%20Skoda/rudokraska/PICT2703.JPG

http://tuningy.com/tuningy.com/srazy/21-5-2005_V.sraz%20Skoda/rudokraska/PICT2705.JPG

http://tuningy.com/tuningy.com/srazy/21-5-2005_V.sraz%20Skoda/rudokraska/PICT2707.JPG

http://tuningy.com/tuningy.com/srazy/21-5-2005_V.sraz%20Skoda/rudokraska/PICT2675.JPG

http://tuningy.com/tuningy.com/srazy/21-5-2005_V.sraz%20Skoda/rudokraska/PICT2676.JPG

 

Имах и снимки на купето вътре - те там кви преправяния са за кардана #-o , ама ако те интересува ще се поразтърся за линк ;)

Публикувано

Е ти мен ме надъха, какво остава за него ;) Баси якото! Как така баш са ме нема и не можах да зема оня Рапид от Редута...малееее - него щях да направя така сигурно. Може би не с БМВ двигател, но ми се въртеше тая муха в главата, а и като излезе Рапид-а... Ама пусто...не стана...

Поздрави!

Публикувано

Всичко става, стига да има ентусиазъм и $$$.

Публикувано

Мите леката предница винаги съм я опреквал,само че при стандартния двигател не се усеща чак толкова много....

 

Redline__ аз мерак имам,само че не съм толкова наясно с нещата зада ги направя сам....по скоро бих платил на някой да ми го направи,та затова исках да питам момчетата от Варна,ако биха се заели да го правят колко пари биха взели????.....иначе тая шкода от снимките е с доста по-силен двигател ,а и е сложен отпред,а аз искам зад мен да гърми.....

 

zloQQ ако се вземе двигател от кола с предно предаване ще стане по-лесно според мен....аз обаче имам от БМВ....ще нищим проблемите и ще видим какво ще излезе накрая

Публикувано

Мда може да се направи ,ма по-сериозен мотор на това купе както казват другите ша иска и мноогооо други неща.

 

Първо ,при достатъчно мощен мотор купето ча се гъне като тупалка за тупане на килим ,требе задължителнo SubFrame.

 

Ако напраиш SubFrame при ускорение предницата ча отива почти във въздуха ,а там сцепление и без това почти няма така че тежко ти и горко. Може да се направи по-стабилно ,но е почти толкова сложно колкото и мотора да се сложи.

 

ДА не говорим ,че ако се позасилиш ,ча имаш право на едно ,максимум две спирания - на третото спирачките вече няма да държат и така.

 

И не на последно место ,една подобна шкода ша е мноого трудна и за Драг ,просто защото никой нормален нема да е навит да кара първите 20-30 метра на задна гума:) Ето един ентисуаст:

 

 

 

SkodaRapidDragster.jpg

 

Та забележета какво пише на стъклото - 13.3 ,а има гигански V8 мотор.

 

Между другото какво точно е станало със Шкодата дето имаше мотор от Ауди? Аз го виждах пича един път ,беше отзаде със вътрешни пружини от Зазка (за да не изправя предницата) ,ма явно не му е помогнало??

Публикувано

За да се хвана с твоя проект трябва да уточним с какви скорости ще бъде Естелката. Ако е със стандартна Шкодова кутия ще стане по-лесно, но тя издържа до към 100к.с. и/или до към 130Нм, и то главно заради полуоските. Има вариант да се търсят скорости за Кефер, които държат повече и сравнително лесно се монтират на Естел. БМВ кутията няма приложение в Естеловото купе, т.к. няма странични предавателни приводи, а е за кардан. Най-добре би паснала такава от Ауди (т.е. преден надлъжно разположен мотор) като се обърне движението на диференциала. Единственият шанс да пъхнеш твоята кутия е да я сложиш с мотора отпред, но това е безумно преправяне на цялата конструкция на колата - тунел за кардана, уши за опорните лагери, да не говорим за коша отпред - първото нещо, което ще ти пречи е магарето на предния мост, т.е. по-лесно е да вземеш едно Е21 и да преправиш купето на Естел към окачването на БМВ-то :mrgreen:

 

Дай да започнем оттам колко коня и какъв въртящ момент има твоя мотор?

Публикувано

хмм ми мотора е 1.8 (едновалка) ,не много коне 115кс и 165нм...исках да използвам кутията на БМВ,защото я имам(тоест няма да купувам друга),а и защото е идиото-устойчива......другото така като казвате ще излезе доста работа,а като си представя че няма да става за всекидневно каране.......аз мислех да си спретна нещо за малко пари и фън (примерно късно вечер в полите на Витоша.....).....Хашек ти като каза за Е21,то това ми беше другата идея....излиза около 1000лв (да си купя купе,да ми монтират двигателя и още някои други забележки да се оправят),а ще става примерно да си доведа гъза до срещите на шкода :D:D .....ще се мисли,то се е видяло ;) :idea:

Публикувано

М пауър поздравявам те за идеята :lol:;):)

Публикувано

Айде бе Митак, от кога те вербувам за Шкода ?? Пък ако е мноо скъпо правенето вземи сложи на БМВ-то двигател от Шкода и да се решава проблема 653.gif

Публикувано

и аз имам една идея - може да се потърси нещо, което серийно си е със среден мотор (сещам се само за toyotamr2 в момента), и да му се льосне едно шкодовско купе отгоре :impact: ... звучи още по - "мисията невъзможна", ама кво пък. обаче то и междуосието трябва да е сходно...

що не се свържеш с въпросния състезател? той янко ли се казваше...?

някъде във форума бяха пускали снимки на шкодата му, а?

Публикувано
и аз имам една идея - може да се потърси нещо, което серийно си е със среден мотор (сещам се само за toyotamr2 в момента), и да му се льосне едно шкодовско купе отгоре :impact: ... звучи още по - "мисията невъзможна", ама кво пък. обаче то и междуосието трябва да е сходно...

що не се свържеш с въпросния състезател? той янко ли се казваше...?

някъде във форума бяха пускали снимки на шкодата му, а?

 

Е то във МР2-ката нема нищо извънземно:) Взели са мотора на Celica ,и по-късните модели (gen2) CelicaTurbo ,obyrnali sa diferenciala i sa naprawili kupe koeto da moze da go hvane odzade:)

 

Takiva vsqkakvi transplanti sa pravimi ,vyprosa e dali skodovoto kupe si zasluzava? MR2 masa vreme hi sydeha Ferrari za kradeni nesta po aerodinamikata ,za da napravqt oste pyrvite generacii pak beha naprao okradnali 2-ma ot nai-dobrite inzineri na Lotus ,kakto i tehen proek (officialno) i taka natatyka.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.