Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабия 68 к.с.


high_octane

Recommended Posts

Ей и аз да пусна една тема в тоя раздел :) Интересувам се някой знае ли нещо за двигателите на Фабия 1,4 MPI - 68 коня ? Читави ли са, каква е разликата с тези от 60 коня. Двигателя е с ангренажна верига, приблизително на колко км. се сменя и тн. Няма да откажа и на друго инфо относно тоз вариант ;) Мерси предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • izov

    10

  • high_octane

    9

  • Redline__

    7

  • Favorit

    6

Най-много писали в темата

Освен горния въпрос имам и още 1 към собствениците на Фабии :) Тез новите двигатели 1,2 с ангренажен ремък или верига са ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С верига са само 1.4MPI. 1.2 са с ремък и са направени много интересно. Основен ремонт не може да им се прави :D Сменяш двигателя или колата. Много хитро... :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С верига са само 1.4MPI. 1.2 са с ремък и са направени много интересно. Основен ремонт не може да им се прави :D Сменяш двигателя или колата. Много хитро... :|

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ти затва ли търсиш цял 1.2 мотор :smt016

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми разказваха за таксиметровите шофери с такива фабии 1.2, отиват и слагат газова уредба обаче от Euratek им казват че ако сложат им се прекратява гаранцията. И въпреки това те си слагат и след 40 000км. трябва направо нов двигател. :smt095 :smt095 :smt095

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво се получава ?? Двигателите на Фабиите 60, 64 и 68 коня ( до преди фейслифта ) са модифицирани от Фелицията... :? Да вземем за пример Фелиция 1,3 ( 68 коня ). Хода на буталото и е 72мм, диаметръра на цилиндъра е 75,5, а степента на сгъстяване е 10. При Фабията 1,4 MPI хода е променен на 78мм, диаметъра 75, и компресията е същата. Е какво се получава ? На кола от 2000-ната година може да се сложи двигател от 120-ка... :? Нямам думи... Чак сега разбирам, че тея двигатели са Шкодови. Все съм мислел, че са на Фолксваген. Ама чехите явно са имали прекалено много блокове от периода преди да дойдат германците и до последно са ги слагали... Поправетеме, ако бъркам някъде. Интересуваме хората дето карат Фабии от преди 2002-3-та дали знаят, че си перкат с двг. от Фелиция. А това ако се разчуе, няма ли да намали пазарната цена на колите :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне да бяха сложили преди 5 години на последните Фелиций двигателите на Фабия като например 2,0i ili 1,4 101 h.p. aма не отърваше на Фолксваген защото Полото щеше да я окъса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

high_octane всъщност са нямали ;) .... То тва всичкото е от икономии. Ти като цяло замисляш ли се от къде пък произлиза двигателя на Felicia-та :arrow: :idea: от Favorit :mrgreen: (да не кажа, че е еднакъв - може се обиди някой :smt016 ) , а на Favorit-a .... той пък всъщност е усъвършенстван 130-ков двг ;) И така назад докато се върнем чак в далечната среда на 60-те, когато на пазара излиза моделът MB и неговия 1 литров мотор дава началото на еволюцията на всички по-нататъшни Skoda двигатели (1.0; 1.1; 1.2; 1.3; 1.4). Е тва значи ли, че Fabia има двигател и/с технология от 60те години... :?: :lol: Ако аз се бъркам - нека мен ме поправи някой .

 

P.S.: Тва не мисля, че е тайна, но ако е - то тя е Обществена :mrgreen: Никой не го крие, явно не си се замислял :) Това си е адска икономия. Правиш различни по обем/мощност/икономичност двигатели с минимални средства 8) . Вземи за пример VW, техния 1.6 - блока е същия като на 1.8 ( с хилядите му вариации от Carb, Inj, Full Inj и т.н), 2.0, 1.8Т а историята на този 1.6 бали я кога е започнала. Нормално е с еднакви части да се произвеждат различни коли и е похвално (според мен), когато 1 фирма съумее да разбере и приложи това :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Айде със здраве 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички фирми така процедират ... инак един изцяло нов мотор ще им излезе солен , а и цените на колите ще са в космоса :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички фирми така процедират ... инак един изцяло нов мотор ще им излезе солен , а и цените на колите ще са в космоса :mrgreen:

 

Дет са вика: genau gesagt mein Freund :!: :!: :!: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то е напълно ясно, че така процедират фирмите. Само, че не може блок мислен за 1,0 и 1,1 да се пригоди за 1,4 без да даде отклонение... А в тоя случай май отклонението е доста голямо. И може гарнитурата да поддаде доста по-рано от МБетковия мотор...

Ама ако излезе някое купе от Фабия, няма да откажа :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то е напълно ясно, че така процедират фирмите. Само, че не може блок мислен за 1,0 и 1,1 да се пригоди за 1,4 без да даде отклонение... А в тоя случай май отклонението е доста голямо. И може гарнитурата да поддаде доста по-рано от МБетковия мотор...

Ама ако излезе някое купе от Фабия, няма да откажа :lol:

 

ама колко не си прав.....това че блока първо е слаган в 1 или 1.1 не значи че няма да стане и за по голям обем.....другото е че ти викаш че си слагали едни и същи двигатели,ми ще ти кажа че не си прав,забравяш че от Фелицията до Фабията са минали поне един стандарт за изгорели газове....което значи преправяне....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво не им харесвате 1.4 моторите но аз ако мога да си купя Фабия ще е точно с този мотор. Тука не говорим за такси да поясня. Първо не е претенциозен стига да си го поддържаш нормално и поддръжката му е много по евтина от кой да е друг двигател на Фабия. Като се има предвид че това е усъвършенстван мотор от Фел 1.3 (който държи до 350000без основен ремонт) дали няма да най изгодно са средностатистическия шкодаджия една такава фабийка??? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С верига са само 1.4MPI. 1.2 са с ремък и са направени много интересно. Основен ремонт не може да им се прави :D Сменяш двигателя или колата. Много хитро... :|

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ти затва ли търсиш цял 1.2 мотор :smt016

 

Хвана ме :oops: :D

п.с. нов струва 8600лв честито на печелившите таксиметрови шофьори (чиято гаранция на двг-то не важи заради метана) ... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разрових се в нет-а и намерих доста неща за 1.2 двигателя... Оказва се че го слагат и на Ауди А2 и на новото Поло, правен е на Pro/E и дори е спечелил наградата за иновация на PTC за 2000 и някоя си година.

 

Не мисля че нищо по него е взаимдтвано от по-старите модели...

 

Дано моя издържи повече от 40000км. (нямам газ разбира се ;o)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Favorit 1.3LX казва, че 1.2 са с ремък, но не са - с верига са!

 

А пък Redline__, самият ти каза, че 1.2 произлиза от 1.0 от 60-те години ;o))))

 

Аз доколкото знам 1.2 си е VAG двигател...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал колега :lol: , за 1.4 говорех. Ако имаш предвид това, че в изброяването (1.0; 1.1; 1.2; 1.3; 1.4) съм споменал 1.2 - то този 1.2 който съм споменал е 1.2 от Skoda 120 ;) , a нe 1.2 монтиран на Fabia :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.