Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабия 68 к.с.


high_octane

Recommended Posts

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • izov

    10

  • high_octane

    9

  • Redline__

    7

  • Favorit

    6

Най-много писали в темата

За двигателите и дълговечността им като техническа напредничавост има много примери, но хайде да не навлизам в спора.

 

Добре де, тоя 1.4 на Фабия да не би да е с долен вал като нашите си във Фелицията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че е с долен вал :mrgreen:

 

А 1.2 HTP е с верига !!!

 

И въобще тенденцията е да се минава отново на ангренажна верига и да отпадне ремъкът!

 

Ае лека

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дупе,... къде съм написал, че след като блока е бил правен за 1 или 1,1 не може да се преправи за 1,4. Факт е, че са го направили хората. Казах, че това непременно ще даде отклонение и е възможно да пробие от към гарнитурата! ( ето за това ти казвам, да четеш по-внимателно ! ).

 

///M Power :

 

"другото е че ти викаш че си слагали едни и същи двигатели,ми ще ти кажа че не си прав,забравяш че от Фелицията до Фабията са минали поне един стандарт за изгорели газове....което значи преправяне...."

 

И защо обобщаваш - че са слагали едни и същи двигатели ??? Аз такова нещо не съм казвал ! Изразих се : че са модифицирани от фелицията ! Ако обичаш не перифразирай грешно :!: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах, че това непременно ще даде отклонение и е възможно да пробие от към гарнитурата! ( ето за това ти казвам, да четеш по-внимателно ! ).

а защо трябва да даде отклонение и да избива от някъде си?....за другото имах пред тези твой думи ;)

Интересуваме хората дето карат Фабии от преди 2002-3-та дали знаят, че си перкат с двг. от Фелиция. А това ако се разчуе, няма ли да намали пазарната цена на колите :?:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

///M Power, не се засягай, ама виждал ли си някога блок или гарнитура от 120-ка ? Както и да е... най-добре ще е да преместим дискусията от форума на живо, за да ти обясня по-добре за какво става въпрос, пък и да не занимаваме всички ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да обобщя с мои думи:

1. Двигателите от 1000МВ до Фабия 1.4MPI са принципно едни и същи. (аз вече казах, че като се издухат моторите на моите Фабии, смятам да им сложа от 120Л - става с минимални преправяния главно в колекторите)

2. Същите тези мотори са спрени от производство и монтаж в Шкода не защото са по-лоши от вагеновите, а защото са различни, т.е. нужна е унификация на производството. Въобще - трябва да сме еднакви!

3. Пардон, ама за 1.2HTP не ми се говори - обърнете се към тигрите на 3-цилиндровия пауър - феновете на Айзенах :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От три цилиндровите - признавам само дизела на Алфа - 1,8... чуден дзвер...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хашек, имам въпрос към тебе. Ти май беше казал, че имаш таксита Фабии, те с какви двигатели са и ако можеш кажи нещо повече за тях. И още нещо, има ли двигател на Фабия 68коня, немско производство или всички 1,4 до фейслифта са шкодови ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The OHC camshaft has two valves per cylinder and is chain driven.

 

 

This engine has been designed so that no maintenance or replacement of the chain and the chain wheels is required during the service life of the engine.

 

 

Прочети цялата статия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колеги я кажете и нещо за 1.4 16v мотора 101bhp.Той как е :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Izov, абе доста поровх. Има инфо за VW двигателите, но нищо за ремонт или по-подробна информация. А освен това не знам точно какъв е двигателя на Шкодата (1.9TDI, 90bhp, но кой точно....)

Все пак мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човече това нещо не се отваря

 

Failure of server APACHE bridge:

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

No backend server available for connection: timed out after 10 seconds.

--------------------------------------------------------------------------------

 

Build date/time: Oct 4 2003 17:54:28

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Change Number: 298760

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като проучвах дали да си взема Фабия говорих с доста хора и доста таксиджии. Казаха ме, че 1.9 бил много тежък двигател и често се наблюдавало изкривяване на предните дискове на спирачките. Поне това казаха, дали е вярно един бог знае...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mr.vain ами аз до колкото знам 1.9SDi е стария VW 1.9D, 63-4 коня. Тъйче може да потърсиш инфо за VW 1.9D, няма да се различава много от твоя ми се струва.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, и аз така зная, че е стар като модел и си е разработка на VW. Интересуваше ме дали е читав... А това за спирачните дискове е интересно, за пръв път го чувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е за дисковете. Четох някъде че е доста тромав и бавен но за сметка на това здрав. И да не ти се налага да сменяш съединител.... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.