Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект на програма за дейността на Шкода класик спорт клуб


Shkogi

Recommended Posts

П Р О Г Р А М А

 

на Шкода класик спорт клуб – България за 2006 г. (Обявена на срещата на 18.12.2005 в бар Захир)

 

I. Годишно събрание – 26.02.06 г. в Националния политехнически музей – София, ул. Опълченска No. 66 – получаване на членски карти и заплащане на годишен членски внос – 6 лв.

 

II. Среща пред Техническия университет – София, сбирка в близко заведение. – 16.00 ч. на 26.03.06 г.

 

III. Среща в Бояна пред Националния исторически музей - 11.00 ч. на 23.04.06 г.

 

IV. Авто-парад Владая – Голямо Бучино – Банкя, среща на площада във Владая - 10.30 ч. на 28.05.06 г.

 

V. Участие в ретро-рали Розова долина 2006 – ......05.06 г. (за повече информация – тел. 0889034603; 032/650506; 032/969131, Дончо Дончев)

 

VI. Организирано участие в ретро-парада на Спасов ден, организиран от БАК “Ретро” – ......06.06 г.

 

VII. Авто-поход София – Копривщица – 04.06.06 г. Програма : сборен пункт кв. Дървеница (1) в 9 - 9.30 ч. Маршрут: дължина 120 км. – по Ботевградско шосе, Е772 през Пирдоп (2) – Копривщица(3) – 12.00 ч. – гонки и майсторско управление с конуси, предпазна мрежа и екипи. Заснемане с видеокамера – 5 лв. Финал и награждаване – 18.00 ч.

 

VIII. Рали Созопол – Ахтопол – Созопол, 22-23.07.06 г. (2 дни) – 9 състезателни етапа. Участниците получават карта-пътеводител, състезателни номера и лепенки, 10 литра бензин (или 15 литра газ), награди за победителите осигурени от спонсорите. Старт 10.15 ч. на 22.07, финал 18.30 ч. на 23.07.06 г. Награждаване – 19.00 ч. Маршрут дължина 112 км. , шосета Е772 – Е87 (Е80 – Е60).

 

IX. Рали Златица – Копривщица – Златица, 06.08.06 г. (1 ден), маршрут 99 км. Е772. Програма : сборен пункт София кв. Дървеница (1) в 9 - 9.30 ч., Златица (2) 11-11.30 ч., Копривщица (3), награждаване 19.00 ч. Участниците получават карта-пътеводител, състезателни номера и лепенки, 10 литра бензин (или 15 литра газ), награди за победителите.

 

X. Участие в ретро-парад в Несебър ...08.06 г (датата още не е уточнена). За повече информация: 0554/45358, 0888206690, Стефан Хараламбов или в сп. Автокласика.

 

XI. Участие в рали за класически автомобили “Турист трофи”, 19-20.08.06 г. Участниците са разделени в 3 лъча, тръгващи от София, Пловдив и Варна , които се събират във В. Търново. (за повече информация – тел. 052/301757; 052/884420; 0899000739, Орлин Пенев)

 

XII. Авто-поход Рибарица – Гложенски манастир, 27.08.06 г. Маршрут с дължина 127 км. шосе Е79 Програма: сборен пункт София кв. Дървеница (1) в 9 - 9.30 ч., Гложенски манастир (2), Тетевен (3), Рибарица (4) – 12.00 ч.

 

XIII. Автопоход до връх Шипка – 01.10.06 г. (програмата ще се уточнява)

 

XIV. Участие в автопоход “Родопи” - 26.11.06 г.

 

XV. Последна среща за годината в “Скай клуб” – Младост 1А, 17.12.06 г.

 

Такса (само за участие в ралитата) – 15 лв. Заявки се приемат най-късно 1 месец предварително (заплаща се капаро 5 лв. като гаранция за участието).

 

Автомобилът участвал в най-много мероприятия от календара на клуба ще получи приза “Автомобил Шкода на годината”.

 

Тел. за връзка: 0888125452, 0897928262, 02/8620561, 0887839566, 088 602 3 683/ 02 855 63 30

 

Кажете какво мислите по въпроса - тук трябва само да се включи и срещата в Троян, която предложи Миро...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да питам:

 

"ШКОДА КЛУБ КЛАСИК" Въпроса ми е : думата класик какво точно ще означава, че не могат да се присъединят хора с по-нови коли или ....???

 

Питам защото си спомням последния път като бяхме в студ. град когато Цецо ни да де програмата(на мен, tyni i beliq lebed) ни пита с какви коли сме.Казахме му, че са 120 ки и той ни каза, че не се гледало добре на тези коли по някой състезанията защото трябвало да се по стари :roll: :roll: :roll: :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клубът е отворен за всички хора, които са фенове на марката. Не е задължително дори да имат Шкода! : ) От друга страна обаче, за да може да се ползува базата на НТС-то и все пак за по-добра организационна форма, в името напред са изведени Oldtimer моделите. Те фактически представляват интерес, защото съвсем естествено, по улиците вече е пълно със Фелиции, Октавии и Фабии, а Рапид, Гарде и старите Октавии, Спартак и др. се виждат все по-рядко. Това обаче НЕ означава, че в клуба не са добре дошли хора с новите модели автомобили! Разбира се те не могат да участват в ретро - ралита, а пък и едва ли биха искали... : )

 

И аз съм със 120-ка. Тези коли все още не се смятат за Oldtimer, мисля дори, че все още не са спряли дори производството на резервни части от заводите Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shkogi, не можах да разбера - клуба дава предимство на старите коли или на колите на изчезване. Защото Рапид вярно се среща сравнително рядко (не визирам Варна :) ), ама си е нова кола в сравнение с голяма част от 120-ките. Гардето също е по-ново от моята 120-ка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то по ваща логика, трябва освен колите да са класически, да са и спортни :roll: .... Аз го разбирам като клуб на класическите и спортните Шкоди (може и да не съм прав... няма значение). Друго исках да попитам - въпросният клуб официалнo учреден ли е :?: :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я Redline___ зададе интересен въпрос?И на мен ми е интересно какъв е ще е отговорът!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип клубът е официално учреден още миналата година на среща в НТС. Остава да се изпълнят формалностите по съдебната регистрация - Миро трябва да каже докъде се е стигнало.

 

По принцип клубът е за всички шкодаджии. Името беше предложено с идеята да е обединяващо между старите и новите модели, или поне аз така го разбирам, не виждам защо тези със старите модели трябва да дърпат чергата към себе си? Все пак се ползува базата на НТС, благодарение на ретро-клубовете.

 

Според мен, няма смисъл от N на брой клубове - освен ако не са изградени на регионален принцип, а един национален, който да обединява всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

греша ли или повече от половината прояви са в или около софия?

ако варненските и русенски шкоди се вкючат в местните прояви + тези на най - активния клуб за ретро автомобили (варненския) може ли ние пък да си направим "Skoda на годината" и да почнем да се караме коя шкода е по - шкода на годината. и кво става ако има поне 5 - 6 с равен брой участия - ще има гласуване чрез SMS-и ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aйде да не подхващаме сега пак изтърканата тема Варна срещу София. Разбира се, че тази програма е само проект и подлежи на обсъждане и допълване на годишното събрание. Там ще очакваме нови предложения от групата на Хашек, както и от всички, които имат интересни идеи. Освен това не съм съгласен, че повечето мероприятия са около София, има доста и по морето и в Търново, Копривщица и т.н. Това за автомобила на годината също не е много ясно все още като идея, но мисля, че се отнася главно за участията в големите национални мероприятия. Разбира се не можем да очакваме например варненци да идват на всички по-малки срещи в София, те ще си организират свои, както колегите в другите градове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко - подкрепям напълно твоето мнение по въпроса, макар да съм един от най-малко имащите право за участие в ретро клуба...понеже нали колата ми е маааалко по-новичка...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.