Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ходих в Еуратек и разгледах Октавиите


Aston

Recommended Posts

Здравейте отново.Благодаря на всички за съветите.Току-що идвам от Еуратек.Хората бяха много вежливи, отвориха ми различните коли да седна в тях, гледах двигатели и багажници.В края на краищата се насочих към бензиновия двигател 1,6 и оборудване Амбиенте + допълнителна екстра ел.предно и задно стъкло.На лизинг излиза 14493 /50%/ + 687 за ел.стъклата + 3442 /каско,регистрация,такса лизинг и аларма/ и разбира се 23 вноски по 630 лв.Всичко това прави 33 112 лв.Човекът ми каза че не е слабичък двигателя за това купе както чувам оттук-оттам.Все пак няма да се състезаваме я.На мен ми трябва за семеен автомобил.Разбира се трябва да се добавят и каското за втората година пак сигурно 1884 лв, данък и гражданска отговорност около 200 лв и евентуално ако седи на платен паркинг около 350 лв.Така че разходите са доста ама дави кажа честно си заслужава.Добре е пипната колата и в сравнение с другите подобни марки WV, AUDI, VOLVO, OPEL си е доста по евтина.Ще очаквам вашите мнения и съвети особена ако някой притежава такава 1,6 кебикова Амбиентка.Поздрави от мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито (ако вече си я капарирал)! Но решението ти ми е малко странно? Защо не взе 1.6 Elegance? За 40-50 лв. повече на месец получаваш купища други екстри (климатроник например, ел.стъкла в цената и т.н!)... Само 690-те лв. като ги разхвърляш в тези 23 месеца ще се получи почти вноската за Elegance. Но решението си е твое де, аз просто мисля на глас. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина Елеганс е с доста екстри ама е с 2,3 хилки отгоре и заради цената веднага скачат и другите разходи като каското и погасителните вноски.Добре огледах и Елеганс и Амбиенте и реших че Амбиентето също е доста добро.Иначе не съм капарирал още защото човека от Еуратек каза че пак ще има промоции около Пловдиския панаир и изложението в Интер Експо Център, така че ще поизчакам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не е лошо да изчакаш промоциите. Винаги имат и почти винаги са еднакви - около 2ооо лв по-малко :P

Поздрави

PS: Аз мойта я поръчах такава дето няма на склад и от месец и половина си я чакам... Остава още толкова. Помисли си като я поръчваш дали ти се чака. На мен вече ми писна и нямам търпение :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Количката е супер, мотора също не е лош, наистина е малко слабичък за купето и единственото което може да се нарече като слабост е че съединителя по бързо пада...зя сметка на това някой да каже кой е най-евтиния за поддръжка двигател на Октавия? 045.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,ако можеш изпробвай някъде една Октавия с 1,6, и една с двигател TDI (който и да е).За да усетиш разликата.

И по възможност качи 2 пътника на задната седалка за товар,и се опитай да изпревариш някой по баир нагоре.

Погледни и данните за въртящия момент * Nm * (който е изключително важен).

При TDI е х2,и при 2-пъти по-ниски обороти!!!!!!!!!!!

Но преди всичко **** TEST DRIVE ****

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,ако можеш изпробвай някъде една Октавия с 1,6, и една с двигател TDI (който и да е).За да усетиш разликата.

И по възможност качи 2 пътника на задната седалка за товар,и се опитай да изпревариш някой по баир нагоре.

Погледни и данните за въртящия момент * Nm * (който е изключително важен).

При TDI е х2,и при 2-пъти по-ниски обороти!!!!!!!!!!!

Но преди всичко **** TEST DRIVE ****

 

Така ще е най-добре найстина ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TDI_fen е напълно прав. Когато аз разучавах каква машина да купя, се поитересувах и за Октавиите. Самият дилър оt Еуратек ми препоръча да не за занимавам с 1.6 бензина, тъй като бил слаб за това купе, а и не е кой знае колко икономичен. Аз горещо препоръчвам да се загледаш по дизелите, TDI е перфектния избор според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първо честито за избора ти! Доколкото разбирам не си я капарирал още. Един въпрос. На Еуратек ли ще ползваш лизинга и на друга лизингова компания.?Сега ще коментирам някои от другите постинги

Когато аз разучавах каква машина да купя, се поитересувах и за Октавиите. Самият дилър оt Еуратек ми препоръча да не за занимавам с 1.6 бензина, тъй като бил слаб за това купе, а и не е кой знае колко икономичен. Аз горещо препоръчвам да се загледаш по дизелите, TDI е перфектния избор според мен.

Така е, 1,6 бензинов двигател е с доста по-слаби характеристики от 1,9ТДИ и това е осезаемо при сравнителен тест. От друга страна пък на мен един от дилърите ми каза в прав текст да не взимам дизелов двигател(друг пък ми каза цитирам "Дизелите са много-добри, шумни са но в купето не се чува"!?!?!?), защото е по-скъп и се избива реално след 50-60 до 80 хиляди километра, и поддръжката му е по-скъпа. Ако парите имат значение каква е логиката да вземеш дизел който ще избиваш поне две години, като на бензин след две години ще му сложиш газ и със сигурност ще е по-икономичен(обаче още по-слаб, разбира се). Тук нещата наистина са на личен избор, някои си държат на безнина други са за дизела всеки има основателни плюсове и минуси иначе щяха да се произвеждат само едните или само другите. Във всеки случай не познавам някой който от дизел да е минал на безнин, обратното е като правило.

Относо чакането: ТОВА Е НАПРАВО СМЪРТ! Аз извадих късмет та имаха от това което исках на склад и колата я вземах 5 дни след първата вноска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На лизинг излиза 14493 /50%/ + 687 за ел.стъклата + 3442 /каско,регистрация,такса лизинг и аларма/ и разбира се 23 вноски по 630 лв.Всичко това прави 33 112 лв.

 

Това за Окравия 1 ли за 2- ката е тази цена ?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а така може . Гледах ценовата листа на Октавия 1 и там тази най- простата е 25 000 , което като за нова кола не е много . Но щом си си харесал Окравия 2 ще плащаш :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично не бих си взел нито 1.6 -101кс нито дизела с 90кс,за мен са си слаби двигатели за това купе,новите коли са тежки (сигурности екстри и други такива),тежеста е просто убиец за динамиката на колата ,както и за разхода.....пък и комби....мое мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за комбито но мога да ти кажа че дизела с 90к.с. си е доста добър като динамика за конете си направо не можах да повярвам.Карал съм Пасат 2 (мисля че беше 90година) 1.8МИ 90к.с. и според мен и собственика му(бивш) Шкодата върви много повече.Сега съм си намерил едно френдче с Голф 2 1.8карбуратор за тест.Чакам само да смени съединителя.Аз не го сравнявам защото годините си казват думата.Пробвай такова ТДИ 90к.с. на Октавия,Леон или Голф4 и ти гарантирам че ще останеш изненадан,не че върви като луда,но за конете си!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за комбито но мога да ти кажа че дизела с 90к.с. си е доста добър като динамика за конете си направо не можах да повярвам.Карал съм Пасат 2 (мисля че беше 90година) 1.8МИ 90к.с. и според мен и собственика му(бивш) Шкодата върви много повече.Сега съм си намерил едно френдче с Голф 2 1.8карбуратор за тест.Чакам само да смени съединителя.Аз не го сравнявам защото годините си казват думата.Пробвай такова ТДИ 90к.с. на Октавия,Леон или Голф4 и ти гарантирам че ще останеш изненадан,не че върви като луда,но за конете си!!!!

 

точно върви добре за конете си :!: ,но лично на мен би ми се искало да върви малко повече ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Признавам,че след като се возих на един Леон ТДИ 150к.с. вече и аз искам да карам повече коне.Леона даде средни 16сек. на Божурище.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах притеснения, че 1.6 ще е слаб, но в момента не мисля така:

1. 1.6 102 кс е механично различен от 1.6 101 кс. и макар разликата да им е само 1 кс. вървят по много различен начин.

2. Във всички случаи по големия двигате създава по добро усещане на дълъг пит и затова човек трябва да си прецени къде кара повече - в града или в извънградско

Лично при мене 90% зад волана ми минават в града - всеки ден 1-1:30 пътуване от и до работата, 1 час дневни нагоре надолу из софия... или 50 часа на месец градско и 5-6 часа извънградско. Струва ли си да плащаш 20 - 25% повече за тези 10% от времете дето реално можеш да усетиш някаква разлика ?

 

За сравнението дизел/бензин това е дълга тема и няма еднозначен отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 102 кс е механично различен от 1.6 101 кс. и макар разликата да им е само 1 кс. вървят по много различен начин

А някой знае ли каква точно е разликата им? В тази връзка преди да се спра на Октавията се оглеждах за Астра Класик. В момента Астра Класик я предлагат с 1,6 бензинов двигател с 103 к.с. като цялата тази серия нови бензинови двигатели я обозначават с TWINPORT а преди беше с 1,6 с 101к.с. Та този TWINPORT всъшност е някаква нова система за впръскване(или за доизгаряне така и не разбрах) на горивото, която довежда до намаляване на разхода с до 1 л/100 при леко завишени характеристики(въпросните 2 к.с.). В София Ауто обаче имам едно приятелче и той ме вкара при механиците, точно тогава отваряха един 1,4 TWINPORT. Та майстора ми каза, че най осезаемата разлика е в това, че ангренажният ремък е заменен с верига очевдино с цел да се увеличи сервизното време, НО напрактика не се получава така. Ремъка трябва да го сменяш на 50К, веригата на 80К(по технически данни) но веригата след 40К започва прогресивно да се разхлабва, което довежда до тракане на клапаните, проблеми с центровката и ниският разход става не толкова нисък. Правят там някакъв "ремонт" и се изкарват още 10-15К и след това си е за смяна.

Та ако някой знае каква е разликата между 1,6 с 101 к.с и 1,6 с 102 кс. при Шкодите(или при VW) да сподели тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото аз знам - няма нещо принципно ново. Новото е при FSI двигателите .

Иначе разликите за които знам са:

1. По малък ход на буталото

2. Различни настройки на компютъра

3. Намаляване на загубите - например няколко коня от помпата на серовто на волана (при новата октавия серовото не е хидравлично )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офтопик Съжалявам,но като се заговорихме за двигатели има ли,някаква разлика между моето ТДИ 90к.с. 2005г. и тди 90к.с от Голф 3,Венто,Ауди А4.Демек променено ли е нещо с годините или си е все същия двигател от 92-3г. насам.Само знам че на Вентото и Голф 3,въртящия момент е 200НМ а на Октавията е 210НМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офтопик Съжалявам,но като се заговорихме за двигатели има ли,някаква разлика между моето ТДИ 90к.с. 2005г. и тди 90к.с от Голф 3,Венто,Ауди А4.Демек променено ли е нещо с годините или си е все същия двигател от 92-3г. насам.Само знам че на Вентото и Голф 3,въртящия момент е 200НМ а на Октавията е 210НМ.

 

едвали има голями промени,по скоро изглаждане на някои дефекти (ако има такива ) и оптимизиране на software-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Колега, най-хубавата кола е новата!Нова,нова, но и там работата е на късмет :D

И дизела и бензина имат 50/50 предимства и недостатъци.

Лично на мен ми се струва,че е по-добре да вземеш дизел!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.