Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с карбуратор Фаворит


Guest

Recommended Posts

Здравейте на всички Шкодари!

 

Колата я имам от 5 години и досега ме слуша много - карам я и на газ и на бензин, е дребни проблеми съм си отстранявал сам или при познати майсторчета и то по предницата.

 

Та относно моите перипетии с карба докато не го "пипнаха" майстори. :x

 

През септември ми замина гарнитурата на главата. Смениха я майсторчетата но бяха объркали маркучите за карбуратора - от три възможни позици - най- калпавата и твърдяха, че е работила половин ден на бензин - глупости на търкалета.

Просто от тогава колата на газ върви - на бензин - не. Дави се, кашля, трудно пали....

Карам я аз при един "диагностик", който може да прави центрови - не го отричам, два пъти ми е правил и съм доволен - ама от карбуратори не разбира. Щом накрая ми заяви "требе да си купиш нов карб" :!: и ми идваше да го центрирам - не съм зъл и лош човек ама три дни поред му я карам и седи при него по цял ден, цакам му по 25 лв на ден и накрая тоя отговор.

Както и да е.... едно приятелче монтьорче му я закарах... гледа човека продуха карба... и стигна до извода - дави се.. но не е в мойте компетенции, ето ти адреса на един дето само с карбове се занимава - той ше ти я оправи.

Карам я при поредния "майстор", този верно, разбира човека, за по-малко от 20 мин карба заспа - срещу "само" 125 лв + 10 лв капаро предната седмица да си запиша час.

Оказа се, че вакумния регулатор заминал - 65 лв, гарнитурата на ускорителната помпа - 15 лв + 30 лв работа.

Дотук всичко добре.... карам си аз върви и на бензин и на газ докато разхода на газ скочи до 18 на 100 км.

Отивам при майстора - аааа аз с газ не се занимавам.

Изпаднах в цайтнот - ко да праа... ше карам на бензин. И така до средата на декември си карам на бензин... правех опити на газ да я минавам - но установих, че не работи на газ както трябва - придърпва... мощност не и стига и разхода голям. Продължих да си я карам на бензин но като застудя започна трудно да пали. Просто от като я "пипна" последния майстор установих че смукача не е как требе да е. Както и да е... поредния майстор - газаджия на 21.01 отивам при газаджията на Княжево... кледа нашия ръчка пипа - ай 7 лв и си готов. Тръгвам да излизам от сервиза минах около 500 метра и едвам едвам се добрах обратно до газаджията. Той ме пита кво и аз му казвам - зле едвам дойдох. И се започна едно разглобяване... смяна филтър на газта на входа на изпарителя, смяна на всички мембрани на изпарителя /който е Ловато/ и.... ефекта беше - по-високи обороти на място но пак не върви като хората.

Та устре ще ходя при един "диагностик" който ми препоръчахапък... ще видим резултата какъв ще е. :)

Ще пиша за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва малко ми прилича на моита работа ... нищо не работи и никой не знае защо :lol:

В общи линии ако беше взел нов карбуратор пак нямаше да тръгне колата на газ т.к. дори и да има заводска центрова тя отива по дяволите като сложиш плочката за газта , защото се намалява притока на въздух.

Има някои тънкости , които много майстори ги пропускат базирайки се на "дългогодишния си опит " без да използват главата си :mrgreen:

1. Аванса е хубаво да е по - голям т.к. осигурява добро изгаряне на газта , но не трябва да надвишава 10 гр. т.к. колата губи мощност и почва да детонира , а майсторите като са сваляли главата сигурно са сваляли и делкото.

2. Хубаво е да се нагласи първо на безин да работи нормално естествено със газанализатор инак на слух и на мирис е смехория и чак след това се гласи газта без да се пипа карбуратора ... първо от изпарителя се правят малките обороти и след това се регулират високите от тройника и ако е нижно леко се донагласят малките обороти след това .

Явно проблема при тебе е бил свързан с пускане на малко въздух на бензин , но след кат си сменил толкоз майстори всеки е оставил по една две леви ръчички на карба :mrgreen:

Поискай ако я гласят с газанализатор майсторите да я оставят на 3 - 3,5 на ниските обороти и около 0,4 - 0,5 емисия на СО ... принципно трябва да са 2,5 / 0,2 , но тогава колата неще да откъсне . Ако ти кажат , че ще я оставят на 950 - 1000 оборота да не гасне по студовете значи не са свършили никаква работа .

Дано ти свършат работа тез майстори утре ... ако ли не може да се организираме някоя събота или неделя да и се изредиме :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за съжаление не можах да отида на майстор, щото детето се беше разсополило нещо та него го водихме на доктор. :(

Мда прав си - всеки майстор си е оставил не по една лева ами по две леви ръчички. И след събраната документация от нета и от теб, разбрах няколко неща и оправих едно:

1. Оправих си смукача - просто майсторите не го бяха регулирали правилно.

2. Разбрах, че центровката, а по-точно аванса не както трябва поради простата причина, че на бензин върви а на газ само на мяста и на ниски обороти е перфектна - но тръгнеш ли да караш - забрави.

Все едно си я спънал - и според мен е до аванса.

Живот и здраве днес или утре ше я водя на диагностика - и ще пиша за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.