Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Problem4e s kolqnowiq wal


Guest nenormalnataskoda

Recommended Posts

hi :) imam problemi s lagerite na kolqnowiq wal razbrah 4e sa 10..... wazmojno li e da se smenqt ot 1 4owek pri swalen dwigatel, .......... sled kato swalq kolqnowiq wal promenq li se nastroikata na delkoto........ waob6te ako nqkoi znae kade pi6e kak se prawi neka dade edno link4e .... ina4e imam zelenata i sinqta knigA ama te dosta me uzada4awat

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще видиш кое как е...през някой линк мокри тренировки ли очакваш :lol: ако няма кой да ти го направи..сам ще се бориш..питай в някои сервиз..човек с опит..успех 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще видиш кое как е...през някой линк мокри тренировки ли очакваш :lol: ако няма кой да ти го направи..сам ще се бориш..питай в някои сервиз..човек с опит..успех 8)

mi 4owek oswen sq kato se zatopli wremenceto da se zahwa6tam ... ako uspeq sam ... super... 6toto nali se se6ta6 tiq w servizite kolko obi4at da im kradat zanaqta =) ako nqkoi wse pak e prawil takowa nIA6to i znae nekwi tunkosti, fitki.... golqmo blagodarsko, neka spodeli opit :)) wse pak sym na 18 i ne sym imal golqm opit s skodadjiiski dwigateli .... dosega samo gas sam im dawal =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nenormalnataskoda - в този форум има правила и едно от тях е задължителното писане на кирилица!!!

За проблема ти - ако не си сигурен, че ще се справиш с този ремонт, най-добре си иди на майстор. Защото от ташак работа хем ти ще се бъхтиш, хем накрая пак на майстор ще идеш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кирилицата разбрах от corrupt, sorry .... пича Симо не си вдига телефона .... ако е това 0888446723.... кофти .... засега мисля да я юркам като за последно.... то нали преди основен най-много върви :) ако Симо има нов телефон и някой го знае нека го каже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕDIT: звъннах му на пича ама нещо май ме ментари ... казва че 10те лагера са 30лв престъргването на коляновия вал -45лв и 100лв за работа .... до тук добре ама единия лагер в магазина е 18-25лв .... а и според мен май при смяна не се престъргва коляновия вял .... какво ви е мнението да отида ли или не ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човече , само като те слушам ми хрумва само един съвет - бягай в някой сервиз .ако искаш сам да се занимаваш с ремонти - взимаш вала , носиш го на шлайфиста , тои го мери и ти казва какви лагери да купиш (кои ремонтен размер) . купуваш лагерите и му ги носиш . човека ти престъргва вала . намираш си всички необходими инстроменти ,включително и динамаметричен ключ (без него не можеш да докараш моментите на затягане ) , купуваш си всички гарнитурки , семеринги , подложни шайби за ризите , аксиялни за вала . (ако имаш тропащ биелен лагер ти препоръчвам да смениш и биелата на която е бил защото вече е изкована , ) намираш си литература в която ясно е описано какво да правиш , измиваш мотора на пароструика , при разглобяванато маркираш АБСОЛЮТНО ВСИЧКО от каде е свалено и не се надявай че ще стане за седмица . един човек е в състояние да свърши сам тази работа . не само делкото се откача (също губи центровка) ами и целия ангренаж. после ще трябва да настроиваш и клапаните ... преди месец такъв ремонт като части ми излезна около 180 лв (без да съм сменял РБС и да съм плащал за шлайф на главата).

личния ми съвет е - бягай в сервиза !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега като имаш мерак си купи нови лагери ако не си запознат просто се престъргват старите щото са непрекаснато в мъзгъ ;)
неможах много да чатна ама карай
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човече , само като те слушам ми хрумва само един съвет - бягай в някой сервиз .ако искаш сам да се занимаваш с ремонти - взимаш вала , носиш го на шлайфиста , тои го мери и ти казва какви лагери да купиш (кои ремонтен размер) . купуваш лагерите и му ги носиш . човека ти престъргва вала . намираш си всички необходими инстроменти ,включително и динамаметричен ключ (без него не можеш да докараш моментите на затягане ) , купуваш си всички гарнитурки , семеринги , подложни шайби за ризите , аксиялни за вала . (ако имаш тропащ биелен лагер ти препоръчвам да смениш и биелата на която е бил защото вече е изкована , ) намираш си литература в която ясно е описано какво да правиш , измиваш мотора на пароструика , при разглобяванато маркираш АБСОЛЮТНО ВСИЧКО от каде е свалено и не се надявай че ще стане за седмица . един човек е в състояние да свърши сам тази работа . не само делкото се откача (също губи центровка) ами и целия ангренаж. после ще трябва да настроиваш и клапаните ... преди месец такъв ремонт като части ми излезна около 180 лв (без да съм сменял РБС и да съм плащал за шлайф на главата).

личния ми съвет е - бягай в сервиза !

аз натам сам се запътил, но ми се вижда малко 30лв за лагери да не ми сложат някви тип "кофти тръпка" и защо ми е да престъргвам вала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

толкова са си лагарите . кофти тръпката идва в случай че не е точно престърган вала . или не е добре измит след шлайфането (във вала има канали в които не трябва да има стужки) . моя го мих с нафта и го духах с компресора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега първо моите съчувствия за проблемите. Виж сега като цяло повечето маистори с цел да ти излезе по тънко само престъргват лагерите вместо да купуваш нови или както ти писа в случая операцията ще ти спести около 90 лева. Много трудно можеш да им разкатаеш мамата бая яки са и освен това се смазват непрекъснато от маслото в картера. Ще са за смяна ако коляновия вал е мяткал здраво и им е разбил леглото. Надявам се сега да ти е по ясно. Успех с ремонта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.