Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Закупуване на нов автомобил!?!?


Guest Marinov

Recommended Posts

Искам да отворя тази тема в помощ на колегата Aston и на всички които са достигнали до извода че е по-добре да се купи “каквато” и да е нова кола отколко “страхотна кола....от Италия”. Нека всеки опише личният си опит, за да не се повтарят нашите грешки и за да се възползват и други от нашият опит. Наскоро си купих Октавия Комби 1,6MPI, 101 к.с. Големият плюс е ДДС, защото автомобила е 6+1 и ползва данъчен кредит. Тук искам да изложа опита си, както позитивен така и негативен и дано помогна на някого.

А. Колко пари ще платим за нов автомобил.

Освен цената на автомобила(пазарете се до дупка, използвайте и най-малкият повод за пазарлък!), ще платите и много други неща, които в крайна сметка влизат в някакъв вид обобщена цена(без консумативите и поддръжката разбира се). Какво имам предвид. Какъвто и да е лихвеният процент на лизинговият ви план, той се изчислява на база цената на автомобила(без ДДС!). Застраховката АВТОКАСКО е процент от фактурната стойност, т.е. отново това е разход на база цената на автомобила, данъкът на автомобила донякъде косвено зависи от цената му(все пак по-мощните автомобили са с по-скъп данък). Нека обхванем един период от пет години, нормален след който автомобилът ще има добра остатъчна стойност ще може да се продаде за да се вземе нов а и амортизационните му отчисления за данъчни цели са в период от пет години. Ако автомобилът ви струва 20 000 лева(по фактура) и го взимате на лизинг за период от пет години, в крайна сметка той ще ви излезе да речем 30 000 лева(стойността+оскъпяването+АВТОКАСКО+данък). Ако обаче струва 30 000 лева в крайна сметка няма да ви струва 40 000(с десет разлика) а 45 000. Този ефект на мултиплициране на добавената стойност трябва да се има пред вид при закупуване на нов автомобил. Оказва се, че най-добрият показател за оценка е така наречената остатъчна стойност. Груба представа за остатъчната стойност на автомобилите може да си изградите преглеждайки обяви за продажба на коли втора ръка закупени преди 4-5 години. Нека дам един пример актуална обява от mobile.bg и конкретно моят автомобил. Шкода Октавия Комби, 2000г, нов внос Италия, цена 13 400 лева. Да предположим, че моят автомобил Шкода Октавия Комби, 2005 г, след пет години ще струва между 10 и 12 000 лева защото вече ще излизат и предложения за Нова Октавия Комби нов внос от Италия за 13-15 000. На база 21 600(толкова струва автомобилът ми без ДДС), заедно с оскъпяването и средно притеглената цена на АВТОКАСКО за пет години ще нарасне на малко по-малко от 30 000 лева. В резлутат за пет години “амортизационните загуби” ще са в размер на 18 000-20 000 лева. В случая на Нова Октавия на база 30 000 и сравними други условия, след пет години тоталният разход ще е около 45 000 а остатъчната стойност 13-15 000 или разлика с 27-30 000 лева. Очевидна е разликата. Тук възниква въпросът доколко може да се предположи бъдеща цена на Октавия-2, закупена настаро. Едва ли е логично да се очаква значително по-висока от 15 000 лева цена, защото пазарът ще я отхвърли. Да речем при предлагане от 20 000 лева за Октавия-2 на старо, след пет години ще можеш да си купиш чисто нова Октавия-2 срещу 25 000 лева(вместо досегашните 30 000, защото междувременно ще е излязла Октавия-3) и този автомобил ще е станал непродаваем на нива от 20 000 лева, на старо( за пет хиляди повече ще си вземеш чисто нов а не морга от Италия). Тоталният извод: взимайте автомобили 6+1, за да не плащате ДДС. И още нещо по въпроса: след като автомобилът ползва данъчен кредит, всеки разход свързан с него ползва данъчен кредит(гориво, масло, гуми, ремонти) или всичко това ви излиза с 20% по-евтино. Затова собствениците на фирми нямат лични автомобили, а карат фирмени въпреки, че реално парите излизат от техният джоб. Ако нямате собствена фирма(регистрирана по ДДС) намерете някой приятел или познат или каквото и да е но си вземете автомобил без ДДС. Вероятно е всеизвестен факт, че почти всички новозакупени Порше Кайен у нас са...товарни автомобили 1+1 места(полват данъчен кредит). Това преоборудване обаче си заслужава само ако ДДС-то, което се спестява е поне над 5 000 лева.

Б. Какво покрива гаранцията.

Някой знае ли какво точно покрива гаранцията на новозакупената му Шкода? Очевидно гаранцията покрива само подмяна на дефектиралата част(не и на труда!). На моята Октавия и протече(беше на 420 километра) някакво маркученце за водата за задната чистачка та ми прокапваше върху мушамата на багажното отделение. Мислех си, че това няма да ми струва нищо но си платих, като поп за труда(ремонта се състоеще в махането на една пластмасова кора, снаждането на маркуча към един пластмасов разклонител, незнайно как разкачил се, и поставянето на същата кора- около 4 минути и 30 секунди общо работа, около 40 лева за услугата, три дни след като си изкарал автомобила от същото място). В тази връзка един Параграф 22. Купуваш си нова кола без стерео. Отиваш в Техномаркет и си кушуваш това което ти харесва(а не това което някой е решил, че трябва да се сложи на автомобила), и с радост разбираш, че за да ти важи гаранцията на касетофончето трябва да се монтира от довереният сервиз на Техномаркет(монтажа е безплатен). От Еуратек обаче ти заявяват, че за да важи гаранцията на автомобила монтажът е задължително при тях и ти струва 38 лева. Това между другото е така и при всички други вносители с които съм си имал работа.

Извод: гаранцията и всички казуси по нея са въпрос на предварителна договорка, пазарете се до дупка, от когото и какъвто автомобил да купувате!

В. АВТОКАСКО

Много важна част при покупката на един автомобил. На моят автомобил е на 5% от фактурната стойност(стойността със ДДС). Ако взимате автомобила на ЛИЗИНГ, и БЕЗ ДДС се пазарете застрахователната премия да е върху стойността БЕЗ ДДС(аз не успях, но ви желая успех). Сега ще ви обясня в какво се състои лекото минаване. Когато взимате автомобил който ползва данъчен кредит, но го взимате на лизинг през лизингова къща(препоръчвам ви Интерлийз или HVB Лизинг), плащате една такса която се казва “възстановяване ДДС”. Лизинговата къща заплаща пълната стойност на автомобила(вкл. ДДС) на вносителя (Еуратек) но в период от 1-2 месеца след това си го възстановява, за това се плаща тази такса (пак повтарям отнася се само за автомобили 1+1 или 6+1 места). След това обаче Вашият автомобил го крадат(да не дава Господ). Застрахователя възстановява на лизинговата къща пълната стойност на автомобила включително и ДДС-то(за втори път лизинговата къща взима същото ДДС). Абсолютно противозаконно е да се застрахова автомобила върху стойността му с ДДС защото е напълно противозаконно лизинговата къща да го прибира втори път. Това си е чиста проба схема за източване на ДДС и ми е чудно защо никой досега не е повдигал въпроса(не вярвам данъчните да са толкова глупави или мързеливи за да си размърдат мозъците и да се досетят). Всеки случай познавам човек който си правеше каското върху фактурната стойност без ДДС(лизингът му минаваше през ПостБанк).

Това е от мен, ще се радвам да науча и от другите техният опит и премеждия!

Успех на всички които предстои да си закупят нов автомобил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво много добре написано.Разбира се че нова кола а не внос от Италия.За стереото и при мен се случи искаха да ми сложат един Кларион с прозрачни копчета кайто се едно ми се е паднал от дъвка.Аз отказах отидох в технополис и си взех JVC,( само на моделите на Pioneer трябва да ти го сложат там за да взжи гаранцията),отидох в Еура Тек чаках около час и ми взеха 43-4лв. за монтаж и някакъв адаптор за антена.Доста е гадна работата с тая гаранция.Имах проблеми с алармата и тея в Еура Тек ми говориха едни глупости,накрая отидох в Импас 56 и я направиха,майстора се оплакваше че правели повече Шкоди,отколкото самите Еура тек. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е много интересна.

Има обаче малко уточнения които трябва да се направят.

Това с възстановяването на ДДС-то може да ви изиграе лоша шега. Пресдтавете и следната ситуация:

1. Купувате си октавия 2 за 25 000 лв с ДДС

2. За да ползвате данъчен кредит е необходимо да го преоборудвате като ВАН 1+1 кото струва 650 лв. без ДДС

3. Годишна внитека 322 лв. (ако автомобила е лек ценатат е 58лв.) демек +264 лв./година

4. ГО струва около 150 лв повече от колкото за лек автомобил.

5. Когато продавате колата трябва да начислите ДДС!!! ДДС-то тогава се смята на база застрахователна стойност ! (а не на база остатъчна ст-т)

6. Не знам дали въобще е възможно зазстраховката да е на база цената без ДДС.

Какво излиза на края:

Купуваш го за 25000 с ДДС

Приспадаш си ~ 4200 лв. ДДС

продаваш го за 12 000 с ДДС , ти взимаш 10000 защото ДДС-то е 2000 лв. и трябва да го начислиш

С други думи далаверата ти от приспадането на ДДС е 2200 лв. за 5 години

От тук обаче вадим доп. разходи:

650 лв. преоборудване

5 години * 264 лв (разликата във винетките) - 1320 лв.

5 години по 150 лв (разлика в ГО - съсъ сигурност сумата ще нарастрва) = 750 лв.

И какво се получава:

650+1320+750=2720 или с други думи се вътрите с около 500 лв. ((2200 лв ДДС) - (доп разх. 2720)=-520 лв. )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за преоборудване 1+1 места, е така, нарочно написах ,че има смисъл само ако ДДС-то е над 5000 лева. Всъшност това преоборудване се състои в това, да се махнат задните седалки, слага се една платформа, която изравнява нивото на багажника с нивото на краката на пътниците отзад, една метална решетка отделяща шофьора от задните места и още се монтират решетки на вратите. Всичко това разбира се, се маха в момента в който автомобила е регистриран(демонтажът влиза в цената от 650 лева). Проблемът ако трябва да съм конкретен е в няколко аспекта: винетка(точно така е както си го написал), ГО-то според застрахователа но минимум с 150 лева горница и последният(и най-сериозен) проблем е КАТ. Всеки път когато те спрат, ще гледат как да се заядат за какво ли не. Приготвяш си 10-20лева за всяко спиране и се молиш да не те спират много често. А когато качиш дори и един човек на задната седалка, вече си с едно нарушение напред. Недай си боже да те спрат за превишена скорост или нещо друго и става страшна! Затова 1+1 се прилага при скъпи автомобили(Порше Кайен с близо 40 000 лева ДДС), когато няма как да се монтират две допълнителни седалки отзад. А за бъдещата продажба, аз лично съм продал и купил няколко автомобила, застрахователната оценка е била винаги толкова колкото кажа аз на застрахователният агент(разбирай в пъти по-малка от стойността на сделката). Няма абсолютно никакъв проблем защото, автомобилът е с изтекъл петгодишен амортизационен план и за данъчните той е с нулева стойност. Е ако го продадеш за 2 000 лева никой няма да се разсърди, още по-малко да тръгне да го оценява дали наистина струва толкова или по-малко. И не забравяй ДДС-то върху текущите разходи по автомобила. Това е много сериозна сума. Само за гориво за 200 000 километра, при разход от даречем 7литра/100 километра са 14 000 литра бензин или по цени в момента на стойност 24780 лева от които ДДС-то е 4130 лева! От там нататък смятай гуми, масло, филтри, ремонти, резервни части. Сумата може и да надхвърля десетина хиляди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно уточнение за ддс-то при продажба - Застрахователя може да ти напише бележка че колата струва 2000 като тя реално струва 12000 но после кой може да ти гарантира, че данъчния няма да се заяаде с това и пак да се овътриш + глоба. Все пак данъчните и те карат коли и поназнайват някои неща, пък и вече минаваме много сериозно в областа на документни и ДДС измами...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топката не е в твоята половина а в тази на застрахователя, който ти е дал оценката. В тази връзка ако има нарушение/глоба то тя не е спрямо теб а спрямо застрахователният агент. А тях, повярвай ми данъчните ще гo проверят точно никога, поне на мен не ми е известен подобен факт. А ако някой данъчен пък се засили да проверява...нали знаеш от какви намерения ще да бъде! И все пак, за да прекъснем всякакви съмнения у хората че по този начин ще сгафят нещо пред закона, продава се колата на частно лице и срещу това при 2000 лева държавата ще прибере 400лв ДДС. Е вече няма данъчен дето да се разсърди за нещо!

Не исках да изпадаме в тежки дилеми относно това как човек може да си спести ДДС-то, а да дам конкретен пример как автомобилът ще излезе по-евтин. Ако поне 30% от българите подкарат нов автомобил, най-печелившият от това ще бъде държавният бюджет ако и да не си прибира ДДС-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само и аз да вметна за монтажа на касетофона (във Fabia) - Еуратек искат 35 лв. за монтаж, като самият монтаж представлява премахването на декативното чекмедже (4 щифта), добавяне на адаптор за антената (2 лв. на пазара до нас, тип мъжко-женско), много отговорно и оторизирано вкарване на фабричната евро-букса в касетофона (ако някой успее да я обърка, ще го почерпя), добавяне на допълнителна декоративна пластина над касетофона (дупката е по-широка от самия касетофон и без нея се виждат разни чарколяци) - струва 6 лв. и се заплаща допълнително, и накрая - внимателно вкарване на целия касетофон в гнездото му с два до три пръста, в зависимост от кинетичната енергия, която желаете да приложите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само и аз да вметна за монтажа на касетофона (във Fabia) - Еуратек искат 35 лв. за монтаж, като самият монтаж представлява премахването на декативното чекмедже (4 щифта), добавяне на адаптор за антената (2 лв. на пазара до нас, тип мъжко-женско), много отговорно и оторизирано вкарване на фабричната евро-букса в касетофона (ако някой успее да я обърка, ще го почерпя), добавяне на допълнителна декоративна пластина над касетофона (дупката е по-широка от самия касетофон и без нея се виждат разни чарколяци) - струва 6 лв. и се заплаща допълнително, и накрая - внимателно вкарване на целия касетофон в гнездото му с два до три пръста, в зависимост от кинетичната енергия, която желаете да приложите.

 

хиххихии това си е цяла наука :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tva za slaganeto na kasetofona-na men mi vzeha 15 lv v tehnopolis da mi slojat DVD i posle 8lv za laisna-lesan rabota-edva li nqkoga bih oti6ul v euratek za da mi slagat kasetofon!To v euratek e naigravka za takiva nagled "prosti dreboliiki"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A i otnosno DDSto iskam da se izkaja.Spored men nqma smisul da se pravi 1+1.Predstavete si ako stane nqkoq zlopoluka i ima hora na zadnata sedalka,i ko praim posle....sled kato sme 1+1-ako 6e q karame taka-nqma problemi.To facata pri 1+1 e da ti mahnat sedalkite,slojat ti djeleza i aide na pregled,posle mahai i tn.A na men predstavitelq za dobri4 mi kaza 4e nqma smisul,poneje posle trqbvalo da se pla6at nqkakvi taksi v kraq na vsqka godina,ili tam ne6o ot sorta be6e i pak na 0 izliza6!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че ако не го монтираш в Еуратек, няма да ти важи гаранцията! При мен стана много интересно, защото не го монтирах там, даже и алармата не я монтирах там, но гаранцията си важеше :lol: Просто никой не те пита къде си ги монтирал :mrgreen: поне при мен беше така :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че гаранцията си важи въпреки че монтираш доп. неща. Не важи само ако например при монтажа на радиото са ти изгорили компютъра - в смисъл повреди възникнали вследстви на намеса в друг сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа и моито си мнение. Значи безспорно е по добре човек да си вземе нова кола от магазина и да има две години гаранция и да 8) . Но има и едно голямо но стига да може да си го позволи и като се замислих какви са само разходите като рекет за застраховка и то само за периода на лизинга :mrgreen: ) . И си избрах една така наречена "италянка" тва маи е нарицателно признавам че 6 месеца си търсих дизел и не намерих нещо което да ти легне на сърцето. Когато 4овек си избира нова кола си избира модела двигателя цвета и т.н. А когато си избира второпотребна е доста ограни4ен в избора от страна на състоянието на дадена кола. И така си взех Октавия бензин 1.8 турбо (не исках турбо а 1.8 125 коня) която е 4х4 (не исках 4х4 да не сме в алпите все пак 4истят снега а и имаме асфалтирани улици..:) Но просто това беше колата която ми хареса като състояние... В последствие си сложих газова уредба за 2000 лева и предполагам 4е едина дизелова октавия на същите километри и години би била по добрия избор но просто няма такава дизелова кола на тези години и километри. И обикновенно когато човек си купува втора употреба кола винаги се 4уства малко или много прецакан няма на4ин да си купи кола и вси4и да му викат браво страшна кола е и направо без пари като във вица имаме и хубави и евтини ама ги продаваме по отделно. А аз сам си страшно доволен от количката и за парите които щях да дам за една нова и да изплащам сумати време ще мина надявам се мноооого километри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа колега - не си прав :) Аз съм баш такъв, дето си купих колата за малко кинти и определено случих! (е, не са малко, но съпоставени с цената на колата, когато е нова...) Взех 2 годишна кола (TDI - 81kW) с всички глезотийки на цената на базова нова Фабия... Определено случих на автомобилче и не се чувствам прецакан! Влюбен съм в колата :) Иначе щях ли да навъртя 100К за 2 години карене...само за кеф? Радвам се, че и ти си харесваш колата - така трябва - да се грижим и да си я обичаме, за да ни закара там, за където сме тръгнали по най-приятния и безопасен начин.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за монтажа на касетофона: като не искате да плащате на ЕТ и да ви важи гаранцията кво пречи като е толкова прост монатажа(по ваши думи) преди да отидете в ЕТ за смяна на няква част или за преглед да си издарпате касетофона с 2 или 3 праста, да откачите буксата за 2лв и да махнете пласмасата за 6лв и никой няма да знае че е имало касетофон. и тея от техномаркет няма да знят че е пипан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако искам да си сложа климатроник да речем в Импас56, какво предлагаш?

А иначе темата я отворих в помощ на тези, които са решили да си купят нова кола, с какво ще се сблъскат, как да процедират и т.н. А не за да спорим нова или стара кола е по-добре. Ами сигурно е най-добре да си купиш втора ръка кола на 25К, за двойно по-малко пари, с всички екстри, от бабичка в Баден-Вюртенберг....ама май-такива няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за corropt

Като си сложил автокасетофон или кво да е в компютъра на колата сигурно го регистрира, и като се включат в сервиза на ЕТ сигурно ще разберат, макар и моето мнение е че специално за автокасетофона няма кой знае какво значение кой ти го слага, защото е много проста работа, и реално с нищо не можеш да навредиш на колата(компютъра).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Само и аз да вметна за монтажа на касетофона (във Fabia) - Еуратек искат 35 лв. за монтаж, като самият монтаж представлява премахването на декативното чекмедже (4 щифта), добавяне на адаптор за антената (2 лв. на пазара до нас, тип мъжко-женско), много отговорно и оторизирано вкарване на фабричната евро-букса в касетофона (ако някой успее да я обърка, ще го почерпя), добавяне на допълнителна декоративна пластина над касетофона (дупката е по-широка от самия касетофон и без нея се виждат разни чарколяци) - струва 6 лв. и се заплаща допълнително, и накрая - внимателно вкарване на целия касетофон в гнездото му с два до три пръста, в зависимост от кинетичната енергия, която желаете да приложите.

Мале момчета ако слушате всички в Еуратек луди ще станете. Взех Октавията и пише 4 тонколони, да ама не отивам в техномаркет взимам СД-то напъхвъм буксана с малко кинетична енергия и хоп готово. Пускам музиката и а изненада, отзад няма колони. Така ли , връщам се в техномаркета взимам две колони, прокарах си трасета сложих ги отзад и въобще не съм се занимавал нито с Еуратек нито с оторизирания сервиз на СД-то.Просто дадох 5 кинта на един техник да ми завери гапанцията, уж че той е извършил монтажа в "оторизирания сервиз", пък в Еуратек да ми кажат, че не ми важи гаранцията на колата заради една букса и две колони и ще надам такъв вой, че ще се чудят как да ме изгонят оттам. Много си падам по скандали за бюракратски тъпотии :lol: :mrgreen:

Така че да си и малко скъперник не лошо понякога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , защо не отиде да им дигнеш един голям скандал на тез нещасници .Не е за друго , но ако 2 ма , 3 ма "хлъзнати" го покажат си мисля , че ще почнат да гледат по друг начин на клиентите си .

Както се вика убава работа ама българаска :evil: :evil: :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , защо не отиде да им дигнеш един голям скандал на тез нещасници .Не е за друго , но ако 2 ма , 3 ма "хлъзнати" го покажат си мисля , че ще почнат да гледат по друг начин на клиентите си .

Както се вика убава работа ама българаска :evil: :evil: :evil:

Ако имаш предивид за колоните, оказа се че броят за две колони и двете пищялки зад огледалата, така че нямаше много основа за викане, но пък когато взимах Октавията платихме и централно заключване в договора за лизинг. То хубаво де, чаках го един месец , че нямаше на склад и през това време си забравих колата поне 10 пъти с отключени врати, накрая се обаждам по телефона ааа да бе пристигнало е, записвам час отивам и се оказва , че това централно било по някаква друга поръчка. :evil: О стана една валянга и склониха да ми го сложат на мен така и така имам час ( незнам другия пич после колко е чакал). Добре ама идва приемчика и вика така и така вие сте плетили 260 лв. ама има едни найлони вътре по вратите ( а аз като си слагах пищялките във вратите ги видях, едни найлони като от пликове за боклук) те не са включени в цената на централното и трябва да се платят отделно :x А и колко струват - 35-40 лв :x :x. Така ли въобще не ме интересува казвам, взехте ли парите 260 лв. взехте ги, платихте ли ми лихва дето 1 месец държите парите а аз си седя без централно и си забравям колата отключена, не сте. Ей сега отивам до домашните потреби отсреща , купувам ви един пакет торби за смет за 2,60 и си искам централното. Онзи вика ама кой ви е дилър? Незнам казвам при заварено положение не доплащам нищо, оправяте се с лизинговия отдел, да бяхте написали централното 300 лв тогава. Ходиха караха сенещо там, говориха по телефона и ми приеха колата , без да доплащам и без да купувам торби за смет. ( после погледнах да не би да са ми изрязали найлоните и да не са сложили нови, найлоните си бяха там)

Така че мистър Форман, не съм останал длъжен на Еуратек откъм скандали :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Здравейте! И аз както много сънародници си взех "италиянка" - Шкода/19ТДИ,66кв,1998г./. Първо ходих по Горуляне, където всичко беше от добро по-добро,почти отлично.

Случайно бях в една автокъща /след поредния тур на Горубляне/ и дойде автовоза, на който видях Шкодата. Изчаках да я свалят и след като я огледах и изпробвах направих пазарлъка. Вече я карам около 7К и съм много доволен, освен проблема /описан е във форума/ който имах с едно реле, но попаднах на майстор и за сега всичко е ОК.

Според мен всичко е до късмета. Може да вземеш нова кола и да ти скъса нервите, или да е "втора ръка" и всичко да е ОК.

:mrgreen:

А за това,че трябва да се грижиш за колата и да я глезиш, две мнения според мен няма. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се забива в друга(та) посока. Темата е в помощ на всички ВЕЧЕ РЕШИЛИ да си купят нов автомобил. Ако някой желае да разнищим въпроса За или Против кола на старо/нова кола да отвори една тема и всеки там да си каже мнението по въпроса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако искам да си сложа климатроник да речем в Импас56, какво предлагаш?

А иначе темата я отворих в помощ на тези, които са решили да си купят нова кола, с какво ще се сблъскат, как да процедират и т.н. А не за да спорим нова или стара кола е по-добре. Ами сигурно е най-добре да си купиш втора ръка кола на 25К, за двойно по-малко пари, с всички екстри, от бабичка в Баден-Вюртенберг....ама май-такива няма!

Недей в импас !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей в импас !!!

Не че съм се засилил:)! Въпросът ми беше "искам да си сложа нещо във фирмата Х"! Лош опит ли имаш с импас?

Какъв беше двигатела на автомобила ти, и ако може да пуснеш и първите букви от номера му, че ми е интересно на новите октавийки какво монтират!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос, за старата ми кола на която и счупиха двигателя, и то не при монтаж, тя си беше фабрично с климатроник, ами при смяна на ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.